Die rode bij de 20 yard line is op het veld geverfd, die betekent nietsquote:Op maandag 6 februari 2012 02:36 schreef JohnDorian het volgende:
Kan iemand een korte uitleg geven hoe het zit met de gele en rode lijn die in beeld te zien zijn? Ben er nog niet uit wat de rode betekend...
Ik voel een INTquote:
Volgens mij is de rode ,net als de blauwe.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:36 schreef JohnDorian het volgende:
Kan iemand een korte uitleg geven hoe het zit met de gele en rode lijn die in beeld te zien zijn? Ben er nog niet uit wat de rode betekend...
I'll settle for a field goalquote:
Zou ik niet weten.quote:
Oh en de gele is digitaal toegevoegd, voor de kijkers thuis, om aan te geven waar ze een first down kunnen halen..quote:Op maandag 6 februari 2012 02:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Die rode bij de 20 yard line is op het veld geverfd, die betekent niets
Deze?quote:Op maandag 6 februari 2012 02:39 schreef mrstylo het volgende:
Wie was dat weer dat een hele lange run had en nog een td had?
Was van de packers
Ja.quote:
Ik niet anders was ik niet opgebleven, ik heb de meeste tijd geen enkel idee wat er aan de hand is. Ik ken de regels wel een beetje maar het gaat te snel voor mijquote:Op maandag 6 februari 2012 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie moet allemaal vroeg opstaan morgen.
Mooi toch dat ik dat soort onzinnige info altijd onthoudt...quote:
Knapquote:Op maandag 6 februari 2012 02:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooi toch dat ik dat soort onzinnige info altijd onthoudt...
Ja, gelijk bij favoriet gezet.quote:
Zie OPquote:Op maandag 6 februari 2012 02:41 schreef Zokunen het volgende:
Kijkt niet echt fijn op de BBC, verder is het enkel via streams te volgen gok ik?
Record after record. Now win the bloody game!quote:Brady has passed Kurt Warner (1,156) and now leads all QBs in NFL history in Super Bowl yards.
ESPN America voor iedereen met digitale tv.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:41 schreef Zokunen het volgende:
Kijkt niet echt fijn op de BBC, verder is het enkel via streams te volgen gok ik?
Digitennequote:Op maandag 6 februari 2012 02:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ESPN America voor iedereen met digitale tv.
Warner had er wel wat minder SB's voor nodig...quote:Op maandag 6 februari 2012 02:42 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Record after record. Now win the bloody game!
Inderdaad. Ze moeten een average berekenen.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Warner had er wel wat minder SB's voor nodig...
En dan is het nog afhankelijk van het tijdperk. Bradshaw bijvoorbeeld speelde toen het echt run oriented wasquote:Op maandag 6 februari 2012 02:44 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze moeten een average berekenen.
Morgen wel, maar vandaag na de wedstrijd blijf ik lekker liggenquote:Op maandag 6 februari 2012 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie moet allemaal vroeg opstaan morgen.
Knap dat hij dat zo snel doet? Hoe kan dat met zo veel tijd nog over, waren de voorgaande QB zo slecht of is hij echt zo goed?quote:Op maandag 6 februari 2012 02:42 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Record after record. Now win the bloody game!
Daar hadden ze het in de eerste helft ook over, dat het niet te vergelijken is.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:45 schreef Guard het volgende:
[..]
En dan is het nog afhankelijk van het tijdperk. Bradshaw bijvoorbeeld speelde toen het echt run oriented was
In 5 Super Bowl wedstrijden, niet alleen deze.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:46 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Knap dat hij dat zo snel doet? Hoe kan dat met zo veel tijd nog over, waren de voorgaande QB zo slecht of is hij echt zo goed?
Oh ok, daarom, bedanktquote:Op maandag 6 februari 2012 02:48 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
In 5 Super Bowl wedstrijden, niet alleen deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |