jaahaaaquote:
kennelijk nietquote:
noms!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:33 schreef missU het volgende:
[..]
Only in Russia and sponsored by Wolga Vodka!
[ afbeelding ]
jup, zo rollen zequote:Op zondag 5 februari 2012 23:35 schreef missU het volgende:
En anders laten ze die meisjes aan hun lot over
140 procent trol!quote:
140% korting!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:33 schreef missU het volgende:
[..]
Only in Russia and sponsored by Wolga Vodka!
[ afbeelding ]
nu voor een live uitzending op brides.ruquote:Op zondag 5 februari 2012 23:38 schreef donald_dick het volgende:
ze worden voor een tweede keer opgesloten
dat is valkenburg ook niet!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet zo rolstoelvriendelijk
nee, wel grottenquote:
Juist wel, je hoeft niks te doen, je gaat daar vanzelf naar beneden!quote:
grot gaat moeilijk op slotquote:Op zondag 5 februari 2012 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Juist wel, je hoeft niks te doen, je gaat daar vanzelf naar beneden!
Zouden ze het zo weer doen?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:47 schreef missU het volgende:
Zo te zien vinden ze het geweldig om weer terug te zijn
Als ik het achterliggende verhaal niet had gekend had ik dat bijna geloofdquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:52 schreef donald_dick het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 5 februari 2012 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:52 schreef donald_dick het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 5 februari 2012 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
ik heb geen idee wat ik wilde quotenquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat ik wilde quoten
Gecondoleerd! Gelukkig genoeg andere russische bruidjes die je nog kan importerenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:54 schreef donald_dick het volgende:
gelukkig heeft ze nu wel een..euh... man
Waren waarschijnlijk best desperatequote:Op zondag 5 februari 2012 23:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze hebben niet de knapste mannen uitgekozen.
kan gebeuren!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Want zij zijn wel de schoonheid zelf.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb lelijkere gezienquote:Op zondag 5 februari 2012 23:55 schreef hexje het volgende:
[..]
Want zij zijn wel de schoonheid zelf.
Blijkbaar... Was er niet nog een gevangenisprogramma ergens wat wel leuk was?quote:
kweenie, is er nog wat leuks op tv? Normaal ben ik nooit op zondag zo laat opquote:
Ik ben morgen en overmorgen vrijquote:Op maandag 6 februari 2012 00:08 schreef Flitskikker het volgende:
Shiii, morgen 9:30 aanwezig zijn op school. Dat wordt vroeg opstaan i.v.m. NS
Lolquote:Op maandag 6 februari 2012 00:09 schreef missU het volgende:
[..]
Ik ben morgen en overmorgen vrij
Op dit moment nog niks, ben een bergingsprogramma op RTL7 aan het kijken
Uit verveling nu nog steeds MW3 verder ligt het er een beetje aan. Over het algemeen FP shootersquote:Op maandag 6 februari 2012 00:10 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Lol
Maar wat speel je in het algemeen?
Welterusten!!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:16 schreef donald_dick het volgende:
weltrusten voor de mensen die er nog zijn
Gnitequote:Op maandag 6 februari 2012 00:16 schreef donald_dick het volgende:
weltrusten voor de mensen die er nog zijn
Okequote:Op maandag 6 februari 2012 00:12 schreef missU het volgende:
[..]
Uit verveling nu nog steeds MW3 verder ligt het er een beetje aan. Over het algemeen FP shooters
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:35 schreef Flitskikker het volgende:
Ik moet morgen om 9:30 aanwezig zijn voor een presentatie, dus dat wordt denk ik vroeg opstaan, aangezien de NS vast weer gaat falen
quote:Geachte mevrouw Tux,
Maandag 6 februari, en mogelijk ook de dagen daarna, rijdt NS een aangepaste dienstregeling. Op de meeste trajecten rijden minder Intercity’s.
Wat betekent dit voor u?
Tijdens de spitsuren zal het hierdoor veel drukker zijn dan normaal. Houdt u daarom rekening met volle treinen en vaker overstappen. Wij raden u aan daar waar mogelijk een trein eerder of later te nemen of buiten de spits te reizen.
Ga goed geïnformeerd op reis!
Plan uw reis kort voor vertrek voor een zo actueel mogelijk advies. Dit kunt u doen via de Reisplanner, mobiel.ns.nl en Reisplanner Xtra.
Meer informatie
Op ns.nl vindt u meer informatie over de aangepaste dienstregeling. Heeft u vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice, bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur via telefoonnummer 0900-2021163 (¤ 0,10 p/m).
Met vriendelijke groet,
Nederlandse Spoorwegen
Okequote:Op maandag 6 februari 2012 00:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik pak lekker de bus. Duurt wel langer, maar dan komt ik (waarschijnlijk) in ieder geval aan.
quote:In zware tijden kan SBS 6 blijven rekenen op Alberto Stegeman. Het nieuwe seizoen van zijn programma Undercover in Nederland is zondagavond van start gegaan met een mooie 1,121 miljoen kijkers. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Op zondagavond doet SBS 6 het traditiegetrouw goed. Het is één van de weinige dagen waarop de zender regelmatig boven de één miljoen kijkers uitkomt. Deze week deed ook Wegmisbruikers het weer goed met 1,2 miljoen kijkers.bron
Zou het?quote:
Jammer van de taalfout.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |