Ja wat, dat is toch ook geen verrassing?quote:
Met je zelfkennis is niets misquote:Op maandag 6 februari 2012 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja wat, dat is toch ook geen verrassing?
Mijn zelfkennis is vrij groot.quote:
Ik ookquote:Op maandag 6 februari 2012 13:55 schreef Cobra4 het volgende:
Ik weet al op wie ik ga stemmen binnen de MEN categorie.
Nope. Voor sommige fora had het geen zin, voor andere kwam het niet goed uit enzo...quote:Op maandag 6 februari 2012 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Maar niet alle subfora doen dus mee?
Moet je in het FB-topic in OUD zijn, zullen ze wel een reden voor hebben ofzo... De mods moesten van hun eigen forum de genomineerden voordragen.quote:
In OUD zijn toch altijd ruzies? Misschien kwamen ze er niet uit?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet je in het FB-topic in OUD zijn, zullen ze wel een reden voor hebben ofzo... De mods moesten van hun eigen forum de genomineerden voordragen.
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In OUD zijn toch altijd ruzies? Misschien kwamen ze er niet uit?
Ow, het maakt mij niet uit hoor. Het viel me alleen op en ik was benieuwd wie daar genomineerd zou zijn...quote:Op maandag 6 februari 2012 14:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet je in het FB-topic in OUD zijn, zullen ze wel een reden voor hebben ofzo... De mods moesten van hun eigen forum de genomineerden voordragen.
Lees net ergens dat er al verkiezingen zijn gehouden in OUD ofzo? Door OUD zelf? Dat was de reden voor zover ik het begreep.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow, het maakt mij niet uit hoor. Het viel me alleen op en ik was benieuwd wie daar genomineerd zou zijn...
Komt helemaal goed.quote:
De Yvonne Awardsquote:Op maandag 6 februari 2012 14:27 schreef MadMaster het volgende:
De topics vliegen er weer doorheen, heb even geen idee waar het nu over gaat...
Tnx, zal ik nodig hebbenquote:
Ik vind het wel een leuk community-ietsquote:
Ow ja, de OUD-awards. Ik doe daar nooit aan mee... ik vind dat stemmen zo stom eigenlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Lees net ergens dat er al verkiezingen zijn gehouden in OUD ofzo? Door OUD zelf? Dat was de reden voor zover ik het begreep.
Vind ik wel, nu nomineert crew eensquote:
Nou...maakt dat bijzonder?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vind ik wel, nu nomineert crew eens
Ninja-edit gespotquote:
Ha, dan heb je er nog 3 gemistquote:
Maar ja, dat is wel bijzonder, want het is de eerste keer (bij mijn weten althans).quote:Op maandag 6 februari 2012 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou...maakt dat bijzonder?
Wat een edits
Dat maakt het dan vooralsnog uniek...maar niet alles wat uniek is, is bijzonderquote:Op maandag 6 februari 2012 14:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar ja, dat is wel bijzonder, want het is de eerste keer (bij mijn weten althans).
bij·zon·der [biezonder] bn; meer -, -st of meest - 1 afwijkend vh gewonequote:Op maandag 6 februari 2012 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat maakt het dan vooralsnog uniek...maar niet alles wat uniek is, is bijzonder
Ik vind het wel leuk trouwens. Maar bijzonder? Nee.
je hebt gelijkquote:Op maandag 6 februari 2012 14:55 schreef Bart het volgende:
[..]
bij·zon·der [biezonder] bn; meer -, -st of meest - 1 afwijkend vh gewone
Vind ik toch wel van toepassing.
Meestal.quote:
Groen/wit.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik aan jullie vraag wat de kleur/kleuren van D66 zijn, wat zeggen jullie dan?
Groen-wit!quote:Op maandag 6 februari 2012 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik aan jullie vraag wat de kleur/kleuren van D66 zijn, wat zeggen jullie dan?
quote:
quote:
Mijn broertje zal wel in Friesland zitten en de meeste livestreams komen er hier niet inquote:Op maandag 6 februari 2012 16:11 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, da's wel een heftige elfstedenherinnering ja, hoewel misschien voornamelijk voor je ouders.
Gewoon livestream aanzetten als ie weer komtEn ondertussen chatten met je broertje
Ja de melkboer moest zijn vertier duidelijk ergens anders zoekenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:29 schreef Soempie het volgende:
PS, zo stoer dat je vader hem gereden heeft.
En wat een verdrietige herinnering tegelijk..![]()
Trouwens, die familiefoto op facebook van jullie is zo leuk. Echt zo duidelijk een familie.Jullie lijken allemaal op elkaar.
Duidelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja de melkboer moest zijn vertier duidelijk ergens anders zoeken
Haha, ja ik vind Nederland nu wel heel mooi, zo witquote:Op maandag 6 februari 2012 16:34 schreef Soempie het volgende:
Oeh, dat is wel een hele overgang, Hawaii of de kou hier.Doe mij NL maar.
Hoeveel maanden per jaar is hij weg?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, ja ik vind Nederland nu wel heel mooi, zo witmaar tegelijkertijd zit ik hier met steenkoude voeten, terwijl ik onder een dekentje zit om niet koud te worden
![]()
Hawaii zou dus wel goed voor me zijn nu
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoeveel maanden per jaar is hij weg?
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
worden al die promotie reisjes betaald?
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik vraag het omdat hij vaak weg lijkt en we hadden het gisteren over wonen en werk enzo. En ik dacht: als 'ie dan toch de helft van het jaar weg is, dan kunnen jullie net zogoed verhuizen want werk heeft 'ie dan toch en dan krijg jij ook betere kansen op de juiste plek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
wat was het antwoord?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
Discovery > Cashcab > vraag: op de noordpool staat een "kluis" met 400.000 samples van...?
De kandidaten weten het niet en vervolgens mogen ze iemand op straat vragen. Het antwoord wat ze geven: "ijs?"
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verdomme, mijn huis in de problemen vanwege ongeregistreerde feestjes en openbaar drankgebruik. ja verdomme, ik krijg maar beter geen boete.als dat aantoonbaar is (dat jij belde) dan hoef je je niet al te veel zorgen te maken toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
plantenzaden volgens mij?quote:
Zaden van planten, maar dat wist ik al. Maar ik zit in dubio: is ijs een dom antwoord of niet?quote:
ja dat is hetquote:Op maandag 6 februari 2012 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zaden van planten, maar dat wist ik al. Maar ik zit in dubio: is ijs een dom antwoord of niet?
ohjaquote:Op maandag 6 februari 2012 17:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als dat aantoonbaar is (dat jij belde) dan hoef je je niet al te veel zorgen te maken toch?
meh ik snap het ergens nog wel.... verschillende watersoorten, verschillende dichtheden etcquote:
Daarom zit ik in een beetje zo van:quote:Op maandag 6 februari 2012 17:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
meh ik snap het ergens nog wel.... verschillende watersoorten, verschillende dichtheden etc
Daar had ik nou nooit aan gedachtquote:Op maandag 6 februari 2012 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarom zit ik in een beetje zo van:
Want zo'n plek is dé plek om ijs te bewaren...maar sperma ofzo houdt ik dan veel logischer gevonden om te roepen.
dat wordt onder de -80 opgeslagenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarom zit ik in een beetje zo van:
Want zo'n plek is dé plek om ijs te bewaren...maar sperma ofzo houdt ik dan veel logischer gevonden om te roepen.
I know...dat was het punt niet. Het gaat om wat mensen gokken die het niet weten.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat wordt onder de -80 opgeslagenen dat is het nergens permanent..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |