Hou toch een keer op met je tyfusajax man, ga VBL vervuilen sneue prutserquote:Op maandag 6 februari 2012 02:09 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Dan vind ik wat China met de Olympics games deed wel episch, 10.000 hard gedrilde Chinezen ff wat mannelijk power laten zien samenhangend met eenheid dat was pas een van de beste propaganda shows in jaren daar kan geen enkele show denk ik de komende jaren aan tippen, dat was dus echt wel dat mensen arbeid waard, die hebben de reputatie van China Global superpower neergezet.
Je moet er toch niet aan denken dat Ajax in de CL finale staat tegen een PSV en dat heel de wereld toe kijkt en zie je opeens Gordon en en die andere kerel in een roze outfit.
Zou een geniale stunt zijn, hij onderschept de bal , rent van de ene kant naar de andere, maakt die salto en de TD.quote:
Maak aub samenvattingenquote:Op maandag 6 februari 2012 02:11 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Zou een geniale stunt zijn, hij onderschept de bal , rent van de ene kant naar de andere, maakt die salto en de TD.
Dan zou ik echt gek worden!
Dan vind ik wat China met de Olympics games deed wel episch, 10.000 hard gedrilde Chinezen ff wat mannelijk power laten zien samenhangend met eenheid dat was pas een van de beste propaganda shows in jaren daar kan geen enkele show denk ik de komende jaren aan tippen, dat was dus echt wel dat mensen arbeid waard, die hebben de reputatie van China Global superpower neergezet.
Je moet er toch niet aan denken dat Ajax in de CL finale staat tegen een PSV en dat heel de wereld toe kijkt en zie je opeens Gordon en en die andere kerel in een roze outfit.
quote:Op maandag 6 februari 2012 02:12 schreef RemcoW23 het volgende:
Die neger is wel live, gewoon, omdat hij dat wel kan
Megamix jonguh!quote:Op maandag 6 februari 2012 02:13 schreef Szura het volgende:
Maruh, gooi anders ff 10 muziekstijlen door elkaar in 10 minuten
Edit: foutjequote:
Ja, en weer opruimenquote:Op maandag 6 februari 2012 02:12 schreef Guard het volgende:
Blijft altijd mooi om die hele show te zien... Zo'n stage effe in een paar minuten neerknallen....
Indeed, ben dan zelf een Springsteen fan dus niet objectief, maar aan Springsteen zie je gewoon alles wat een échte artiest moet hebben, en het belangrijkste is plezier hebben in het maken van muziek, en dat overbrengen naar je publiek. Die heeft geen 200 mensen in pakken nodig om het publiek te vermaken, maar gewoon een paar muzikanten en spelen maar.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:11 schreef Dos37 het volgende:
Springsteen een paar jaar geleden was pas tof
En daar betaal je dan een rug voorquote:Op maandag 6 februari 2012 02:11 schreef ß het volgende:
De helft van de mensen daar zit alleen maar naar ruggen te kijken.
quote:Op maandag 6 februari 2012 02:13 schreef mrstylo het volgende:
Amerikanen die World Peace willen en volgende dag graag Iran willen aanvallen.
Ja, want dat willen alle Amerikanen...quote:Op maandag 6 februari 2012 02:13 schreef mrstylo het volgende:
Amerikanen die World Peace willen en volgende dag graag Iran willen aanvallen.
In totaal ja. Op- en afbouw en de show zelf in totaal 30 mins d8 ik.quote:
Ik wil Springsteen geen perfecte muzikant noemen, hij jaagt massa's mensen weg met ellenlange politieke speeches middenin concertenquote:Op maandag 6 februari 2012 02:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Indeed, ben dan zelf een Springsteen fan dus niet objectief, maar aan Springsteen zie je gewoon alles wat een échte artiest moet hebben, en het belangrijkste is plezier hebben in het maken van muziek, en dat overbrengen naar je publiek. Die heeft geen 200 mensen in pakken nodig om het publiek te vermaken, maar gewoon een paar muzikanten en spelen maar.
Oh ik dacht dat ze 30 minuten zou optredenquote:Op maandag 6 februari 2012 02:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
In totaal ja. Op- en afbouw en de show zelf in totaal 30 mins d8 ik.
Jaquote:Op maandag 6 februari 2012 02:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, want dat willen alle Amerikanen...
Fuck toch eens op man met je getrollquote:Op maandag 6 februari 2012 02:16 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Zo een show is toch veel imposanter
The voice is bij NBC en dit jaar Super Bowl ook. dus...quote:Op maandag 6 februari 2012 02:16 schreef PirE het volgende:
John de Mol gooit er ook even een dure promo uit voor The Voice
Die mogen niet meer ben ik bang, maar doe maar RHCP ofzoquote:Op maandag 6 februari 2012 02:16 schreef Littlecreep het volgende:
Zo, hebben we dat ook weer gehad. Volgend jaar weer iets van The Who ofzo.
Komt er direct na.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
The voice is bij NBC en dit jaar Super Bowl ook. dus...
Dat weet ikquote:Op maandag 6 februari 2012 02:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die mogen niet meer ben ik bang, maar doe maar RHCP ofzo
Wat hebben die twee met elkaar te maken?quote:Op maandag 6 februari 2012 02:17 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik probeer kaartjes te kopen voor een nfl wedstrijd op 28 oktober 2012. gvd hebben ze het verlaat. nu moet ik tot 6 uur opblijven haha
Dramaquote:Op maandag 6 februari 2012 02:17 schreef Greenpeas het volgende:
So yeah, MIA just flipped off the camera. #sb46 http://pic.twitter.com/cH2P4NGG
http://twitter.com/#!/chr(...)964248719361/photo/1
Lol...
6 uur? Kaartjes gaan om 2.00 pm GMT in de verkoopquote:Op maandag 6 februari 2012 02:17 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik probeer kaartjes te kopen voor een nfl wedstrijd op 28 oktober 2012. gvd hebben ze het verlaat. nu moet ik tot 6 uur opblijven haha
Boete. Na nipple-gate krijgen we nu flip-gate. een minuut vertraging bij het uitzendenquote:Op maandag 6 februari 2012 02:17 schreef Greenpeas het volgende:
So yeah, MIA just flipped off the camera. #sb46 http://pic.twitter.com/cH2P4NGG
http://twitter.com/#!/chr(...)964248719361/photo/1
Lol...
kaartjes gingen vandaag om 3 uur snachts in de verkoop. dat is dus verlaat naar minstens 6 uur.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:18 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Wat hebben die twee met elkaar te maken?
is verlaat tot 6 uur lees iknetquote:Op maandag 6 februari 2012 02:20 schreef Guard het volgende:
[..]
6 uur? Kaartjes gaan om 2.00 pm GMT in de verkoop
Zie je allen op NBC, dus stream zoeken of ergens op het grote boze internet zoeken....quote:Op maandag 6 februari 2012 02:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Welke zender heeft reclame spotjes, op ESPN America zijn er geen...
Begrijp echt niet dat The Who zich hiervoor hebben geleend.... The Who waren ooit een stel Engelse straatschoffies die overal tegenaan trapten, en dan gaan ze zoveel jaar later optreden voor dit ultra-patriottische feestje van conservatief Amerika... Wat een sell-outsquote:Op maandag 6 februari 2012 02:16 schreef Littlecreep het volgende:
Zo, hebben we dat ook weer gehad. Volgend jaar weer iets van The Who ofzo.
Laat dan maar, kijk liever op de tvquote:Op maandag 6 februari 2012 02:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Zie je allen op NBC, dus stream zoeken of ergens op het grote boze internet zoeken....
Troll, je zit op fok en bent net zo alleen op dit tijdstip als wij, geen schaamte hier op fok!.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
NBC LivestreAm, grote projector, Chili, bier en een berg vrienden
Mis alleen nog een paar geile bitches
http://www.youtube.com/user/adblitzquote:Op maandag 6 februari 2012 02:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Welke zender heeft reclame spotjes, op ESPN America zijn er geen...
Dat komt omdat niemand aandachtig naar de halftime show kijkt en wel naar de gamequote:Op maandag 6 februari 2012 02:20 schreef Maravilla het volgende:
Het gaat hier harder in het topic over de halftime show dan over de wedstrijd zelf.
2PM = 3 uur 's middags hier.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:20 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
kaartjes gingen vandaag om 3 uur snachts in de verkoop. dat is dus verlaat naar minstens 6 uur.
oh kut klopt.quote:
Op ticketmaster staat dat je nfluk om 5 pm moet checken...quote:
Beter, kan ik nog meer uitslapenquote:Op maandag 6 februari 2012 02:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Op ticketmaster staat dat je nfluk om 5 pm moet checken...
Child pleasequote:Op maandag 6 februari 2012 02:24 schreef Pro_Shifty het volgende:
ochochinco: Chaoi please
dat zegt hij toch? had een docu over hem gezien. of wat het met Hard Knocks van HBO?
Ik wil kaartjes kopen en heb nog nooit een nfl wedstrijd gezien. welke plaatsen in het stadion raad je aan?quote:Op maandag 6 februari 2012 02:24 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Beter, kan ik nog meer uitslapen
Puur voor de SBquote:Op maandag 6 februari 2012 02:24 schreef RemcoW23 het volgende:
Zijn die reclames trouwens echt puur voor de SB gemaakt, en komen ze naderhand nog op TV?
Ik zou toch maar even om 2.00 kijken, tis echt een bende dit jaar met die tickets.. Just to be on the safe side...quote:Op maandag 6 februari 2012 02:24 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Beter, kan ik nog meer uitslapen
Best jammer, aangezien ze best geslaagd zijn. Kun je ze beter door laten lopen, maargoedquote:
Meten.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:26 schreef Szura het volgende:
Wat doen ze nou met die vlag in het veld?
Inderdaad, geen risico nemen. Is nu bekend waarom het uitgesteld is?quote:Op maandag 6 februari 2012 02:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zou toch maar even om 2.00 kijken, tis echt een bende dit jaar met die tickets.. Just to be on the safe side...
Maak niet veel uit in Wembley, beste is natuurlijk sideline at the 50 yard line, maar ook tweede ring aan de korte zijde is prima te doen, kan ik uit ervaring meedelen...quote:Op maandag 6 februari 2012 02:25 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Ik wil kaartjes kopen en heb nog nooit een nfl wedstrijd gezien. welke plaatsen in het stadion raad je aan?
Is dan ook een van de beste ooit...quote:Op maandag 6 februari 2012 02:26 schreef mrstylo het volgende:
Ze geilen echt kapot veel op Tom Brady
Langs de zijlijn, dus de lange kant.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:25 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Ik wil kaartjes kopen en heb nog nooit een nfl wedstrijd gezien. welke plaatsen in het stadion raad je aan?
Aantal SB volgens mijquote:Op maandag 6 februari 2012 02:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Enigszins off-topic: Bij CFB wedstrijden valt me op dat bepaalde spelers hun helm op de achterkant vol hebben staan met kleine logo's.
Wat verbeelden die logo's? Aantal gespeelde wedstrijden? Aantal gewonnen wedstrijden?
Helmetstickers, voor als je een goeie play maaktquote:Op maandag 6 februari 2012 02:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Enigszins off-topic: Bij CFB wedstrijden valt me op dat bepaalde spelers hun helm op de achterkant vol hebben staan met kleine logo's.
Wat verbeelden die logo's? Aantal gespeelde wedstrijden? Aantal gewonnen wedstrijden?
Is dat nog bezig in Amerika.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En heeft de looks om The All American (blanke) Quarterback te zijn.
Op NFLUK staat nog steeds 2PM.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zou toch maar even om 2.00 kijken, tis echt een bende dit jaar met die tickets.. Just to be on the safe side...
Uiteraard, pak er maar een willekeurige Hollywood Football film bij.quote:
quote:
Dat is nog echt zo als ik er zo over nadenk.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Uiteraard, pak er maar een willekeurige Hollywood Football film bij.
Grote kans dat de quarterback rechtstreeks weggelopen lijkt te zijn uit een Abercrombie & Fitch commercial.
Nou in de serie is Matt maar een lulletje hoor...quote:Op maandag 6 februari 2012 02:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is nog echt zo als ik er zo over nadenk.
Friday Night Lights en ga zo maar door.
Die rode bij de 20 yard line is op het veld geverfd, die betekent nietsquote:Op maandag 6 februari 2012 02:36 schreef JohnDorian het volgende:
Kan iemand een korte uitleg geven hoe het zit met de gele en rode lijn die in beeld te zien zijn? Ben er nog niet uit wat de rode betekend...
Ik voel een INTquote:
Volgens mij is de rode ,net als de blauwe.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:36 schreef JohnDorian het volgende:
Kan iemand een korte uitleg geven hoe het zit met de gele en rode lijn die in beeld te zien zijn? Ben er nog niet uit wat de rode betekend...
I'll settle for a field goalquote:
Zou ik niet weten.quote:
Oh en de gele is digitaal toegevoegd, voor de kijkers thuis, om aan te geven waar ze een first down kunnen halen..quote:Op maandag 6 februari 2012 02:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Die rode bij de 20 yard line is op het veld geverfd, die betekent niets
Deze?quote:Op maandag 6 februari 2012 02:39 schreef mrstylo het volgende:
Wie was dat weer dat een hele lange run had en nog een td had?
Was van de packers
Ja.quote:
Ik niet anders was ik niet opgebleven, ik heb de meeste tijd geen enkel idee wat er aan de hand is. Ik ken de regels wel een beetje maar het gaat te snel voor mijquote:Op maandag 6 februari 2012 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie moet allemaal vroeg opstaan morgen.
Mooi toch dat ik dat soort onzinnige info altijd onthoudt...quote:
Knapquote:Op maandag 6 februari 2012 02:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooi toch dat ik dat soort onzinnige info altijd onthoudt...
Ja, gelijk bij favoriet gezet.quote:
Zie OPquote:Op maandag 6 februari 2012 02:41 schreef Zokunen het volgende:
Kijkt niet echt fijn op de BBC, verder is het enkel via streams te volgen gok ik?
Record after record. Now win the bloody game!quote:Brady has passed Kurt Warner (1,156) and now leads all QBs in NFL history in Super Bowl yards.
ESPN America voor iedereen met digitale tv.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:41 schreef Zokunen het volgende:
Kijkt niet echt fijn op de BBC, verder is het enkel via streams te volgen gok ik?
Digitennequote:Op maandag 6 februari 2012 02:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ESPN America voor iedereen met digitale tv.
Warner had er wel wat minder SB's voor nodig...quote:Op maandag 6 februari 2012 02:42 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Record after record. Now win the bloody game!
Inderdaad. Ze moeten een average berekenen.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Warner had er wel wat minder SB's voor nodig...
En dan is het nog afhankelijk van het tijdperk. Bradshaw bijvoorbeeld speelde toen het echt run oriented wasquote:Op maandag 6 februari 2012 02:44 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze moeten een average berekenen.
Morgen wel, maar vandaag na de wedstrijd blijf ik lekker liggenquote:Op maandag 6 februari 2012 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie moet allemaal vroeg opstaan morgen.
Knap dat hij dat zo snel doet? Hoe kan dat met zo veel tijd nog over, waren de voorgaande QB zo slecht of is hij echt zo goed?quote:Op maandag 6 februari 2012 02:42 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Record after record. Now win the bloody game!
Daar hadden ze het in de eerste helft ook over, dat het niet te vergelijken is.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:45 schreef Guard het volgende:
[..]
En dan is het nog afhankelijk van het tijdperk. Bradshaw bijvoorbeeld speelde toen het echt run oriented was
In 5 Super Bowl wedstrijden, niet alleen deze.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:46 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Knap dat hij dat zo snel doet? Hoe kan dat met zo veel tijd nog over, waren de voorgaande QB zo slecht of is hij echt zo goed?
Oh ok, daarom, bedanktquote:Op maandag 6 februari 2012 02:48 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
In 5 Super Bowl wedstrijden, niet alleen deze.
Gelijk door tot degene die de bal heeft opgepakt down is door de tegenstander (down by contact)quote:Op maandag 6 februari 2012 02:52 schreef Szura het volgende:
Als de Patriots die bal hadden gepakt, mochten ze dan meteen aanvallen of wordt er eerst gewisseld?
Mochten ze meteen met de bal weg totdat die getackeld is of out of bounce. Of ook de bal kwijt raakt.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:52 schreef Szura het volgende:
Als de Patriots die bal hadden gepakt, mochten ze dan meteen aanvallen of wordt er eerst gewisseld?
Kunnen ze ook gewoon doen, als je een ref aanraakt, lig je eruit, mag de rest van de wedstrijd niet meer meedoen. Ook niet dat voetbalgezeur tegen de scheidsquote:Op maandag 6 februari 2012 02:52 schreef Greenpeas het volgende:
Toch wel stoer van die refs dat ze er de hele tijd gewoon tussen springen als het ook maar dreigt een klein beetje fout te gaan.
Is ook niet echt heel moeilijkquote:Op maandag 6 februari 2012 02:55 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Weer een goeie 3rd down stop. Pats D overtreft zichzelf deze wedstrijd tot nog toe
Nog grappiger is dat hij Honkballer nog meer verdient dan beide te samen..quote:Op maandag 6 februari 2012 02:56 schreef mrstylo het volgende:
Wel grappig dat een NBA ster gewoon meer verdiend dan een NFL ster.
Hebben ze in de NBA ook een salarycap?quote:Op maandag 6 februari 2012 02:56 schreef mrstylo het volgende:
maar als je de bedragen naast mekaar legt dan is dat 100000x meer dan wat voetballers verdienenquote:Op maandag 6 februari 2012 02:56 schreef mrstylo het volgende:
Geen salary capquote:Op maandag 6 februari 2012 02:56 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Nog grappiger is dat hij Honkballer nog meer verdient dan beide te samen..
Hoe is het trouwens mogelijk dat die Honkballers zoveel verdienen? Terwijl je toch echt verwacht dat er veel meer mensen naar NFL kijken en grotere stadions hebben.
Ja, maar geen hardcap zoals in de NFLquote:Op maandag 6 februari 2012 02:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Hebben ze in de NBA ook een salarycap?
Dankzij de Diepe pockets van een aantal MLB owners.... En geen capquote:Op maandag 6 februari 2012 02:56 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens mogelijk dat die Honkballers zoveel verdienen? Terwijl je toch echt verwacht dat er veel meer mensen naar NFL kijken en grotere stadions hebben.
2e poging, nog 10 yards nodig voor 1st down.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:58 schreef JohnDorian het volgende:
Nog een vraagje.. Er staat steeds hoeveelste down en dan een getal.. Nu 2nd down & 10. Wat houdt dat 2de getal in?
Wordt ook veel meer verdiend aan de sport in Amerika dan in Europa...quote:Op maandag 6 februari 2012 02:57 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
maar als je de bedragen naast mekaar legt dan is dat 100000x meer dan wat voetballers verdienen
Dat ze 10 yards moeten maken.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:58 schreef JohnDorian het volgende:
Nog een vraagje.. Er staat steeds hoeveelste down en dan een getal.. Nu 2nd down & 10. Wat houdt dat 2de getal in?
Aantal yards dat ze verder moetenquote:Op maandag 6 februari 2012 02:58 schreef JohnDorian het volgende:
Daarom om elke min een reclame blok.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Wordt ook veel meer verdiend aan de sport in Amerika dan in Europa...
Dat heeft ermee te maken dat honkballers voor een half jaar lang 6 dagen in de week een wedstrijd spelen. Dan verdien je uiteraard meer dan iemand die nog geen 20 wedstrijden speelt. Het is bizar wart honkballers moeten spellen aan aantal wedstrijden , dan is het logisch dat je daarvoor betaald wordt.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:56 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Slechter kon ook nietquote:Op maandag 6 februari 2012 02:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Is ook niet echt heel moeilijk
Hoewel de playoffs zijn ze wel goed bezig...
Spelen honkballers 6 dagen in een week.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat heeft ermee te maken dat honkballers voor een half jaar lang 6 dagen in de week een wedstrijd spelen. Dan verdien je uiteraard meer dan iemand die nog geen 20 wedstrijden speelt. Het is bizar wart honkballers moeten spellen aan aantal wedstrijden , dan is het logisch dat je daarvoor betaald wordt.
Pfft die gasten zitten een halve wedstrijd gewoon op de bank...quote:Op maandag 6 februari 2012 02:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat heeft ermee te maken dat honkballers voor een half jaar lang 6 dagen in de week een wedstrijd spelen. Dan verdien je uiteraard meer dan iemand die nog geen 20 wedstrijden speelt. Het is bizar wart honkballers moeten spellen aan aantal wedstrijden , dan is het logisch dat je daarvoor betaald wordt.
Klopt maar je hebt zoveel spelers die je daar kan inbrengen, qua lichamelijke inspanningen waar je lichaam dus niet kapot aan gaat word er denk ik alsnog meer van voetballers gevraagd.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kan beter zeggen 6,5 , die zijn maar 3 dagen vrij in de maand ofzo in het reguliere seizoen. Dan heb je een paar dagen rust tijdens de All-star game (met uitzondering de spelers die in de All-star game spelen), en ga je weer verder met bijna elke dag een wedstrijd, soms zelfs 2 wedstrijden op 1 dag als er een pot verregent is.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Spelen honkballers 6 dagen in een week.
wow
Maar druk is bij een honkballer wel groter.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:01 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Klopt maar je hebt zoveel spelers die je daar kan inbrengen, qua lichamelijke inspanningen waar je lichaam dus niet kapot aan gaat word er denk ik alsnog meer van voetballers gevraagd.
Niet respectloos bedoeld maar ik denk dat die honkballers in een week minder km maken en zweten dan een voetballer.
En is er ook een term oor als hij een catch mist?quote:Op maandag 6 februari 2012 03:01 schreef Greenpeas het volgende:
Incomplete is als de receiver geen controle heeft over de bal. Fumble als hij controlle heeft over de bal maar hem daarna kwijtraakt
Klopt, honkbal is geen zware sport , maar je moet als " ster" wel elke dag een wedstrijd spelen voor publiek, wat tickets verkoopt, wat geld oplevert, waar je wat van terug wilt zien.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:01 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Klopt maar je hebt zoveel spelers die je daar kan inbrengen, qua lichamelijke inspanningen waar je lichaam dus niet kapot aan gaat word er denk ik alsnog meer van voetballers gevraagd.
Niet respectloos bedoeld maar ik denk dat die honkballers in een week minder km maken en zweten dan een voetballer.
Gewoon incomplete catch dan.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:02 schreef Quisho het volgende:
[..]
En is er ook een term oor als hij een catch mist?
Niet overdrijven, het is eigenlijk een diepe puntquote:
Elke, maar voornamelijk voor de receivers is het gevaarlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:04 schreef mrstylo het volgende:
Welke positie in de NFL is zo gevaarlijk, dat ze later beschadigde hersens hebben?
Ze hadden ademnood.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:05 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Ademde hij net zuurstof uit een fles in? Waarom?
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 6 februari 2012 03:05 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wat denk je? Zuurstof is wel redelijk belangrijk bij lichamelijke inspanningen... Snellere recuperatiequote:Op maandag 6 februari 2012 03:05 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hij had zo een masker op waar hij duidelijk iets in ademde, mischien zie jij dat dagelijks bij iedere sport. Ik heb het nog nooit gezien dus daarom vraag is wat het is?quote:
Stikstofquote:Op maandag 6 februari 2012 03:06 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Hij had zo een masker op waar hij duidelijk iets in ademde, mischien zie jij dat dagelijks bij iedere sport. Ik heb het nog nooit gezien dus daarom vraag is wat het is?
Zuurstof. Om te ademen sherlock.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:06 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Hij had zo een masker op waar hij duidelijk iets in ademde, mischien zie jij dat dagelijks bij iedere sport. Ik heb het nog nooit gezien dus daarom vraag is wat het is?
Bij wielrennen brengen ze zuurstof op een andere manier.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:06 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Zou het mogen, met zo'n tank op je rug de berg opfietsen...quote:Op maandag 6 februari 2012 03:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij wielrennen brengen ze zuurstof op een andere manier.
Zuurstofrijk bloed is doping, dus ik denk een gastank ookquote:Op maandag 6 februari 2012 03:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Zou het mogen, met zo'n tank op je rug de berg opfietsen...
Het was meer een doping grapje.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Zou het mogen, met zo'n tank op je rug de berg opfietsen...
Proostquote:Op maandag 6 februari 2012 03:09 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
ah man, Ik ben niet meer zo nuchter meer
Niet als het op dezelfde positie is, dan wordt het toch lastigquote:Op maandag 6 februari 2012 03:11 schreef Quisho het volgende:
Twee injuries vallen nog wel mee voor een NFL game toch?
Nope. over and outquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |