abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107647053
0s.gif

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat spuisels over de relletjes met cruijff en co
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
17s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:00 schreef msnk het volgende:
O+ AFC Ajax O+
Ook in barre tijden steunen we ons cluppie *)
  zondag 5 februari 2012 @ 21:00:41 #2
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_107647082
O+ AFC Ajax O+
AFC AJAX
  zondag 5 februari 2012 @ 21:01:40 #3
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_107647142
TT wut? :?

quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:31 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Gaat er in het kort om dat het eeuwige "niet de schuld van het team dat we verliezen"-houding mij grondig de keel uit komt.

Van de meeste trainers btw. niet alleen De Boer. Ik vraag me af waar dat vandaan komt en waarom een trainer niet gewoon eerlijk zegt "we hebben het verneukt vandaag".
Het heeft iets te maken met het niet kunnen accepteren van iets anders dan pure perfectie. Gokje.
Look behind you! It's your ass!
pi_107647159
De kritiek op Vermeer vind ik trouwens niet heel terecht. Hij heeft ook veel goede reddingen gehad en in de wedstrijden die Cilessen speelde, was hij ook zeker niet geweldig.
Ik weet even niet welke wedstrijd het was, maar bijvoorbeeld in die wedstrijd waar hij een houdbare bal door liet vond ik hem niet overtuigend.
pi_107647179
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
TT wut? :?
De uitspraak over het geval met bestuur etc
  zondag 5 februari 2012 @ 21:03:38 #6
302138 HuffTheTalbot
pi_107647230
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:31 schreef Oidipous het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom De Jong opgesteld blijft worden? Hij is allesbehalve een spits, ik kan me dan ook nauwelijks voorstellen dat hij tweede spits is achter Sigthorsson. De Jong is grauwe middelmaat, die past bij de middenmoot van de Eredivisie. Niet bij Ajax, geen toekomst voor die jongen denk ik zo. Je kan net zo goed Klaassen er neer zetten, ik denk dat die jongen veel meer potentie heeft.
Hij is de Dirk Kuijt van Ajax. Is eigenlijk een verdwaalde Feyenoorder. Altijd hard werken, niet altijd even verfijnd. Zou leuk passen in een twee-spitsen-systeem. Misschien iets voor Twente als Ajax 'm niet meer wil. Heeft hij nog lang contract?
pi_107647277
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Hij is de Dirk Kuijt van Ajax. Is eigenlijk een verdwaalde Feyenoorder. Altijd hard werken, niet altijd even verfijnd. Zou leuk passen in een twee-spitsen-systeem. Misschien iets voor Twente als Ajax 'm niet meer wil. Heeft hij nog lang contract?
Hard werken is voor veel trainers dat je in de basis mag blijven. als we dat beleid blijven voeren hheb je binnenkort een Ajax vol harde werkers die stuk voor stuk falen
  zondag 5 februari 2012 @ 21:05:13 #8
302138 HuffTheTalbot
pi_107647313
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:43 schreef eight het volgende:

[..]

Wat interviews betreft dan. Steeds minder zelfkritiek en hij grijpt steeds gemakkelijker naar excuses.
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat realisme is er echt wel, maar ze laten het niet naar buiten merken. De Boer is altijd heel rustig naar buiten toe, maar in de kleedkamer gaat hij echt wel eens te keer tegen de spelers.
Uitspraken worden tegenwoordig zo verschrikkelijk opgeklopt dat je ze in de media maar beter niet kunt doen.
Ik denk dat hij naar buiten toe te mild is, niet realistisch genoeg, en dat hij intern juist te hard en te veeleisend is.
pi_107647347
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef BobW het volgende:
De kritiek op Vermeer vind ik trouwens niet heel terecht. Hij heeft ook veel goede reddingen gehad en in de wedstrijden die Cilessen speelde, was hij ook zeker niet geweldig.
Ik weet even niet welke wedstrijd het was, maar bijvoorbeeld in die wedstrijd waar hij een houdbare bal door liet vond ik hem niet overtuigend.
Mee eens. Vermeer vervangen door Cillessen zou ik niet slim vinden. Daarmee luidt je het einde in van Vermeer bij Ajax en Cillessen is nou ook niet zo geweldig. De wedstrijden die Cillessen keepte waren ook niet foutloos.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  zondag 5 februari 2012 @ 21:06:12 #10
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_107647366
quote:
Het helpt ook niet wanneer je eigen publiek geluiden gaat zitten maken als de bal richting Vermeer gaat.

Even los wat Ajax betreft, want ik ben een FCU'er, maar vind die Vermeer altijd wel sympathiek.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:07:14 #11
302138 HuffTheTalbot
pi_107647428
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:39 schreef eight het volgende:

[..]

FdB begint steeds meer op mario been te lijken.
Een jonge trainer die hard op zijn bek gaat bij zijn jeugdliefde. Ik sluit het niet uit. Ik sluit niets meer uit..
pi_107647449
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:06 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Het helpt ook niet wanneer je eigen publiek geluiden gaat zitten maken als de bal richting Vermeer gaat.

Even los wat Ajax betreft, want ik ben een FCU'er, maar vind die Vermeer altijd wel sympathiek.
Vermeer is altijd symphatiek naar de utrechters. Altijd wel wat goals bezorgen, doet ie graag
pi_107647476
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Een jonge trainer die hard op zijn bek gaat bij zijn jeugdliefde. Ik sluit het niet uit. Ik sluit niets meer uit..
Alles kan. Ook dat Guardiola over 10 seconden naar de wc gaat
pi_107647483
Zijn de agenda punten voor vrijdag nou al in een normale volgorde neergezet?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_107647495
quote:
4-2 in de beker tegen Roda JC was dat geloof ik, kopbal die hij heel vreemd liet doorgaan idd.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:08:24 #16
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_107647499
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vermeer is altijd symphatiek naar de utrechters. Altijd wel wat goals bezorgen, doet ie graag
Hij is er één van ons. De Neger Des Heils.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:09:25 #17
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_107647569
Ik moet toch altijd wel lachen hoeveel onzin er hier geschreven wordt na een verloren wedstrijd. Natuurlijk, het was slecht. Vooral voorin.
Een analyse:
Vermeer: blundert verschrikkelijk bij de 0-1. Zo betrouwbaar als hij vorig seizoen was, zo onzeker is hij nu.
Koppers deed het echt niet onaardig. Zijn 2e wedstrijd pas, dus mag je ook niet afrekenen op dit resultaat.
Blind: niet slecht, maar ook geen meerwaarde.
Van Rhein: bevalt mij prima
Anita: 1e helft zwak, 2e wat beter.
Janssen: wel eens slechter gezien
Enoh: verdient een pluim, want zonder hem was het waarschijnlijk 0-6 geworden ofzo.
Eriksen: doet goede dingen, maar loopt veeeeeeel te veel met de bal, al heeft dit ook vooral te maken met het onvermogen van met name:
Ebecilio: werkt wel, maar mist het inzicht. Zowel Janssen als Eriksen lijden eronder dat hij niet stappen vooruit kan denken.
Ozbiliz: niet sterk deze pot, maar heeft wel het inzicht wat Ebecilio mist.
De Jong: op een paar momenten na uitermate vlak. Totaal uit vorm volgens mij.

Lodeiro: viel zwak in
Sulejmani: liever een fitte Klaasen in de ploeg dan een halve Sulejmani.
Bulykin: had wel wat eerder gebracht mogen worden.

De grote vraag is nu wie je deze verliespot kunt verwijten.
Als eerste natuurlijk Frank de Boer. Moet hij weg? Nee. Zoveel blessures goed op kunnen vangen is nagenoeg onmogelijk.
De spelers? Tja, ik heb niet het idee dat de spelers hun best niet deden. Pas na de blunder van Vermeer kreeg ik het gevoel dat het niet zou lukken vandaag. Tot dat moment was ik er van overtuigd dat het wel zou lukken, ondanks alle invallers en ondanks de anti-voetbal tactiek (hoe begrijpelijk ook) van Fc Utrecht. Wel moet je eens goed gaan kijken of de spelers die al veel kansen gehad hebben, wel geschikt zijn voor Ajax 1. Zo nee, wees er dan duidelijk in en laat zo iemand gaan.
Het bestuur dan? Nou die staan niet op het veld, net zo min als de RvC op het veld staan. Dat al die randfiguren via de media ruzie maken, helpt de ploeg niet, dat is wel zo.

Wat moet er gebeuren?
Spelers moeten fit worden. Misschien moet je wat spelers laten gaan van de zomer. Misschien een aankoop doen, maar zorg er wel voor dat je niet 12 spelers voor 3 plekken op het veld hebt. Dat is zinloos.
Mentaal mogen alle spelers wel eens wat harder gemaakt worden. Bij een achterstand lijkt dit seizoen namelijk alle geloof weg te vallen. Een vechtersmentaliteit zit er nauwelijks in.

Ach wat maakt het uit. Volgend jaar zijn we gewoon weer de beste. :7 :P
pi_107647580
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:08 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

4-2 in de beker tegen Roda JC was dat geloof ik, kopbal die hij heel vreemd liet doorgaan idd.
maar da's al 4/5 maanden geleden
pi_107647602
quote:
6s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:08 schreef Biogarde het volgende:

[..]

:D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107647633
quote:

[..]

Naast Asare is er geen goede neger bij utrecht hoor. Mulenga is er 10 maanden uit dus die zonder ik uit
  zondag 5 februari 2012 @ 21:11:26 #21
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_107647706
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Naast Asare is er geen goede neger bij utrecht hoor. Mulenga is er 10 maanden uit dus die zonder ik uit
Maar daar gaat dit helemaal niet over. Althans, de laatste keer dat ik keek.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:11:34 #22
302138 HuffTheTalbot
pi_107647714
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:48 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:

[..]

Het aandeel van Frank in de stand is gewoon groot, dat is geen schande en hij moet ook blijven maar we mogen wel kritiek geven. Frank is na de 3rde ster gaan zweven, we spelen slechter voetbal dan in zijn eerste maand als hoofdcoach, en dat komt niet alleen door blessures dit zijn gewoon basis overspelen en vrijlopen waar niet op word geoefend.

Hij steekt in ieder geval de hand (gedeeltelijk) in eigen boezem. Al lijkt hij ook niet precies te weten waar het vandaan komt...

pi_107647797
quote:

[..]

Hahaha, top.

Kijk in het begin wilde ik ook Vermeer in de basis (zoiezo begreep ik niet waarom we 4 miljoen euro uittrokken voor een keep met een één jarig contract, terwijl wij geen 6 miljoen willen uitgeven voor iemand met een anderhalf jaar contract, meer dan 20 assist in zijn eerste een half jaar als basisspeler in het prof voetbal(!!!).

Maar kijk, je kan het niet verkoopen aan de fans en spelers als je iemand laat staan die echt blundert, nogmaals zoveel spelers die ff op de bank moesten zitten als straf kwamen alleen maar sterker terug (iemand die nog weet hoe dramatisch steek was voor zijn bankzit periode, puur omdat hij dacht dat hij altijd zou spelen ongeacht wat).

Zet Cillisen er 4 wedstrijden in en kijk het aan, we moeten doorselecteren op basis van kwaliteit en niet of we hem aardig vinden, ik ben waarschijnlijk nog aardiger dan de aardigste maar ik kom echt niet in Ajax 1..
pi_107647868
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Maar daar gaat dit helemaal niet over. Althans, de laatste keer dat ik keek.
Klopt. Maar meneer leest niet.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_107647898
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:

[..]

Hahaha, top.

Kijk in het begin wilde ik ook Vermeer in de basis (zoiezo begreep ik niet waarom we 4 miljoen euro uittrokken voor een keep met een één jarig contract, terwijl wij geen 6 miljoen willen uitgeven voor iemand met een anderhalf jaar contract, meer dan 20 assist in zijn eerste een half jaar als basisspeler in het prof voetbal(!!!).

Maar kijk, je kan het niet verkoopen aan de fans en spelers als je iemand laat staan die echt blundert, nogmaals zoveel spelers die ff op de bank moesten zitten als straf kwamen alleen maar sterker terug (iemand die nog weet hoe dramatisch steek was voor zijn bankzit periode, puur omdat hij dacht dat hij altijd zou spelen ongeacht wat).

Zet Cillisen er 4 wedstrijden in en kijk het aan, we moeten doorselecteren op basis van kwaliteit en niet of we hem aardig vinden, ik ben waarschijnlijk nog aardiger dan de aardigste maar ik kom echt niet in Ajax 1..
Kun je goed appeltaart bakken?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107647930
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Nee.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:14:54 #27
302138 HuffTheTalbot
pi_107647967
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:

Maar we hebben wel de meeste punten gepakt toen Janssen CVm stond.. opvallend :P

Maar dat was niet goed genoeg, het spel moest anders. Sinds Theo een stukje naar voren is gegaan, zijn de resultaten alleen maar minder geworden.

Scherp opgemerkt trouwens! ^O^ (Ik ga er even vanuit dat je onderzoek hebt gedaan en dat je cijfers kloppen.)
pi_107648082
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Hij steekt in ieder geval de hand (gedeeltelijk) in eigen boezem. Al lijkt hij ook niet precies te weten waar het vandaan komt...

Klopt dat was een mooi moment, hij kan het wel, nu een stap zetten om van zijn lievelingetjes af te komen en weer de good old Frank te worden en we hebben een top coach zo een seizoen heeft hij nodig, beter nu dan wanneer volgend seizoen alles goed loopt buiten Ajax 1 met Cruijff en Frank dan vol in de schijnwerpers het verkloot.

Al vind ik de medische staf niet vrijuit gaan eerder schuldig, het is gewoon te opvallend dat we de afgelopen 7 jaar onder deze medische staf altijd gigantisch veel blessures hebben eind december en begin nieuwe jaar, altijd gigantisch veel dezelfde blessures door overbelasting.

En het ene jaar waarin we Lindeman hadden (top expert op zijn gebied, helaas eeuwig loyaal aan Jol) hadden we opeens geen blessures of maar 1..
  zondag 5 februari 2012 @ 21:17:32 #29
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_107648144
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Maar dat was niet goed genoeg, het spel moest anders. Sinds Theo een stukje naar voren is gegaan, zijn de resultaten alleen maar minder geworden.

Scherp opgemerkt trouwens! ^O^ (Ik ga er even vanuit dat je onderzoek hebt gedaan en dat je cijfers kloppen.)
ik heb die discussie inzake Janssen naar voren nooit begrepen. Hij was gehaald voor de plek als vm, dus moet ie daar ook staan en de resultaten in die tijd logen idd niet.
pi_107648185
quote:

[..]

ik zat gewoon na te denken hoor.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:18:08 #31
302138 HuffTheTalbot
pi_107648190
quote:
Per saldo pakt hij geen punten met zijn werk. Zet dan die 5 miljoen in dat hok. Veel minder zal hij het in ieder geval niet doen.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:19:38 #32
302138 HuffTheTalbot
pi_107648290
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

De uitspraak over het geval met bestuur etc
Ja, maar "stippen als D-Day?" :?
pi_107648310
quote:

[..]

Klopt maar ook toen stonden we niet boven aan, wat jij nu doet is iets heel slecht en Ajax onwaardig vergelijken met iets nog slechter en waarschijnlijk het dieptepunt in de historie (stonden dacht ik niet de afgelopen 10 jaar op zo weinig punten, ranglijst en aantal tegendoelpunten en we hebben echt nog nooit in 90 minuten lang maar 3 schoten op het vijandelijk doel gekregen, waarvan 1 roller van Enoh en een keep die hem laat glippen,, dus eigenlijk maar 1 echte doelpoging in de Arena tegen een Utrecht dat 16 staat ofzo.

Daarnaast komop je zag toch dat het voor geen meter liep toen?
pi_107648322
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ja, maar "stippen als D-Day?" :?
Ja, Als Cruijff weg moet is het gedaan met ajax.
pi_107648369
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:17 schreef peaceman het volgende:

[..]

ik heb die discussie inzake Janssen naar voren nooit begrepen. Hij was gehaald voor de plek als vm, dus moet ie daar ook staan en de resultaten in die tijd logen idd niet.
Ik begreep het in eerste instantie wel. Bij Twente speelde hij op de positie waar hij nu ook speelt maar op een of andere manier wil het niet lukken. Dus ik ga me nu afvragen of zijn matige spel te wijten was aan het feit dat hij niet op z'n "eigen" plek stond.
pi_107648401
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:17 schreef peaceman het volgende:

[..]

Hoe kom je hierbij? Hij heeft nog nooit in zijn carrier als VM gespeeld, nog nooit. Bij Twente zelfs alleen als aanvallende middenvelder.. Bij Ajax stond hij eerst VM en niet controlerende middenvelder en komt tekort en voor aanvallend heb je al Eriksen en Lodeiro die echt beiden 2 klassen beter zijn.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:22:20 #37
302138 HuffTheTalbot
pi_107648452
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:06 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Vermeer lijkt me een aardig vent. ^O^

Het publiek van Ajax. Ik heb ze aan het begin van het seizoen nog geprobeerd duidelijk te maken dat iedereen, hárd "Theo, Theo" moet roepen, anders gaan die ballen er nooit in! Een publiek dat er achter staat, in woord en daad, is goud waard, vooral in moeilijke tijden. Daar weten ze in Rotterdam en Enschede (onder andere) alles van. Het scheelt aantoonbaar punten. En ga er dan voor het gemak vanuit dat iedereen altijd zijn best doet.
pi_107648529
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:21 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:

[..]

Hoe kom je hierbij? Hij heeft nog nooit in zijn carrier als VM gespeeld, nog nooit. Bij Twente zelfs alleen als aanvallende middenvelder.. Bij Ajax stond hij eerst VM en niet controlerende middenvelder en komt tekort en voor aanvallend heb je al Eriksen en Lodeiro die echt beiden 2 klassen beter zijn.
Eriksen en Lodeiro vind ik niet beter dan de Janssen die FC Twente speelde.
pi_107648583
Mooi he? hoe iedereen toch over onze club praat en hun eigen club vergeten.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:24:28 #40
302138 HuffTheTalbot
pi_107648607
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, je moet eerst een soort Davinci-achtige sudoku oplossen voordat je alles kunt lezen. Tegen de tijd dat je daar mee klaar bent is alles al in kannen en kruiken. ;)

Maar inderdaad: dat was ik vergeten - er komt dus nog een aandeelhoudersvergadering vóór die rechterlijke uitspraak?
  zondag 5 februari 2012 @ 21:24:48 #41
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_107648631
quote:
19s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:20 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Ik begreep het in eerste instantie wel. Bij Twente speelde hij op de positie waar hij nu ook speelt maar op een of andere manier wil het niet lukken. Dus ik ga me nu afvragen of zijn matige spel te wijten was aan het feit dat hij niet op z'n "eigen" plek stond.
Ligt ook aan zijn medespelers. Ajax speelt al heeeeeel lang zonder Sigi. Het gemis van een centrumspits daar heeft Theo ook last van. Als Boerrigter speelt, zie je dat Theo de bal ook makkelijker kwijt kan. Ebecilio heeft niet het vermogen om vooruit te denken en dus komt hij altijd te laat als Theo het weer eens probeert met een balletje achter de verdediging.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:25:09 #42
302138 HuffTheTalbot
pi_107648650
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Alles kan. Ook dat Guardiola over 10 seconden naar de wc gaat
Dat is niks om je zorgen over te maken, hij rookt een klein sigaartje. ;)
pi_107648655
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Nee, je moet eerst een soort Davinci-achtige sudoku oplossen voordat je alles kunt lezen. Tegen de tijd dat je daar mee klaar bent is alles al in kannen en kruiken. ;)

Maar inderdaad: dat was ik vergeten - er komt dus nog een aandeelhoudersvergadering vóór die rechterlijke uitspraak?
De uitspraak is komende dinsdag, de BAVA vrijdag.
pi_107648709
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:24 schreef hectarehectare het volgende:
Mooi he? hoe iedereen toch over onze club praat en hun eigen club vergeten.
Gek he? :')
Als er vanavond weer twee vliegtuigen een gebouw in vliegen in Amerika heeft ook iedereen het daar over en zijn de economische problemen in Europa ook voor even vergeten.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:27:15 #45
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_107648803
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:21 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:

[..]

Bij Twente speelde hij volgens mij eerst controlerend samen met Brama. Pas zijn laatste seizoen was hij aanvallende middenvelder, mede omdat Kenneth weg was.

Lodeiro... in de spits DEED hij het een tijdje aardig, maar 2 klassen beter?? _O-
pi_107648822
quote:
19s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:23 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Eriksen en Lodeiro vind ik niet beter dan de Janssen die FC Twente speelde.
Ach ja, zo goed heeft ie ook maar 1 seizoen bij Twente gespeeld. Hij is hopeloos uit vorm, te dik en ik zie veel liever Lodeiro nu.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:29:30 #47
302138 HuffTheTalbot
pi_107648993
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:09 schreef peaceman het volgende:

Sulejmani: liever een fitte Klaasen in de ploeg dan een halve Sulejmani.

Vond ik ook een erg rare wissel, zeker gezien dit:

quote:
Niet fitte Sulejmani openbaart 'fysiek geheim'

Miralem Sulejmani loopt al langere tijd op zijn tenen. De Servische aanvaller van Ajax zegt al maanden met liesklachten te kampen. De komende twee weken herstelt hij van een knieblessure, opgelopen in de Klassieker.
Meniscusklachten houden Sulejmani minimaal twee weken langs de kant. Tegenover Voetbal International zegt de Ajacied dat hij het fysiek zwaar heeft gehad. "Ik heb sinds half oktober last van liesklachten. Ik heb dat lange tijd verzwegen, want ik wilde niet opgeven en voelde me goed genoeg om van waarde te kunnen zijn."

"De supporters weten niet dat ik al maanden met een liesblessure rondloop. Niemand weet hoeveel pijn ik soms heb. Wat ook niemand weet is dat ik tijdens de winterstop een enkeloperatie heb ondergaan."

http://www.voetbalprimeur(...)t_fysiek_geheim.html
Dat je zo'n jongen op zijn tandvlees laat invallen geeft aan dat Frank de Boer wel érg veel vertrouwen heeft in Mickey Sulejmani en/of dat hij bijzonder weinig vertrouwen heeft in de andere opties, zoals Klaassen of een willekeurige rechtsbuiten uit de A1.
pi_107649001
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ach ja, zo goed heeft ie ook maar 1 seizoen bij Twente gespeeld. Hij is hopeloos uit vorm, te dik en ik zie veel liever Lodeiro nu.
Misschien een idee om Theo op 10 te zetten en Eriksen wat meer naar achteren te zetten?
pi_107649024
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Vermeer lijkt me een aardig vent. ^O^
[quote]
Het publiek van Ajax. Ik heb ze aan het begin van het seizoen nog geprobeerd duidelijk te maken dat iedereen, hárd "Theo, Theo" moet roepen, anders gaan die ballen er nooit in
!

Onzin, daar zit het verschil tussen Amsterdam en de rest, je moet hier altijd goed spelen wij juichen voor iedereen en we gaan niet iemand de hemel in prijzen, naam scanderen die altijd overgewicht heeft, op ons zeikt als we kritisch zijn, zeer slecht speelt, al lang maar meer dan een miljoen netto verdient. Is het teveel gevraagt dat je altijd alles geeft als je rond de 40.000 per wedstrijd betaald krijgt?
quote:
Een publiek dat er achter staat, in woord en daad, is goud waard, vooral in moeilijke tijden. Daar weten ze in Rotterdam en Enschede (onder andere) alles van. Het scheelt aantoonbaar punten. En ga er dan voor het gemak vanuit dat iedereen altijd zijn best doet.
Ik wil wel zien hoe men in Enschede gaat reageren wanneer alles gebeurt wat wij hadden, want vergeet niet dit publiek heeft nog geen tegenslagen meegemaakt (alleen een hele klein deeltje dat er al was voor de fusie, de rest is er pas sinds 4 jaar.
[/quote]
  zondag 5 februari 2012 @ 21:31:18 #50
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_107649153
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Dat je zo'n jongen op zijn tandvlees laat invallen geeft aan dat Frank de Boer wel érg veel vertrouwen heeft in Mickey Sulejmani en/of dat hij bijzonder weinig vertrouwen heeft in de andere opties, zoals Klaassen of een willekeurige rechtsbuiten uit de A1.
Ik denk het eerste.

Enfin.. ik ga wat anders doen.

Ajax O+
pi_107649253
quote:
19s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Misschien een idee om Theo op 10 te zetten en Eriksen wat meer naar achteren te zetten?
Logische ja, de slechtste man van het team (lorenzo reken ik niet eens meer mee) , die te dik is, uit vorm en slechte uitspraken doet ga je belonen door op 10 te zetten (wij spelen nu zonder 10, altijd 2 aanvallende) en de meest getalenteerde speler, doe al 2 jaar geen rust heeft maar toch alles geeft en de enige die uitblinkt ondanks alle oetlullen om hem heen en trouw aan hun blijft, gaan we straffen en zetten op een positie waar hij niet in uitblinkt.
pi_107649364
quote:
19s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Frank houdt gewoon vast aan zijn 4-3-3 met de punt naar achteren. Al zou ik niet alles in staat stellen om Theo goed te laten spelen. Lodeiro hebben ze voor een miljoen meer gekocht dus die mag ook wel eens een kans krijgen.
pi_107649500
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Frank houdt gewoon vast aan zijn 4-3-3 met de punt naar achteren. Al zou ik niet alles in staat stellen om Theo goed te laten spelen. Lodeiro hebben ze voor een miljoen meer gekocht dus die mag ook wel eens een kans krijgen.
Fijn dat Lodeiro voor miljoen is gekocht. De beste moet spelen. En Theo in de Twente rol is beter dan Lodeiro en Eriksen.
pi_107649659
De Twente rol is onmogelijk bij Ajax. Twente mag je succesvol zijn, bij Ajax moet je dat. Ik zeg niet dat Twente slecht is, in tegendeel, maar de druk is bij Ajax toch heel anders, dat blijkt wel met de meeste aankopen.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_107649669
quote:
19s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Fijn dat Lodeiro voor miljoen is gekocht. De beste moet spelen. En Theo in de Twente rol is beter dan Lodeiro en Eriksen.
Ik zie het op het moment geen aanknopingspunten dat Janssen beter gaat spelen. 0,0. Hij doet er zelf ook geen reet voor namelijk.
pi_107649693
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:32 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:

[..]

Logische ja, de slechtste man van het team (lorenzo reken ik niet eens meer mee) , die te dik is, uit vorm en slechte uitspraken doet ga je belonen door op 10 te zetten (wij spelen nu zonder 10, altijd 2 aanvallende) en de meest getalenteerde speler, doe al 2 jaar geen rust heeft maar toch alles geeft en de enige die uitblinkt ondanks alle oetlullen om hem heen en trouw aan hun blijft, gaan we straffen en zetten op een positie waar hij niet in uitblinkt.
Gebruik eens op een goede manier leestekens. Jezus :')

Misschien blinkt hij wel uit als je hem op z'n "eigen" positie neerzet. Eriksen doet het nou ook niet echt geweldig momenteel.
pi_107649758
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:37 schreef Omega het volgende:
De Twente rol is onmogelijk bij Ajax. Twente mag je succesvol zijn, bij Ajax moet je dat. Ik zeg niet dat Twente slecht is, in tegendeel, maar de druk is bij Ajax toch heel anders, dat blijkt wel met de meeste aankopen.
Theo lijkt me juist iemand die weinig last heeft van "druk".
  Redactie Games zondag 5 februari 2012 @ 21:39:04 #58
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_107649763
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Vond ik ook een erg rare wissel, zeker gezien dit:

[..]

Tja, zo traint Denswil in de aanloop naar Feyenoord de hele week mee en zit hij niet bij de selectie omdat hij er nog niet klaar voor zou zijn. Een week later ineens wel.
pi_107649906
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Tja, zo traint Denswil in de aanloop naar Feyenoord de hele week mee en zit hij niet bij de selectie omdat hij er nog niet klaar voor zou zijn. Een week later ineens wel.
Ten opzichte van vorige week zijn er 2 verdedigers weggevallen bij jullie. Gek he dat hij er dan wel bij zit?

|:(
  zondag 5 februari 2012 @ 21:42:53 #61
302138 HuffTheTalbot
pi_107650063
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:16 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:

[..]

Klopt dat was een mooi moment, hij kan het wel, nu een stap zetten om van zijn lievelingetjes af te komen en weer de good old Frank te worden en we hebben een top coach zo een seizoen heeft hij nodig, beter nu dan wanneer volgend seizoen alles goed loopt buiten Ajax 1 met Cruijff en Frank dan vol in de schijnwerpers het verkloot.

Mwoah, zijn lievelingetjes - daar geloof ik niet zo in. Maar ik denk wel dat het Frank ontbreekt aan voldoende zelfkritiek en realisme. Begin nu eens gewoon op nul, met een lijst spelers en wat die spelers tot nu toe gepresteerd hebben. Kijk wie beschikbaar is. Zet de juiste mensen op de juiste plek. Laat alles los: het heilige voetbal, het onaantastbare systeem. Overweeg alles, zelfs de lange bal.

Bekijk het desnoods als een computerspel. Footbal Coach of Co Adriaanse Football Hero. (Wat een spel was dat!) Wat heb je nodig? Goed spel. Mis. Goals en de nul, maar vooral: goals. Wie helpen je daaraan? Spitsen. Welke spitsen zijn beschikbaar. De Jong? Mis - die is donkergroen en niet lichtgroen, want dat is van nature een AMC. Bulykin dus. En Mister Mourir X. Niet zeggen, heiligschennig! Hoezo? Hij staat dan wel in het tweede, te koop, niet wedstrijd fit met een "unh" achter zijn naam, maar dat wil niet zeggen dat je hem niet op kunt stellen.

Hou alles open. In welk systeem Speelt Bulykin goed? Buly is een targetman, dus in zijn eentje of met een spits eromheen. Het liefst een snelle, tecnhische jongens, zoals. Hee, Mounir! Jij hier...

Verrek! Een mannetje over op het middenveld. Die wingers, Ebe, Mickey & Ozbi bakten er toch niks van. Op de bank ermee. Eriksen spelmaker, dat is een abc-tje. Enoh en Anita vreten het gras op. Dat geeft Theo de rust, de ruimte en de tijd om eindelijk eens te doen met die leren knikker wat Theo wil. En dat is lang geleden. Geen wingers betekent meer ballen terug naar het midden, naar Theo met kans op een schot, een pass of die fluwelen vrije trap.

De verdediging wijst zichzelf. Boilesen, de Belgen en Uncle G. En geeft die leuke blonde jongen nou eens een kans in dat doel. Hij zal je niet teleurstellen, Frank, dat beloof ik je. Now, let give the fans their money's worth. (And fans - please give us something in return. A little faith goes a long way. Thank you.)
pi_107650389
quote:
19s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:38 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Gebruik eens op een goede manier leestekens. Jezus :')

Misschien blinkt hij wel uit als je hem op z'n "eigen" positie neerzet. Eriksen doet het nou ook niet echt geweldig momenteel.
Eriksen functioneert ook beter als "echte nummer 10", maar doet het toch zeker beter als Janssen. :)
pi_107650496
quote:
19s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Ten opzichte van vorige week zijn er 2 verdedigers weggevallen bij jullie. Gek he dat hij er dan wel bij zit?

|:(
Vertonghen ja. Hij is beter dan Blind en Veltman dus ik had hem gewoon geselecteerd.
pi_107650554
quote:
19s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Mag jij vinden. Ik zie veel liever Lodeiro en Eriksen.
pi_107650613
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Mag jij vinden. Ik zie veel liever Lodeiro en Eriksen.
Eriksen heeft meer talent in zijn kleine teen dan Janssen in zijn mollige lichaam.
pi_107650620
Deze ajax speelsters lijken mij echt de oplossing.

Grondig reinigen die hap.
pi_107650663
quote:
12s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:48 schreef Tyron het volgende:

[..]

Eriksen functioneert ook beter als "echte nummer 10", maar doet het toch zeker beter als Janssen. :)
Geen idee. We hebben Janssen nog niet als nummer 10 bij Ajax gezien. Ik kan alleen oordelen over hoe het die rol bij Twente invulde. En dat deed hij erg goed. Het niveau wat Theo bij Twente haalde heb ik Eriksen nog niet zien doen. Daarom zou ik Theo graag eens op de 10 positie willen zien bij Ajax.
pi_107650731
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:51 schreef Gosseyn het volgende:
Deze ajax speelsters lijken mij echt de oplossing.

Grondig reinigen die hap.
Oh ihihihihihihihi _O-

SPOILER
  zondag 5 februari 2012 @ 21:53:47 #69
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_107650804
quote:
19s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:51 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Geen idee. We hebben Janssen nog niet als nummer 10 bij Ajax gezien. Ik kan alleen oordelen over hoe het die rol bij Twente invulde. En dat deed hij erg goed. Het niveau wat Theo bij Twente haalde heb ik Eriksen nog niet zien doen. Daarom zou ik Theo graag eens op de 10 positie willen zien bij Ajax.
Hmmwah, ik krijg sterk de indruk dat het niet ligt aan de positie. Maar stiekem ook een beetje aan Theo. Zijn handelingssnelheid is te laag, dat viel bij Twente niet op, omdat hij regisseur etc :)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_107650823
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:51 schreef Tyron het volgende:

[..]

Eriksen heeft meer talent in zijn kleine teen dan Janssen in zijn mollige lichaam.
Dat is mooi. Tony Trindade de Vilhena heeft bij ons ook meer talent dan Bakkal maar toch zie ik op dit moment liever Bakkal dan Tony. Zijn tijd komt nog wel. Het gaat erom wie er op dit moment meer te beteken heeft voor Ajax. Ik ben van mening dat Theo belangrijker kan zijn dan Eriksen op dit moment.
pi_107650828
quote:

[..]

Daar heb je een punt, Eriksen heeft Ajax nog niet op sleeptouw kunnen nemen zoals Janssen deed bij Twente, maar Eriksen lukt het wel om die rol te vervullen bij Denenmarken tegen teams als Portugal en Engeland.
pi_107650903
quote:
19s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dat is mooi. Tony Trindade de Vilhena heeft bij ons ook meer talent dan Bakkal maar toch zie ik op dit moment liever Bakkal dan Tony. Zijn tijd komt nog wel. Het gaat erom wie er op dit moment meer te beteken heeft voor Ajax. Ik ben van mening dat Theo belangrijker kan zijn dan Eriksen op dit moment.
Toch heeft Eriksen meer assists, volgens mij één van de spelers met de meeste assists van de Eredivisie tot nu toe? En ook meer goals volgensmij dit seizoen.
pi_107650910
quote:
19s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Tonny is dan ook nog jong h'e ;)
pi_107650918
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:49 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Vertonghen ja. Hij is beter dan Blind en Veltman dus ik had hem gewoon geselecteerd.
Ah dus jij kan dat beter beoordelen dan mensen die dagelijks werken met Denswil? Als dat zo is dan is dan kunnen we Ajax idd maar beter meteen opgeven.
pi_107650932
quote:

[..]

Dat niveau heeft ie in zijn hele carriere 1 seizoen gehaald man. Die gast is al 30.

Eriksen vind ik beter, is pas 19 jaar en is de toekomst. Moeten we erg veel geld aan verdienen.
pi_107650951
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Tonny is dan ook nog jong h'e ;)
Eriksen is al ver in de 20?
  zondag 5 februari 2012 @ 21:55:43 #77
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_107650958
Het erge vind ik nog de instelling van de spelers. Zo n Sulejmani die gewoon met Utrecht spelers staat te lachen na de wedstrijd. Ik zou doodziek zijn van zo n nederlaag.

Oh en Vermeer. Bedankt voor je zoveelste blunder tegen Utrecht.
pi_107650989
Eriksen is het groeibriljantje van Ajax
Clasie is het groeibriljantje van Feijenoord

etc
pi_107651051
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dat niveau heeft ie in zijn hele carriere 1 seizoen gehaald man. Die gast is al 30.

Eriksen vind ik beter, is pas 19 jaar en is de toekomst. Moeten we erg veel geld aan verdienen.
En daar gaat het dus fout! Er moet geld op verdient worden. Als er op deze manier leiding gegeven wordt aan de club Ajax dan gaan jullie nooit meer mee doen in de top.
pi_107651056
quote:
19s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:55 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Nee, Dit jaar 20. Maar speelt dan ook al 2 jaar in het grote ajax-shirt
pi_107651064
quote:
19s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:55 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Eriksen is 19 en speelt al 2 jaar basis.
pi_107651085
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:56 schreef Tyron het volgende:

[..]

Eriksen is 19?
wordt dit jaar 20.
pi_107651109
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

wordt dit jaar 20.
14 Februari ja.
pi_107651133
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door GGMM op 05-02-2012 22:01:07 (Kappen met het schelden en op de man spelen.) ]
pi_107651140
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:57 schreef Tyron het volgende:

[..]

14 Februari ja.
dat bedoel ik ook.
pi_107651181
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

dat bedoel ik ook.
weet ik :)
pi_107651232
quote:
19s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:56 schreef Guidetti het volgende:

[..]

En daar gaat het dus fout! Er moet geld op verdient worden. Als er op deze manier leiding gegeven wordt aan de club Ajax dan gaan jullie nooit meer mee doen in de top.
Eriksen is beter dan Janssen.
pi_107651280
Ja dat is heel belangrijk in de discussie. Mijn part wordt hij 18 januari 20.

Echt waar zeg, wat een niveau :')
  zondag 5 februari 2012 @ 21:59:52 #89
302138 HuffTheTalbot
pi_107651291
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:

[..]

!

Onzin, daar zit het verschil tussen Amsterdam en de rest, je moet hier altijd goed spelen wij juichen voor iedereen en we gaan niet iemand de hemel in prijzen, naam scanderen die altijd overgewicht heeft, op ons zeikt als we kritisch zijn, zeer slecht speelt, al lang maar meer dan een miljoen netto verdient. Is het teveel gevraagt dat je altijd alles geeft als je rond de 40.000 per wedstrijd betaald krijgt?

[..]

Ik wil wel zien hoe men in Enschede gaat reageren wanneer alles gebeurt wat wij hadden, want vergeet niet dit publiek heeft nog geen tegenslagen meegemaakt (alleen een hele klein deeltje dat er al was voor de fusie, de rest is er pas sinds 4 jaar.
Wat betreft het publiek in Enschede doel ik op het feit dat de mensen daar altijd achter het team staan, ook - vóóral bij een achterstand. Ze schreeuwen hun ploeg naar voren. Dat helpt!

Tuurlijk gaan ze knorren als er vijf wedstrijden achtereen niet gewonnen wordt.

Theo Janssen is zo'n speler die, gedagen door het publiek, tot grote hoogte kan stijgen. Je ziet duidelijk aan hem, zijn lichaamstaal, aan alles dat de sfeer bij Ajax en de instelling van het publiek hem de keel uit hangt. En zou het zo erg zijn om eens een wedstrijdje of drie, voor de grap, gewoon eens je club aan te moedigen, vanaf minuut één, ongeacht wat er op het veld gebeurt. Investeren. Daar krijg je niks van. Slechter zal het er in ieder geval niet van worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door HuffTheTalbot op 05-02-2012 22:08:20 ]
pi_107651319
quote:
19s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:59 schreef Guidetti het volgende:
Ja dat is heel belangrijk in de discussie. Mijn part wordt hij 18 januari 20.

Echt waar zeg, wat een niveau :')
Jouw niveau is hoog wil je zeggen? :') :')!!!
pi_107651352
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Rot jij eens op met je gescheld etc. Keer op keer filik je het om iedereen de ziektes toe te schelden.
Dat ligt aan jezelf.
  Forum Admin zondag 5 februari 2012 @ 22:01:32 #92
35723 crew  GGMM
pi_107651423
quote:
19s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:00 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dat ligt aan jezelf.
Nee. Kappen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_107651449
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Eriksen is beter dan Janssen.
Reageer je ook nog op mijn andere vragen? Of ga je die ontlopen?
pi_107651516
quote:
19s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:01 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Reageer je ook nog op mijn andere vragen? Of ga je die ontlopen?
Ik zie geen vragen.
  zondag 5 februari 2012 @ 22:02:59 #95
302138 HuffTheTalbot
pi_107651544
quote:
19s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Theo lijkt me juist iemand die weinig last heeft van "druk".
Theo heeft twee modes:

1. Alles voor de fans en de club
2. Schijt aan alles

Mag je raden is in welke versnelling Theo staat... En dan nog was hij vandaag "uitblinker". ;)
pi_107651664
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee. Kappen.
Chapeau hoor ^O^
Echt een goed beleid hier. Idioten zoals hem beschermen.
  Forum Admin zondag 5 februari 2012 @ 22:05:10 #97
35723 crew  GGMM
pi_107651713
quote:
19s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:04 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Chapeau hoor ^O^
Echt een goed beleid hier. Idioten zoals hem beschermen.
Bedankt. Verdere onderbouwde kritiek mag in het feedback-topic.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 5 februari 2012 @ 22:06:58 #98
302138 HuffTheTalbot
pi_107651876
quote:

[..]

"10" betekent in ieder geval: minder (mee) verdedigen en dichterbij het vijandelijke doel staan. Dat moet Theo - met zijn lichte overgewicht en gouden linker - aanspreken.
pi_107652105
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_107652182
quote:
Geweldenaar, wat een speler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')