Das ook wel weer waar.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:47 schreef Piye het volgende:
Dankzij undercover in Nederland kwam ik op het idee om wapens gewoon online te kopen. Onterechte klacht dus.
zoiezo, laat die alboerto maar lekke pratten! wij heben zo wel doekoe in onsze zakken! ahahh en dan maar laggenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:52 schreef amenth het volgende:
ja echt een achterlijke serie als je wil kan je zo 20 000 afleveringe make in rottedam zuid al iedereen is op de hossel tegenwoordig omdat het nou eenmaal maakelijk snel geld is als je beet je verstand van zaken hebt
Doe me een grammetje sosa danquote:
Ziet er echt uit als een doorsnee cocaine gebruikerquote:
Je maakt een grap?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef Sinosappel het volgende:
Geen idee wie die Alberto is overigens.
Pics van hoe die er normaal uitziet?
Jouw moeder is zo dik dat als ze een gele regenjas draagt, mensen roepen: "TAXI !"quote:Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef Sinosappel het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef Sinosappel het volgende:
wat een bowlingbal zegquote:Op maandag 6 februari 2012 14:57 schreef Morgenbenikweg het volgende:
John van den Heuvel voor die eckte eckte.
[ afbeelding ]
Ja maar de overgang klopt toch niet, ik dacht dat die kerel ze drugs verstopte in ikea dozen ofzoquote:Op maandag 6 februari 2012 15:15 schreef Morgenbenikweg het volgende:
Ik vond dat ikea item wel leuk trouwens.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:23 schreef Knaller het volgende:
Ten eerste is het Albertoooooooooo!
En ten tweede, dat dit kan in Nederland!
Alberto wil natuurlijk wel rustig kunnen blijven leven hequote:Als je toch undercover wilt gaan in Amsterdam, ga dan ook achter grote criminelen aan.
Dan kan hij evengoed met dat programma kappen. Je googled naar drugs en vervolgens beland je op een forum waar zij drugs verkopen. Nu denkt dat mannetje dat hij iets heeft ontdekt wat de wereld niet weet.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:33 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Alberto wil natuurlijk wel rustig kunnen blijven leven he![]()
Tjah, whats new...quote:Op maandag 6 februari 2012 15:47 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
Dan kan hij evengoed met dat programma kappen. Je googled naar drugs en vervolgens beland je op een forum waar zij drugs verkopen. Nu denkt dat mannetje dat hij iets heeft ontdekt wat de wereld niet weet.
lol dat kan helemaal nietquote:Op maandag 6 februari 2012 15:55 schreef ukga het volgende:
het epischte moment was nog wel met die pooiers
"IK GA DE POOIER VERTELLEN DAT JE VAN PIJPEN WEL DEGELIJK EEN SOA KAN KRIJGEN"
zelden zo hard gelachen![]()
Wat een knakenharde baas.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |