Dat zeker. We zullen zien of er nog weer wat spelers terugkeren uit de ziekenboegquote:Op maandag 6 februari 2012 21:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk. Iedere ajacied zou ook vrede hebben met een verlies. Maar ik denk dat de ajacieden vooral vrezen voor de wijze waarop. Met 0-6 van het veld stappen na compleet, voor het oog der wereld, tegen de muur gezet te zijn... Ja dat is pijnlijk.
Geniaal om dat nog een keer terug te zien.quote:
Ajax heeft altijd geluk, het varieert alleen waar het hem in zit. Tegen Real bleef het ook rustig/beschaafd dus.. zal wel mee vallen.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk. Iedere ajacied zou ook vrede hebben met een verlies. Maar ik denk dat de ajacieden vooral vrezen voor de wijze waarop. Met 0-6 van het veld stappen na compleet, voor het oog der wereld, tegen de muur gezet te zijn... Ja dat is pijnlijk.
Wat een bazenfilmpje!!!!quote:
Sinds jij een 4 in je naam hebt ben je een heel ander persoon,manquote:Op maandag 6 februari 2012 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax heeft altijd geluk, het varieert alleen waar het hem in zit. Tegen Real bleef het ook rustig/beschaafd dus.. zal wel mee vallen.
Ook niet overdrijven..quote:Op maandag 6 februari 2012 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax heeft altijd geluk, het varieert alleen waar het hem in zit. Tegen Real bleef het ook rustig/beschaafd dus.. zal wel mee vallen.
Nee sinds ik een 4 in me naam heb is ajax zo veel slechter geworden dat ik er weinig positiefs over kan zeggen, dus nu zie je alleen maar de negatieve zaken.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Sinds jij een 4 in je naam hebt ben je een heel ander persoon,man
Minimaal 5 keerquote:Op maandag 6 februari 2012 21:44 schreef Oliver23 het volgende:
Zou Genee het nog een keer zeggen dat de 11stedentocht eraan komt?
Nee.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:44 schreef DrDentz het volgende:
Zou de vader van Genee ook gel in zn haren hebben?
Nee die is als baby in een bak gel gevallenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:44 schreef DrDentz het volgende:
Zou de vader van Genee ook gel in zn haren hebben?
niemandquote:Op maandag 6 februari 2012 21:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wie zit hier nou op te wachten behalve supporters van FC Heteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |