Het mooie aan die UrbanEars vind ik dat ze lekker plat zijn; ik hou van de simpliciteitquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:10 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Voor 60 euro ex. verzendkosten kan je veel beter voor HM3's gaan die beter geluid hebben (Vriend heeft die Ubans ik HM3's) en goedkoper zijn
Heb PXC-350 Sennheiser noice cancelling headphonies,, echt
Wat dom van je om op basis van de naam je oordeel te verkondigen... En dan nog vervolgens met die spuuglelijke Sennheisers aankomenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:22 schreef neo2000 het volgende:
urban ears.. aan de naam alleen al kan je afleiden dat het dezelfde doelgroep aanspreek als Overpriced Beats by Dr. Gay. Dus, ga je voor geluid of voor looks? ga je voor geluid dan is dit bijv. wel een aardige:
http://www.mycom.nl/Produ(...)dset-HD-202II/299524
Hecht je niet zoveel waarde aan bass:
http://www.bax-shop.nl/st(...)_source=TradeTracker
De www.Ibood.com van vandaag is ook wel redelijk voor het geld. Geen topper in het segment, maar voor dat geld ook grappig om in te stappen als je de formfactor van de sennheisers niets vind bijv..
Overigens ben ik het ook eens met alle boven mij aangedragen alternatieven, met als kanttekening dat HM3's voorlopig niet/lastig leverbaar zijn. Koss portapro's schijnen ook erg goed te zijn, alleen meot de formfactor/pasvorm je wel aanstaan. Niet iedereen kan die dingen OK dragen schijnbaar.
Allemaal referral links ;-). Haal is weg!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:40 schreef Loll het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)011825615/index.html
http://www.bol.com/nl/p/e(...)011947842/index.html
http://www.bol.com/nl/p/e(...)011284377/index.html
is dit een goed ding heb namelijk nog 40 euro aan www.bol.com bonnen zie ik niet dus kan wat hoger in budget. Die sonun dingen vind ook wel vet maar dan als 2e headphone zeg maar. Die sennheiser ligt me ook wel maar dat draad is mij veel te lang.![]()
Misschien zie ik een heleboel over het hoofd maar dat hoor ik vanzelf wel.
Ach, alle comments betreft koptelefoons worden waarschijnlijk toch weggehaald omdat ze compleet niks te maken hebben met dit topic....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:49 schreef Loll het volgende:
wat helemaal niet ik heb gewoon rechtstreeks de links weggehaald bij www.bol.com
Gelul, zijn allemaal referral links. Mods grijp eens in.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:49 schreef Loll het volgende:
wat helemaal niet ik heb gewoon rechtstreeks de links weggehaald bij www.bol.com
Oké, nou gewoon weer on-topic.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:54 schreef Loll het volgende:
niks helemaal niet ik post wel screenshot [ afbeelding ]
dat komt gewoon vanzelf het zijn ook google linkjes.
Huh? Dat was toch vorige week? Alweer vakansie?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kut chinezen beginnen kapsones te krijgen met hun vakanties
Zeker iets bij DX besteld?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kut chinezen beginnen kapsones te krijgen met hun vakanties
Dude, ik heb het gisteren gecanceldquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:22 schreef sciter het volgende:
Wootism, hoe lang duurde het voordat jij je geld terugkreeg van DX?
Jemig, dat duurt lang.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:23 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dude, ik heb het gisteren gecanceld
Maar het schijnt iets van 2 weken te duren...
Zoals ik al zei; je hebt mensen die gaan voor de looks (en dus in dit topic langs komen om te kijken welke namaak Dr Dre dopjes het goedkoopst zijn omdat ze dan meer kans maken beste billenmaatjes te worden met hun basisschool vrindjes) en je hebt mensen die iets kopen vanwege de geluidskwaliteit. En ik zeg basisschool omdat je leesvermogen schijnbaar ook nog niet ver genoeg ontwikkeld is om te lezen dat ik aangeef dat Sennheiser een optie is, naast bijvoorbeeld Koss, Brainwavz of Sonun zoals mensen boven mij ook al zeiden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:53 schreef Wootism het volgende:
Wat dom van je om op basis van de naam je oordeel te verkondigen... En dan nog vervolgens met die spuuglelijke Sennheisers aankomen
Ik reis elke dag met de trein, en zie die Sennheisers regelmatig langskomen. Zijn altijd dezelfde type mensen die die dingen dragen
Oh no they didn't!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:30 schreef thecuriousone het volgende:
Op 24-1 setje van 50 RJ45 stekkertjes met beschermkapjes besteld bij BIC.
Op 29-1 verstuurd
Vandaag ontvangen... had een raar voorgevoel en heb de stekkertjes geteld. Wat blijkt 50 beschermkapjes en 49 stekkertjes
ben dan ook zo'n principiële fuckerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oh no they didn't!![]()
Sue those damn bastards!
Kuch niet ontvangen kuchquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:34 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
ben dan ook zo'n principiële fucker
juist is juist
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel heel triest om dat te doen als 1 stekkertje mist![]()
Huilie
http://www.yourbrainwavz.com/wheretobuy.htmquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:46 schreef RobertNL het volgende:
Heb ik zin om een MH3 te bestellen, zijn ze niet in stock
Iemand die niks met zijn/haar paar doet?
Die van Iboot lijken me niet zo geweldig.
Qua geluid zijn ze niet zo heul briljant, mist harmonie, warmte en is niet zo vol, imho. De bass en soundstage verder zijn wel fijn, net als de look en feel. Kan ook aan de lack of burn-in liggen dat ze zo lafjes en grot-achtig klinken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ehm.Beide gebruik ik eigenlijk niet/nauwelijks.
Ik moet de B2 wat uurtjes geven eigenlijk, ik heb ze alleen maar een keertje uitgeprobeerd sinds ik ze heb. De HM3 is qua looks erg tof, maar eigenlijk vind ik het geluid wat lafjes en alsof je in een grot zit, op een of andere manier. Had hier iemand een HM5 besteld? Die looks vind ik dan weer niks, maar weet niet hoe 'ie geluidsmatig is.
[..]
lol, hoelang heb je gewacht dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:13 schreef revpolen het volgende:
vandaag weer eens geklaagd bij dinodirect.. en gemeld dat ik paypal inschakel.
kreeg al gelijk doe dat aub niet blabla..
paypal ingeschakeld en binnen 5 minuten mail van dinodirect dat ze waarschrijnlijk deze week nog versturen
Ik, hoe kun je dat nu vergetenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Qua geluid zijn ze niet zo heul briljant, mist harmonie, warmte en is niet zo vol, imho. De bass en soundstage verder zijn wel fijn, net als de look en feel. Kan ook aan de lack of burn-in liggen dat ze zo lafjes en grot-achtig klinken.
En dat laatste, de HM5, die had iemand toch ook daadwerkelijk besteld? What-up with that?
Zijn referral links van FOK!, zo verdient FOK! toch wat aan de links waar je toch op zou klikken, is al een tijdje zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:48 schreef Koen. het volgende:
[..]
Allemaal referral links ;-). Haal is weg!
Totdat ie ontploft, dat heb ik gehad bij een soortgelijke maar dan van de mediamarkt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:37 schreef Vanillax het volgende:
Heb vandaag een leuke USB oplader binnen gekregen van ebay;
http://www.ebay.com/itm/2(...)l2649#ht_3992wt_1348
Net de officiële van apple, maar dan leuk in het roze, ze hebben een aantal kleuren.
Voor die 2 dollar zeker geen miskoop, werkt prima, laad net zo snel op als de officiële.
Hoeft niet te betekenen dat deze dat ook doet..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:39 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Totdat ie ontploft, dat heb ik gehad bij een soortgelijke maar dan van de mediamarkt.
nu 30 dagen.. ( maar heb wel extra betaald voor DHL shipment.. ) dus had ik netzo goed niet kunnen doen..quote:
Gewoon zeggen dat je korting wil op je DHL shipment omdat je zo lang moest wachtenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:20 schreef revpolen het volgende:
[..]
nu 30 dagen.. ( maar heb wel extra betaald voor DHL shipment.. ) dus had ik netzo goed niet kunnen doen..
Die site kende ik nog nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
http://www.yourbrainwavz.com/wheretobuy.htm
Via amazon.co.uk verkrijgbaar.
Ik heb persoonlijk besloten nog ff te wachten tot mp4nation ze weer heeft en Raz weer es een actie doet.
Vraag is dan alleen of drivers etc hetzelfde zijn. Dat is vaak niet helemaal het geval.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:08 schreef monkeybrain het volgende:
Wel grappig om te weten dat de HM5 ook als Lindy, Fischer audio en een no-name te koop is. Fischer audio heeft ze laten maken door Yoga Electronics maar heeft niet de exclusieve rechten gekocht.
Lijkt de vaste formule van Raz te zijn, kijken welk merk leuk klinkt en vervolgens uitzoeken wie de fabrikant is
Er zit gelukkig meer tussen neppe Dr.Dre's met kutgeluid en jouw lelijke Sennheisers met goed geluid. Beetje simpele denkwijze op deze manier.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; je hebt mensen die gaan voor de looks (en dus in dit topic langs komen om te kijken welke namaak Dr Dre dopjes het goedkoopst zijn omdat ze dan meer kans maken beste billenmaatjes te worden met hun basisschool vrindjes) en je hebt mensen die iets kopen vanwege de geluidskwaliteit. En ik zeg basisschool omdat je leesvermogen schijnbaar ook nog niet ver genoeg ontwikkeld is om te lezen dat ik aangeef dat Sennheiser een optie is, naast bijvoorbeeld Koss, Brainwavz of Sonun zoals mensen boven mij ook al zeiden.
Maar goed, ik zal er vast naast zitten, net als al die gebruikers op head-fi en head-case die aangeven dat in de budget prijsklasse deze Sennheisers toch wel ERG goed zijn. Ergo, heel de userbase zal het daar vast niet zo goed weten als jij oh almachtige Wootism (). En mensen zomaar dom flamen maakt dat je nogal.. Dom overkomt.
Maar laten we weer ontopic gaan. Focalprice, wereldwinkel! 3e iets besteld, 4e alweer verzonden. Het KAN dus wel, waarom DX de laatste tijd dan weer zo vaak orders upfucked..
Iets met begrijpend lezen en 2 keer falen. Maar laten we het er maar niet meer over hebben mkay?quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:32 schreef Wootism het volgende:
[..]
Er zit gelukkig meer tussen neppe Dr.Dre's met kutgeluid en jouw lelijke Sennheisers met goed geluid. Beetje simpele denkwijze op deze manier.
Anyways, met dat ik 'almachtig' ben heb je wel gelijk. Gelukkig snap je dat dan weer wel
De Pandawill chat?quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:33 schreef luciferist het volgende:
Lekker dan, ik ben net verhuist... en heb op pandawill iets besteld met het verkeerde adres erop.
Ik probeer ze nu 2 dagen te bereiken maar nog geen succes..
Hoe kan ik mijn adreswijziging doorgeven?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:14 schreef j-jopie het volgende:
Zijn alle dr dre oordoppen niet uit de schappen gehaald van de chinese webshops?? Ik hoop het wel, gvd hoop geld betaalt voor die krengen, terwijl ze inmiddels voor een prikkie (dan maar nep) te koop zijn:S Pff naja kwaliteit zal dan wel ruk zijn uiteraard, maar toch
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik een geschil sluit.. kan ik hem dan (bijvoorbeeld) volgende week weer openen? als hij als nog niet verzonden is?
meen namelijk zoiets te herinneren dat 1x een geschil gesloten. je hem niet meer kan (her)openen!Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
Kan ze inderdaad ook nergens meer terugvinden. Vriend van me had de neppe variant van de Beats Tour, heb er een tijdje naar geluisterd maar was echt compleet waardeloosquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:14 schreef j-jopie het volgende:
Zijn alle dr dre oordoppen niet uit de schappen gehaald van de chinese webshops?? Ik hoop het wel, gvd hoop geld betaalt voor die krengen, terwijl ze inmiddels voor een prikkie (dan maar nep) te koop zijn:S Pff naja kwaliteit zal dan wel ruk zijn uiteraard, maar toch
Gasten, er dient gewoon NIET over gepraat te worden, is dat nou zo moeilijk?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:46 schreef Wootism het volgende:
[..]
Kan ze inderdaad ook nergens meer terugvinden. Vriend van me had de neppe variant van de Beats Tour, heb er een tijdje naar geluisterd maar was echt compleet waardeloos
Chill ffquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:50 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Gasten, er dient gewoon NIET over gepraat te worden, is dat nou zo moeilijk?
Ook niet dat ze illigaal zijn, ook niet dat ze nep zijn ook niet whatever.. gewoon niet.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:16 schreef revpolen het volgende:
iemand tip?nee, kan inderdaad niet. Ging met DHL toch? dan zou ik wel een gokje durven wagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik een geschil sluit.. kan ik hem dan (bijvoorbeeld) volgende week weer openen? als hij als nog niet verzonden is?
meen namelijk zoiets te herinneren dat 1x een geschil gesloten. je hem niet meer kan (her)openen!
Tevens zou een partial refund vragen, omdat je ondanks de DHL shipping zo enorm lang hebt moeten wachten. (of een 15 dollar coupon). Ik weet dat processing niks met shipping te maken heeft maar niet geschoten....MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Dat is het wel, want het doet totaal niet ter zake in deze reeksquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:19 schreef j-jopie het volgende:
Tja ik stel alleen de vraag of die niet eens uit de schappen zijn gehaald, no big issue dacht ik zo.. Maar goed..
Nou als je mijn post goed leest zie je dat ik er van baal dat deze ooit uitgebracht zijn, maja we houden er over opquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Streng, I know, maar gezien het verleden van deze reeks is dat zo gegroeid. Daarbij geef je aan dat je de nepperts wel een keer gekocht hebt, en dat is gewoon een no-go hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |