Ja wat, dat is toch ook geen verrassing?quote:
Met je zelfkennis is niets misquote:Op maandag 6 februari 2012 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja wat, dat is toch ook geen verrassing?
Mijn zelfkennis is vrij groot.quote:
Ik ookquote:Op maandag 6 februari 2012 13:55 schreef Cobra4 het volgende:
Ik weet al op wie ik ga stemmen binnen de MEN categorie.
Nope. Voor sommige fora had het geen zin, voor andere kwam het niet goed uit enzo...quote:Op maandag 6 februari 2012 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Maar niet alle subfora doen dus mee?
Moet je in het FB-topic in OUD zijn, zullen ze wel een reden voor hebben ofzo... De mods moesten van hun eigen forum de genomineerden voordragen.quote:
In OUD zijn toch altijd ruzies? Misschien kwamen ze er niet uit?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet je in het FB-topic in OUD zijn, zullen ze wel een reden voor hebben ofzo... De mods moesten van hun eigen forum de genomineerden voordragen.
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In OUD zijn toch altijd ruzies? Misschien kwamen ze er niet uit?
Ow, het maakt mij niet uit hoor. Het viel me alleen op en ik was benieuwd wie daar genomineerd zou zijn...quote:Op maandag 6 februari 2012 14:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet je in het FB-topic in OUD zijn, zullen ze wel een reden voor hebben ofzo... De mods moesten van hun eigen forum de genomineerden voordragen.
Lees net ergens dat er al verkiezingen zijn gehouden in OUD ofzo? Door OUD zelf? Dat was de reden voor zover ik het begreep.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow, het maakt mij niet uit hoor. Het viel me alleen op en ik was benieuwd wie daar genomineerd zou zijn...
Komt helemaal goed.quote:
De Yvonne Awardsquote:Op maandag 6 februari 2012 14:27 schreef MadMaster het volgende:
De topics vliegen er weer doorheen, heb even geen idee waar het nu over gaat...
Tnx, zal ik nodig hebbenquote:
Ik vind het wel een leuk community-ietsquote:
Ow ja, de OUD-awards. Ik doe daar nooit aan mee... ik vind dat stemmen zo stom eigenlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Lees net ergens dat er al verkiezingen zijn gehouden in OUD ofzo? Door OUD zelf? Dat was de reden voor zover ik het begreep.
Vind ik wel, nu nomineert crew eensquote:
Nou...maakt dat bijzonder?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vind ik wel, nu nomineert crew eens
Ninja-edit gespotquote:
Ha, dan heb je er nog 3 gemistquote:
Maar ja, dat is wel bijzonder, want het is de eerste keer (bij mijn weten althans).quote:Op maandag 6 februari 2012 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou...maakt dat bijzonder?
Wat een edits
Dat maakt het dan vooralsnog uniek...maar niet alles wat uniek is, is bijzonderquote:Op maandag 6 februari 2012 14:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar ja, dat is wel bijzonder, want het is de eerste keer (bij mijn weten althans).
bij·zon·der [biezonder] bn; meer -, -st of meest - 1 afwijkend vh gewonequote:Op maandag 6 februari 2012 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat maakt het dan vooralsnog uniek...maar niet alles wat uniek is, is bijzonder
Ik vind het wel leuk trouwens. Maar bijzonder? Nee.
je hebt gelijkquote:Op maandag 6 februari 2012 14:55 schreef Bart het volgende:
[..]
bij·zon·der [biezonder] bn; meer -, -st of meest - 1 afwijkend vh gewone
Vind ik toch wel van toepassing.
Meestal.quote:
Groen/wit.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik aan jullie vraag wat de kleur/kleuren van D66 zijn, wat zeggen jullie dan?
Groen-wit!quote:Op maandag 6 februari 2012 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik aan jullie vraag wat de kleur/kleuren van D66 zijn, wat zeggen jullie dan?
quote:
quote:
Mijn broertje zal wel in Friesland zitten en de meeste livestreams komen er hier niet inquote:Op maandag 6 februari 2012 16:11 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, da's wel een heftige elfstedenherinnering ja, hoewel misschien voornamelijk voor je ouders.
Gewoon livestream aanzetten als ie weer komtEn ondertussen chatten met je broertje
Ja de melkboer moest zijn vertier duidelijk ergens anders zoekenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:29 schreef Soempie het volgende:
PS, zo stoer dat je vader hem gereden heeft.
En wat een verdrietige herinnering tegelijk..![]()
Trouwens, die familiefoto op facebook van jullie is zo leuk. Echt zo duidelijk een familie.Jullie lijken allemaal op elkaar.
Duidelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja de melkboer moest zijn vertier duidelijk ergens anders zoeken
Haha, ja ik vind Nederland nu wel heel mooi, zo witquote:Op maandag 6 februari 2012 16:34 schreef Soempie het volgende:
Oeh, dat is wel een hele overgang, Hawaii of de kou hier.Doe mij NL maar.
Hoeveel maanden per jaar is hij weg?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, ja ik vind Nederland nu wel heel mooi, zo witmaar tegelijkertijd zit ik hier met steenkoude voeten, terwijl ik onder een dekentje zit om niet koud te worden
![]()
Hawaii zou dus wel goed voor me zijn nu
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoeveel maanden per jaar is hij weg?
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
worden al die promotie reisjes betaald?
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik vraag het omdat hij vaak weg lijkt en we hadden het gisteren over wonen en werk enzo. En ik dacht: als 'ie dan toch de helft van het jaar weg is, dan kunnen jullie net zogoed verhuizen want werk heeft 'ie dan toch en dan krijg jij ook betere kansen op de juiste plek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
wat was het antwoord?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
Discovery > Cashcab > vraag: op de noordpool staat een "kluis" met 400.000 samples van...?
De kandidaten weten het niet en vervolgens mogen ze iemand op straat vragen. Het antwoord wat ze geven: "ijs?"
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verdomme, mijn huis in de problemen vanwege ongeregistreerde feestjes en openbaar drankgebruik. ja verdomme, ik krijg maar beter geen boete.als dat aantoonbaar is (dat jij belde) dan hoef je je niet al te veel zorgen te maken toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
plantenzaden volgens mij?quote:
Zaden van planten, maar dat wist ik al. Maar ik zit in dubio: is ijs een dom antwoord of niet?quote:
ja dat is hetquote:Op maandag 6 februari 2012 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zaden van planten, maar dat wist ik al. Maar ik zit in dubio: is ijs een dom antwoord of niet?
ohjaquote:Op maandag 6 februari 2012 17:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als dat aantoonbaar is (dat jij belde) dan hoef je je niet al te veel zorgen te maken toch?
meh ik snap het ergens nog wel.... verschillende watersoorten, verschillende dichtheden etcquote:
Daarom zit ik in een beetje zo van:quote:Op maandag 6 februari 2012 17:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
meh ik snap het ergens nog wel.... verschillende watersoorten, verschillende dichtheden etc
Daar had ik nou nooit aan gedachtquote:Op maandag 6 februari 2012 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarom zit ik in een beetje zo van:
Want zo'n plek is dé plek om ijs te bewaren...maar sperma ofzo houdt ik dan veel logischer gevonden om te roepen.
dat wordt onder de -80 opgeslagenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarom zit ik in een beetje zo van:
Want zo'n plek is dé plek om ijs te bewaren...maar sperma ofzo houdt ik dan veel logischer gevonden om te roepen.
I know...dat was het punt niet. Het gaat om wat mensen gokken die het niet weten.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat wordt onder de -80 opgeslagenen dat is het nergens permanent..
Waarom nou precies?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Blegh die email verpest mijn humerzelfs al kan ik waarschijnlijk bewijzen dat ik gebeld heb
quote:Omdat de dienstregeling is aangepast, is de Geld Terug Bij Vertraging-regeling van kracht. Diegenen die hun bestemming niet per trein hebben kunnen bereiken, krijgen de kosten vergoed die ze hebben gemaakt om daar toch te komen.
Taxibonnen kunnen bij de NS worden gedeclareerd en wie met de auto is opgehaald, kan negentien cent per kilometer vergoed krijgen.
je klaagt, ze doen er wat aan en toch is het niet goed...quote:Op maandag 6 februari 2012 17:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Blegh die email verpest mijn humerzelfs al kan ik waarschijnlijk bewijzen dat ik gebeld heb
De boetes hier lopen op tot 300 dollar per persoon en ze zijn vaak niet tolerant als het gaat om excuses.... Ik klaagde omdat opdat moment het geluidsoverlast een idiote piek bereikte. Niet om mezelf 300 dollar armer te makenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je klaagt, ze doen er wat aan en toch is het niet goed...
Zal wel vrouwenlogica zijn want ik snap er geen bal van
Je bent dus bang dat je huisgenoten erachter komen dat jij ze verlinkt hebt? Ook al vind ik het terecht. -edit- dat je gebeld hebtquote:Op maandag 6 februari 2012 17:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De boetes hier lopen op tot 300 dollar per persoon en ze zijn vaak niet tolerant als het gaat om excuses.... Ik klaagde omdat opdat moment het geluidsoverlast een idiote piek bereikte. Niet om mezelf 300 dollar armer te maken
Mensenlogica: wel enorm willen klagen maar als de oplossing nadelig is voor jezelf, dan is het niet goed.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je klaagt, ze doen er wat aan en toch is het niet goed...
Zal wel vrouwenlogica zijn want ik snap er geen bal van
Nee hoor dat mogen ze best weten. Verlinkt vind ik ook en te negatieve connontatie hebben. het is niet of ik nooit geprobeerd heb het met henzelf op te lossen. Feit is dat dit huis bedoeld is als 'stiltehuis', voor rare mensen zoals ik die zenuwachtig worden van te veel herrie. De housing director heeft er gewoon een potje van gemaakt. Ik ben bang dat ze er geen boodschap aan hebben dat ik niet in de woonkammer mee stond te schreeuwen en drinken in het bijzijn van minderjarigenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent dus bang dat je huisgenoten erachter komen dat jij ze verlinkt hebt? Ook al vind ik het terecht.
sorry hoor maar een boete van 300 dollar gaat me te ver. Doe nou niet alsof ik een of andere hypocriete troela ben.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mensenlogica: wel enorm willen klagen maar als de oplossing nadelig is voor jezelf, dan is het niet goed.
Nogmaals: ik vind het terecht dat je gebeld hebt. Dat ik het verlinken noem..ach..dat is het toch ook? Is alleen helemaal niet erg.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee hoor dat mogen ze best weten. Verlinkt vind ik ook en te negatieve connontatie hebben. het is niet of ik nooit geprobeerd heb het met henzelf op te lossen. Feit is dat dit huis bedoeld is als 'stiltehuis', voor rare mensen zoals ik die zenuwachtig worden van te veel herrie. De housing director heeft er gewoon een potje van gemaakt. Ik ben bang dat ze er geen boodschap aan hebben dat ik niet in de woonkammer mee stond te schreeuwen en drinken in het bijzijn van minderjarigen
Maar met boetes van een tientje leert niemand het. Je hebt het over het drinken van minderjarigen.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
sorry hoor maar een boete van 300 dollar gaat me te ver.
Nee, maar je voelt je nu toch kut omdat er een onverwachte consequentie aanzit die erg nadelig is die eigenlijk niet van toepassing is op jou?quote:Doe nou niet alsof ik een of andere hypocriete troela ben.
quote:TLS zelf erkent dat er onzichtbare defecten in de OV-chipkaarten kunnen zitten en dat die optreden in ruim zes procent van alle kaarten
Dat zijn dus 23400 kaarten die het statistieken niet moeten gaan doen. Prima werk jongensquote:"Sinds 1 oktober zijn ongeveer 405.000 persoonlijke OV-chipkaarten geproduceerd, waarbij het probleem zich potentieel kan voordoen.
alleen 'doe wat je wilt' klopt soms. En dan zeg ik er ook wel achteraan dat E. spijt gaat krijgen als ik dat denkquote:
Yep, die klopt inderdaad. Maar die is niet specifiek vrouwgebondenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
alleen 'doe wat je wilt' klopt soms. En dan zeg ik er ook wel achteraan dat E. spijt gaat krijgen als ik dat denk
Levendquote:Op maandag 6 februari 2012 19:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lab rat als in levende rat? Wat voor experimenten ga je doen?
Nee, vers van de pers, geboren in novemberquote:Op maandag 6 februari 2012 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
Is die rat al voor eerdere experimenten gebruikt?
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Yep, die klopt inderdaad. Maar die is niet specifiek vrouwgebonden
Cutequote:Op maandag 6 februari 2012 19:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
LevendPsychologie, dus dingen aanleren
[..]
Nee, vers van de pers, geboren in november
[ afbeelding ]
Mijn hand ziet er een beetje eng uit
Die eerste zin is dus waarom ik het vroegquote:Op maandag 6 februari 2012 19:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
LevendPsychologie, dus dingen aanleren
Nee, vers van de pers, geboren in november
We mogen ze houden als we er een goede plek voor kunnen vinden...quote:Op maandag 6 februari 2012 19:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Cute(dat "levend" daar ging ik eerlijk gezegd wel vanuit
)
Ik zou geen afscheid meer kunnen nemen op het eind van het trimester
Ik kan me hier zo aan ergeren he... Wat is er mis met gewoon Nederlands?quote:Eva Jinek is maandagavond door tijdschrift Marie Claire benoemd tot La Femme Formidable. De 33-jarige Wakker Nederland-presentatrice is volgens de redactie van het modeblad zowel erg 'smart' als 'amazing'.
De bijbehorende prijs werd in Amsterdam aan Jinek uitgereikt door Beau van Erven Dorens, columnist van Marie Claire. Jinek werd geprezen voor haar eigen stijl, goed verzorgde verschijning en omdat ze ook 'af en toe op haar gympen een biertje drinkt'.
ja ik ookquote:Op maandag 6 februari 2012 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
Waar ik me aan erger is Eva Jinek zelf. Ik vind 'r er een onprettig figuur.
Ja..ze is nep. Heeft een vervelende, neerbuigende manier van praten. Kijkt vervelend. *ril*quote:Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik ookEr is iets raars/ongemakkelijks aan haar
Dat is een grap toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nog een ergernis:
[ afbeelding ]
Komt voorbij op mijn facebookgeen 'vriend' van mij gelukkig
Wateroverlast in een van de winkels beneden, wat de meterkast bereikt had.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wateroverlast in een van de winkels beneden, wat de meterkast bereikt had.
Uit de categorie 'told you so'... aangezien ik de eigenaar van het pand er al op gewezen had vorige week dat zn leidingen aan het bevriezen zijn...
Verwacht of onverwacht?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:08 schreef MaJo het volgende:
En er lag net een heel leuk geboortekaartje op de mat
Ik wist wel van de geboorte maar had geen kaartje verwachtquote:
Mijn elektrische kachels staan nu 4 kwh per uur weg te stoken om mijn woonkamer en slaapkamer warm te houden. (laat ze 24/7 aan staan, want dat is nodig...)quote:
Ah, ja, leuke kaart he?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wist wel van de geboorte maar had geen kaartje verwachtVan Soempie
wiequote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
Gadverdgadver...wat kan Lucky Fonz III slecht zingen zeg. Waarom is hij zo bekend?
Iemand die regelmatig bij DWDD staat en op allerlei festivals, maar zingen kan hij totaal niet. Zoals hij het doet, kan ik het ook.quote:
Zekerquote:
quote:
Dat was mijn punt dus: je mist er totaal niets aan.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb hem even opgezocht op YouTube maar het zegt me helemaal niets
(maar schijnbaar mis ik er niet veel aan, dus niet erg)
Misschien heeft Soemp hem ergens online?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Na zoveel leuke comments over het kaartje wil ik het ook wel zien
Ik zeg: nee. Heb je niet nog ergens Windows XP liggen? Dat vliegt op zo'n ding.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik geloof dat ik het wel eens gevraagd heb maar ik weet het antwoord niet meer
Is het de moeite om nog een keer honderd euro voor Windows 7 uit te geven om dat op een laptop van 4,5 jaar oud te zetten?
Processor: Intel Core2 Duo T5250 @ 1,5 GHz en 2 Gb intern geheugen
Dat ding draait nu op Vista en is niet vooruit te branden/ instabiel
Hey redquote:
Netflix en Hulu worden nog niet ondersteund in Nederlandquote:Op maandag 6 februari 2012 16:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Which reminds me, Etc, Netflix doet ook pas streams hebben (soms, niet altijd), van series als de dvd uit is.
Hulu is beter, dat staat de volgende dag online. Daarvan heb je sinds een jaar nu Hulu plus en dan heb je voor een 10tje per maand meer keus en ook oude series online. Dat doe ik dus, als heb ik ook Netflix
Kun je niet een geheugen upgrade doen?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het de moeite om nog een keer honderd euro voor Windows 7 uit te geven om dat op een laptop van 4,5 jaar oud te zetten?
Ik weet dat ze niet ondersteund worden. Zou wel mooi wezenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Netflix en Hulu worden nog niet ondersteund in Nederlanden geen zin in gekloot met proxies of cc's (heb geen cc
)
Hoe je het ook went of keert: Vista is zwaar kut en zwaar traag.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je niet een geheugen upgrade doen?
dat sowieso, dus vroeg ik me af of het nog zin had te upgraden naar W7 met die configuratiequote:Op maandag 6 februari 2012 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert: Vista is zwaar kut en zwaar traag.
Dat is waarquote:Op maandag 6 februari 2012 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert: Vista is zwaar kut en zwaar traag.
sidereel zegt me helemaal niksquote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik weet dat ze niet ondersteund worden. Zou wel mooi wezenIk keek altijd mijn series in NL op sidereel maar dat kan nu vast niet meer
Die 100 euro kan je beter uitgeven aan een SSD. Dan is zelfs vista snel.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoi MaJoquote:Op maandag 6 februari 2012 21:06 schreef MaJo het volgende:
Hey redHoe gaat het met Tinu? Al een fikse buik? Buikfoto?
Hoezo dat???quote:Op maandag 6 februari 2012 21:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is waar
Net zoals dat Windows 8 ook gaat zuigen
Ik vraag me af of je uberhaupt nog geld in dat ding moet steken.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die 100 euro kan je beter uitgeven aan een SSD. Dan is zelfs vista snel.
Omodat ze al tijden een slechte versie laten opvolgen door een goede, die weer wordt opgevold door een slechtequote:
Ik zag het ookquote:Op maandag 6 februari 2012 21:22 schreef iamredleader het volgende:
Etc, we waren vlak na elkaar op Utrecht centraalzag het op 4square
Okay dus je uitspraakt is gebaseerd om de onderbuik en niet op de feiten?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omodat ze al tijden een slechte versie laten opvolgen door een goede, die weer wordt opgevold door een slechteEn dan heb ik het over major OS wijzigingen he
Jaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay dus je uitspraakt is gebaseerd om de onderbuik en niet op de feiten?
quote:Ik begreep eigenlijk dat 8 niet zo enorm veel gaat verschillen van 7 en 7 ben ik echt enorm tevreden over.
Goed om te horenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoi MaJo
tinu gaat prima, buikfoto een dezer dagen
We gaan het inderdaad zien. Voorlopig ben ik nog wel een tijdje op 7quote:Op maandag 6 februari 2012 21:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja
[..]Ik begreep juist dattie heel anders zou worden? Maar we zullen zien
Jammer, gemiste kans dusquote:Op maandag 6 februari 2012 21:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik zag het ookHadden we kunnen meeten
W7 bevalt mij ook uitstekend, heerlijk stabiel (het helpt dat ik nu ook echt een goed systeem heb trouwens)quote:Op maandag 6 februari 2012 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We gaan het inderdaad zien. Voorlopig ben ik nog wel een tijdje op 7
Ik vind het echt heel fijn.
Ik kan me niet meer herinneren dat ik het moeten rebooten omdat er iets vastliep. Laat staan een blauw scherm.
Ik denk serieus dat als ik een blauw scherm te zijn krijg, dat ik een nieuwe laptop moet gaan kopen.
Ik moet eind februari waarschijnlijk weer treinen, wie weetquote:Op maandag 6 februari 2012 21:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jammer, gemiste kans dusals je volgende keer in de buurt bent... Zou tof zijn
Sgoe, zal m'n best doenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:30 schreef MaJo het volgende:
Goed om te horenEn ben benieuwd naar de foto, zwangere buiken zijn
Ik ben praktisch elke dag met de trein, dus we zullen zienquote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet eind februari weer treinen, wie weet
zie editquote:Op maandag 6 februari 2012 21:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben praktisch elke dag met de trein, dus we zullen zien
Emancipatie is nog ver te zoeken begrijp ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geen vrouwenfiets? Dat is niet erg attent
Wasda, emancipatie?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
Emancipatie is nog ver te zoeken begrijp ik.
Er mag geen Elfstedentocht plaatsvinden van PS, een neger kan bewusteloos gekieteld worden en Vista is ruk. Dat is het wel denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef wyccie het volgende:
Geen zin om terug te lezen, jullie zijn ook zo hard gegaan.
Samenvatting?
TL;DRquote:Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef wyccie het volgende:
Geen zin om terug te lezen, jullie zijn ook zo hard gegaan.
Samenvatting?
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Eddie Misschien is hi.nl/spotify wel interessant voor je. Zes maanden gratis Spotify Premium
Als je heel vroeg in maart bent kan het nog netquote:Op maandag 6 februari 2012 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst overstappen naar Hi, en dat kan pas eind maart
Eind maart pasquote:Op maandag 6 februari 2012 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je heel vroeg in maart bent kan het nog net. Dacht dat je al Hi had
Niks gemist dus.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
Er mag geen Elfstedentocht plaatsvinden van PS, een neger kan bewusteloos gekieteld worden en Vista is ruk. Dat is het wel denk ik.
Een bijna-meet tussen Red en mij op Utrecht CSquote:
Er is genoeg dat jullie niet wetenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is er iets dat wij niet weten![]()
Stel je voor dat je echt alles zou weten...wat zou je leven dan nog voor zin hebben?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gelukkig wel, denk niet dat ik er gelukkiger van zou worden als ik alles zou weten
Als die doorgaat, dan ja, dezelfde. En ik had al gezegd dat ik helemaal niet zeker was over Exit he?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:01 schreef MaJo het volgende:
Nem heb jij ook een bruiloft tijdens Exit?
Nee dat weet ik, maar ik had goede hoop dat je mee zou gaanquote:Op maandag 6 februari 2012 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als die doorgaat, dan ja, dezelfde. En ik had al gezegd dat ik helemaal niet zeker was over Exit he?
Alhoewel het me nog steeds heel leuk lijkt
Ik moet het dus gewoon aankijken.
G, die van dat kindje. Vandaar dat het niet zeker is dat het doorgaat(maar waarschijnlijk welk, kindje is nu 30 weken). Was eigenlijk 14 januari oorspronkelijk de bedoeling.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, maar ik had goede hoop dat je mee zou gaan
Wie gaan er trouwen?
ik had mn kleren al aan zelfsquote:Op maandag 6 februari 2012 18:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He TM, geen voetbal van het weekend, had je niet verwacht He?
Een voetbalpyama telt niet hoorquote:
Ah okquote:Op maandag 6 februari 2012 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
G, die van dat kindje. Vandaar dat het niet zeker is dat het doorgaat(maar waarschijnlijk welk, kindje is nu 30 weken). Was eigenlijk 14 januari oorspronkelijk de bedoeling.
Vanaf de uitgerekende datumquote:Op maandag 6 februari 2012 22:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okWel grappig trouwens dat je zegt dat het kindje 30 weken is, wanneer tel je dan vanaf het begin (zoals normaal bij geboorte)
Ah okquote:
ja dat had ik ook, mooi kaartje inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2012 20:08 schreef MaJo het volgende:
En er lag net een heel leuk geboortekaartje op de mat
Vraag me wel af hoe dat dan zit met geboorteakte, daar staat in wanneer je echt geboren bent lijkt me?quote:
Huh? Misschien begrijp ik het verkeerd.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okDan is G. dus twee maanden jonger dan hij zegt
Wat staat erop zijn paspoort/ID dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe dat dan zit met geboorteakte, daar staat in wanneer je echt geboren bent lijkt me?
G. is ook 2 maanden te vroeg geboren maar zijn verjaardag is wel gewoon zijn geboortedatum
Nee je begrijpt me goedquote:Op maandag 6 februari 2012 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Misschien begrijp ik het verkeerd.
Bij een zwangerschap tel je toch altijd in weken? Dus zolang de uitgerekende datum nog niet is bereikt, tel ik nog in weken(doen de ouders ook).
Vanaf de uitgerekende datum zeg ik: nu gaan we tellen.
Maar de geboortedatum + burgelijke stand hebben de echte geboortedatum aangehouden. Denk dat uiteindelijk de ouders dat ook gaan doen.
Hij is dus 2 maanden te vroeg geboren, in juni. Hij was in augustus uitgerekend. Maar op zijn paspoort staat gewoon juniquote:Op maandag 6 februari 2012 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat staat erop zijn paspoort/ID dan?
ok, ik zal er volgende keer om denkenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_het_ijs_testen.html
TM, je moet niet uit je auto springen als je het ijs op gaat...
Ja dat lijkt me anders vanwege het grote risico op overlijden en je toch een beetje moet gaan tellen wanneer hij zo'n beetje uit de gevarenzone zou moeten zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee je begrijpt me goedMaar ik vind het logischer om te tellen vanaf de geboorte, hoewel dit kindje natuurlijk wel heel vroeg geboren is en het dan wel anders is denk ik
Precies jaquote:Op maandag 6 februari 2012 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me anders vanwege het grote risico op overlijden en je toch een beetje moet gaan tellen wanneer hij zo'n beetje uit de gevarenzone zou moeten zijn
Ja precies...en dan viert hij het ook...dan is hij toch niet 2 maanden jonger dan hij zegt? Hij zegt toch dat 'ie in juni jarig is?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is dus 2 maanden te vroeg geboren, in juni. Hij was in augustus uitgerekend. Maar op zijn paspoort staat gewoon juni
Ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies jaMaar uiteindelijk zullen ze wel de geboortedatum aanhouden lijkt me, anders is het een beetje vreemd
Nou eigenlijk dus wel omdat hij maar 7 maanden in de buik heeft gezeten en wij 9. Maar het was een beetje vergezochtquote:Op maandag 6 februari 2012 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja precies...en dan viert hij het ook...dan is hij toch niet 2 maanden jonger dan hij zegt? Hij zegt toch dat 'ie in juni jarig is?
Eeeh..jaquote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou eigenlijk dus wel omdat hij maar 7 maanden in de buik heeft gezeten en wij 9. Maar het was een beetje vergezocht
Ik telde eigenlijk de maanden in de buik op bij de leeftijd maar dat slaat helemaal nergens opquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
"Beware of the man whose God is in the skies."
Ja, maar ze tellen nog wel in weken omdat het eigenlijk nog een zwangerschap moest zijn zeg maarquote:Op maandag 6 februari 2012 22:16 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij tel je officieel gewoon vanaf de geboorte, maar zijn er mensen die nog officieus doortellen. Geboren is geboren.
Dat gebeurt dus ook niet in dit geval.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik vind het echt een héél raar concept om pas te tellen vanaf uitgerekende datum
Neequote:Op maandag 6 februari 2012 22:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik telde eigenlijk de maanden in de buik op bij de leeftijd maar dat slaat helemaal nergens op
oh, laat dan maarquote:Op maandag 6 februari 2012 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een voetbalpyama telt niet hoor
Vond ik gewoon een mooie quote. En behoorlijk waar.quote:
Oh wat een afschuwelijk wijfquote:Op maandag 6 februari 2012 22:20 schreef MaJo het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om Tabatha's Salon Takeover
Niet dat het iets helpt of relevant is..maar heb je die B12 vorige week nog genomen?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:16 schreef MaJo het volgende:
Ik ga vandaag maar eens vroeg slapen denk ik, ben echt zo moe
Eh, als ouders dat nou prettig vinden, laat ze lekker.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:23 schreef wyccie het volgende:
Als een kindje met 25 weken geboren is, en 3 maanden later overlijdt (door welke oorzaak dan ook), dan is het kindje toch gewoon overleden toen het 3 maanden oud was, en niet toen het 37 weken oud was. Dan zou je zelfs impliceren dat het kindje veel ouder is.
Gevarenzone heeft toch niks te maken met hoe oud een kind is. Daarmee bedoel ik dus hoeveel dagen/weken na geboorte,
Dat dus. Oftewel: als iemand dat wil doen, laat ze lekker. Ik zeg toch niet dat het ergens officieel zo geregeld is?quote:niet hoe lang de zwangerschap nu zou duren als het kind nog niet geboren was. Kwestie van semantiek dus.
Uhh, dat vroeg ik dus aan jou, omdat je het bracht alsof het zo is.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zeg toch niet dat het ergens officieel zo geregeld is?
Nou, voor zover ik weet niet dus.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef wyccie het volgende:
Uhh, dat vroeg ik dus aan jou, omdat je het bracht alsof het zo is.![]()
Of andersom? Te hoog? Kan dat ook?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef wyccie het volgende:
Oh, en die kietelneger...ik denk dat het iets te maken heeft met het autonome zenuwstelsel. Die kerel krijgt waarschijnlijk dezelfde reactie als wanneer iemand bijvoorbeeld door emoties of angst flauwvalt. Alle vaten gaan wijd staan, waardoor de bloeddruk daalt.
Nou ja, of zijn hersenen ofzo..kweet nietquote:Op maandag 6 februari 2012 22:53 schreef wyccie het volgende:
Als in te veel inspanning, dat zijn hart het niet aankan.... minder waarschijnlijk, maar vast niet onmogelijk.
quote:Er zijn in 2012 nog steeds straten zonder postcode; als er namelijk geen brievenbus in de straat is, wordt er geen postcode uitgedeeld.
Ja, gruwelijkquote:Op maandag 6 februari 2012 22:58 schreef wyccie het volgende:
Best logisch eigenlijk.
En wat is die nieuwe 9292OV schijt.![]()
De search werkt in ieder geval wel beter. Bij de vorige moest je tot op de letter het adres exact invullen met precies de juiste scheidingen en interpunctie, anders kreeg je 10 suggesties aan de andere kant van het land, maar niet wat je zocht.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:58 schreef wyccie het volgende:
Best logisch eigenlijk.
Neequote:Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet dat het iets helpt of relevant is..maar heb je die B12 vorige week nog genomen?
I knew itquote:Op maandag 6 februari 2012 23:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee![]()
Even een redje: de was opgehangen en de kattenbak verschoont en nu tukken
Het is echt eeuwen geleden dat ik voor 1 uur ben gaan slapenmaar vannacht slecht geslapen en nu kapot
Tot morgen
Erg hèquote:Op maandag 6 februari 2012 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I knew it
Tot morgen
Oh, zorg dat je je laptop bij je hebt!
Slaap lekker.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee![]()
Even een redje: de was opgehangen en de kattenbak verschoont en nu tukken
Het is echt eeuwen geleden dat ik voor 1 uur ben gaan slapenmaar vannacht slecht geslapen en nu kapot
Tot morgen
Dan kunnen we gelijk alle fotos een keer overzettenquote:
Mee eens. Eerder hoefde ik maar een paar letters van mijn adres in te typen en het werd aangevuld, nu niet meer. Of liever gezegd: ik word dan verwezen naar een bushalte drie kilometer verderop, terwijl er ook eentje op twee minuten lopen is. En de site wil nu dat ik via een ander station reis, wat gewoon niet logisch is. Geef mij de oude site maar terug.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:58 schreef wyccie het volgende:
Best logisch eigenlijk.
9292ov heeft er altijd een handje van gehad rare routes te gebruiken. Het is ook wel lastig maar soms is het zó scheef.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:33 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Mee eens. Eerder hoefde ik maar een paar letters van mijn adres in te typen en het werd aangevuld, nu niet meer. Of liever gezegd: ik word dan verwezen naar een bushalte drie kilometer verderop, terwijl er ook eentje op twee minuten lopen is. En de site wil nu dat ik via een ander station reis, wat gewoon niet logisch is. Geef mij de oude site maar terug.
Ik zit momenteel op een tijdelijk adres, daar is het iets anders (die bushalte op twee minuten heb ik alleen hier, bijvoorbeeld). Vanaf mijn normale adres is het 15 minuten lopen naar het station, maar 9292 stáát erop dat ik de bus pak - en vanaf dat adres is de dichtstbijzijnde bushalte 13 minuten lopen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
9292ov heeft er altijd een handje van gehad rare routes te gebruiken. Het is ook wel lastig maar soms is het zó scheef.
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:38 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik zit momenteel op een tijdelijk adres, daar is het iets anders (die bushalte op twee minuten heb ik alleen hier, bijvoorbeeld). Vanaf mijn normale adres is het 15 minuten lopen naar het station, maar 9292 stáát erop dat ik de bus pak - en vanaf dat adres is de dichtstbijzijnde bushalte 13 minuten lopen.
*steekt hand op!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:57 schreef LadyBlack het volgende:
'navomd
Mag ik zeggen dat het me opvalt dat mensen hier steeds vaker d/t fouten maken? Ook diegenen die het eerder (in mijn herinnering) niet deden.
Maakt eigenlijk geen reet uit natuurlijk, maar ik spot ze altijd direct en ik vind het elke keer weer gek
De beta voor Windows 7 werkte anders primaquote:Op maandag 6 februari 2012 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
Daarom gebruik ik ook geen betas voor OS-en.
Wanneer heb jij voor het laatst iets met de hand geschreven waar relevante d/t woorden in staan?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
Met de hand schrijven vereist meer aandacht en dus maak ik die fouten dan niet.
Mee eens. Irriteert me mateloos. En iedereen leert dat toch al op de lagere school?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:57 schreef LadyBlack het volgende:
'navond
Mag ik zeggen dat het me opvalt dat mensen hier steeds vaker d/t fouten maken? Ook diegenen die het eerder (in mijn herinnering) niet deden.
Maakt eigenlijk geen reet uit natuurlijk, maar ik spot ze altijd direct en ik vind het elke keer weer gek
Onlangs nog op een kaartje naar iemand die ziek was. En ik schrijf af en toe nog wel stukje met de hand. Ik weet gewoon waar het probleem ligt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst iets met de hand geschreven waar relevante d/t woorden in staan?![]()
LB, ook bij mij?
Het is in mijn geval ook geen onkunde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:06 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Mee eens. Irriteert me mateloos. En iedereen leert dat toch al op de lagere school?
Meen me te herinneren dat je leraar ooit had gezegd dat je laatste handgeschreven brief van zo'n tien jaar geleden zou zijn en dat jij daarmee eens was.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
Onlangs nog op een kaartje naar iemand die ziek was.
Dat ging over de brief die hij ons gestuurd had. Hij zei dat het waarschijnlijk de laatste handgeschreven brief zou zijn die we ooit nog zouden ontvangenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat je leraar ooit had gezegd dat je laatste handgeschreven brief van zo'n tien jaar geleden zou zijn en dat jij daarmee eens was.
Overigens, wat me de laatste paar jaar ook opvalt: mensen die "naar" schrijven als ze "na" bedoelen. Als in: "naar tien minuten wachten kwam de bus". Snap niet waar dat opeen vandaan komt.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:57 schreef LadyBlack het volgende:
'navond
Nee bij jou nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst iets met de hand geschreven waar relevante d/t woorden in staan?![]()
LB, ook bij mij?
Andersom gebeurt dat ook. 'Na aanleiding van'quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:10 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Overigens, wat me de laatste paar jaar ook opvalt: mensen die "naar" schrijven als ze "na" bedoelen. Als in: "naar tien minuten wachten kwam de bus". Snap niet waar dat opeen vandaan komt.
Kloptquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:10 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Overigens, wat me de laatste paar jaar ook opvalt: mensen die "naar" schrijven als ze "na" bedoelen. Als in: "naar tien minuten wachten kwam de bus". Snap niet waar dat opeen vandaan komt.
Dat doe ik ook en ook nooit moeite mee gehad. Ik heb wel met mezelf afgesproken er op Internet zo min mogelijk over te zeuren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee bij jou niet
Het is ook eigenlijk een belachelijke binnenkomer... sorry
Maar het is een onderdeel van taal waar ik nooit moeite mee heb gehad, dus ik betrap mezelf erop dat ik er direct een label 'dom' aanhang
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:10 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
In dit rijtje een grote irritatie:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Andersom gebeurt dat ook. 'Na aanleiding van'
Oe, da's erg! Ik heb nog op een ouderwets degelijke lagere school gezeten (ben dan ook een oude zak) waar dat erin geramd werd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klopt
En als reactie op je vorige post; ik heb op de basisschool een leraar op een d/t fout moeten wijzen
Ja! Vreselijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
In dit rijtje een grote irritatie:
"es", "is" in plaats van "eens"
Ja dat is eigenlijk ook mijn beleid, maar ik kon me net niet inhoudenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat doe ik ook en ook nooit moeite mee gehad. Ik heb wel met mezelf afgesproken er op Internet zo min mogelijk over te zeuren.
Jouw/jou, en niet te vergeten hun/hen. Of - heel erg - leggen/liggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:13 schreef wyccie het volgende:
Ook helemaal eens met naar/na en jouw/jou
Es in plaats van eens kan wel, toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
In dit rijtje een grote irritatie:
"es", "is" in plaats van "eens"
Is het al eens opgevallen dat veel mensen tegenwoordig 'jouwn' zeggen in plaats van jouw? Of nuws in plaats van nieuws?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:13 schreef wyccie het volgende:
Ook helemaal eens met naar/na en jouw/jou
Nee want ik zie het niet veel gebruikt worden of ik weet/wist niet wat de juiste variant was.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:15 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ja! Vreselijk.
Oh, en "te allen tijde" is de enige juiste vorm van deze kreet. Wel eens gezien hoe vaak dat fout gaat?
Nou, ik zou zeggen dat daar >> 's << voor is uitgevonden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Es in plaats van eens kan wel, toch?
Maar *wij* liggen nu wakkerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:17 schreef LadyBlack het volgende:
Goed, dit was wel genoeg stof voor nog wat vermaak denk ik he?
Dan kan ik nu rustig gaan slapen![]()
Of die rare lui die "puuzel" zeggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het al eens opgevallen dat veel mensen tegenwoordig 'jouwn' zeggen in plaats van jouw? Of nuws in plaats van nieuws?
Goed punt. Ik kan het bij Onze Taal zo snel niet vindenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen dat daar >> 's << voor is uitgevonden.
Wellicht weet de Taalunie wat te melden.
Ja, die! Het is puzzel, want het is met dubbel zquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of die rare lui die "puuzel" zeggen.
Ja, dat is vaak "daarintegen" geworden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:19 schreef LadyBlack het volgende:
Daarentegen is ook een mooie
En natuurlijk sowieso
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar *wij* liggen nu wakker(niet lang meer trouwens)
Inderdaad 's, als het moet. En niet alleen de Taalunie: kijk ook eens op www.onzetaal.nl.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen dat daar >> 's << voor is uitgevonden.
Wellicht weet de Taalunie wat te melden.
Dat zeiden vriendjes en klasgenootjes op de basisschool wel eens, tot een jaar of 10.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is het al eens opgevallen dat veel mensen tegenwoordig 'jouwn' zeggen in plaats van jouw?
Ja en http://taaladvies.netquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:20 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Inderdaad 's, als het moet. En niet alleen de Taalunie: kijk ook eens op www.onzetaal.nl.
Ja, daarentegen is een mooi woord.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:19 schreef LadyBlack het volgende:
Daarentegen is ook een mooie
En natuurlijk sowieso
En dat is dus vreselijk!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat is vaak "daarintegen" geworden.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar dat moet mijns inziens zijn he
Ja, en dat wordt dus vaak fout gedaanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar dat moet mijns inziens zijn he
Ja, toendertijd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:23 schreef wyccie het volgende:
Toentertijd wordt ook vaak fout gedaan.
Desalniettemin ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:23 schreef Nico_S. het volgende:
Niettegenstaande vind ik overigens ook een mooi woord.
Ah, ja kloptquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en dat wordt dus vaak fout gedaan
Is dat niet allemaal expres? Zie veel commissie-dingen op die pagina..dus kom-is-zie(n)?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zeiden vriendjes en klasgenootjes op de basisschool wel eens, tot een jaar of 10.
Dit is dus ook zo slecht (tenzij ze er iets anders mee bedoelen en ik het over het hoofd zie): https://owiwebserver.umcn.nl/prikbord/topics/view/20296
Ah, dat is het dus wat ik over het hoofd zag. Ik vond het al zo opvallend slecht.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
Is dat niet allemaal expres? Zie veel commissie-dingen op die pagina..dus kom-is-zie(n)?
Ik twijfel wel over de opzettelijkheid van "Promocie" maar dat zal ook wel bewust zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:26 schreef wyccie het volgende:
De ervanuitgaan-dingen vind ik trouwens ook wel het lastigst.
[..]
Ah, dat is het dus wat ik over het hoofd zag. Ik vond het al zo opvallend slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |