Op een brancard.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wacht, ik volg et niet, iemand is aan het planken?
Je zal maar net een nieuwe auto hebbenquote:
Als ze wel wat heeft kan ze dood gaanquote:Op zondag 5 februari 2012 21:26 schreef Palomar het volgende:
En uiteraard 'de vrouw bleek na controle in het ziekenhuis niks te hebben'
gelukkig maarquote:Op zondag 5 februari 2012 21:26 schreef Palomar het volgende:
En uiteraard 'de vrouw bleek na controle in het ziekenhuis niks te hebben'
Dan heb je pech. Of zo iemand in je eigen auto zettenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je zal maar net een nieuwe auto hebben
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:28 schreef Nuchterheid het volgende:
Freddy
Ook helemaal niet te herkennen zo
Is ook total losquote:Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef darkshadow16 het volgende:
Die middelste auto is er niet meer.
Ik scroll me gek.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Deze komt wel in de topic snelste
terechtquote:Op zondag 5 februari 2012 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Deze komt wel in de topic snelste
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef TheKC het volgende:
Zeg Koos, mag dat wel, met drie auto's naast elkaar rijden?
http://www.parool.nl/paro(...)ij-bij-ongeluk.dhtmlquote:Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef darkshadow16 het volgende:
Die middelste auto is er niet meer.
Maraca is alberto, dat is toch algemeen bekend?quote:
Als je jeuk heb moet je krabben.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:31 schreef Doler12 het volgende:
Check die gast rennen en dan aan zijn kont zitten haha!
Freddy > Albertoquote:Op zondag 5 februari 2012 21:32 schreef hexje het volgende:
Mooie clifhangers. Helaas valt het bij Alberto altijd tegen (de confrontaties).
alberto valt altijd tegen!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:32 schreef hexje het volgende:
Mooie clifhangers. Helaas valt het bij Alberto altijd tegen (de confrontaties).
beter dan startpaginaquote:
Inderdaad Amsterdam is de laatste plek waar 'freddy' op zou vallenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
Nee hoor, valt helemaal niet op in Amsterdam Alberto.
buma in mijn zak!quote:
Ja echt he levensgevaarlijk van alberto hij kan zo een klap krijgen als hij de verkeerde tegen komtquote:
Daar had onze lord of the rings geen last van.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:34 schreef hakunamatafaka het volgende:
"zorgt voor depressies en hart problemen", wat is dat voor propaganda, waarom behandeld hij niet de positieve effecten.
hij is al highquote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Hij heeft zijn vermomming niet door, wat een sukkel.
drugsdealers kijken geen tv!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Dan faal je best welquote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Ja wtf??quote:Op zondag 5 februari 2012 21:36 schreef muzas het volgende:
En gewoon verslag doen terwijl je ernaast staat
De jongens van kijken geen tv.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:36 schreef Me_Wesley het volgende:
Het gebeurt op 30 centimeter bij me vandaan! Dat dit kan!
like a baws!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:36 schreef muzas het volgende:
En gewoon verslag doen terwijl je ernaast staat
Oh daar kijken we in Amsterdam niet van op hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:36 schreef YazooW het volgende:
Stel je voor als je op straat zo'n halve rasta krakert tegen z'n tas ziet staan praten
Hij overdrijft echt vaak.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat dramatische gedoe van die Alberto om 2 gram coke...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |