Hoeveel is dat wel niet. 10 bier ofzo?quote:
15 dus inderdaad. Sjeesus.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:19 schreef Palomar het volgende:
[..]
Hoeveel is dat wel niet. 10 bier ofzo?En dan zal ook een deel al zijn afgebroken, dus ws. wel 15 bier...
Koos bevestigt mijn vermoedens alquote:Op zondag 5 februari 2012 21:19 schreef Palomar het volgende:
[..]
Hoeveel is dat wel niet. 10 bier ofzo?En dan zal ook een deel al zijn afgebroken, dus ws. wel 15 bier...
Man, ik zou niet eens op kunnen staan.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:19 schreef darkshadow16 het volgende:
Met 15 bier op zou ik niet eens de straat meer uit komen als ik in de auto zou stappen.
15 bier tankte ik weg toen ik nog tiener was, maar dat was volslagen onverantwoord.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:19 schreef darkshadow16 het volgende:
Met 15 bier op zou ik niet eens de straat meer uit komen als ik in de auto zou stappen.
Denk dat autorijden wel beter gaat dan fietsen in dat gevalquote:Op zondag 5 februari 2012 21:21 schreef darkshadow16 het volgende:
15 bier krijg ik wel op, maar ben dan wel kompleet van de wereld.
En andersom, en dan is het kutquote:Op zondag 5 februari 2012 21:22 schreef YazooW het volgende:
Mensen ondertitelen die perfect verstaanbaar zijn...
Dat ja mensen uit het westen worden niet ondertiteld kom je uit het noorden oosten of zuiden ondertitelingquote:Op zondag 5 februari 2012 21:22 schreef YazooW het volgende:
Mensen ondertitelen die perfect verstaanbaar zijn...
Totdat je Antwanette recht in haar gezicht kijkt! Dan piep je wel andersquote:Op zondag 5 februari 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Ik vind het wel irritant als je de bestuurder niet kunt zien.
Soms is het ook wel fijn als je ze niet (al neuspeuterend etc etc) kan zienquote:Op zondag 5 februari 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Ik vind het wel irritant als je de bestuurder niet kunt zien.
Met een zonnebril zie je nog wel de persoon zitten.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:23 schreef Palomar het volgende:
Een zonnebril zou ook niet mogen dan. En motorrijders ook alleen met transparant vizier.
Dat is inderdaad niet zo leuk ja!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Totdat je Antwanette recht in haar gezicht kijkt! Dan piep je wel anders
Spiegel viziertjequote:Op zondag 5 februari 2012 21:23 schreef Palomar het volgende:
Een zonnebril zou ook niet mogen dan. En motorrijders ook alleen met transparant vizier.
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:24 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] Blauw lamp
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |