SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
Meer tettenquote:Op maandag 6 februari 2012 10:48 schreef Fallen het volgende:
Eigenlijk is de OP ook wel aan vernieuwing toe...
Alleen geen zin in.
fixxorzquote:
http://games.fok.nl/revie(...)rangers-samurai.htmlquote:Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef SuperFruitig het volgende:
http://games.fok.nl/review/525415/1/1/100/xotic.html
Waarom moet ik altijd de kutgames reviewen
omdat Spank geen crew meer isquote:Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Jij wil die Indy-shitquote:Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Daar kies je toch zelf voor?quote:Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef SuperFruitig het volgende:
OMDATquote:Op maandag 6 februari 2012 11:58 schreef Poit het volgende:
En waarom spammen jullie die hier?
En op Facebook
Fuck hee wat is dat nummer toch ook lekker!quote:
Oeh een live komklaarreactie op FOK!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:02 schreef Fallen het volgende:
WOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
WOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHH
WOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHH
Die Antwoordquote:Op maandag 6 februari 2012 14:08 schreef Poit het volgende:
Deze albumpje is ekt lekkah!
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Die-Antwoord.html
TEN$ION!!
Goede administratiequote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Ziekenhuizen![]()
Ik weet nog niet helemaal wat ik van mijn nieuwe dokter moet vinden hoor
Belt ze net op ... "Ja heb je nog pijn?".. dus ik zeg nee sinds 2 a 3 dagen kan ik weer normaal lopen zonder last, zegt ze ja ik stuur je nog wel een recept op dat je die zwaardere medicijnen van 60mg nog een extra week slikt en daarna mag je terug naar de lichtere ... dus ik wtf? Ik slik standaard 60mg en had nu tijdelijk 90mg omdat er niet hoger is ... hoor je echt "oh .. oh... nou hou het dan maar bij de 60!"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Ziekenhuizen![]()
Belt ze net op ... "Ja heb je nog pijn?".. dus ik zeg nee sinds 2 a 3 dagen kan ik weer normaal lopen zonder last, zegt ze ja ik stuur je nog wel een recept op dat je die zwaardere medicijnen van 60mg nog een extra week slikt en daarna mag je terug naar de lichtere ... dus ik wtf? Ik slik standaard 60mg en had nu tijdelijk 90mg omdat er niet hoger is ... hoor je echt "oh .. oh... nou hou het dan maar bij de 60!"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga dan gelijk twijfelen, had ik niet gewoon terug gemoeten naar 30mg en is 60 niet veel te zwaar dan aangezien ik heel snel moe ben, maarja kan ik miss ook weer meer pijn verwachten aangezien die 60 nog niet alles weghaalt, de 90 haalt niet eens alles wegquote:
En wat had zij geslikt?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Ziekenhuizen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Fallen! Hoe was je date donderdag?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:09 schreef Fallen het volgende:
owja, luisterpaal.
Even de nieuwe plaat van Air checken.
matig?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:55 schreef Fallen het volgende:
matig...
Best lekker weer buiten vandaag.
Ze is zeker wel leuk genoeg, alleen vindt zij mij niet leuk genoeg.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:58 schreef koei het volgende:
[..]
matig?was ze toch niet leuk genoeg of was wat je gedaan hebt niet leuk?
Koei volgens mij begint hij niet voor niets over een ander onderwerpquote:Op maandag 6 februari 2012 16:58 schreef koei het volgende:
[..]
matig?was ze toch niet leuk genoeg of was wat je gedaan hebt niet leuk?
Uiteraard...quote:Op maandag 6 februari 2012 16:57 schreef Kuukske het volgende:
Ik val weer op het goeie moment binnen?
Och... zou het?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Koei volgens mij begint hij niet voor niets over een ander onderwerp
Goedquote:
Bummer Falquote:Op maandag 6 februari 2012 16:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ze is zeker wel leuk genoeg, alleen vindt zij mij niet leuk genoeg.
Het was vriendschappelijk gezellig, waar je dus verder geen donder aan hebt.
Waarom krijgen we geen zwangere-buik fotoquote:Op maandag 6 februari 2012 17:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed. Morgen laatste werkdag voor verlof begint
.
En ik word dikker en dikker.
Met jou liefdetechnisch dus wat minder? Maar verder? Baantechnisch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Kijken jullie niet over mn schouder mee in dat topic?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waarom krijgen we geen zwangere-buik foto
WELK TOPIC! *gaat zoeken*quote:Op maandag 6 februari 2012 17:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kijken jullie niet over mn schouder mee in dat topic?
Het grote buikentopic. Al heb ik net m'n fotobukket leeggetieft. En net een nieuwe foto gemaakt. Dus als je geduld hebt.quote:
Kijk aan, het begint echt te tellen!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed. Morgen laatste werkdag voor verlof begint
.
En ik word dikker en dikker.
Met jou liefdetechnisch dus wat minder? Maar verder? Baantechnisch?
Ah wel... Ben er zo langzamerhand wel aan gewend geraakt. Alleen was het dit keer niet eens een leuk HIMYM-moment.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:02 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]Yup...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Potverdomme wat een mooie buik kuuksquote:Op maandag 6 februari 2012 17:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het grote buikentopic. Al heb ik net m'n fotobukket leeggetieft. En net een nieuwe foto gemaakt. Dus als je geduld hebt.
Eensch!!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Potverdomme wat een mooie buik kuuks
Check!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Potverdomme wat een mooie buik kuuks
Lol. Ik zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 6 februari 2012 17:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Episch, kat wilt eten dus trekt een sprintje naar zijn kamer en springt op het bureau want daar staan de etensbakjes, maar hij ging zo hard dat hij er aan de achterkant weer af flikkert![]()
![]()
kuuks stommerd nou heb ik weer zin in frietjesquote:Op maandag 6 februari 2012 17:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lol. Ik zie het al helemaal voor me.
* Kuukske gaat de ovenfrietjes bakken.
Geel vervenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
* Sharana_LV moet straks sla eten, die er nu stuk minder lekker uit ziet![]()
Heul niet!quote:
quote:man, vent
wordt vaak als tussenwerpsel gebruikt, maar we kunnen wel spreken van “ne poit”, dus ik wist niet welke woordklasse ik het moest geven. (de poit zeggen we ni)
het wordt uitgesproken als “pwat”.
Geeft maar buzze e poit! (Geef maar van katoen he man!)
ik heb al drie weken vreetbui nuquote:Op maandag 6 februari 2012 17:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ga ook maar even koken heb al de hele dag vreetbuien.
Tijd voor een lekkere sperziebonen boemboe met rijst en een gebakken eitje
Maar jij moest aankomen dus dat komt goed uit!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb al drie weken vreetbui nu
IIyama!quote:Op maandag 6 februari 2012 18:04 schreef Kn0x het volgende:
Okee mede-geekers. Ondergetekende heeft een beeldscherm nodig. Ik zit op dit moment in een tweestrijd tussen Samsung en Ilyama... Welke van de twee zouden jullie kiezen?
Link
IIyamaquote:Op maandag 6 februari 2012 18:04 schreef Kn0x het volgende:
Okee mede-geekers. Ondergetekende heeft een beeldscherm nodig. Ik zit op dit moment in een tweestrijd tussen Samsung en Ilyama... Welke van de twee zouden jullie kiezen?
Link
1900 x 1200 werkt voor documenten naar mijn mening een stuk fijnerquote:Op maandag 6 februari 2012 18:22 schreef Kn0x het volgende:
1920 - 1080 hè, gewoon Full HD, right?
en ja ... 250 is een beetje de max op dit moment.
dit dus, 1900 x 1200 is dikke liefdequote:Op maandag 6 februari 2012 18:36 schreef Poit het volgende:
[..]
1900 x 1200 werkt voor documenten naar mijn mening een stuk fijner
Sinaasappel-perzik-Bulgaarse yoghurtquote:Op maandag 6 februari 2012 19:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Luxe probleem! Welke smaak thee wil ik...
Ik wil een 2560x1440 of 2560x1600 monitor als deze ermee ophoudt, maar die zijn nog best prijzigquote:Op maandag 6 februari 2012 18:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit dus, 1900 x 1200 is dikke liefdezo fijn om te werken
Slaquote:Op maandag 6 februari 2012 17:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
* Sharana_LV moet straks sla eten, die er nu stuk minder lekker uit ziet![]()
Klinkt best lekker.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sinaasappel-perzik-Bulgaarse yoghurt
Ik vin het super lekker met vanalles er tussen doorquote:
mhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Alleen thuisquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
mhhNee, vriendinlief is er om hun gekrijs aan te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AC dan, ik moet hem ook nog spelen dus als mij iets niet lukt kan ik aan jou vragenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
Even kijken of ik Rage of Batman AC ga spelen aankomend weekend.
Deel 1 was wel gruwelijk!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
AC dan, ik moet hem ook nog spelen dus als mij iets niet lukt kan ik aan jou vragen
Harley Quinn doet ook weer mee!quote:
Ik ook, ik moest echt hardop lachen! Dat paard is te gek!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja hier moest ik zondag ook al om lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Tain op 06-02-2012 20:39:52 ]Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
instant_migraine.gifquote:
Ik heb hem nog maar half uurtje gespeeld, andere games hadden even voorrang, maar ik denk wel dat ik hem na zelda oppakquote:Op maandag 6 februari 2012 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Harley Quinn doet ook weer mee!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |