Ja wat, dat is toch ook geen verrassing?quote:
Met je zelfkennis is niets misquote:Op maandag 6 februari 2012 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja wat, dat is toch ook geen verrassing?
Mijn zelfkennis is vrij groot.quote:
Ik ookquote:Op maandag 6 februari 2012 13:55 schreef Cobra4 het volgende:
Ik weet al op wie ik ga stemmen binnen de MEN categorie.
Nope. Voor sommige fora had het geen zin, voor andere kwam het niet goed uit enzo...quote:Op maandag 6 februari 2012 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Maar niet alle subfora doen dus mee?
Moet je in het FB-topic in OUD zijn, zullen ze wel een reden voor hebben ofzo... De mods moesten van hun eigen forum de genomineerden voordragen.quote:
In OUD zijn toch altijd ruzies? Misschien kwamen ze er niet uit?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet je in het FB-topic in OUD zijn, zullen ze wel een reden voor hebben ofzo... De mods moesten van hun eigen forum de genomineerden voordragen.
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In OUD zijn toch altijd ruzies? Misschien kwamen ze er niet uit?
Ow, het maakt mij niet uit hoor. Het viel me alleen op en ik was benieuwd wie daar genomineerd zou zijn...quote:Op maandag 6 februari 2012 14:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet je in het FB-topic in OUD zijn, zullen ze wel een reden voor hebben ofzo... De mods moesten van hun eigen forum de genomineerden voordragen.
Lees net ergens dat er al verkiezingen zijn gehouden in OUD ofzo? Door OUD zelf? Dat was de reden voor zover ik het begreep.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow, het maakt mij niet uit hoor. Het viel me alleen op en ik was benieuwd wie daar genomineerd zou zijn...
Komt helemaal goed.quote:
De Yvonne Awardsquote:Op maandag 6 februari 2012 14:27 schreef MadMaster het volgende:
De topics vliegen er weer doorheen, heb even geen idee waar het nu over gaat...
Tnx, zal ik nodig hebbenquote:
Ik vind het wel een leuk community-ietsquote:
Ow ja, de OUD-awards. Ik doe daar nooit aan mee... ik vind dat stemmen zo stom eigenlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Lees net ergens dat er al verkiezingen zijn gehouden in OUD ofzo? Door OUD zelf? Dat was de reden voor zover ik het begreep.
Vind ik wel, nu nomineert crew eensquote:
Nou...maakt dat bijzonder?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vind ik wel, nu nomineert crew eens
Ninja-edit gespotquote:
Ha, dan heb je er nog 3 gemistquote:
Maar ja, dat is wel bijzonder, want het is de eerste keer (bij mijn weten althans).quote:Op maandag 6 februari 2012 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou...maakt dat bijzonder?
Wat een edits
Dat maakt het dan vooralsnog uniek...maar niet alles wat uniek is, is bijzonderquote:Op maandag 6 februari 2012 14:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar ja, dat is wel bijzonder, want het is de eerste keer (bij mijn weten althans).
bij·zon·der [biezonder] bn; meer -, -st of meest - 1 afwijkend vh gewonequote:Op maandag 6 februari 2012 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat maakt het dan vooralsnog uniek...maar niet alles wat uniek is, is bijzonder
Ik vind het wel leuk trouwens. Maar bijzonder? Nee.
je hebt gelijkquote:Op maandag 6 februari 2012 14:55 schreef Bart het volgende:
[..]
bij·zon·der [biezonder] bn; meer -, -st of meest - 1 afwijkend vh gewone
Vind ik toch wel van toepassing.
Meestal.quote:
Groen/wit.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik aan jullie vraag wat de kleur/kleuren van D66 zijn, wat zeggen jullie dan?
Groen-wit!quote:Op maandag 6 februari 2012 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik aan jullie vraag wat de kleur/kleuren van D66 zijn, wat zeggen jullie dan?
quote:
quote:
Mijn broertje zal wel in Friesland zitten en de meeste livestreams komen er hier niet inquote:Op maandag 6 februari 2012 16:11 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, da's wel een heftige elfstedenherinnering ja, hoewel misschien voornamelijk voor je ouders.
Gewoon livestream aanzetten als ie weer komtEn ondertussen chatten met je broertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |