Child pleasequote:Op maandag 6 februari 2012 02:24 schreef Pro_Shifty het volgende:
ochochinco: Chaoi please
dat zegt hij toch? had een docu over hem gezien. of wat het met Hard Knocks van HBO?
Ik wil kaartjes kopen en heb nog nooit een nfl wedstrijd gezien. welke plaatsen in het stadion raad je aan?quote:Op maandag 6 februari 2012 02:24 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Beter, kan ik nog meer uitslapen
Puur voor de SBquote:Op maandag 6 februari 2012 02:24 schreef RemcoW23 het volgende:
Zijn die reclames trouwens echt puur voor de SB gemaakt, en komen ze naderhand nog op TV?
Ik zou toch maar even om 2.00 kijken, tis echt een bende dit jaar met die tickets.. Just to be on the safe side...quote:Op maandag 6 februari 2012 02:24 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Beter, kan ik nog meer uitslapen
Best jammer, aangezien ze best geslaagd zijn. Kun je ze beter door laten lopen, maargoedquote:
Meten.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:26 schreef Szura het volgende:
Wat doen ze nou met die vlag in het veld?
Inderdaad, geen risico nemen. Is nu bekend waarom het uitgesteld is?quote:Op maandag 6 februari 2012 02:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zou toch maar even om 2.00 kijken, tis echt een bende dit jaar met die tickets.. Just to be on the safe side...
Maak niet veel uit in Wembley, beste is natuurlijk sideline at the 50 yard line, maar ook tweede ring aan de korte zijde is prima te doen, kan ik uit ervaring meedelen...quote:Op maandag 6 februari 2012 02:25 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Ik wil kaartjes kopen en heb nog nooit een nfl wedstrijd gezien. welke plaatsen in het stadion raad je aan?
Is dan ook een van de beste ooit...quote:Op maandag 6 februari 2012 02:26 schreef mrstylo het volgende:
Ze geilen echt kapot veel op Tom Brady
Langs de zijlijn, dus de lange kant.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:25 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Ik wil kaartjes kopen en heb nog nooit een nfl wedstrijd gezien. welke plaatsen in het stadion raad je aan?
Aantal SB volgens mijquote:Op maandag 6 februari 2012 02:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Enigszins off-topic: Bij CFB wedstrijden valt me op dat bepaalde spelers hun helm op de achterkant vol hebben staan met kleine logo's.
Wat verbeelden die logo's? Aantal gespeelde wedstrijden? Aantal gewonnen wedstrijden?
Helmetstickers, voor als je een goeie play maaktquote:Op maandag 6 februari 2012 02:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Enigszins off-topic: Bij CFB wedstrijden valt me op dat bepaalde spelers hun helm op de achterkant vol hebben staan met kleine logo's.
Wat verbeelden die logo's? Aantal gespeelde wedstrijden? Aantal gewonnen wedstrijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |