SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
Of toch du vader?![]()
Met Kangen Wonder Waterquote:Op maandag 6 februari 2012 17:23 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik had echt géén inspiratie voor een TT, dus als iemand nog suggesties heeft ..![]()
Ik dacht nog iets aan 'waar we allemaal vroegtijdig overlijden', maar ik vond het wat té
Of toch du vader?![]()
'Waar iedereen aan de Kangen Wonder Water zit' vind ik wel baasquote:Snakey?
('waar we' TT's)
Of toch du vader?![]()
Iets waar ik wel interesse in heb is zo'n deurtrainer-achtig iets. Maar dan niet beperkt tot alleen zo'n stok.
Zo'n multifunctioneel ding dus, dit is de Iron Gym Xtreme. In een paar seconden en zonder schroeven hang je hem boven je deurpost en kun je alle soorten pullups en chinups doen. Perfect om de dag mee te beginnen enzo.
Meer mensen die zoiets thuis hebben, naast een abo op de gym?![]()
ietsiequote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik dacht nog iets aan 'waar we allemaal vroegtijdig overlijden', maar ik vond het wat té![]()
![]()
Gestikt tijdens een bench press fail in de Smithquote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik dacht nog iets aan 'waar we allemaal vroegtijdig overlijden', maar ik vond het wat té
Confidence through competence![]()
trainen doe ik in de gym.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Panzermaus het volgende:
Iets waar ik wel interesse in heb is zo'n deurtrainer-achtig iets. Maar dan niet beperkt tot alleen zo'n stok.
Zo'n multifunctioneel ding dus, dit is de Iron Gym Xtreme.
[ afbeelding ]
Die zag ik vandaag voor 15 EUR bij de Lidl, aanbieding deze week.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Meer mensen die zoiets thuis hebben, naast een abo op de gym?Confidence through competence![]()
ik heb een soort gelijk ding, je kozijnen zou ik wel eerst goed opmetenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Mother of god, welke vestiging was je? Zag hem ook een keer als weekaanbieding op een site, allang verlopen.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die zag ik vandaag voor 15 EUR bij de Lidl, aanbieding deze week.
Was het zo'n multifunctioneel ding of alleen een stok?![]()
Nu je het zegt, hij staat niet op de website, maar wel in de folder die ze bij de Lidl hadden hangen. Ik zag het op mijn weg naar buiten.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mother of god, welke vestiging was je? Zag hem ook een keer als weekaanbieding op een site, allang verlopen.
Maar het ding kun je ook vrij goedkoop bij de Kijkshop kopen:
http://www.kijkshop.nl/pr(...)overig/optrek-stang/
Hm, het andere ontwerp. Lijkt me van jouw plaatje idealer, alhoewel ik ook goede dingen heb gezien van bovenstaande.Confidence through competence![]()
Gebeurd ookquote:Op maandag 6 februari 2012 17:41 schreef Tinos85 het volgende:
Ik ben altijd bang dat die dingen keihard naar beneden tyfen als je net lekker bezig bent![]()
Genoeg filmpjes op internet.![]()
Daarom maar niet doenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Gebeurd ook![]()
Genoeg filmpjes op internet.![]()
![]()
Dit heb ik welquote:Op maandag 6 februari 2012 16:40 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
licht in je hoofd wordt tijdens intense fysieke inspanningNa de eerste deadlift moet ik me even vasthouden om niet om te vallen, reps daarna gaan wel beter
![]()
Ik squat, dus heb geen kanker, maar misschien toch wel even kijken hoe het met mn bloed zit?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Het kan aan van alles liggen. Ik heb het bij squatten en deadlift omdat ik niet goed dooradem. Of m´n longen zijn te klein door het roken, kan ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:44 schreef Zith het volgende:
[..]
Dit heb ik welNa de eerste deadlift moet ik me even vasthouden om niet om te vallen, reps daarna gaan wel beter
![]()
Ik squat, dus heb geen kanker, maar misschien toch wel even kijken hoe het met mn bloed zit?![]()
Had er vroeger in mien jeugd geloof ik wel vaker last van (bijv als ik opstond van de bank), hoorde wel een dat het aan een te lage bloeddruk kon liggen, maar da's alweer een jaar of 10 terug.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het kan aan van alles liggen. Ik heb het bij squatten en deadlift omdat ik niet goed dooradem. Of m´n longen zijn te klein door het roken, kan ook.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Live fast, die young. Oud worden is overrated.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik dacht nog iets aan 'waar we allemaal vroegtijdig overlijden', maar ik vond het wat téfull stops and exclamation marks![]()
Dilemma mensen,
Ik vind SL echt super geestdodend vanwege maar 5 verschillende oefeningen..
Andere kant hou ik wel van het progressief laden, wat ik ook altijd mee kan nemen in m'n vertrouwde 4- of 5daagse split.
Wat te doen, wat te doen
BEASTMODE![]()
Waarom breid je het niet uit? http://www.t-nation.com/f(...)eg_parks_5x5_programquote:Op maandag 6 februari 2012 21:01 schreef Awesome_ het volgende:
Dilemma mensen,
Andere kant hou ik wel van het progressief laden, wat ik ook altijd mee kan nemen in m'n vertrouwde 4- of 5daagse split.
Wat te doen, wat te doen![]()
![]()
Lief
En leuk programma. Ik doe vanaf het begin ook back extensions (nu wat minder ivm ook deadlift) en ik weet nog wel dat m'n onderrug het slapste onderdeel van m'n hele lichaam was. Ik dacht dat ik mijn wervels zou breken bij 20kg
back extension. Totaal nooit geleerd om m'n erectors en buikspieren aan te spannen. Nu gaat dat veel beter, al moet ik heel erg bewust zijn van mijn form bij deadliften. Ik krom vaak nog mijn bovenrug (tientallen jaren gewoonte...)
[ Bericht 28% gewijzigd door Stereotomy op 06-02-2012 21:39:20 ]Confidence through competence![]()
Hoe oud ben je dan wel niet met tientallen jaren gewoonte?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Lief
En leuk programma. Ik doe vanaf het begin ook back extensions (nu wat minder ivm ook deadlift) en ik weet nog wel dat m'n onderrug het slapste onderdeel van m'n hele lichaam was. Ik dacht dat ik mijn wervels zou breken bij 20kg
back extension. Totaal nooit geleerd om m'n erectors en buikspieren aan te spannen. Nu gaat dat veel beter, al moet ik heel erg bewust zijn van mijn form bij deadliften. Ik krom vaak nog mijn bovenrug (tientallen jaren gewoonte...)
![]()
30, ettertjequote:Op maandag 6 februari 2012 21:52 schreef Kroc het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan wel niet met tientallen jaren gewoonte?Confidence through competence![]()
Kijken naar een punt boven je. Een van de weinige dingen waar ik de smith machine voor gebruik, stang op hoogste punt en die als kijkpunt houden tijdens DL. Dan ass zo ver mogelijk naar achter en vanuit je poten omhoog duwen en rechtop gaan staan.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:57 schreef Snakey het volgende:
Ik vind het ook heel moeilijk om m´n bovenrug niet te krommen bij de DL.
Lekker getraind vandaag, had mijn vrijdag-training overgeslagen in verband met keelontsteking. Wel twee keer naar de ijsbaan geweest, dolle pret. Dus weer workout A vandaag, ik dacht, ik doe rustig aan en blijf bij de gewichten van mijn vorige workout A. Maar al tijdens mijn warming-up voelde ik me helemaal super, dus lekker squat warmup sets opgebouwd tot 90 kg, daarna 3x5x100. Mooi spul, no problemo. Beentjes kunnen een stuk meer aan volgens mij. 3x5x70 BP was te easy, had ik niet vewacht. Nog maar 3x5x72 gedaan, dus 6 werksets BP.Daarna dippen en op het eind 5x110 als werkset op DL. Vraag me af hoe snel ik nu herstel, en of ik woensdag 75 BP, 105 SQ en 115 DL kan doen.
Maar nu komt mijn vraag: welke verhouding hebben jullie tussen je SQ en DL?Wil mijn DL toch wel een flink stukje hoger hebben dan SQ, maar grip is altijd mijn beperkende factor en mixed grip / straps begin ik nog niet aan.
![]()
Zou een goede optie zijn. En als ze moeilijk doen maar zo'n Eco Ball. Die laat geen troep achter.![]()
Denk niet dat ze moeilijk doen over magnesium, of er uberhaupt wat van durven te zeggen. Zolang ik de gewichten maar netjes opruim en af en toe wat mensen help kan ik alles maken daar volgens mij. Ben ook wel benieuwd hoe die betonnen vloer + vloerbedekking er uitziet tegenwoordig, geen matten ofzo voor DL.![]()
![]()
Hier hebben ze ook geen matten. Heb het al aangekaart bij de eigenaar omdat ik nu vaker sntach en C & J doe maar tjaheb niet echt het idee dat de vloer 'm interesseert
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 22:43:37 ]![]()
146% DLquote:Op maandag 6 februari 2012 22:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar nu komt mijn vraag: welke verhouding hebben jullie tussen je SQ en DL?Wil mijn DL toch wel een flink stukje hoger hebben dan SQ, maar grip is altijd mijn beperkende factor en mixed grip / straps begin ik nog niet aan.
100% SQ
80% BP
Maar heb al3 weken geen SQ meer gedaan omdat ik mn lies verrekt had, daardoor kon ik meer DLenI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Bij mij zijn DL en SQ op het moment even hoog. Bij DL zijn mijn benen ook enorm de beperkende factor, na een goede rug-dag (waarin ik dus DL) heb ik de rest van de dag nog zwaar vermoeide benen. Ik doe dan ook nog eens high bar squats, dus m'n SQ zou bij low bar veel hoger zijn dan DLquote:Op maandag 6 februari 2012 22:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
BP is 75% van m'n SQ/DL.
Maar goed, mijn stats zijn dan ook nog een beetje uit verhouding. Ik meende dat de 'correcte' verhoudingen 1x BP, 1.5x SQ en 2.0x DL waren, maar ik heb hier even geen bron voor (hoewel het niet zo moeilijk te vinden zou moeten zijn) en weet ook niet zeker of het klopt.Of toch du vader?![]()
Zo dan misschien. Maar het lijktmij wat pijnlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:30 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.simplyshredded(...)97-the-deadlift.htmlquote:Some heavy lifters use a pronated “hook” grip, in which both palms face backward and the first 2-3 fingers wrap around the thumbs instead of the other way around.
This method takes some practice and may be painful at first, says strength coach David Sandler, MS, CSCS, but it allows you to use very heavy weights without straps, and you’ll develop superior grip strength.![]()
Nu weet ik eindelijk wie die chick uit je UI is. Die lola van FOK!.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:39 schreef Weissman het volgende:
Hier hebben ze ook geen matten. Heb het al aangekaart bij de eigenaar omdat ik nu vaker sntach en C & J doe maar tjaheb niet echt het idee dat de vloer 'm interesseert
If not now, then when.![]()
Damn, dat is een flink verschil. En je squat is gewoon parallel + low bar?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:54 schreef Zith het volgende:
[..]
146% DL
100% SQ
80% BP
Maar heb al3 weken geen SQ meer gedaan omdat ik mn lies verrekt had, daardoor kon ik meer DLenHm, wel lastig dat met je DL. Na een set squats of DL voel ik me (op dit moment) nog topfit eigenlijk. Geen pijn, geen vermoeidheid. Gewoon even uithijgenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:08 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Bij mij zijn DL en SQ op het moment even hoog. Bij DL zijn mijn benen ook enorm de beperkende factor, na een goede rug-dag (waarin ik dus DL) heb ik de rest van de dag nog zwaar vermoeide benen. Ik doe dan ook nog eens high bar squats, dus m'n SQ zou bij low bar veel hoger zijn dan DLBP is 75% van m'n SQ/DL.
Maar goed, mijn stats zijn dan ook nog een beetje uit verhouding. Ik meende dat de 'correcte' verhoudingen 1x BP, 1.5x SQ en 2.0x DL waren, maar ik heb hier even geen bron voor (hoewel het niet zo moeilijk te vinden zou moeten zijn) en weet ook niet zeker of het klopt.en dat is het. Vermoeidheid komt pas een paar uur later.
Deadlift, rows, chinups & pullups. Je polsen zelf (bij je hand) zullen niet dikker worden aangezien daar geen spiermassa zit, maar de rest van je onderarm wel. Die van mij zijn ongeveer verdubbeld in grootte.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Is er ook een oefening waardoor je polsen iets dikker worden?
Daarnaast kun je ook nog gaan wrist curlen maar daar zou ik niet aan beginnen voordat dat je goed en zwaar met bovenstaande compounds traint. Wrist curl krijg je volgens mij alleen maar een pomp van.![]()
![]()
![]()
Je polsen zelf, nee. Onderarmen, ja. Maar dat heeft Patsermuis al mooi uitgelegd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef Drommeldaris het volgende:
-edit- Nee, ik zie dat Patsermuis nog een eindbazen oefening voor onderarmen vergeetHammer curls!
Of toch du vader?![]()
Het was 130% voor mn lies-blessure.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Damn, dat is een flink verschil. En je squat is gewoon parallel + low bar?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Die sufferds hierboven weten niks.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.bodybuilding.com/fun/glen3.htm
En ja je polsen kunnen dikker worden, daar zitten wel degelijk spieren.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Die sufferds hierboven weten niks.
En ja je polsen kunnen dikker worden, daar zitten wel degelijk spieren.
Ja man, epic grote polsen.
Er zitten ongetwijfeld wel wat spieren in je polsen, echter is dit zo weinig dat je dit kan trainen tot je een ons weegt, maar grote polsen zul je niet krijgen.Of toch du vader?![]()
Het gaat idd om die pic ja, goed punt maak je hier hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:52 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik train mijn onderarmen en mijn polsen werden dikker.full stops and exclamation marks![]()
Volgens mij niet en als het al zo is dan is dat heel miniem.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:43 schreef krioro het volgende:
[..]
En ja je polsen kunnen dikker worden, daar zitten wel degelijk spieren.If not now, then when.![]()
Was geen serieus argument. Was al bezig met een wat serieuzer antwoord toen je reply'de, je was me iets te snel afquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Het gaat idd om die pic ja, goed punt maak je hier hoor.
Ik train mijn onderarmen en mijn polsen werden dikker.Zie edit.
Of toch du vader?![]()
Nou ja, mijn polsen zijn iig een heel stuk dikker geworden door training, duidelijk zichtbaar en te merken aan mijn horlogeband die ik moest laten verstellen.
Dus het kan echt wel, ik zal geen wonderpolsen hebben of zo hoor.full stops and exclamation marks![]()
Mijn polsen zijn ook wel iets dikker geworden (ook inderdaad te merken aan horlogeband, grappig), maar ik zou niet zo ver gaan om te zeggen dat je echt je polsen moet gaan trainen om ze groter te laten worden.
Ze kunnen waarschijnlijk wel iets groter worden, maar het zal waarschijnlijk zo weinig zijn dat je je een ons traint voordat ze ook maar een beetje (visueel) merkbaar in omvang zijn toegenomen.Of toch du vader?![]()
Ik zal ook niet beweren dat iedereen die z'n onderarmen keihard gaat trainen monsterpolsen zal krijgen, maar hey, die gozer vraagt of het kan, en ja het kan. Als dat zijn doel is, is eraan werken sowieso altijd beter dan niks doen.full stops and exclamation marks![]()
Ik doe deze idd. met dumbless, zittend naast een bankje, en dan met je hand palmen omhoog en omlaag.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:43 schreef krioro het volgende:
[..]
En ja je polsen kunnen dikker worden, daar zitten wel degelijk spieren.Met polsen wordt het gedeelte vlak onder je pols bedoelt uiteraard. En verder train je je onderarm met deze oefening.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:52 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zitten ongetwijfeld wel wat spieren in je polsen, echter is dit zo weinig dat je dit kan trainen tot je een ons weegt, maar grote polsen zul je niet krijgen.
Toen ik 68kg woog kon ik met m'n hand om m'n pols m'n duim over de nagel van m'n middelvinger leggen.
Nu op 93kg zit er bijna 3,5cm tussen de punten van m'n duim en m'n middelvinger. En dat is met het zelfde bf% en dat gebied is keihard. Het gebied vlak onder het uitstekende deel van je pols heb ik het dan over.
Ik doe na het deadliften deze oefening, tot ver in het verzuren, en reken maar dat het werkt.
Wel je onderarmen vrij van het bankje houden tot aan je ellebogen
Je moet alleen wel uitkijken met zware dumbles, en bij de eerste paar herhalingen. Je pols is zo verneukt.![]()
Naar mijn weten bestaat een pols voornamelijk uit pezen?
Pezen zijn niet te trainen zoals spiermassa.
Lijkt me ook heel raar gezicht wanneer je dikke polsen hebt.![]()
Hoe heten deze?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:43 schreef krioro het volgende:
[..]
En ja je polsen kunnen dikker worden, daar zitten wel degelijk spieren.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Maandags is voortaan super tof op onze gym. Komen steeds 2 superdudes bp_en. Eentje lukt het aardig, maar die andere...Omg
Begint met ik schat 60 kilo: en dan, echt waar, valt het volle gewicht plankergas op zijn borst, butst 5 cm omhoog, flikkert weer terug en de spotter kan beginnen met zijn rugtraining.
3 reps zo en dan de volgende set bijladen met 5 kilo.![]()
offtopicquote:Op maandag 6 februari 2012 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nu weet ik eindelijk wie die chick uit je UI is. Die lola van FOK!.
Je kon het ook vragen hoor![]()
Kan iemand mij vertellen of mijn BP achterloopt?
Gewicht: 93kg
Lengte: 1.92m
BP: 65kg (3x5)
DL: 140kg (1x5)
SQ: 95kg (3x5)
OHP: 45kg (3x5)
Ik zie andere mensen beduidend meer BP'en, wellicht heb ik de verkeerde techniek? Wie heeft er een goed filmpje met duidelijke uitleg, houding armen/polsen etc.etc.
Ben nu 5 weken hardcore bezig en ben 5 weken geleden begonnen met:
BP: 50kg
DL: 100kg
SQ: 70kg
OHP: 30kg
Gewicht: 88kg![]()
Nee, lange armen, ectomorf lichaam met wat welvaartkilo's.quote:
OHP; tja, schouders zijn nog niet m'n sterkste punt, maar die progressie is redelijk linear, terwijl 'ze' (externe wijsheden) zeggen dat de BP toch zo'n wat zwaarder moet kunnen met mijn stats.
Sta onder remote begeleiding van een persoonlijke trainer (zwager, afgestudeerd in Groningen + Rome) en we komen elke 8 weken even bijelkaar om te bespreken.![]()
Je hebt flinke progressie voor w.b.t. je gewichten in die 5 weken, dus ik zou niet al te veel klagen ;-)quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:35 schreef CorwinofAmber het volgende:
Ik zie andere mensen beduidend meer BP'en, wellicht heb ik de verkeerde techniek? Wie heeft er een goed filmpje met duidelijke uitleg, houding armen/polsen etc.etc.
Gewicht: 88kg
Voor w.b.t. bankdrukken:
Ga liggen met je rug ligt hol en op je boven rug, maar wel te alle tijden met je kont op het bankje, en schuif van onderaf het bankje al liggend op naar het punt waar je wilt liggen met je schoudersbladen om te drukken. Voordat je drukt probeer je je schouders zo laag mogelijk te houden (voorkomt blesures). Verder je benen wat wijder uit elkaar voor stabiliteit, en concentreer je je er op dat je je hielen in de grond steekt.
Je handen daar plaatsen waar de bar het meest versleten is, en drukken ter hoogte van je tepels.
En verder 2x per week bankdrukken met een spotter er bij en als eerste oefening. Spotter zodat je toch die ene rep of die 2 reps extra kunt doen zonder gevaar. En die spotter pas laten ingrijpen met 2 vingers als je zelf omlaag dreigt te gaan bij een fail.Dat is de enige manier om hier beter in te worden. Flink uit reppen na je zware setjes met minder gewicht doet soms ook wel eens wonderen.
En verder hebben kleine ventjes idd. een voordeel bij het bp-en.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 07-02-2012 09:54:22 ]![]()
Goede tips, ik heb inderdaad een spotter erbij om die laatste rep eruit te persen en als die er niet is, pak ik voor de veiligheid het pekdeck, welliswaar minder effectief, maar zo'n gewicht op je borstbeen en moeten piepen als een muis om bevrijd te worden is erger.
Ik ben helaas vergeten begin foto's te maken 5 weken terug, maar volgens m'n vrouw (die me toch elke dag naakt ziet) is er al behoorlijke vooruitgang.
P.S. worden jullie ook misselijk van zo'n heel pak chocomel na de training?![]()
Verder kun je eens wisselen door 1 v.d. twee bandrukdagen met dubmles te doen i.p.v. de olympische bar, of een keer op een tricepdag een close grip te doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:55 schreef CorwinofAmber het volgende:
Goede tips, ik heb inderdaad een spotter erbij om die laatste rep eruit te persen en als die er niet is, pak ik voor de veiligheid het pekdeck, welliswaar minder effectief, maar zo'n gewicht op je borstbeen en moeten piepen als een muis om bevrijd te worden is erger.
Ik ben helaas vergeten begin foto's te maken 5 weken terug, maar volgens m'n vrouw (die me toch elke dag naakt ziet) is er al behoorlijke vooruitgang.
P.S. worden jullie ook misselijk van zo'n heel pak chocomel na de training?
En vooral altijd helemaal doorgaan tot het aller uiterste. Desnoods nog een laatste rep waarbij je spotter je een paar kg helpt.
Ook kun je eens analyseren wanneer je tekort gaat komen. Op welke hoogte.
Als je laag te kort komt, mis je kracht/uithoudingsvermogen in je borstspieren. Als je hoog te kort komt zijn het je armen/triceps.![]()
Waar houd je je handen? Ik hield ze in het begin vaak te dicht bij het midden waardoor ik meer triceps dan borst gebruikte.![]()
Op de olympische bar met de ringvinger op het lijntje aan weerszijde (zo'n stroef stukje) redelijk wijd dus, maar ik heb lange armen dus moet zo wijd anders knik ik met m'n polsen nogal naar binnen bij het zakken naar de borst; op deze manier zijn de polsen redelijk recht en de hoek van m'n armen zo'n 90graden bij inzakken.
Te wijd wellicht?![]()
Hoe lang ben je er al mee bezig? Ben zelf twee trainingen bezig en moet eerlijk zeggen dat de simpelheid me wel bevalt. Niet teveel nadenken welke oefening je moet doen, gewoon gaan. Enige nadeel is het lage startgewicht, maar goed dat zal wel loslopen naar mate de weken vorderen.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:01 schreef Awesome_ het volgende:
Dilemma mensen,
Wat te doen, wat te doenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Seconded. Daarnaast had ik de neiging om de bar schuin omhoog te duwen (dus meer richting mijn ogen), in plaats van recht omhoog. Had dat zelf niet door, gespot door iemand en voila.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:30 schreef seto het volgende:
Waar houd je je handen? Ik hield ze in het begin vaak te dicht bij het midden waardoor ik meer triceps dan borst gebruikte.![]()
Voor wat het waard is; ik kwam er achter dat ik veel te veel met mijn armen probeerde te drukken ipv echt mijn borstspieren te gebruiken. Ik ´ontspan´ mijn armen nu wat meer en gebruik mijn borstspieren veel meer. Ik ben in korte tijd van net over 60 naar 75 - 80 kilo gegaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:35 schreef CorwinofAmber het volgende:
Ik zie andere mensen beduidend meer BP'en, wellicht heb ik de verkeerde techniek?![]()
Zo verschil zie ik ook als ik vergelijk na het trainen, of een dagje doorzakkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:47 schreef Stereotomy het volgende:
Geinige video. Zelfde gast, foto's 5 uur achter elkaar genomen.![]()
![]()
Dit is volgens mij iets wat je niet zo van de buitenkant ziet. Ik heb m´n techniek verschillende keren laten bekijken en daar was niet veel aan te zien. Het is een kwestie van zelf aanvoelen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Voor wat het waard is; ik kwam er achter dat ik veel te veel met mijn armen probeerde te drukken ipv echt mijn borstspieren te gebruiken. Ik ´ontspan´ mijn armen nu wat meer en gebruik mijn borstspieren veel meer. Ik ben in korte tijd van net over 60 naar 75 - 80 kilo gegaan.![]()
jah, en de oefening "bewust" doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit is volgens mij iets wat je niet zo van de buitenkant ziet. Ik heb m´n techniek verschillende keren laten bekijken en daar was niet veel aan te zien. Het is een kwestie van zelf aanvoelen.![]()
Yep, concentreren op je borst en zeker maken dat je het volledig gebruikt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
jah, en de oefening "bewust" doen.![]()
Goede tips, ga ik morgenavond zeker goed op letten. En de afwisseling naar DB BP, doe je die dan inclined of horizontaal?![]()
Ik heb 1x per week een borst dag, waarbij ik normaal BP doe, en daarna incline op de smith of met dumbless als 2e oefening.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:42 schreef CorwinofAmber het volgende:
Goede tips, ga ik morgenavond zeker goed op letten. En de afwisseling naar DB BP, doe je die dan inclined of horizontaal?
En 1x per week een schouderdag die ik begin met of dumbl press of benchpress.
Maar ik sla dumbl ook wel eens een paar weken over.
Gewoon de boel een beetje rouleren zodat je er niet aan went, maar wel altijd je bench press als eerste als je daar beter in wilt worden.![]()
Wat een baas.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:47 schreef Stereotomy het volgende:
Geinige video. Zelfde gast, foto's 5 uur achter elkaar genomen.
Vandaag rug dag, wat altijd prettig is. Hoewel hier grote jongens rondlopen is het squatrek bijna nooit in gebruik.![]()
Deadlift en rows kan ik dus direct mee beginnen.![]()
deadlifts en rows in het squatrek?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je weet wat dat betekent he?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:29 schreef Snakey het volgende:
Vandaag rug dag, wat altijd prettig is. Hoewel hier grote jongens rondlopen is het squatrek bijna nooit in gebruik.![]()
![]()
Na 5 weken training 140 kg deadliften? Knap.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:35 schreef CorwinofAmber het volgende:
Gewicht: 88kgBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:29 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Dat de rest vieze mietjes zijn..... /sheldon cooper "BAZINGA"
Squatten == bazenoefening.![]()
Beginnen met 100 KG DL werksets is ook erg nice ja, vraag me af wat hij hiervoor deedquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Na 5 weken training 140 kg deadliften? Knap.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ook trainen, maar dan af en aan beetje aankloten zonder duidelijk schema en zonder regelmaat. Ik kan niet vanuit niets zo BAM ervoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:41 schreef Zith het volgende:
[..]
Beginnen met 100 KG DL werksets is ook erg nice ja, vraag me af wat hij hiervoor deedmaar toch bedankt.
![]()
Ik moest lachen:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Squats.Voelt weer alsof ik genomen ben.
(als dat zo zou voelen dan)
Merk ook dat deadlift ook goed upper back pakt.![]()
![]()
Jij moet even een video van jezelf maken al squattend, als je namelijk je sluitspier gebruikt...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
Squats.Voelt weer alsof ik genomen ben.
(als dat zo zou voelen dan)
Merk ook dat deadlift ook goed upper back pakt.![]()
Niet IN het rek. Het is handig de bar daar neer te leggen/op te pikken/gewicht te wisselen.quote:
Zo een dus.![]()
![]()
Aha.. ik trek de halters weg bij de (incline) bench press stellages. Wij hebben een powerrack achtige stellage voor squats en OHP's.
Speaking of which, ik blijf steeds die powerracks checken bij Helisports. Spul begint een obsessie te worden...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Furious Pete is sowieso een baas, die man had ooit anorexia en nu is het een wedstrijd eterquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:47 schreef Stereotomy het volgende:
Geinige video. Zelfde gast, foto's 5 uur achter elkaar genomen.
Over squatracks e.d. gesproken, I'm jellyOnze sportschool weigert systematisch een squatrack aan te schaffen, 'want er is toch een Smith?'. Ik heb ze al meerdere malen getracht te overtuigen, maar een Smith is voor hen goed genoeg
Er is "gelukkig" wel een OHP bankje met stellages, die voor nu maar als soort van squatrek moet dienen
Of toch du vader?![]()
Kan iemand iets doen aan die mannetjes die zonodig met een beanie op denken te moeten gaan "trainen"??? Verdomme man, heb je een IQ van nog geen 80 en dan moet dat laatste restje werkende brein ook nog bezwijken onder de hitte?
Oh wacht: ze trainen amper; dus echt warm zullen ze wel niet worden.
[/frustratie]
Er was trouwens wel eenmeid die goed aan het squatten was.
Suggestie voor TT: BB deel 248532: Hoe groter de bikkel, des te kleiner de snikkel![]()
![]()
En kan er iets gedaan worden aan die mijn-sportschool-heeft-geen-squatrack-klagers: hou op te zeiken en ga in een fatsoenlijke sportschool trainen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Over squatracks e.d. gesproken, I'm jellyOnze sportschool weigert systematisch een squatrack aan te schaffen, 'want er is toch een Smith?'. Ik heb ze al meerdere malen getracht te overtuigen, maar een Smith is voor hen goed genoeg
Er is "gelukkig" wel een OHP bankje met stellages, die voor nu maar als soort van squatrek moet dienen![]()
Ik zit nog een tijd aan mijn sportschool vast, bovendien ken ik er een hoop mensen en heb ik eigenlijk geen zin om weg te gaan want het is een leuke gym, los van dit. Maar je hebt ergens wel gelijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En kan er iets gedaan worden aan die mijn-sportschool-heeft-geen-squatrack-klagers: hou op te zeiken en ga in een fatsoenlijke sportschool trainen.Of toch du vader?![]()
Es hardcore manquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:33 schreef CarbonC het volgende:
Kan iemand iets doen aan die mannetjes die zonodig met een beanie op denken te moeten gaan "trainen"??? Verdomme man, heb je een IQ van nog geen 80 en dan moet dat laatste restje werkende brein ook nog bezwijken onder de hitte?
Oh wacht: ze trainen amper; dus echt warm zullen ze wel niet worden.
[/frustratie]
Beanie+Hoodie
Koop hier je eigen EliteFTS beanie ! http://www.flexcart.com/m(...)=PD&cid=114&pid=5290
Bonusclip: Filmpje in mijn eigen gym geschoten en in elkaar zet met muziekje eronder![]()
Geen idee. Maar zelfs op die versimpelde pics zie ik ze doorlopen. Als je onder pols alleen dat stuk bot verstaat, hebben we het over verschillende dingen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:09 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoe heten deze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anyway, mijn ervaring, RaymondK's ervaring, polsen kunnen door training aanzienlijk dikker worden.full stops and exclamation marks![]()
Goeie gast jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:44 schreef Luchtkoker het volgende:
Dat kilo'tjes erbij voor de zomer topic, die Weltzknakkerholy fuck.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Wij hebben precies hetzelfde rek in NL van Nautilusquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet IN het rek. Het is handig de bar daar neer te leggen/op te pikken/gewicht te wisselen.
Zo een dus.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Geen idee welke merk het is. Het is wel de enige plek waar er geen stuk van een spiegel af is. Hoewel je het wel erg bont moet maken om daar achter een spiegel te breken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:17 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Wij hebben precies hetzelfde rek in NL van Nautilus![]()
Ik brak er vandaag zelf bijna 1.Ik had twee dumbells 35 kilo in mijn handen voor shrugs en struikelde bijna over wat losslingerende dumbells toen ik ze terug wilde leggen... 1 van de dumbells verdween daardoor achter het rek, tegen de spiegel aan. Maar die hield het
![]()
![]()
Struikelen in de gym, en dan doorlopen met een zo stoer mogelijke blik, altijd tof.
full stops and exclamation marks![]()
Ik keek eerst heel boos om me heen wie de fuck die dumbells had laten slingeren. Hoewel het er altijd een teringzooi is dus dat heeft niet zo veel nut.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:45 schreef krioro het volgende:
Struikelen in de gym, en dan doorlopen met een zo stoer mogelijke blik, altijd tof.![]()
![]()
Is je straf omdat je zulke lichte shrugs doetquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen idee welke merk het is. Het is wel de enige plek waar er geen stuk van een spiegel af is. Hoewel je het wel erg bont moet maken om daar achter een spiegel te breken.![]()
Ik brak er vandaag zelf bijna 1.Ik had twee dumbells 35 kilo in mijn handen voor shrugs en struikelde bijna over wat losslingerende dumbells toen ik ze terug wilde leggen... 1 van de dumbells verdween daardoor achter het rek, tegen de spiegel aan. Maar die hield het
.
Ik had een keer zoiets.. Ik struikelde op straat, en toen maakte ik een radslag met 1 arm en liep toen door like a boss. Kreeg een applausje van een chick.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:45 schreef krioro het volgende:
Struikelen in de gym, en dan doorlopen met een zo stoer mogelijke blik, altijd tof.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik had een keer zoiets.. Ik struikelde op straat, en toen maakte ik een radslag met 1 arm en liep toen door like a boss. Kreeg een applausje van een chick.
1e warming up setje, beetje rustig aan beginnen...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Is je straf omdat je zulke lichte shrugs doet.
![]()
Was vast een turnster die je skills bewonderde. Daarna even keihard uitgewoond neem ik aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik had een keer zoiets.. Ik struikelde op straat, en toen maakte ik een radslag met 1 arm en liep toen door like a boss. Kreeg een applausje van een chick.full stops and exclamation marks![]()
Uiteraard. Staand. Terwijl ik calfraises deed.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Was vast een turnster die je skills bewonderde. Daarna even keihard uitgewoond neem ik aan.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Truequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
1e warming up setje, beetje rustig aan beginnen...
Shrugs kan ik niet meer met dumbells doen, bestaan geen dumbells zo zwaar[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Shrugs met een barbell vind ik helemaal niks. Mijn armen hebben precies de lengte dat ik met de bar tegen m'n pielemuis sta te wrijven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
True
Shrugs kan ik niet meer met dumbells doen, bestaan geen dumbells zo zwaar![]()
![]()
Dat heeft iedereen, ik ook. Maarja je moet wat. Ik doe niet 3x8x130kg en wij hebben geen dumbells van 65kg helaas.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shrugs met een barbell vind ik helemaal niks. Mijn armen hebben precies de lengte dat ik met de bar tegen m'n pielemuis sta te wrijven.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hey Jajong, je hebt ze volgens mij al eens eerder gepost, maar wat zijn je stats eigenlijk?Of toch du vader?![]()
Dan zou ik ook een barbell pakken. Maar zo ver ben ik nog niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen, ik ook. Maarja je moet wat. Ik doe niet 3x8x130kg en wij hebben geen dumbells van 65kg helaas.![]()
Kleine snikkel peoples komen samenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:20 schreef Luchtkoker het volgende:
Het e-hero gehalte is sterk, dit deel.![]()
![]()
Die barbell wordt echt niet zo zwaar van alleen de platen die Jajong er aan hangt heur........quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kleine snikkel peoples komen samen![]()
Don't get me started on Jajong....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die barbell wordt echt niet zo zwaar van alleen de platen die Jajong er aan hangt heur........![]()
![]()
ik doe best veel high pulls, maar ook shrugsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:56 schreef Zith het volgende:
Geen shrugs doen, geen shrugs doen met barbells. Gewoon High Pulls.
http://startingstrength.com/articles/strong_traps_starr.pdf
ik heb een high rep, low rep schema
high pulls voor power/strength
shrugs voor hypertrofie![]()
Starr zegt ook in dat artikel dat shrugs het beste is. Maar als je niet met barbells kan/wilt shruggen en de dumbells niet hoog genoeg gaan zou ik gewoon high-pullen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:57 schreef Kroc het volgende:
[..]
ik doe best veel high pulls, maar ook shrugs
ik heb een high rep, low rep schema
high pulls voor power/strength
shrugs voor hypertrofieI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
wel voornamelijk snatch high pulls ipv clean high pulls, wel 1 van de meest slopende oefeningen vind ik. Vooral snatch high pull waar je hem dus echt flink hoog wilt trekken.![]()
Die doe ik normaal gesproken ook, naast shrugs, maar dat gaat even niet met een tennis arm. Dat is precies de beweging waar ik de ontsteking mee te pakken neem.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:56 schreef Zith het volgende:
Geen shrugs doen. Gewoon High Pulls.![]()
http://startingstrength.com/articles/strong_traps_starr.pdf![]()
Euhhh op 't moment ben ik 1.86m 89kgquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:21 schreef Luchtkoker het volgende:
Hey Jajong, je hebt ze volgens mij al eens eerder gepost, maar wat zijn je stats eigenlijk?
1RM = ongeveer aangezien ik dat amper doe of probeer.
BP: 110kg
DL: 130kg (vandaag voor 't eerst 1RM geprobeerd, maar zit nog wel veel rek in)
SQ: Nog nooit 1RM geprobeerd, maar als ik zo naar mn setjes kijk... Doe ik nu 3x8x110 dus ik denk 150kg ofzo?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
je hebt daar wel formules voor:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Euhhh op 't moment ben ik 1.86m 89kg
1RM = ongeveer aangezien ik dat amper doe of probeer.
BP: 110kg
DL: 130kg (vandaag voor 't eerst 1RM geprobeerd, maar zit nog wel veel rek in)
SQ: Nog nooit 1RM geprobeerd, maar als ik zo naar mn setjes kijk... Doe ik nu 3x8x110 dus ik denk 150kg ofzo?
http://www.exrx.net/Calculators/OneRepMax.html
sq zou dan 137 zijn mooi afgerond![]()
Handige link; had er toevallig vandaag nog een discussie overquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef Kroc het volgende:
[..]
je hebt daar wel formules voor:
sq zou dan 137 zijn mooi afgerond![]()
![]()
Cool, thanks.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef Kroc het volgende:
[..]
sq zou dan 137 zijn mooi afgerond[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Is ook niet helemaal accuraat, maar een betere richtlijn dan gewoon gokken inderdaadquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef Kroc het volgende:
[..]
sq zou dan 137 zijn mooi afgerond
Of toch du vader?![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Was vast een turnster die je skills bewonderde. Daarna even keihard uitgewoond neem ik aan.Hoe zou het toch komen dat vrouwen het niet of nauwelijks uithouden in dit topic?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Uiteraard. Staand. Terwijl ik calfraises deed.![]()
Welke vrouwen houden het niet of nauwelijks uit in deze topic?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Aan degene(n) die zei(den) dat olijfolie in je kwark niet zó slecht te eten is: je hebt gelijk, het is te doen
Zoetstof en kaneel helpen wel, overigens.Confidence through competence![]()
Vrouwen houden niet van sex, als man mag je blij zijn dat je bij 'toeval' sex krijgt en je moet dan je dankbaarheid tonen met bloemen, geschenken en etentjes.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Hoe zou het toch komen dat vrouwen het niet of nauwelijks uithouden in dit topic?
Don't go on that tour broquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vrouwen houden niet van sex, als man mag je blij zijn dat je bij 'toeval' sex krijgt en je moet dan je dankbaarheid tonen met bloemen, geschenken en etentjes.![]()
![]()
Doe limonadesiroop er doorheen (of aardbeienjam, of beiden), echt niet normaal lekker.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
Aan degene(n) die zei(den) dat olijfolie in je kwark niet zó slecht te eten is: je hebt gelijk, het is te doen
Zoetstof en kaneel helpen wel, overigens.![]()
Smaak net als van die yoghurtkwark uit zo'n emmertje.
![]()
![]()
Kan iemand mij het nut van een cheat day uitleggen? Stel je hebt 6 dagen per week een caloric deficit van 300kcal. Dan heb je dus na 6 dagen een deficit van 1800 kcal. Stel je gaat er met je cheat dag 1000 kcal over je onderhoud heen, dan heb je dus meer dan de helft voor niks gedaan? En dat alleen om het beter vol te houden?Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Mja, dat is eh..., dom.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:52 schreef seto het volgende:
Wie doet er dan ook elke week een cheat day tijdens een cut?![]()
RickoKun uit Fitnesstopic deed niet moelijk over standaard 1 liter vodka + wat biertjes in het weekend tijdens zijn cut. Dan moet zo'n cheat day ook nog wel kunnen.![]()
Lees het wel eens op het forum van BB.com, vond het ook gek daarom vroeg ik het me af. Moet zeggen dat ik wel regelmatig de neiging heb. Heb vrij veel moeite om het bij 2300 kcal te houden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:52 schreef seto het volgende:
Wie doet er dan ook elke week een cheat day tijdens een cut?Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:57 schreef Panzermaus het volgende:
RickoKun uit Fitnesstopic deed niet moelijk over standaard 1 liter vodka + wat biertjes in het weekend tijdens zijn cut. Dan moet zo'n cheat day ook nog wel kunnen.![]()
Deathlift or Die.![]()
"cheat day", of liever, cheat meals zijn niet bedoelt om eens in de week al je calorie deficit weer in te halen, maar om wat ongezonds te eten. Je kan best ook X calories aan suikers en slechte vetten eten zonder teveel te eten. Het maakt het gewoon makkelijker (voor de meesten) om je aan je schema te houden.
OT: lekker verrotte rug nog van gister![]()
![]()
Normaal deed hij 2 liter vodka en veel biertjes?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:57 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Hoe zou het toch komen dat vrouwen het niet of nauwelijks uithouden in dit topic?!
Hm, bij mij scheelt de uitkomst bij die site best wel veel met de realiteit. In positieve zin voor mij. Al boeit 1RM me eigenlijk geen reet, sporadisch voor de lol gedaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef Kroc het volgende:
[..]
sq zou dan 137 zijn mooi afgerondfull stops and exclamation marks![]()
Wel voor de suikervrije variant gaan. Bij de appie hebben ze meerder smaken suikervrije siroop. Zo kun je ook nog eens afwisselen en vreet je niet elke avond hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doe limonadesiroop er doorheen (of aardbeienjam, of beiden), echt niet normaal lekker.![]()
Smaak net als van die yoghurtkwark uit zo'n emmertje.
Of met vers fruit in de blender mikken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Als je elk pietlullig dingetje gaat melden mag je naar het gezellig slank topic; hier zijn wij niet gediend van dat soort posts.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:53 schreef CorwinofAmber het volgende:
Oeh, vanavond weer lekker trainen, squats, benchpresses, chin ups en dips.![]()
Not sure if srsquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je elk pietlullig dingetje gaat melden mag je naar het gezellig slank topic; hier zijn wij niet gediend van dat soort posts.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Ik zie alleen de bosbessen smaakquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel voor de suikervrije variant gaan. Bij de appie hebben ze meerder smaken suikervrije siroop. Zo kun je ook nog eens afwisselen en vreet je niet elke avond hetzelfde.
Of met vers fruit in de blender mikkenWat hebben ze nog meer dan?
Weer zo'n Weissman postquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je elk pietlullig dingetje gaat melden mag je naar het gezellig slank topic; hier zijn wij niet gediend van dat soort posts.![]()
Maak je geen zorgen CorwinofAmber, hier is hij al vaker voor teruggeroepen.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Aardbei, voor de suikervrije (sucralose, aspartaam, acesulfaam-K) variant.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik zie alleen de bosbessen smaakWat hebben ze nog meer dan?
Mijn God. Waarom bestaan er zoveel verschillende soorten Whey en Creatine en shit. Zit nou op een site te kijken er en zijn serieus 100 verschillende. Hoe kan ik ooit kiezen! Hellup!
haal gewoon bij b&f shop. berry blast is nicequote:Op woensdag 8 februari 2012 13:02 schreef Jajong het volgende:
Mijn God. Waarom bestaan er zoveel verschillende soorten Whey en Creatine en shit. Zit nou op een site te kijken er en zijn serieus 100 verschillende. Hoe kan ik ooit kiezen! Hellup!
![]()
Creatine: goedkoopste monohydraatquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:02 schreef Jajong het volgende:
Whey: indien lactose intolerant: goedkoopste Isolaat. Anders goedkoopste concentraat. Kijk naar hoeveelheid proteine per 100 g spul.+1 body en fit shop en Berry Blast.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
haal gewoon bij b&f shop. berry blast is niceConfidence through competence![]()
Daar zit ik te kijken jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
haal gewoon bij b&f shop. berry blast is nice
Fijn om te horenquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Creatine: goedkoopste monohydraat
Whey: indien lactose intolerant: goedkoopste Isolaat. Anders goedkoopste concentraat. Kijk naar hoeveelheid proteine per 100 g spul.
[..]
+1 body en fit shop en Berry Blast..
Dan worden het deze: http://www.bodyenfitshop.(...)tion/whey-perfection en http://www.bodyenfitshop.(...)creatine-monohydrate
Lekkel goedkoop[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Maar ook geen aan mormoon gelijkende religie waar nooit eens iets off topics gezegd mag worden of een geintje gemaakt kan worden. Het is nog altijd FOK!, niet een "met risico op de doodstraf bij off topic BB forum".quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:55 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, het is hier godverdomme geen Facebook...![]()
Hee, die creatine monohydraat is idd goedkoop. Ik dacht dat B&F huismerk altijd het goedkoopst was, maar deze is idd 4 EUR goedkoper. Nouja, op een paar maanden gebruik scheelt het niks natuurlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Dan worden het deze: http://www.bodyenfitshop.(...)tion/whey-perfection en http://www.bodyenfitshop.(...)creatine-monohydrate
Lekkel goedkoop
Je kan ook zakjes whey met verschillende smaken kopen. Ik vind dat altijd wel handig, dan kom je niet met anderhalve kilo te zitten die je niet door je strot kan krijgen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Lekkel goedkoop![]()
Dat is in verhouding veel duurder toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je kan ook zakjes whey met verschillende smaken kopen. Ik vind dat altijd wel handig, dan kom je niet met anderhalve kilo te zitten die je niet door je strot kan krijgen.![]()
Ja, altijd wel een risico als je een nieuwe smaak uit wil proberen en je koopt een emmer van 2 kilo...quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je kan ook zakjes whey met verschillende smaken kopen. Ik vind dat altijd wel handig, dan kom je niet met anderhalve kilo te zitten die je niet door je strot kan krijgen.Yep. Maar je weet dan daarna wel exact wat je lekker vindt of niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat is in verhouding veel duurder toch?Confidence through competence![]()
Altijd goedkoper dan potten voor niks kopen, ik heb het ook gedaan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat is in verhouding veel duurder toch?
Sommige smaken dat je denkt dat lekker is valt tegen en andere weer mee....
Je hoeft het maar 1x te doen![]()
![]()
Ik heb hier een pot Berry blast staan, en ik krijg het niet weg. Dus dan is een paar zakjes in die zin een stuk goedkoper. Deze pot ga ik waarschijnlijk weggeven.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat is in verhouding veel duurder toch?![]()
Berry Blast niet wegkrijgenProbeer Cookie & Cream. Ook heel lekker.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Ik moet elke ochtend een poederoplossing drinken voor medicatie, en geloof mij dat is vele malen ranziger dan wat er dan ook op die site te koop is, dus smaak maakt mij niet heel veel uit, ik drink het toch wel op
Whey Isolaat aardbei van XXL voor mij![]()
Al drink ik het tegenwoordig met water, dan zit er wat minder smaak aan dan met melk.![]()
Ik ga er wsl toch een lekkere shake van maken met fruit n shit erdoor heen, dus boeit me niet zoveel.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik heb nog minstens 2kg aan Banaan XXL staan, volgens mij nog wel goed ook; zelf gebruik ik het niet meer, want ik kom aan genoeg proteine zonder whey. Regio Friesland, beste prijs ooit, gratizz.![]()
Het is een pot casein Berry Blast die ik heb staan. Die heb ik hier in Spanje trouwens, dus kan ik hem niet nu aan iemand geven. Als iemand hier er al interesse in zou hebben that is.![]()
![]()
Ik heb neutrale-smaak whey en melkeiwit (=80% casseine, 20% whey, voor 's avonds). Goedkoper, meer proteine per 100 want geen smaakstoffen en smaakt naar melk met toefje boter
Berry Blast vond ik vreselijk trouwens, voor smaken zou ik Chocolade of Vanille gaan. Dat zijn erg neutraal-lekkere smaken die nooit vervelen.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik heb net goddelijke protein muffins gemaakt.Sweet potatoes + vanilla whey + kaneel + 2 eiwitten
![]()
Makkelijker kan het niet en ze zijn heerlijk.![]()
![]()
Je kan bij XXL Nutrition ook inderdaad die samples kopen. Ik haal daar altijd m'n whey, waar je voor 2.5kg ¤50 betaalt (was laatst in de aanbieding, ¤40). Dus 50gr voor een euro. Die samples kan je kopen voor ¤13, krijg je 13x30 gr, dus 30gr voor een euro. Aanzienlijk verschil wel ja, maar beter dan dat je voor ¤50 een pot van 2.5kg koopt die je niet naar binnen krijgtquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat is in verhouding veel duurder toch?Dit doe ik trouwens ookquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:32 schreef Jajong het volgende:
Ik ga er wsl toch een lekkere shake van maken met fruit n shit erdoor heen, dus boeit me niet zoveel.500gr kwark, flink wat melk, 100gr whey en meestal nog wat fruit, heb je zo'n anderhalf liter shake met zowel snelle als trage eiwitjes. Drink ik in 2-3 porties op.
Shit is delicious.
Of toch du vader?![]()
krijgen jullie in je omgeving ook zoveel commentaar over je voedingspatroon?
Hier op m'n werk stuit ik alleen maar op onbegrip van de beide zwaar overgewichtige medewerkers (vrouw van 90kg en een man van 120kg (echtpaar) ).
Hoe gaan jullie ermee om? negeren, in discussie gaan of wat?![]()
Ik zou zeggen kijk es in de spiegel bolle.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:29 schreef CorwinofAmber het volgende:
Hier op m'n werk stuit ik alleen maar op onbegrip van de beide zwaar overgewichtige medewerkers (vrouw van 90kg en een man van 120kg (echtpaar) ).
Hoe gaan jullie ermee om? negeren, in discussie gaan of wat?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wat aantrekken van een dikzak's meningquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:29 schreef CorwinofAmber het volgende:
Hoe gaan jullie ermee om? negeren, in discussie gaan of wat?.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 08-02-2012 15:29:56 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Zeggen dat dat de reden is dat zij zo zijn als ze zijn, en jij bent zoals jij bent.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:29 schreef CorwinofAmber het volgende:
Hoe gaan jullie ermee om? negeren, in discussie gaan of wat?En verder niet om caren.
Of toch du vader?![]()
¤50 voor 2.5 kg?? Bij B&F heb je 4.5 kg voor ¤55...quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:15 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je kan bij XXL Nutrition ook inderdaad die samples kopen. Ik haal daar altijd m'n whey, waar je voor 2.5kg ¤50 betaalt (was laatst in de aanbieding, ¤40). Dus 50gr voor een euro. Die samples kan je kopen voor ¤13, krijg je 13x30 gr, dus 30gr voor een euro. Aanzienlijk verschil wel ja, maar beter dan dat je voor ¤50 een pot van 2.5kg koopt die je niet naar binnen krijgtSoukidan op je oogbal.![]()
Dat is inderdaad best een groot verschil. Volgende keer zal ik daar eens een pot bestellen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:31 schreef Yamcha het volgende:
[..]
¤50 voor 2.5 kg?? Bij B&F heb je 4.5 kg voor ¤55...
Of toch du vader?![]()
laatst 5kg voor 45 EUR gehaald bij myprotein
Maar B&F is wmb veel beter an XXL. Gratis verzenden, meer 'cadeautjes -- , Als je voor 22:00 bestelt heb je het de dag erna in huis (!), veel goedkoper...
XXL is ook gratis verzenden, geeft ook wat goodies (hoewel ik daar niet om care, het zijn altijd whey samples en dat soort onzin), en ach, ik bestel toch altijd wel ruim voordat m'n whey oid weer op is, dus dat volgende dag in huis is niet zo enorm belangrijk.
Het enige is inderdaad de prijs, en dat is zeker wel een groot verschil zo te horen.Of toch du vader?![]()
Is dit gewoon whey met creatine ofzo? Ik vind het best duur, 1.8kg voor ¤40, als ik het zo zie.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:44 schreef ZetaOS het volgende:
Aanrader:
http://bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/musclemeds/carnivor
-edit- Oh, het zijn langzame eiwitten.Of toch du vader?![]()
Ach, elke kcal is meegenomen voor mij.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel voor de suikervrije variant gaan. Bij de appie hebben ze meerder smaken suikervrije siroop. Zo kun je ook nog eens afwisselen en vreet je niet elke avond hetzelfde.
Of met vers fruit in de blender mikkenMaar suikervrije siroop heb je ook inderdaad.
Dit. Haal zelf altijd bij B&Fshop, heb hier al eens vaker gelezen van Mr.J dat grondstoffen van XXL van betere kwaliteit zouden zijn. (was hij geen vriendjes met die gasten daar?quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Creatine: goedkoopste monohydraat
Whey: indien lactose intolerant: goedkoopste Isolaat. Anders goedkoopste concentraat. Kijk naar hoeveelheid proteine per 100 g spul.
[..]
+1 body en fit shop en Berry Blast.) Heb er tot nu toe niets van gemerkt (1x XXL gehad, voor de rest B&F), en die 10-20 euro die ik elke keer bespaar zijn mooi meegenomen.
Dit trouwens.
Is dit echt zo? Ik houd er niet van om te mierenneuken over alles, maar als je het spul toch koopt en gebruikt?Creatine that is not dissolved is basically unused creatine
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Panzermaus op 08-02-2012 15:57:23 ]![]()
Vanaf een bepaalde prijs toch? Ik koop wel eens gewoon om 21:00 iets kleins en dat heb ik dan de volgende dag thuis zonder verzendkostenquote:
Zullen ze wel verlies op maken, maar toch.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Oh. Dat zou best kunnenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:52 schreef Zith het volgende:
[..]
Vanaf een bepaalde prijs toch? Ik koop wel eens gewoon om 21:00 iets kleins en dat heb ik dan de volgende dag thuis zonder verzendkosten
Zullen ze wel verlies op maken, maar toch.Ik koop altijd wel 2.5kg whey, dus ik heb tot nu toe elke keer gratis verzending gehad.
Of toch du vader?![]()
Mmh ik gebruik altijd XXL whey.
Ben erg blij met de service en product.
Maar als het ergens anders goedkoper is met dezelfde kwaliteit sta ik daar altijd open voor![]()
Is de smaak/kwaliteit enz ook hetzelfde?![]()
Vond het ook wel interessant want heb het ook inderdaad wel eens eerder gehoord, dus net nog even nagevraagd bij mu boii Diabox. Volgens hem zijn in de studies gewoon creatine vrijwel onopgelost in koud water gebruikt en lost het ook gewoon op in je maag, dus zou het niet uit moeten maken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:49 schreef Panzermaus het volgende:
Is dit echt zo? Ik houd er niet van om te mierenneuken over alles, maar als je het spul toch koopt en gebruikt?Creatine that is not dissolved is basically unused creatine
Of toch du vader?![]()
Enige wat kan gebeuren wat bijv. te zien is in [1] is dat je maag- en darmklachten kan krijgen (bij de laadfase, dus hogere doseringen), waarschijnlijk als gevolg van een hoge osmotische lading. Simpel op te lossen door a) te verdelen over meer dosissen, of b) met meer water in te nemen.
[1]Gastrointestinal distress after creatine supplementation in athletes: are side effects dose dependent?
Ostojic SM, Ahmetovic Z.
Res Sports Med. 2008;16(1):15-22.![]()
Ah, vond het al zo'n raar verhaal. Alsof het per se opgelost moet worden in water in het glas. Als er genoeg water in je maag zit moet het daar ook op kunnen lossen lijkt me. Thanks.Ik gebruik altijd B&F nu en groei prima op dat eiwit. Volgens mij hebben ze ook meer smaken en het is erg lekker. Maar 10-20 euro prijsverschil is voor mij het belangrijkste haha.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:57 schreef DeRakker. het volgende:
Mmh ik gebruik altijd XXL whey.
Ben erg blij met de service en product.
Maar als het ergens anders goedkoper is met dezelfde kwaliteit sta ik daar altijd open voor![]()
Is de smaak/kwaliteit enz ook hetzelfde?![]()
Hoelang duurt het voordat het bezorgd is dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:09 schreef Panzermaus het volgende:
Ah, vond het al zo'n raar verhaal. Alsof het per se opgelost moet worden in water in het glas. Als er genoeg water in je maag zit moet het daar ook op kunnen lossen lijkt me. Thanks.
[..]
Ik gebruik altijd B&F nu en groei prima op dat eiwit. Volgens mij hebben ze ook meer smaken en het is erg lekker. Maar 10-20 euro prijsverschil is voor mij het belangrijkste haha.
En hoeveel kost de verzendkosten?
Nouja 10 euro vind ik niet echt boeiend... 20 euro wordt het interessanter.![]()
B&F noemt de leveranciers van hun Whey Isolaat (Carbery Isolac, Iers bedrijf) op de site en emmers, kun je precies zien waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:49 schreef Panzermaus het volgende:
heb hier al eens vaker gelezen van Mr.J dat grondstoffen van XXL van betere kwaliteit zouden zijn. (was hij geen vriendjes met die gasten daar?)
Lost ook beter op in een zure omgeving, de OH'tjes nemen gelijk de protonen van het zuur, waardoor er meer OH'tjes vrij kunnen komen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:09 schreef Panzermaus het volgende:
Ah, vond het al zo'n raar verhaal. Alsof het per se opgelost moet worden in water in het glas. Als er genoeg water in je maag zit moet het daar ook op kunnen lossen lijkt me. Thanks.![]()
Als je voor 22:00 besteld wordt het de volgende dag bezorgd. Ik betaal nooit verzendkosten volgens mij. Dus in ieder geval niet als je voor meer dan 30 euro besteld.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hoelang duurt het voordat het bezorgd is dan?
En hoeveel kost de verzendkosten?
Nouja 10 euro vind ik niet echt boeiend... 20 euro wordt het interessanter.![]()
ok nice.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je voor 22:00 besteld wordt het de volgende dag bezorgd. Ik betaal nooit verzendkosten volgens mij. Dus in ieder geval niet als je voor meer dan 30 euro besteld.
Welke is aan te raden als vervanging van de whey delicious?![]()
Ik vraag me altijd af waarom. Als ik suiker (kristalvorm) eet zonder het te laten oplossen wordt dit ook gewoon opgenomen in mn lichaam. Je maag is vol met warme en uiterst zure vloeistof, dat zou genoeg moeten zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:49 schreef Panzermaus het volgende:
Creatine that is not dissolved is basically unused creatine
EDIT: Is al genoemd dus![]()
Is er niet. Je hebt dus de gewone concentraat en die smaakt zoals die dat doen... maar delicious is gewoon zo kk-roomig en lekker... maar daar betaal je ook voorquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ok nice.
Welke is aan te raden als vervanging van de whey delicious?
Ik vind dat romige juist niet lekkerWhey Delicious met water vind ik dan ook om van de kotsen. Met wat kwark en melk is het echter heerlijk.
Of toch du vader?![]()
Ga gewoon voor kwaltijd, of... als je voor de beste bang for the buck gaat, ga dan naar de 2 bekende UK shops.
Proteïne`s zoals "RAW IRON" van een online toko waarvan ik de naam niet zal noemen, is gewoon slecht spul.
Ze verkopen ook die nutteloose curling hulp.
XXl huismerk is helemaal niet verkeerd overigens.
Een iets langzamere eiwit zoals die van musclemeds of een Casein van B&F eiwit wat prettiger.![]()
dan blijf ik denk ik bij hetzelfde... is idd heerlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Is er niet. Je hebt dus de gewone concentraat en die smaakt zoals die dat doen... maar delicious is gewoon zo kk-roomig en lekker... maar daar betaal je ook voor
Dan maar beetje meer betalen![]()
Bosvruchten en mango/perzik![]()
Gewoon een heerlijke milkshake![]()
![]()
![]()
Idd
Probeer gewoon een keer B&F DeRakker., heb nu al voor de 2e keer Vanilla van B&F en smaakt echt lekker. Ben al lang weer vergeten hoe XXL smaakt maar ik weet dat het het smaakverschil niet waard is voor mij. Er moet eiwit in zitten en het moet drinkbaar zijn, meer maakt mij niet uit bij whey.
What een wheytopic trouwens. Nog mensen die straks epische gewichten gaan verslepen onder invloed van zieke supplementen? Ben ook op zoek naar een RAR met allemaal metal enzo, geen zin om hele albums te downloaden. Spotify vreet mijn hele databundel leeg en YouTube duurt altijd zo lang met nummers zoeken, zonde van je tijd.![]()
@panzermaus wat deed jij nou bij BOR om geen trekkende pijn in je hams te krijgen. Las er laatst iets over geloof ik. Was vandaag lekker aan het rowen alleen mn hamstring voelde nirt heel lekker aan![]()
Niet alle whey is hetzelfde hè. Het aminozuurprofiel kan nogal verschillen, wat wel redelijk belangrijk is. En daarnaast zijn bij de duurdere merken vaak andere (nuttige) stoffen toegevoegd. Zal voor de meesten misschien weinig uitmaken, maar toch.
Ik ga straks 5 kilo ophalen. Chocolate/coconut.
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:07 schreef mtchel112 het volgende:
@panzermaus wat deed jij nou bij BOR om geen trekkende pijn in je hams te krijgen. Las er laatst iets over geloof ik. Was vandaag lekker aan het rowen alleen mn hamstring voelde nirt heel lekker aan![]()
Wow, dus dáár is dat ding voorquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:26 schreef ZetaOS het volgende:
Proteïne`s zoals "RAW IRON" van een online toko waarvan ik de naam niet zal noemen, is gewoon slecht spul.
Ze verkopen ook die nutteloose curling hulp.wij hebben in de gym exact zo'n ding, en ik heb me altijd al afgevraagd waar dat voor diende
Of toch du vader?![]()
Dat moet echt gewoon wennen. Ik laat ze iemand nu ook 2x per week doen en hij kan het steeds beter. Ze moeten gewoon strekken. Misschien dat extra hamstring-oefeningen je flexibeler gaan maken?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:07 schreef mtchel112 het volgende:
@panzermaus wat deed jij nou bij BOR om geen trekkende pijn in je hams te krijgen. Las er laatst iets over geloof ik. Was vandaag lekker aan het rowen alleen mn hamstring voelde nirt heel lekker aanTot die tijd gewicht wat lager houden, ze rekken echt vanzelf.
(zelf gemerkt en bij anderen)
![]()
Waarom is het wijsheid om s'ochtends een wheyshake te nemen ? Lees dit op heel veel forums maar kan er niet zo een verantwoording voor vinden.![]()
Omdat whey snelle eiwitten zijn. Het idee is dat 's ochtends je eiwitten 'supply' leeg is, omdat je 's nachts jezelf niet hebt gevoed en je kwark van de vorige avond inmiddels verteerd is.
Je wilt dus zo snel mogelijk je lichaam weer even een lekkere boost eiwitten geven. Whey geeft deze snelle eiwitten.
Net weer heerlijk benen en schouders getraind
Of toch du vader?![]()
Overhead press/deadlift. Ik hoor ook veel lof over high pulls. En uiteraard shrugs.Of toch du vader?![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:39 schreef Zith het volgende:
laatst 5kg voor 45 EUR gehaald bij myprotein
Maar B&F is wmb veel beter an XXL. Gratis verzenden, meer 'cadeautjes -- , Als je voor 22:00 bestelt heb je het de dag erna in huis (!), veel goedkoper...
![]()
Als je een babyrammelaar (door B&F ook wel pro-shaker genoemd) goodie belangrijker vindt dan kwaliteit: blijf lekker bij B&F shop. Voor de rest: koop gewoon een A-merk, zoals Gaspari Myofusion, Optimum Gold in de aanbieding. Het huismerk van XXL is ook goed. Overall is XXL toch wel beter dan B&F shop: betere kwaliteitscontrole, betere adviezen en B&F heeft een aantal zeer dubieuze producten in het assortiment. Niet zeiken over de prijs: meer dan 50 euro voor 2,5kg hoef je nooit te betalen, in de aanbieding vaak minder. Vind je dit te duur dan ligt dat niet aan de wheyprijzen maar aan het feit dat je te weinig geld verdient of er niet mee om kan gaan.
M.b.t. creatine: er is nog niemand die mij ervan overtuigd heeft dat er een variant beter is dan creatinemonohydraat. En dat is denk ik wel het supplement waar het meeste onderzoek naar gedaan is en voor zover ik weet is er geen enkel negatief effect van bekend. OK, je kunt er tijdelijk wat vocht van vasthouden, maar dat gaat weer weg als je ermee stopt.
Verder zijn supplementen slechts bijzaak: goed hard trainen, goed en de juiste dingen eten en goed slapen zijn veel belangrijker.![]()
Even je eiwitten snel aanvullen. Krijg ik 's ochtends ook beter weg dan kwark.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:11 schreef obsama het volgende:
Waarom is het wijsheid om s'ochtends een wheyshake te nemen ? Lees dit op heel veel forums maar kan er niet zo een verantwoording voor vinden.![]()
Oke thanx!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat moet echt gewoon wennen. Ik laat ze iemand nu ook 2x per week doen en hij kan het steeds beter. Ze moeten gewoon strekken. Misschien dat extra hamstring-oefeningen je flexibeler gaan maken?Tot die tijd gewicht wat lager houden, ze rekken echt vanzelf.
(zelf gemerkt en bij anderen)
volgende keer idd is even strekken en maar idd even wennen!![]()
Ja die gebruik ik inderdaad ook. Alleen high pulls vind ik erg klote, zwaai dan nog te veel of zo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef Luchtkoker het volgende:
Overhead press/deadlift. Ik hoor ook veel lof over high pulls. En uiteraard shrugs.![]()
Probeer dan upright rows, lekker explosief doenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja die gebruik ik inderdaad ook. Alleen high pulls vind ik erg klote, zwaai dan nog te veel of zo.Zijn ook lekker voor je traps.
Of toch du vader?![]()
Top, bedankt voor het snelle antwoord heren.
Goed topic dit, train nu bijna 3 maanden en vooral dankzij goede tips hier zit er flink progressie in.
Waarvoor dank natuurlijk![]()
Phil Heath (huidige Mr. O) is 9-10-11 april in NL zie ik net op muscletotaal.nl: Veldhoven, Rotterdam, Nijmegen.![]()
Juist, zo'n oefening zocht ik nog, ga ik morgenavond proberen. Bedankt!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:18 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Probeer dan upright rows, lekker explosief doenZijn ook lekker voor je traps.
![]()
Sowieso is het vocht wat je vasthoudt door creatine doorgaans intramusculair, dus is alleen maar goed voor de aestheticsquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
Als je een babyrammelaar (door B&F ook wel pro-shaker genoemd) goodie belangrijker vindt dan kwaliteit: blijf lekker bij B&F shop. Voor de rest: koop gewoon een A-merk, zoals Gaspari Myofusion, Optimum Gold in de aanbieding. Het huismerk van XXL is ook goed. Overall is XXL toch wel beter dan B&F shop: betere kwaliteitscontrole, betere adviezen en B&F heeft een aantal zeer dubieuze producten in het assortiment. Niet zeiken over de prijs: meer dan 50 euro voor 2,5kg hoef je nooit te betalen, in de aanbieding vaak minder. Vind je dit te duur dan ligt dat niet aan de wheyprijzen maar aan het feit dat je te weinig geld verdient of er niet mee om kan gaan.
M.b.t. creatine: er is nog niemand die mij ervan overtuigd heeft dat er een variant beter is dan creatinemonohydraat. En dat is denk ik wel het supplement waar het meeste onderzoek naar gedaan is en voor zover ik weet is er geen enkel negatief effect van bekend. OK, je kunt er tijdelijk wat vocht van vasthouden, maar dat gaat weer weg als je ermee stopt.
Verder zijn supplementen slechts bijzaak: goed hard trainen, goed en de juiste dingen eten en goed slapen zijn veel belangrijker.
Jij vindt trouwens whey van B&F een B-product? Ik ben erg benieuwd hoe je dit kan onderbouwen, ik heb namelijk aan de hand van alle reacties eerder vandaag net de 4.5kg pot bij een vriend geadverteerdZo te lezen was het kwalitatief hoogwaardig.
Of toch du vader?![]()
Erg chille oefening! Alleen trek je soms wel een heel moeilijk gezicht.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Juist, zo'n oefening zocht ik nog, ga ik morgenavond proberen. Bedankt!
Las laatst dat je beter een barbell met hoeken (hoe heet zon ding nou? Kan gebruiken ivm. Je polsen![]()
EZ-bar?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Erg chille oefening! Alleen trek je soms wel een heel moeilijk gezicht.
Las laatst dat je beter een barbell met hoeken (hoe heet zon ding nou? Kan gebruiken ivm. Je polsen![]()
EZ-bar. Die gebruik ik er inderdaad ook voor en werkt prettigquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Erg chille oefening! Alleen trek je soms wel een heel moeilijk gezicht.
Las laatst dat je beter een barbell met hoeken (hoe heet zon ding nou? Kan gebruiken ivm. Je polsen
Of toch du vader?![]()
Wat beter voor je polsen ook.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:24 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
EZ-bar. Die gebruik ik er inderdaad ook voor en werkt prettig![]()
Upright rows deed ik jaren met EZ-bar, de laatste tijd voelde ik dat juist in m'n polsen (andere bar dan ik gewend was), doe ze nu met een gewone barbell en nergens last van.full stops and exclamation marks![]()
Heee mensen,
Weten jullie toevallig of de grip waarmee je de stangvast houdt, invloed heeft qua belasting op je spier ?
Bij rug vind ik het altijd lekker om de stang te pakken met de duimloze greep, en voelt qua gevoel ook wel lekkerder aan. Bij bankdrukken doe ik dit ook, alleen niet als ik zware reps ga doen. Dan ben ik toch bang voor dit :
Maar maakt de greep verder uit of gaat dit gewoon om wat je zelf lekker vindt trainen ?-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Maakte volgens mij een klein beetje verschil maar ik vind dit niet waard voor het gevaar wat je loopt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:49 schreef spierbal het volgende:
Heee mensen,
Weten jullie toevallig of de grip waarmee je de stangvast houdt, invloed heeft qua belasting op je spier ?
Bij rug vind ik het altijd lekker om de stang te pakken met de duimloze greep, en voelt qua gevoel ook wel lekkerder aan. Bij bankdrukken doe ik dit ook, alleen niet als ik zware reps ga doen. Dan ben ik toch bang voor dit :
Maar maakt de greep verder uit of gaat dit gewoon om wat je zelf lekker vindt trainen ?![]()
Eigenlijk had je alleen dat laatste maar hoeven te zeggen, dat het bijzaak is. Maakt de rest van je post nl tot bullshit met je XXL en A-merkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
Verder zijn supplementen slechts bijzaak: goed hard trainen, goed en de juiste dingen eten en goed slapen zijn veel belangrijker.
BnF is commerciele meuk, XXL net zo hard, wat nou kwaliteitscontrolesmoney is the bizz
Hejje aandelen ofzo?Facet!![]()
Hoi Spierbal,quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:49 schreef spierbal het volgende:
Heee mensen,
Maar maakt de greep verder uit of gaat dit gewoon om wat je zelf lekker vindt trainen ?
De greep hoort bij de oefening. Duimloos bankdrukken is niet best voor zowel techniek als oefening. Bij bv squats, low bar iig, is het juist beter duimloos te gaan. Veiligheid is dan ook niet in het geding uiteraard.
Groetjes JanK
Genoeg over te vinden kwa videoos enz.
[ Bericht 1% gewijzigd door JanKort op 08-02-2012 23:26:44 (Groetjes vergeten) ]Facet!![]()
Je krijgt sneller en meer samples. Dat vind ik belangrijk ja. De pillendoos en shaker boeit me niet. Nogmaals, B&F is goedkoper, je krijgt meer voor hetzelfde geld (meer whey, en samples erbij). De verzending is altijd gratis, ook als je voor 7.50 EUR iets koopt. Als je om 21:55 iets bestelt heb je het de dag erna thuis. Dit heeft XXL allemaal niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
Als je een babyrammelaar (door B&F ook wel pro-shaker genoemd) goodie belangrijker vindt dan kwaliteit: blijf lekker bij B&F shop.
Dat de whey van lagere kwaliteit is wil ik graag een bronnetje van zien.Waarom?quote:Voor de rest: koop gewoon een A-merk, zoals Gaspari Myofusion, Optimum Gold in de aanbieding.Het huismerk van B&F ook.quote:Het huismerk van XXL is ook goed.Kun je hier meer over vertellen?quote:Overall is XXL toch wel beter dan B&F shop: betere kwaliteitscontrole,Ik ga niet naar de winkels voor advies/reclame praatjes.quote:betere adviezenDie koop ik dan ook niet.quote:en B&F heeft een aantal zeer dubieuze producten in het assortiment.50 EUR voor 2.5 kilo? Ik kocht 5 kilo voor 45 EUR. Maar dat dan wel weer van een andere winkel in de UK.quote:Niet zeiken over de prijs: meer dan 50 euro voor 2,5kg hoef je nooit te betalen, in de aanbieding vaak minder. Vind je dit te duur dan ligt dat niet aan de wheyprijzen maar aan het feit dat je te weinig geld verdient of er niet mee om kan gaan.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
En 'niet zeiken over de prijs' wanneer je winkels vergelijkt![]()
En als 1 van de 2 winkels 20% duurder is met een erg homogeen product claimen dat je dan maar te arm bent.
Mij lijkt het ook niet dat de Whey van B&F slechter is dan die van XXL, zal niet veel schelen. Enige nadeel van Whey (met smaak) vind ik dat het na een tijdje zo tegen gaat staan. Heb een pot met banaan en die kan ik echt niet meer zien![]()
Nu het toch over shakes gaat.. Welke adviseren jullie mij voor na het boksen/krachttraining/groepslessen ik wil gewoon voldoende eiwitten binnen krijgen en niet te veel spierpijn. Hoef geen extra extra extra spieropbouw of zo. Met een goede prijs/kwaliteit verhouding?
en gebruiken jullie ook aanmaak poeder/isotone sportdrank of is dat meer voor cardioachtige sporten?Worry is a misuse of imagination![]()
Geen een whey zal leiden tot 'extra extra spieropbouw'. Je zult als vrouw nooit, nooit, nooit er gaan uitzien als die opgepompte vrouwen zonder dat je hier 24/7 mee bezig bent en jezelf vol spuit met doping.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:40 schreef Probability het volgende:
Nu het toch over shakes gaat.. Welke adviseren jullie mij voor na het boksen/krachttraining/groepslessen ik wil gewoon voldoende eiwitten binnen krijgen en niet te veel spierpijn. Hoef geen extra extra extra spieropbouw of zo. Met een goede prijs/kwaliteit verhouding?
en gebruiken jullie ook aanmaak poeder/isotone sportdrank of is dat meer voor cardioachtige sporten?
Dus gewoon eentje proberen, kijken of het bevalt. Huismerken zijn altijd goed in prijs/kwaliteit. Desnoods probeer je het eerst met samples of als je helemaal zeker wilt zijn de Whey Delicious van XXL, dat zijn gewoon milkshakes zo lekker
Ik bedoel dat ik geen extra aminozuur kreatine of dat soort kuurtjes wil, maar gewoon een simpele normale. In principe maakt het merk dus niet uit?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Geen een whey zal leiden tot 'extra extra spieropbouw'. Je zult als vrouw nooit, nooit, nooit er gaan uitzien als die opgepompte vrouwen zonder dat je hier 24/7 mee bezig bent en jezelf vol spuit met doping.
Dus gewoon eentje proberen, kijken of het bevalt. Huismerken zijn altijd goed in prijs/kwaliteit.
En die whey delicious van xxl is heel lekker, zit er dan niet heel erg veel suiker in?Worry is a misuse of imagination![]()
Aminozuur = eiwit. Als je een glas melk drinkt krijg je aminozuren tot je.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik geen extra aminozuur of dat soort kuurtjes wil, maar gewoon een simpele normale. In principe maakt het merk dus niet uit?
In de Whey delicious zit geen toegevoegde suiker nee, geloof ik. ~80% eiwit, en wat melk-suiker. Per portie zo'n 140 cals, als je het met melk neemt (zou ik wel doen) zo'n 220 ofzo.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Sorry bedoelde kreatine..quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Aminozuur = eiwit. Als je een glas melk drinkt krijg je aminozuren tot je.
In de Whey delicious zit geen toegevoegde suiker nee, geloof ik. ~80% eiwit, en wat melk-suiker.
Denk dat ik deze dan bestel : http://www.xxlnutrition.n(...)e-pack/xxl-nutritionWorry is a misuse of imagination![]()
Het heet niet voor niets suicide grip.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:49 schreef spierbal het volgende:
Heee mensen,
Maar maakt de greep verder uit of gaat dit gewoon om wat je zelf lekker vindt trainen ?Of toch du vader?![]()
http://news.ninemsn.com.a(...)dies-lifting-weightsquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:49 schreef spierbal het volgende:
Heee mensen,
Maar maakt de greep verder uit of gaat dit gewoon om wat je zelf lekker vindt trainen ?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik dacht dat je een lage prijs wildequote:Op woensdag 8 februari 2012 23:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Sorry bedoelde kreatine..
Denk dat ik deze dan bestel : http://www.xxlnutrition.n(...)e-pack/xxl-nutritionMaar is een mooi koopje om even te oriënteren welke smaak je lekker vindt.
Of toch du vader?![]()
Ik pak altijd de isolaat van powersupplements. Iets duurder maar de commercie druipt er niet zo vanaf als bij bnf en xxl.
Heeft ook altijd goeie adviezen als ik m mail en dan heb ik het niet over twee regels vol typefouten maar onderbouwde zaken zonder verkoopgelul. Daarbij gerust ook betwijfelend of ik wel een bepaald product nodig zal hebben van ze, eerlijk advies dus.Facet!![]()
Ik vraag nooit advies bij dat soort bedrijven....quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:53 schreef JanKort het volgende:
Ik pak altijd de isolaat van powersupplements. Iets duurder maar de commercie druipt er niet zo vanaf als bij bnf en xxl.
Heeft ook altijd goeie adviezen als ik m mail en dan heb ik het niet over twee regels vol typefouten maar onderbouwde zaken zonder verkoopgelul. Daarbij gerust ook betwijfelend of ik wel een bepaald product nodig zal hebben van ze, eerlijk advies dus.![]()
Ach, voor serieuze inlichtingen moet je m.i. nooit bij een afhankelijke partij zijn. Die heb je daar niet voor nodig en die zullen je nooit perfect inlichten. Dus dat is naar voor mij geen reden om naar een shop te neigen.Of toch du vader?![]()
sorry ik heb geen idee wat een lage prijs isquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:53 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een lage prijs wildeMaar is een mooi koopje om even te oriënteren welke smaak je lekker vindt.
13 euro om te proberen leek mij wel redelijk? zit ik straks ook niet met een enorme pot die ik na een tijdje weer zat ben of misschien niet gebruik als het blijkt dat ik er van aankom (vetpercentage)..
heb het wel eerder genomen hoor, maar nooit zelf gekocht dus geen idee hoe& watWorry is a misuse of imagination![]()
Je komt aan wanneer je teveel kcal binnen krijgt... heeft de shake aanzich verder weinig mee te maken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:56 schreef Probability het volgende:
[..]
sorry ik heb geen idee wat een lage prijs is13 euro om te proberen leek mij wel redelijk? zit ik straks ook niet met een enorme pot die ik na een tijdje weer zat ben of misschien niet gebruik als het blijkt dat ik er van aankom (vetpercentage)..
heb het wel eerder genomen hoor, maar nooit zelf gekocht dus geen idee hoe& wat![]()
ja veel kwarkquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:58 schreef Diabox het volgende:
ik ben ook weer begonnen met creatine kuurtje.. iemand nakuurtje voor me? greetz![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je komt aan wanneer je teveel kcal binnen krijgt... heeft de shake aanzich verder weinig mee te maken.Ja is ook wel zo, maar als ik al m'n voedingsstoffen die ik nodig heb uit m'n eten haal en dan al hoog qua kcal zit is dit misschien een beetje overbodig. maar goed ben veel aan het sporten en eet nog hetzelfde als een paar maanden terug toen ik totaal niets deed dus het zal wel loslopen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je komt aan wanneer je teveel kcal binnen krijgt... heeft de shake aanzich verder weinig mee te maken.Worry is a misuse of imagination![]()
moet ik dan niet iets voor m'n nieren slikken? crea schijn je nierstenen van te poepen en die eiwitten van de kwark ook.quote:![]()
Veel bier drinken, krijg je lekker veel vloeistof binnen wat je bloed zuiverd en kan je goed schijten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:02 schreef Diabox het volgende:
[..]
moet ik dan niet iets voor m'n nieren slikken? crea schijn je nierstenen van te poepen en die eiwitten van de kwark ook.![]()
Wow thanks! Dit is wel een erg lekkere oefening. Meteen ff proberen overmorgen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:18 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Probeer dan upright rows, lekker explosief doenZijn ook lekker voor je traps.
![]()
![]()
is niet grappig, vind datj e niet moet spotten met kurenquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Veel bier drinken, krijg je lekker veel vloeistof binnen wat je bloed zuiverd en kan je goed schijten.![]()
Leuken garp.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:02 schreef Diabox het volgende:
[..]
moet ik dan niet iets voor m'n nieren slikken? crea schijn je nierstenen van te poepen en die eiwitten van de kwark ook.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja, met banken kan je iets zwaarder pakken met de zelfmoord greep.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:49 schreef spierbal het volgende:
Heee mensen,
Maar maakt de greep verder uit of gaat dit gewoon om wat je zelf lekker vindt trainen ?
Echter raad ik je aan dit dus niet aan te leren, maar gewoon je duim erbij te gebruiken.
Helaas hebben ze het mij vroeger zo aan geleerd.![]()
Zelfmoordgreepquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:20 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja, met banken kan je iets zwaarder pakken met de zelfmoord greep.
Echter raad ik je aan dit dus niet aan te leren, maar gewoon je duim erbij te gebruiken.
Helaas hebben ze het mij vroeger zo aan geleerd.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
quote:Is dus geen garp.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:50 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets suicide grip.Of toch du vader?![]()
Is voor mij ook meer een bijkomstigheid, komt idd een beetje over alsof ik hun daarvoor kies.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:55 schreef Luchtkoker het volgende:
Ach, voor serieuze inlichtingen moet je m.i. nooit bij een afhankelijke partij zijn. Die heb je daar niet voor nodig en die zullen je nooit perfect inlichten. Dus dat is naar voor mij geen reden om naar een shop te neigen.
Het gaat mij meer om de manier waarop ze bezig zijn en welke producten ze bewust wel en niet verkopen.
Maar als je voor de prijs gaat moet je bij BnF zijn.Facet!![]()
Ik zit effe te denken (ja srry mense)quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus, auw.
Squatgreep bij bench press gebruiken
Als je 'm zonder duim pakt, dan is je houding ook anders, of niet?'Cos boys don't cry.![]()
Kijk maar naar je pols bij beide technieken. Ik heb een gebroken pols gehad waar ik nu nog last van kan hebben, zeker als ik zo zou bankdrukken, staat veel meer spanning op.Facet!![]()
Sneu om te lezen van die jongen die doodgaat onder 84kg; maar ik heb altijd geleerd, dat je je benchprech gewichten niet moet vastzetten met zo'n klem, zodat je het gewicht, in geval van nood met kantelen van de bar af kunt krijgen.![]()
Ik denk niet dat er veel verschil tussen huismerk XXL en B&F zit. Zoals ik gister al zei: bij B&F weet je dat je met de Creatine duidelijk Creapure hebt, en de Isolaat het Isolac-product uit Ierland, bijvoorbeeld. Weet je ook uit welke fabrieken XXL de producten haalt?
En jezus, barbell bench press, word nog steeds misselijk als ik het filmpje zie. Heb van m'n leven nog nooit met een barbell serieus gebench pressed (doe DB en Hammer Strength machine) maar als ik het zou doen, zou ik het in een powerrack doen.
Zou sowieso alles in een powerrack doen als het om barbells ging, maargoed.Confidence through competence![]()
Dan nog ligt het aan het gewicht wat je er op heb, dat wil je misschien ook niet aan 1 kant omhoog hebben. Daarnaast is er grote kans dat door de hoek die je maakt de gewichten er niet afkomen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:18 schreef CorwinofAmber het volgende:
Sneu om te lezen van die jongen die doodgaat onder 84kg; maar ik heb altijd geleerd, dat je je benchprech gewichten niet moet vastzetten met zo'n klem, zodat je het gewicht, in geval van nood met kantelen van de bar af kunt krijgen.
Je moet gewoon een goede spotter hebben, niet zo iemand die op de manier de bar ineens loslaat zoals die sukkel in dat filmpje. Daarbij, als je de bar al zelf niet eens op kan pikken dan zit je waarschijnlijk al veel te zwaar voor je kunnen.![]()
Zijn er nog meer mensen die Acetyl L Carnitine gebruiken?![]()
Gebruik het nu al iets meer dan 6 maanden on-and-off en damn, wat een spul!
Kwam er als eerste bij omdat het zou helpen met vetverbranding, maar toen ik me ging inlezen op de wetenschappelijke publicaties zag ik dat het vooral een nootropic was; het verbetert je geheugen, je analyze (bijv. raven matrices test, concentratie. Had toen, 6 maanden geleden een heel mooi onderzoek gelezen die ALC met piracetam vergeleek met de raven's test met allemaal mooie grafiekjes maar die kan ik niet meer vindenAcetyl L Carnitine maakt je lichaam zelf aan, maar blijkbaar helpt het om het erbij te supplementeren. Het verbetert de bloedsomloop in de hersenen en CNS waardoor er meer activiteit is en de cellen beter beschermt worden (er zijn onderzoeken naar bijv. hersen schade door alcohol of rugby spelers, altzheimer en effect van ALCAR).
Nou ok, dus zelf maar een keertje geprobeerd... Ik merkte echt dat ik stappen vooruit ging bij de wiskundige vakken op de universiteit. Voelde me net Matt Demon in Good Will HuntingOp straat zat ik iedereen in de gaten te houden (misschien beetje paranoide), iedereen die voorbij liep analyzeerde ik bijv welke merken droegen ze, uit welke regio zouden ze komen, wat voor baan etc. Mn hersenen waren gewoon 100% van de tijd bezig.
De ALCAR uit de UK (via ebay) vond ik beter dan die van B&F. Ik koop nu ook voor mn vader (zo'n beetje 99% van de ALCAR studies richten zich op geheugenverbetering bij ouderen) en die vindt het ook geweldig. Ik doseer zo'n 3g per dag, op een lege maag. Zijn geen negative effecten bij, behalve diarree als je te veel neemt op een dag![]()
Wat studies:
http://scholar.google.com(...)=Search&as_sdt=1%2C5
McDaniel, M.A. , Maier, S.F., Einstein, G.O. . Brain-specific" nutrients: A memory cure?
Nutrition Volume 19, Issue 11-12, November 2003, Pages 957-975
Stough, C. , Camfield, et al. Improving general intelligence with a nutrient-based pharmacological intervention. Intelligence Volume 39, Issue 2-3, March 2011, Pages 100-107
De Falco, F. A., et al. Effect of the chronic treatment with L-acetylcarnitine in Down’s syndrome. Clin Ther. 144:123-127, 1994.
Bowman, B. Acetyl-carnitine and Alzheimer’s disease. Nutr Rev. 50:142-144, 1992.
Bruno, G., et al. Acetyl-L-carnitine in Alzheimer disease: a short-term study on CSF neurotransmitters and neuropeptides. Alzheimer Dis Assoc Disord (USA). 9(3):128-131, 1995.
Calvani, M., et al. Action of acetyl-L-carnitine in neurodegeneration and Alzheimer’s disease. Annals of the New York Academy of Sciences (USA). 663:483-486, 1993.
Carta, A., et al. Acetyl-L-carnitine: a drug able to slow the progress of Alzheimer’s Disease? Annals of the New York Academy of Sciences (USA. 640:228-232, 1991.
Guarnaschelli, C., et al. Pathological brain ageing: evaluation of the efficacy of a pharmacological aid. Drugs under Experimental and Clinical Research. 14(11):715-718, 1988.
Passeri, M., et al. Acetyl-L-carnitine in the treatment of mildly demented elderly patients. International Journal of Clinical Pharmacology Research. 10(1-2):75-79, 1990.
Pettegrew, J. W., et al. Clinical and neurochemical effects of acetyl-L-carnitine in Alzheimer’s disease. Neurobiol Aging. 16:1-4, 1995.
Rai, G., et al. Double-blind, placebo controlled study of acetyl-L-carnitine in patients with Alzheimer’s dementia. Current Medical Research and Opinion. 11(10):638-647, 1989.
Sano, M., et al. Double-blind parallel design pilot study of acetyl levocarnitine in patients with Alzheimer’s disease. Arch Neurol. 49:1137-1141, 1992.
Sinforiani, E., et al. Neuropsychological changes in demented patients treated with acetyl-L-carnitine. International Journal of Clinical Pharmacology Research. 10(1-2):69-74, 1990.
Spagnoli, A. U., et al. Long-term acetyl-l-carnitine treatment in Alzheimer’s disease. Neurology. 41(11):1726-1732, 1991.
Conclusies van deze studies:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zith op 09-02-2012 09:59:40 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik durf het ook steeds minder omdat ik het zat ben om de 'roll of shame' te doen als ik faal. Doet ook aardig pijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk niet dat er veel verschil tussen huismerk XXL en B&F zit. Zoals ik gister al zei: bij B&F weet je dat je met de Creatine duidelijk Creapure hebt, en de Isolaat het Isolac-product uit Ierland, bijvoorbeeld. Weet je ook uit welke fabrieken XXL de producten haalt?
En jezus, barbell bench press, word nog steeds misselijk als ik het filmpje zie. Heb van m'n leven nog nooit met een barbell serieus gebench pressed (doe DB en Hammer Strength machine) maar als ik het zou doen, zou ik het in een powerrack doen.
Zou sowieso alles in een powerrack doen als het om barbells ging, maargoed.
Zou Rippetoe het goedkeuren als ik gewoon DB-press ging doen met progressief gewicht?
WTF is dat voor wondermiddel haha[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Als de bar dan gaat heb je wel een mooie skullcrusher, voor het dramatische effect zeg maar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:55 schreef MrNiles het volgende:
je kan toch ook bankdrukken met omgekeerde greep
extra effect op bovenkantborst of bullshit![]()
![]()
Ik was net over deze aan het lezen; http://www.bodyenfitshop.(...)l-carnitine-tartratequote:Op donderdag 9 februari 2012 09:49 schreef Zith het volgende:
Zijn er nog meer mensen die Acetyl L Carnitine gebruiken?![]()
Gebruik het nu al iets meer dan 6 maanden on-and-off en damn, wat een spul!
[knip]
Maar zal bovenstaande ook eens doorlezen.![]()
Train je thuis? In de sportschool is er altijd wel iemand die even wil helpen toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:51 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik durf het ook steeds minder omdat ik het zat ben om de 'roll of shame' te doen als ik faal. Doet ook aardig pijn
Zou Rippetoe het goedkeuren als ik gewoon DB-press ging doen met progressief gewicht?![]()
that feel toen ik bij de eerste keer bench press met alleen stang zat te zwabberen als een rietje in de windquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:48 schreef seto het volgende:
that feel when ik net begonnen was met trainen en iemand anders de 36kg stang van me af moest halen
Beter zwabberen in de wind met die stang, dan met 10kg aan elke kant het bankje een half uur bezet houden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
that feel toen ik bij de eerste keer bench press met alleen stang zat te zwabberen als een rietje in de wind![]()
Okay dan. Zonet voor het eerst AHNOLD SHOULDAH PRESS in mn schouder routine gegooid en die shit is nasty ouwe. Kapot zwaar.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja het is zo vrouwonvriendelijk hier...pffft.-quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Hoe zou het toch komen dat vrouwen het niet of nauwelijks uithouden in dit topic?![]()
Schrijf erover in je dagboek zou ik zeggen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja het is zo vrouwonvriendelijk hier...pffft.-[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja het is zo vrouwonvriendelijk hier...pffft.-![]()
![]()
One Love![]()
Als je daar mee begint is het einde zoekquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik vraag nooit advies bij dat soort bedrijven....![]()
Dat is inderdaad wel mooiquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:48 schreef seto het volgende:
that feel when ik net begonnen was met trainen en iemand anders de 36kg stang van me af moest halen
Ik had zelf laatst voor het eerst een faalIk was aan het squatten, had een warmup setje gedaan en daarna 2 werksetjes. Ik begon aan m'n 3e werksetje, en bij de 3e rep - halverwege - failde ik en zakte ik naar voren
![]()
Gelukkig voelde ik het voordat het daadwerkelijk gebeurde al aankomen en ging ik door m'n knien, waardoor ik niet naar voren viel met als risico de stang in m'n nek te krijgen, maar landde ik op m'n kniën. Zat ik daar, midden in de gym, met een geladen stang op m'n nek. Iedereen keek me aan
Of toch du vader?![]()
Ik ben wel eens uit mijn broek gescheurd tijdens het squatten.
(ik deed iig mijn reet ver genoeg naar achteren).![]()
Over die B&F Whey: Ik heb geen concreet bewijs dat die whey specifiek minder is maar ik weet wel dat XXL actief bezig is om aan Europese richtlijnen v.w.b. het alleen mogen gebruiken van geregistreerde stoffen gebruik te maken, betere adviezen geeft, betere productomschrijvingen heeft en geen dubieuze producten verkoopt zoals B&F dat aantoonbaar wel doet. XXL werkt gewoon net wat netter dan B&F.
En @die gast die in Vietnam zit: goed geregeld: respect!Kun je niet daar wat werk doen waarvoor je in Euro's betaald wordt? (internet of productie/assemblage) Dan kun je daar wellicht het hele jaar wonen.
![]()
vwb de belachelijke beschrijvingen van B&F producten ben ik het met je eens. Maar zolang ik de whey en creatine van B&F terug kan tracen tot aan de fabriek waar ze geproduceerd zijn vertrouw ik die volkomen.
Die ligt nog in de sportschool.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Schrijf erover in je dagboek zou ik zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ze hielpen niet even?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:44 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel mooi
Ik had zelf laatst voor het eerst een faalIk was aan het squatten, had een warmup setje gedaan en daarna 2 werksetjes. Ik begon aan m'n 3e werksetje, en bij de 3e rep - halverwege - failde ik en zakte ik naar voren
![]()
Gelukkig voelde ik het voordat het daadwerkelijk gebeurde al aankomen en ging ik door m'n knien, waardoor ik niet naar voren viel met als risico de stang in m'n nek te krijgen, maar landde ik op m'n kniën. Zat ik daar, midden in de gym, met een geladen stang op m'n nek. Iedereen keek me aan![]()
Ben één keer achterover gevallen met 40 kg ofzo, viel reuze mee. Merk ook dat hoe zwaarder je gaat, des te stabieler je bent. Gewicht wil alleen maar naar beneden.![]()
Voer eens een power snatch met veel gewicht niet correct uit waardoor je gewicht niet boven je voeten hangtquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:36 schreef Panzermaus het volgende:
Ben één keer achterover gevallen met 40 kg ofzo, viel reuze mee. Merk ook dat hoe zwaarder je gaat, des te stabieler je bent. Gewicht wil alleen maar naar beneden.![]()
![]()
Ben 1x gevallen met 70kg ofzo... viel mooi in de squatrek maar echt chill is het nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:36 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
Even een stelling.
Creatine in de cut ja of nee. Had namelijk een discussie vandaag met een klasgenoot.
Wat ook leuk is dat ik met 2 andere BBers in de klas zit.
Ben ik ook beniewd naar..[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: