IDD keihard aanpakken dit TUIG!!!!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:27 schreef RemcoDelft het volgende:
Zout in binnenwater dumpen lijkt me gewoon een milieudelict. Hard afstraffen dus.
Daarnaast werkt zout niet onder bepaalde temperaturen.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:27 schreef RemcoDelft het volgende:
Zout in binnenwater dumpen lijkt me gewoon een milieudelict. Hard afstraffen dus.
Arceequote:Op maandag 6 februari 2012 16:33 schreef Arcee het volgende:
"Er is niks mis met de Elfstedentocht, maar de commerciële rompslomp eromheen is het probleem"
Ja, laten ze een voorbeeld nemen aan voetbal, wielrennen of tennis, daar speelt geld tenminste geen rol.
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:33 schreef Arcee het volgende:
"Er is niks mis met de Elfstedentocht, maar de commerciële rompslomp eromheen is het probleem"
Ja, laten ze een voorbeeld nemen aan voetbal, wielrennen of tennis, daar speelt geld tenminste geen rol.
... en dat alles voor slechts een goede grap.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bij die tweet gewoon een ip-adres zoeken, daarna contact met provider. Daarna locatiegegevens opvragen.
oppakken die handel
Die nichten zijn allang geen goede grap meer, helaas.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
... en dat alles voor slechts een goede grap.
Er zitten er meer in de wereld in de gevangenis voor minder !!!! ?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bij die tweet gewoon een ip-adres zoeken, daarna contact met provider. Daarna locatiegegevens opvragen.
oppakken die handel
Wat snap jij niet? Die nichten zitten helemaal niet achter dit Twitteraccount.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:39 schreef CSSO het volgende:
[..]
Die nichten zijn allang geen goede grap meer, helaas.
Dit is een milieudelict. Milieudelicten worden zeer zwaar aangerekend. Dat zout kan zorgen voor vissterfte en andere aanpassingen in het leefmilieu in het water.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:39 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Er zitten er meer in de wereld in de gevangenis voor minder !!!! ?
WOOOOW WAT EEN GRAP DIE HEBBEN WE NOG NIET EERDER GEHOOOOOOOOORDquote:Op maandag 6 februari 2012 16:31 schreef Nemephis het volgende:
"Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien"
Alsof dat iets uitmaakt.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat snap jij niet? Die nichten zitten helemaal niet achter dit Twitteraccount.
Vind je dit echt een goeie grap? Er lopen genoeg mafferikken rond die nu misschien op ideeen gebracht worden.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
... en dat alles voor slechts een goede grap.
Idd ik ben het ook eens met jouw stelling.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dit is een milieudelict. Milieudelicten worden zeer zwaar aangerekend. Dat zout kan zorgen voor vissterfte en andere aanpassingen in het leefmilieu in het water.
Ik hou wel van dit soort humor ja. Als er dan mensen op ideeën worden gebracht, tja... dat lijkt me niet het probleem van de grappenmaker.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je dit echt een goeie grap? Er lopen genoeg mafferikken rond die nu misschien op ideeen gebracht worden.
Whahahhahhhaaaaa die is leuk?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:51 schreef Dhaha het volgende:
Ik ga vannacht met een bijl het ijs ruineren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allesbeterweter
Niet? Mij wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik hou wel van dit soort humor ja. Als er dan mensen op ideeën worden gebracht, tja... dat lijkt me niet het probleem van de grappenmaker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |