twitter:11stedenzout twitterde op maandag 06-02-2012 om 11:13:01Vanmiddag de eerste bruggen bezoeken. Zout staat er klaar voor. http://t.co/g7qRtAQD reageer retweet
quote:
zonde man. snertquote:Op maandag 6 februari 2012 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb een hele pan snert gemaakt die ik over het ijs ga verspreiden.
Vermoed ook een troll ...quote:Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als het waar is, dan wel. Als hoax kan ik het wel waarderen
Idd, die kerels.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:07 schreef DeLuna het volgende:
Dat lijken wel die triestelingen van 't Frije Fryske Grun!
Ik hoop het. Zou wel heel sneu zijn om zo'n zeldzaam volkfeestje te verzieken, maar er zijn helaas debielen genoeg die hiertoe in staat zijn.quote:
Zieke mensen blijven bestaan!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zou wel heel sneu zijn om zo'n zeldzaam volkfeestje te verzieken, maar er zijn helaas debielen genoeg die hiertoe in staat zijn.
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zou wel heel sneu zijn om zo'n zeldzaam volkfeestje te verzieken, maar er zijn helaas debielen genoeg die hiertoe in staat zijn.
Ik betwijfel eigenlijk of het zo veel kwaad kan. paar gaten in het ijs. zout er doorheen. Zout in heel veel water is dus te verwaarlozen en de gaten vriezen weer dicht.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze hebben al zoveel bullshit gepost, qua acties.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:09 schreef Internepper het volgende:
Ze wilden ook actie voeren tegen 'New kids nitro'. Niks meer van gehoord. Zou ze sieren als ze nu eens daadwerkelijk hun praatjes waarmaken.
Ja, dat wel, maar als het niet werkt dan verzint men wel weer wat anders...quote:Op maandag 6 februari 2012 16:11 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik betwijfel eigenlijk of het zo veel kwaad kan. paar gaten in het ijs. zout er doorheen. Zout in heel veel water is dus te verwaarlozen en de gaten vriezen weer dicht.
Ook al zo opzichtig contact zoeken met SBS6 via die twitterquote:Op maandag 6 februari 2012 16:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze hebben al zoveel bullshit gepost, qua acties.Nooit iets waargemaakt, als ze nu één ding zouden waarmaken, zou zelfs dat ze niet meer sieren.
Volgens mij is dit gewoon een screenshotje van een oud filmpje door een troll gepost op twitter.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:12 schreef mongolio123 het volgende:
Grappig om te zien overigens, dat ze dus wel met hun duffe koppen voor de Friese vlag staanMooie Fries ben je dan met zulke acties
Dat.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:08 schreef mongolio123 het volgende:
Als je dan toch aandacht wilt, laat dan tenminste als een held die rotkoppen van ze zien
Het houdt dit topic wel levende.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat.
Vraag me af wat voor lol je daar nu van hebt. Het verpesten van iets?
Trollololololtwitter:11stedenzout twitterde op maandag 06-02-2012 om 15:58:42Zo even goed wat zout gestrooit! Het zal eventjes duren, maar het effect zal er niet minder om zijn! Op naar locatie 2 om hetzelfde te doen. reageer retweet
Klootzakken.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
twitter:11stedenzout twitterde op maandag 06-02-2012 om 15:58:42Zo even goed wat zout gestrooit! Het zal eventjes duren, maar het effect zal er niet minder om zijn! Op naar locatie 2 om hetzelfde te doen. reageer retweet
Maak je niet druk... gewoon een hoax joh. Vraag me af welke Fokker hier achter zitquote:
Aandacht en tweets en hits op hun eventuele filmpjes op (Youtube) Ach het blijven kinderen!!!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat.
Vraag me af wat voor lol je daar nu van hebt. Het verpesten van iets?
Ik hoop dat hij en zijn zoutemmertje in een wak trapt.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maak je niet druk... gewoon een hoax joh.
AP is de founder vandie groep hoorde ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maak je niet druk... gewoon een hoax joh. Vraag me af welke Fokker hier achter zit
Aanklagen? Op basis waarvan?quote:
AP?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
AP is de founder vandie groep hoorde ik.
Ach, ALS het al waar is, wat ik zeer betwijfel, en er rijdt straks een kind zichzelf dood in een wak dat door dit groepje is veroorzaakt, dan lossen ze dat in Friesland vast wel leuk op...quote:Op maandag 6 februari 2012 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij en zijn zoutemmertje in een wak trapt.
Wie een wak maakt voor een ander valt er zelf in. Zoiets.
twitter:11stedenzout twitterde op maandag 06-02-2012 om 14:49:28Nou ut sil heve! Aangekomen bij de eerste brug, schaatsen aan, en los! Eens even over een metertje of 50 wat zout gaan strooien! reageer retweet
En ze dan vervolgens dezelfde route terug laten rijden.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die tweet voor de laatste tweettwitter:11stedenzout twitterde op maandag 06-02-2012 om 14:49:28Nou ut sil heve! Aangekomen bij de eerste brug, schaatsen aan, en los! Eens even over een metertje of 50 wat zout gaan strooien! reageer retweet
Waarom zou dat een probleem zijn? Het ijs is niet ineens verdwenen hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ze dan vervolgens dezelfde route terug laten rijden.
IDD keihard aanpakken dit TUIG!!!!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:27 schreef RemcoDelft het volgende:
Zout in binnenwater dumpen lijkt me gewoon een milieudelict. Hard afstraffen dus.
Daarnaast werkt zout niet onder bepaalde temperaturen.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:27 schreef RemcoDelft het volgende:
Zout in binnenwater dumpen lijkt me gewoon een milieudelict. Hard afstraffen dus.
Arceequote:Op maandag 6 februari 2012 16:33 schreef Arcee het volgende:
"Er is niks mis met de Elfstedentocht, maar de commerciële rompslomp eromheen is het probleem"
Ja, laten ze een voorbeeld nemen aan voetbal, wielrennen of tennis, daar speelt geld tenminste geen rol.
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:33 schreef Arcee het volgende:
"Er is niks mis met de Elfstedentocht, maar de commerciële rompslomp eromheen is het probleem"
Ja, laten ze een voorbeeld nemen aan voetbal, wielrennen of tennis, daar speelt geld tenminste geen rol.
... en dat alles voor slechts een goede grap.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bij die tweet gewoon een ip-adres zoeken, daarna contact met provider. Daarna locatiegegevens opvragen.
oppakken die handel
Die nichten zijn allang geen goede grap meer, helaas.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
... en dat alles voor slechts een goede grap.
Er zitten er meer in de wereld in de gevangenis voor minder !!!! ?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bij die tweet gewoon een ip-adres zoeken, daarna contact met provider. Daarna locatiegegevens opvragen.
oppakken die handel
Wat snap jij niet? Die nichten zitten helemaal niet achter dit Twitteraccount.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:39 schreef CSSO het volgende:
[..]
Die nichten zijn allang geen goede grap meer, helaas.
Dit is een milieudelict. Milieudelicten worden zeer zwaar aangerekend. Dat zout kan zorgen voor vissterfte en andere aanpassingen in het leefmilieu in het water.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:39 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Er zitten er meer in de wereld in de gevangenis voor minder !!!! ?
WOOOOW WAT EEN GRAP DIE HEBBEN WE NOG NIET EERDER GEHOOOOOOOOORDquote:Op maandag 6 februari 2012 16:31 schreef Nemephis het volgende:
"Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien"
Alsof dat iets uitmaakt.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat snap jij niet? Die nichten zitten helemaal niet achter dit Twitteraccount.
Vind je dit echt een goeie grap? Er lopen genoeg mafferikken rond die nu misschien op ideeen gebracht worden.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
... en dat alles voor slechts een goede grap.
Idd ik ben het ook eens met jouw stelling.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dit is een milieudelict. Milieudelicten worden zeer zwaar aangerekend. Dat zout kan zorgen voor vissterfte en andere aanpassingen in het leefmilieu in het water.
Ik hou wel van dit soort humor ja. Als er dan mensen op ideeën worden gebracht, tja... dat lijkt me niet het probleem van de grappenmaker.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je dit echt een goeie grap? Er lopen genoeg mafferikken rond die nu misschien op ideeen gebracht worden.
Whahahhahhhaaaaa die is leuk?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:51 schreef Dhaha het volgende:
Ik ga vannacht met een bijl het ijs ruineren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allesbeterweter
Niet? Mij wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik hou wel van dit soort humor ja. Als er dan mensen op ideeën worden gebracht, tja... dat lijkt me niet het probleem van de grappenmaker.
Jij?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maak je niet druk... gewoon een hoax joh. Vraag me af welke Fokker hier achter zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idd chemtrails ??????????????![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allesbeterweter
Misschien.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
___!!!
Volgens jou zit ik overal achter en ben ik zelfs Danny Roodbol.
Jij bent de beruchte Twitteraar... moet haast wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:15 schreef TUFKAL het volgende:
Ik was eerder
De rayonhoofden komen vanavond bij elkaar!
Mongolen staan ergens voor, maar hebben nog zelfs een papiertje nodig of ze weten het niet meer.quote:
jah, doe jij dat taaltje eens uit je hoofdquote:Op maandag 6 februari 2012 17:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mongolen staan ergens voor, maar hebben nog zelfs een papiertje nodig of ze weten het niet meer. :')
Oppakken, deporteren en te werk stellen!!!
[ afbeelding ]
En anders sturen we Freddy underkaffer.
[ afbeelding ]
![]()
Tegen wie praat jij eigenlijk? Wil tocht wel een keer weten.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:42 schreef marcel-o het volgende:
[..]
jah, doe jij dat taaltje eens uit je hoofd
heeft iemand 'n NL sub voor t filmpje?
Ach joh.... Een weekje voor en een weekje na. Daarna ben je er weer vanaf. Wat maakt het uit?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:25 schreef Fusionfreak het volgende:
Met alle recpect voor deze tocht, maar je wordt nu al knettergek gehersenspoeld in de media over die tocht. Hoop alleen al om die reden dat hij niet doorgaat. Je kunt geen krant, TV, internet of wat dan ook openslaan of ja hoor het gedril begint alweer!!.. De tocht der tochten.
Daar zijn die twittergasten ook tegen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:25 schreef Fusionfreak het volgende:
Met alle recpect voor deze tocht, maar je wordt nu al knettergek gehersenspoeld in de media over die tocht. Hoop alleen al om die reden dat hij niet doorgaat. Je kunt geen krant, TV, internet of wat dan ook openslaan of ja hoor het gedril begint alweer!!.. De tocht der tochten.
Gewoon filmpje online zetten dat ze aan het strooien zijn op het ijs (natuurlijk niet op de route zelfquote:Op maandag 6 februari 2012 21:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mja, maar we waren er vanmiddag al uit dat het fake was. Leuke grap though! Ze hadden het wellicht nog wat serieuzer moeten aanpakken om echt een rel te creëren, maar ja... de zuurpruimen van tegenwoordig kunnen dat niet handelen.
Mwoa, elke paar jaar een paar dagjes gekte. Nou niet op alle wakken zout leggen hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:25 schreef Fusionfreak het volgende:
Ach ja. Leuk die ene dag Fame toch!?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch ziet dit er nog een stapje zwakzinniger uit dan commissie hak een wak....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |