Dat was echt exact wat ik nou ook dacht.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:58 schreef Leandra het volgende:
Het zou nog wel handig zijn als je de was er in kon gooien en dat die dan zo in de wasmand naast de wasmachine zou vallen, maar in de omschrijving staat niets over zo'n feature, dus het zal wel niet.
Als ik ooit het ideale huis kan bouwen zoals ik dat getekend heb dan komt er echt wel zo'n ding in de badkamer... regelrecht naar de wasmachine in de kelderquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat was echt exact wat ik nou ook dacht.
Wat is er in jouw optiek dan eigenlijk mis met Kattenbroek en Vathorst?quote:Op maandag 20 februari 2012 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik vind Noord echt bagger, Hoogland zou ik geen moeite mee hebben, zelfs Schothorst (het deel voor 1990) zou nog acceptabel zijn als het zou moeten, maar Kattenbroek, Zielhorst, Nieuwland, Vathorst vind ik echt dramawijken.
Dat heeft niets met "op stand" of niet te maken, want in die wijken staan ook vrijstaande woningen enz, maar dan nog zou ik er niet willen wonen.
Wat een huisquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:18 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemde brede beer
[ afbeelding ]
Want zo ziet hij er recht van voren uit
[ afbeelding ]
fijne douchecabine.
Dit is btw de overloop.
Bergambacht
Ik woon nu ook in een huis dat een stuk lelijker is dan het huis aan de overkant. Dit bevalt me eigenlijk vest goed. Ik heb liever uitzicht op een pracht huis tereijl ik woon in een lelijk huis dan andersom.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:48 schreef Gwywen het volgende:
Ja, kijk maar eens goed, dat huis aan de overkant van de straat is véél mooier
Dat "huis" is een bedrijfspand van een vereniging. stichtingquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:48 schreef Gwywen het volgende:
Ja, kijk maar eens goed, dat huis aan de overkant van de straat is véél mooier
[ afbeelding ]
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik woon nu ook in een huis dat een stuk lelijker is dan het huis aan de overkant. Dit bevalt me eigenlijk vest goed. Ik heb liever uitzicht op een pracht huis tereijl ik woon in een lelijk huis dan andersom.
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:58 schreef Leandra het volgende:
Het zou nog wel handig zijn als je de was er in kon gooien en dat die dan zo in de wasmand naast de wasmachine zou vallen, maar in de omschrijving staat niets over zo'n feature, dus het zal wel niet.
wat een fucking leuk monsterquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef Quarant het volgende:
Ik houd normaal niet zo van nieuwbouw, maar dit vind ik toch wel een stukje design van eind jaren 90 architectuur, net voor er weer klassiek gebouwd werd![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)elio-1/fotos/#foto-3
Die raampartijen, ligging aan het groen, en de scheiding zit/eetgedeelte![]()
Weet helaas niet hoe ik foto's moet plaatsen van Funda, vandaar de link. Wie een poging zou willen wagen, graag.
Et voilà:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef Quarant het volgende:
Ik houd normaal niet zo van nieuwbouw, maar dit vind ik toch wel een stukje design van eind jaren 90 architectuur, net voor er weer klassiek gebouwd werd![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)elio-1/fotos/#foto-3
Die raampartijen, ligging aan het groen, en de scheiding zit/eetgedeelte![]()
Weet helaas niet hoe ik foto's moet plaatsen van Funda, vandaar de link. Wie een poging zou willen wagen, graag.
Ronde wanden zijn wel mooi, maar je moet er wel volledig glas in hebben! Dan kun je tegen de binnenwanden je Billy's plaatsenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Et voilà:
[ afbeelding ]
Die hut is uit 2003, dus niet echt eind-jaren negentig. Vind 't wel grappig, maar al die ronde wanden lijkt me nou niet echt erg handig... probeer daar maar eens je verzameling IKEA-billy's tegenaan te zetten.
Leuk adres ook, Fidelio 1-386. Waarschijnlijk zo'n wijk waar je je de schompes zoekt omdat al die huisnummers door de hele wijk verspreid liggen...
Ik vind verslonsde interieurs opmerkelijk ja. Ik neem aan dat je je huis toch zo gunstig mogelijk wilt verkopen. En mensen zijn nu eenmaal beesten die alles op het oog doen. Als je zo'n verslonsd (is dat wel een woord?) ziet, is het eerste wat in je opkomt: wat gaat me dat kosten om dat op te knappen. En een heleboel mensen zitten daar nu niet op te wachten. Als ze het pas zien als ze het huis aan het bezichtigen zijn, is de impact over het algemeen kleiner.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:45 schreef Teslynd het volgende:
Niet vreemd maar opmerkelijk en op een of andere manier zit men op verslonsde interieurs als zijnde opmerkelijk te wachten. Zoals die foto met de verzakte laden.
Eindelijk eens iemand die van dat saaie afstapt, is het ook weer niet goed! Maar als je zoiets doet, moet je het natuurlijk wel bijhouden. Ik vind het leuk in ieder geval!quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:05 schreef Angelfrouk het volgende:
Goh, we hebben wat verf over, laten we het op de gevel smeren! Hier.
[ afbeelding ]
Ik vind die betimmerde gevel veel zorgelijker....wat zit er achter zeg maarquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:05 schreef Angelfrouk het volgende:
Goh, we hebben wat verf over, laten we het op de gevel smeren! Hier.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |