Das ook wel weer waar.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:47 schreef Piye het volgende:
Dankzij undercover in Nederland kwam ik op het idee om wapens gewoon online te kopen. Onterechte klacht dus.
zoiezo, laat die alboerto maar lekke pratten! wij heben zo wel doekoe in onsze zakken! ahahh en dan maar laggenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:52 schreef amenth het volgende:
ja echt een achterlijke serie als je wil kan je zo 20 000 afleveringe make in rottedam zuid al iedereen is op de hossel tegenwoordig omdat het nou eenmaal maakelijk snel geld is als je beet je verstand van zaken hebt
Doe me een grammetje sosa danquote:
Ziet er echt uit als een doorsnee cocaine gebruikerquote:
Je maakt een grap?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef Sinosappel het volgende:
Geen idee wie die Alberto is overigens.
Pics van hoe die er normaal uitziet?
Jouw moeder is zo dik dat als ze een gele regenjas draagt, mensen roepen: "TAXI !"quote:Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef Sinosappel het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef Sinosappel het volgende:
wat een bowlingbal zegquote:Op maandag 6 februari 2012 14:57 schreef Morgenbenikweg het volgende:
John van den Heuvel voor die eckte eckte.
[ afbeelding ]
Ja maar de overgang klopt toch niet, ik dacht dat die kerel ze drugs verstopte in ikea dozen ofzoquote:Op maandag 6 februari 2012 15:15 schreef Morgenbenikweg het volgende:
Ik vond dat ikea item wel leuk trouwens.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:23 schreef Knaller het volgende:
Ten eerste is het Albertoooooooooo!
En ten tweede, dat dit kan in Nederland!
Alberto wil natuurlijk wel rustig kunnen blijven leven hequote:Als je toch undercover wilt gaan in Amsterdam, ga dan ook achter grote criminelen aan.
Dan kan hij evengoed met dat programma kappen. Je googled naar drugs en vervolgens beland je op een forum waar zij drugs verkopen. Nu denkt dat mannetje dat hij iets heeft ontdekt wat de wereld niet weet.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:33 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Alberto wil natuurlijk wel rustig kunnen blijven leven he![]()
Tjah, whats new...quote:Op maandag 6 februari 2012 15:47 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
Dan kan hij evengoed met dat programma kappen. Je googled naar drugs en vervolgens beland je op een forum waar zij drugs verkopen. Nu denkt dat mannetje dat hij iets heeft ontdekt wat de wereld niet weet.
lol dat kan helemaal nietquote:Op maandag 6 februari 2012 15:55 schreef ukga het volgende:
het epischte moment was nog wel met die pooiers
"IK GA DE POOIER VERTELLEN DAT JE VAN PIJPEN WEL DEGELIJK EEN SOA KAN KRIJGEN"
zelden zo hard gelachen![]()
Wat een knakenharde baas.quote:
Lekker blijven snoepen!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:35 schreef luckass het volgende:
DIT IS XTC OOK WEL BEKEND ALS SNOEPJES OM DE POLITIE OP HET VERKEERDE BEEN TE ZETTEN ZE ZIJN ZEER GEVAARLIJK !!
Die schouders.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:07 schreef ploegende_boer het volgende:
Onterechte klacht, hier sta ik samen met Alberto op de foto, leuke reis was dat zeg, geweldig!
[ afbeelding ]
Dat is zó 2011.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:55 schreef ukga het volgende:
het epischte moment was nog wel met die pooiers
"IK GA DE POOIER VERTELLEN DAT JE VAN PIJPEN WEL DEGELIJK EEN SOA KAN KRIJGEN"
zelden zo hard gelachen![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)tml?sn=binnenl%20and
Vaak genoeg gedaan anders. Gewoon een betrouwbare dealer regelen.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:03 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Kijkt wel leuk weg maar 2 gram sos kan iedereen regelen en ontmaskeren. Die dealer ook wil je ze niet even testen ? Nee joh zomaar even 50 pillen kopen zonder te testen...
OMG!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:44 schreef Equites het volgende:
Hahahah zo'n scene dan zegt ie. Het gebeurt op 30 cm bij me vandaan jongens, op 30 cm! Een cocainedeal. Ga maar weer in bed liggen Alberto, wat een josti ben jij zeg.
Inderdaad, zo kansloos. Ik ga gewoon tegen de nacht naar eindje en leg route station, oud postkantoor en piazza af en kan zo 343434 kilo kopen als ik wil. In iedere stad wordt het gewoon op straat verhandeld.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:29 schreef kikoooooo het volgende:
Alberto kkdebiel. Aantonen dat je drugs op straat kan kopenNo shit.
Omdat mislukte afleveringen niet uitgezonden wordenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:50 schreef Shispeed het volgende:
maar wat ik nou niet snap hè is dat zo'n B-journalist/sensatiezoeker van SBS6 dit soort mensen wel kan opsporen, en de politie niet.
Iedere bokkenlul kan zien waar drugs gedeald wordt, de politie heeft geen zin om voor een paar gram de hele administratieve molen op te starten.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:50 schreef Shispeed het volgende:
maar wat ik nou niet snap hè is dat zo'n B-journalist/sensatiezoeker van SBS6 dit soort mensen wel kan opsporen, en de politie niet.
Oh, het is een club nuquote:Op maandag 6 februari 2012 18:51 schreef Schpast het volgende:
Soms eindigt een zoektocht met een wilde achtervolging: ''Hij gaat door rood! Omfgomfgomfg1einz!'' Ook ontmoet hij ''hackersclub'' Anonymous.
Je moet waarschijnlijk ook contributie betalen.quote:
En HOLYSHIT ER RIJDT IEMAND DOOR HET ROOD!quote:Op maandag 6 februari 2012 18:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
Stoere jongen die Alberto.
'ik maak nepprofielen aan op internet'
'ik koop prepaid telefoons'
'ik maak gebruik van 3(!!!) volgwagens'
Wat een baas, we konden toch alleen maar wensen dat wij zo'n ballen als hij hadden. Man, man...
Joepiequote:Op maandag 6 februari 2012 18:52 schreef Schpast het volgende:
[..]
Je moet waarschijnlijk ook contributie betalen.
Omdat Henk en Ria hun ondervonden oplichterspraktijken liever naar Alberto doorsturen dan naar de petters.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:50 schreef Shispeed het volgende:
Dit.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:51 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Iedere bokkenlul kan zien waar drugs gedeald wordt, de politie heeft geen zin om voor een paar gram de hele administratieve molen op te starten.
Hij zal idd wel op dit forum rondhangen ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:53 schreef Schpast het volgende:
''Op internet meld ik me aan op diverse fora.''
Jongens, wie van jullie is stiekem Alberto?
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:50 schreef nostra het volgende:
Op 30 centimeter van mij vandaan vindt er nu een cocaïnedeal plaats.
'Dit soort mensen'quote:Op maandag 6 februari 2012 18:50 schreef Shispeed het volgende:
de complete aflevering was in scene gezet.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:43 schreef Equites het volgende:
Die Alberto die denkt dat hij wereldnieuws in handen heeft door het laten zien van kleine drugsdealende mocro's in NederlandWat kan die man altijd overdrijven zeg. Ook die vermomming, elke oetlul herkent hem toch?
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef kikoooooo het volgende:
Als ik een grammetje coke ga halen ga ik ook met 3 volgwagens. Weet je hoe gevaarlijk dat is
We gaan NU naar de ikea, om met de baas van het magazijn te praten! Deze man verliest zijn baan.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:43 schreef Equites het volgende:
Die Alberto die denkt dat hij wereldnieuws in handen heeft door het laten zien van kleine drugsdealende mocro's in NederlandWat kan die man altijd overdrijven zeg. Ook die vermomming, elke oetlul herkent hem toch?
Ik doe geen vlieg kwaad, maar als ik hem tegenkom druk ik hem onder de trein.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zou hem best eens op zijn neus willen stompen. Is dat raar?
[ afbeelding ]
Hier vond dus zojuist een cokedeal plaats. En die mensen in het winkelcentrum, die hebben geen idee!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:04 schreef b4kl4p het volgende:
We hebben 50 (VIJFTIG) pillen zo op straat gekocht, op klaarlichte dag. Dat dit kan in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |