Jij?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maak je niet druk... gewoon een hoax joh. Vraag me af welke Fokker hier achter zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idd chemtrails ??????????????![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allesbeterweter
Misschien.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
___!!!
Volgens jou zit ik overal achter en ben ik zelfs Danny Roodbol.
Jij bent de beruchte Twitteraar... moet haast wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:15 schreef TUFKAL het volgende:
Ik was eerder
De rayonhoofden komen vanavond bij elkaar!
Mongolen staan ergens voor, maar hebben nog zelfs een papiertje nodig of ze weten het niet meer.quote:
jah, doe jij dat taaltje eens uit je hoofdquote:Op maandag 6 februari 2012 17:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mongolen staan ergens voor, maar hebben nog zelfs een papiertje nodig of ze weten het niet meer. :')
Oppakken, deporteren en te werk stellen!!!
[ afbeelding ]
En anders sturen we Freddy underkaffer.
[ afbeelding ]
![]()
Tegen wie praat jij eigenlijk? Wil tocht wel een keer weten.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:42 schreef marcel-o het volgende:
[..]
jah, doe jij dat taaltje eens uit je hoofd
heeft iemand 'n NL sub voor t filmpje?
Ach joh.... Een weekje voor en een weekje na. Daarna ben je er weer vanaf. Wat maakt het uit?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:25 schreef Fusionfreak het volgende:
Met alle recpect voor deze tocht, maar je wordt nu al knettergek gehersenspoeld in de media over die tocht. Hoop alleen al om die reden dat hij niet doorgaat. Je kunt geen krant, TV, internet of wat dan ook openslaan of ja hoor het gedril begint alweer!!.. De tocht der tochten.
Daar zijn die twittergasten ook tegen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:25 schreef Fusionfreak het volgende:
Met alle recpect voor deze tocht, maar je wordt nu al knettergek gehersenspoeld in de media over die tocht. Hoop alleen al om die reden dat hij niet doorgaat. Je kunt geen krant, TV, internet of wat dan ook openslaan of ja hoor het gedril begint alweer!!.. De tocht der tochten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |