abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107646035
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
ajacied4lf en Guidetti beide normaal doen aub.

Ik heb ook een privéleven ;(
Ik doe serieus helemaal niks ;(
★★★
pi_107646037
quote:

Moet je rustig bijkomen van vanmiddag?
  Forum Admin zondag 5 februari 2012 @ 20:43:39 #278
35723 crew  GGMM
pi_107646095
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik doe serieus helemaal niks ;(
Je reageert cynisch en alles behalve inhoudelijk. Als je iemand z'n mening blijkbaar belachelijk vindt, reageer dan inhoudelijk of helemaal niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_107646109
quote:
10s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:41 schreef msnk het volgende:
Frank de Boer met Mario Been vergelijken _O- :D :D :D :D :D

Oké mijn dag is weer goed :D Bedankt O+
Wat interviews betreft dan. Steeds minder zelfkritiek en hij grijpt steeds gemakkelijker naar excuses.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107646125
Ik ben blij dat Ajax verloren heeft. Winst zou de ontzettende chaos en problemen verbloemen. Niemand kan nu toch ontkennen dat de jeugd van Ajax dramatisch is.

CRUIJFF MOET WINNEN!
pi_107646148
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:44 schreef kurk_droog het volgende:

CRUIJFF MOET WINNEN!
★★★
pi_107646184
Als Cruijff weg moet, Dan kan ik daar serieus 10 jaren van ziek zijn. Zo'n stel ongeregeldheden pikt gewoon binnen iets meer dan een half jaar ons mooie AFCA in ;(
  Forum Admin zondag 5 februari 2012 @ 20:45:59 #283
35723 crew  GGMM
pi_107646227
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Cruijff weg moet, Dan kan ik daar serieus 10 jaren van ziek zijn. Zo'n stel ongeregeldheden pikt gewoon binnen iets meer dan een half jaar ons mooie AFCA in ;(
Al een jaar of 7 inmiddels.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_107646354
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat realisme is er echt wel, maar ze laten het niet naar buiten merken. De Boer is altijd heel rustig naar buiten toe, maar in de kleedkamer gaat hij echt wel eens te keer tegen de spelers.
Uitspraken worden tegenwoordig zo verschrikkelijk opgeklopt dat je ze in de media maar beter niet kunt doen.
Klopt de Boer is heel rustig naar buiten toe, dat is zeer positief.

Enige wat je hem wel kan verwijten vind ik zijn opstelling, dat zijn gewoon zijn fouten, hij moet stoppen met Lorenzo, Siem, Jansen, en nu ook Vermeer als ze maanden achter elkaar de hoofdfactor zijn dat het niet loopt. Na een mindere wedstrijd vertrouwen blijven geven, geen probleem maar na maanden echt duidelijk zeer slecht te spelen moet je ze wisselen, zou geef je ook een goed signaal af naar de bank. Lijkt me echt kut als je Lodeiro, of zelfs een Lukoki heeft dat je voorganger echt alles fout doet, maanden en toch zit jij op de bank.

Het aandeel van Frank in de stand is gewoon groot, dat is geen schande en hij moet ook blijven maar we mogen wel kritiek geven. Frank is na de 3rde ster gaan zweven, we spelen slechter voetbal dan in zijn eerste maand als hoofdcoach, en dat komt niet alleen door blessures dit zijn gewoon basis overspelen en vrijlopen waar niet op word geoefend.

Corners worden nog steeds nutteloos naar de zij getikt, de spelers hebben allesbehalve een eenheids gevoel omdat er teveel onduidelijkheid is over waarom mensen spelen die maanden slecht zijn en waarom andere geen kans krijgen, dit breekt een groep op in de kleedkamer. Je krijgt het gevoel dat mensen als Siem, Lorenzo, Janssen lievelingentjes zijn en eeuwig krediet krijgen waar andere maar 1 foute pass hoeven te geven en zij komen op de tribune.

Want vergeet niet dat met alle fitte spelers Frank besloot om Janssen als VCM te zetten he, dit ging echt weken door en we verspeelden alleen maar punten met alle fitte spelers omdat iedereen behalve Frank zag dat 3 aanvallende middenvelders niet terug lopen in de omschakeling waardoor Ajax verdedigend altijd in de minderheid was en we kregen echt gigantisch veel doelpunten tegen.

Als we geen blessures kregen speelde Frank mischien nog zo, want iedereen zag het maar hij bleef stug, maar door de blessures moest Jansen wel naar het LAM.

Frank moet gewoon weer de oude Frank zijn, simpel. Vorig seizoen deed hij met gemak nu Lukoki en de Sa erin en een Klaassen als de grote namen slecht speelde, Frank had toen echt schijt aan namen daarom was iedereen zo blij. Alles wat hij deed was gewoon logisch.
Maar sinds de 3rde ster, ook met alle fitte spelers is het allesbehalve logisch.

Maar Frank moet blijven, hij heeft de potentie dit is gewoon zijn leerseizoen, hij wilde ook al eerder andere spelers die Blind weigerde (bv. Frank spreekt openlijk hij wilt Narsingh, Heerenveen zegt voor 6 miljoen. Dat is een goeie deal, want nu grote kans dat wij geen CL halen en dan komt Narsing echt niet meer en Narsingj zal echt het Nederlandse elftal halen maar Blind belt ze alleen op maar doet geen bod..). Als Cruijff wint zal Frank ook betere spelers krijgen want Jonk en Bergkamp zien welke type spelers wij nodig hebben i.t.t. Blind en Slop...

Daarnaast krijg ik soms het gewoon dat ook Frank expres word tegengewerkt.. Iedereen weet dat hij kamp Cruijff is. Soms denk ik dat Slop en Blind en achter de schermen Van Gaal al een andere trainer willen omdat als zij winnen alle kamp Cruijff weg moeten. Dat zij daarom Frank geen versterkingen geven en MeH express behielden.
Zodat de resultaten wel slecht blijven zonder versterkingen en Frank dan ontslagen word (wanneer heel kamp Cruijff is weggewerkt) en dat vervolgens Adriaanse coach word (immers de successupporters die zich geen ajacied mogen noemen maar ajaxcied zouden blij worden ) en dan vervolgens MeH een nieuwe kans zal krijgen (die hij zal aangrijpen om het tegendeel van Frank te willen bewijzen). Maar dit laatste is complot denken, ach je moet wat he op de zondag avond..
  zondag 5 februari 2012 @ 20:50:25 #285
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107646485
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:35 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dat je het na 1 of 2 wedstrijden niet naar buiten brengt, soit... Maar nu nog steeds?
Wat schiet hij er mee op als hij het naar buiten brengt? Zijn spelers helpt hij er echt niet mee.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_107646666
quote:

:Y)
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  zondag 5 februari 2012 @ 20:53:38 #287
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_107646675
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:41 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ik vind Lodeiro en Anita veel beter dan Janssen en Enoh. Anita speelt er niet door blessures en Lodeiro weet niemand waarom die geen linkshalf mag spelen.
quote:
19s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:35 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig die tekst. Maar Lodeiro is niet beter dan Janssen en Anita is niet beter dan Enoh. Het is allemaal lood om oud ijzer.
De Boer is toch ook niet gek? Hij maakt ze dagelijks mee op de training en die weet echt wel wat op dit moment het beste is voor Ajax.
Ajax draait niet, het middenveld draait niet, en dus is iedereen behalve toptalent Eriksen opeens schuldig. Lodeiro en Anita hebben dit seizoen niet of nauwelijks op het middenveld gespeeld, de Boer zal daar zijn redenen voor hebben. Om eerlijk te zijn vond ik Janssen en Enoh de "beteren" bij Ajax vandaag.

Lodeiro is verdedigend trouwens weinig waar, veel minder dan Theo. Die dan wel een kilootje of acht te zwaar, maar hij voert wel zijn taken uit. Dat is waarom Frank de Boer ook vertrouwen in hem houdt. Lodeiro is aan de trage kant, loopt zichzelf en anderen nog wel eens voorbij, pakt onnodige kaarten, en is na het missen van een kans zo druk met zichzelf dat hij vaak niet meedoet in de omschakeling. Weinig inzicht; een beetje een dommige speler, die het vooral moet hebben van zijn enthousiasme en inzet.

Anita hoort inderdaad op het middenveld thuis, dat wil zeggen: hij heeft in de verdediging weinig te zoeken. Maar of nou Enoh of Anita "met de punt naar achteren" speelt, het zal geen wereld van verschil maken.

En Serero? Eerst maar eens zien...
Look behind you! It's your ass!
pi_107646695
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:48 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:

[..]

Klopt de Boer is heel rustig naar buiten toe, dat is zeer positief.
Niet zo'n Henk Wisman geval :Y
quote:
Enige wat je hem wel kan verwijten vind ik zijn opstelling, dat zijn gewoon zijn fouten, hij moet stoppen met Lorenzo, Siem, Jansen, en nu ook Vermeer als ze maanden achter elkaar de hoofdfactor zijn dat het niet loopt. Na een mindere wedstrijd vertrouwen blijven geven, geen probleem maar na maanden echt duidelijk zeer slecht te spelen moet je ze wisselen, zou geef je ook een goed signaal af naar de bank. Lijkt me echt kut als je Lodeiro, of zelfs een Lukoki heeft dat je voorganger echt alles fout doet, maanden en toch zit jij op de bank.
Al tijden is hij zo koppig met Ebecilio maar hij lijkt niet te zien dat het een baggerspeler is. LODEIRO OP AML is fucking nog beter
quote:
Het aandeel van Frank in de stand is gewoon groot, dat is geen schande en hij moet ook blijven maar we mogen wel kritiek geven. Frank is na de 3rde ster gaan zweven, we spelen slechter voetbal dan in zijn eerste maand als hoofdcoach, en dat komt niet alleen door blessures dit zijn gewoon basis overspelen en vrijlopen waar niet op word geoefend.
Blessures komen ook grotendeels door de aanpak van trainingen. Daar moet ook wijziging komen
quote:
Corners worden nog steeds nutteloos naar de zij getikt, de spelers hebben allesbehalve een eenheids gevoel omdat er teveel onduidelijkheid is over waarom mensen spelen die maanden slecht zijn en waarom andere geen kans krijgen, dit breekt een groep op in de kleedkamer. Je krijgt het gevoel dat mensen als Siem, Lorenzo, Janssen lievelingentjes zijn en eeuwig krediet krijgen waar andere maar 1 foute pass hoeven te geven en zij komen op de tribune.
Bij de corners is het idd zo raar, Waarom niet gelijk de 16 inflikkeren. Maar iedere lieveling van Frank mag elke wedstrijd in de basis behalve bij bles/schors
quote:
Want vergeet niet dat met alle fitte spelers Frank besloot om Janssen als VCM te zetten he, dit ging echt weken door en we verspeelden alleen maar punten met alle fitte spelers omdat iedereen behalve Frank zag dat 3 aanvallende middenvelders niet terug lopen in de omschakeling waardoor Ajax verdedigend altijd in de minderheid was en we kregen echt gigantisch veel doelpunten tegen.
Maar Janssen kan moeilijk van nature CVM zijn terwijl hij een aanvallende MC is. Die ook MCL kan
quote:
Als we geen blessures kregen speelde Frank mischien nog zo, want iedereen zag het maar hij bleef stug, maar door de blessures moest Jansen wel naar het LAM.
Maar we hebben wel de meeste punten gepakt toen Janssen CVm stond.. opvallend :P
quote:
Frank moet gewoon weer de oude Frank zijn, simpel. Vorig seizoen deed hij met gemak nu Lukoki en de Sa erin en een Klaassen als de grote namen slecht speelde, Frank had toen echt schijt aan namen daarom was iedereen zo blij. Alles wat hij deed was gewoon logisch.
Maar sinds de 3rde ster, ook met alle fitte spelers is het allesbehalve logisch.
Maar dat had de selectie ook even nodig. volgens mij dacht hij: dit tot het einde vh seizoen en dan ff anders aanpakken
quote:
Maar Frank moet blijven, hij heeft de potentie dit is gewoon zijn leerseizoen, hij wilde ook al eerder andere spelers die Blind weigerde (bv. Frank spreekt openlijk hij wilt Narsingh, Heerenveen zegt voor 6 miljoen. Dat is een goeie deal, want nu grote kans dat wij geen CL halen en dan komt Narsing echt niet meer en Narsingj zal echt het Nederlandse elftal halen maar Blind belt ze alleen op maar doet geen bod..). Als Cruijff wint zal Frank ook betere spelers krijgen want Jonk en Bergkamp zien welke type spelers wij nodig hebben i.t.t. Blind en Slop...
Tsja, We moeten idd blijven presteren. Maar dat gaat moeilijk met zo'n bedroevende basis
quote:
Daarnaast krijg ik soms het gewoon dat ook Frank expres word tegengewerkt.. Iedereen weet dat hij kamp Cruijff is. Soms denk ik dat Slop en Blind en achter de schermen Van Gaal al een andere trainer willen omdat als zij winnen alle kamp Cruijff weg moeten. Dat zij daarom Frank geen versterkingen geven en MeH express behielden.
Wie moet er dan trainer worden denk je?
quote:
Zodat de resultaten wel slecht blijven zonder versterkingen en Frank dan ontslagen word (wanneer heel kamp Cruijff is weggewerkt) en dat vervolgens Adriaanse coach word (immers de successupporters die zich geen ajacied mogen noemen maar ajaxcied zouden blij worden ) en dan vervolgens MeH een nieuwe kans zal krijgen (die hij zal aangrijpen om het tegendeel van Frank te willen bewijzen). Maar dit laatste is complot denken, ach je moet wat he op de zondag avond..
Adriaanse? :') :'(
  zondag 5 februari 2012 @ 20:54:02 #289
302138 HuffTheTalbot
pi_107646696
quote:
14s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat er ook gebeurd. Ik blijf achter deze club staan _O_ _O_
Jij bent een eckte! ^O^
pi_107646723
Best gek dat ik ook nog in ga op de smartlappen van Colonel Ghadaffi :')
  zondag 5 februari 2012 @ 20:55:17 #291
302138 HuffTheTalbot
pi_107646756
quote:
9s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:38 schreef msnk het volgende:

[..]

Tjah, ik hoop 't ja want zie 'm wel graag blijven!

Maar dan moeten ze ook echt 's opschieten met die kut Utreggers weg te jagen bij Ajax want anders zie ik echt een verschrikkelijke toekomst als dat zo is. ;(
Niet teveel naar De Kolonel luisteren hoor. Met Utrecht heeft het (op vandaag na) weinig te maken. :|W
  zondag 5 februari 2012 @ 20:57:11 #292
302138 HuffTheTalbot
pi_107646871
quote:
2s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:01 schreef roepdeman het volgende:
Het aantal ziekenhuisballen van Ebe en Blind vielen erg mee vandaag :Y

:|W
Ik heb Blind eigenlijk de hele wedstrijd niet gezien... Dat is denk ik goed... :?
pi_107646875
Colonel is gewoon de broer van contador-the-best
pi_107646888
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Best gek dat ik ook nog in ga op de smartlappen van Colonel Ghadaffi :')
Een vraag ; hoe selecteer je bepaalde stukken van een tekst waar je eronder kan reageren en daarna weer een ander stuk pakken om erop te reageren zoals jij nu deed, hoe ziet dat icoontje eruit waar je op moet drukken?

Daarnaast goed toch? Gaan we het niveau wat omhoog krikken dan nietszeggende kinderlijke one-liners.
pi_107646890
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ik heb Blind eigenlijk de hele wedstrijd niet gezien... Dat is denk ik goed... :?
Doet zijn naam wel eer aan
pi_107646905
Hoe slecht ze nu ook spelen, het zal er een stuk beter uitzien als Vertonghen, Alderweireld, vd Wiel en Boerrigter weer mee doen. We hebben nu eenmaal resultaten nodig om weer wat met vertrouwen te voetballen. Boilessen komt ook nog terug.
Dit elftal speelt zonder enige vertrouwen zodat het helemaal dramatisch speelt.
Ook hebben we een scorende spits nodig, die hebben we wel in huis maar die heeft het met de vrouw van Frank gedaan en speelt dus hooguit maar 10 minuten per wedstrijd.
Ziggy kun je dit seizoen afschrijven en vraag me af of die nog wel terug komt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_107646911
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:

[..]

Een vraag ; hoe selecteer je bepaalde stukken van een tekst waar je eronder kan reageren en daarna weer een ander stuk pakken om erop te reageren zoals jij nu deed, hoe ziet dat icoontje eruit waar je op moet drukken?

Daarnaast goed toch? Gaan we het niveau wat omhoog krikken dan nietszeggende kinderlijke one-liners.
die naast het citeer knopje.
pi_107646956
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:

[..]

:Y :Y ^O^
  zondag 5 februari 2012 @ 20:58:43 #299
302138 HuffTheTalbot
pi_107646961
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:11 schreef vandermar het volgende:

[..]
Boerrigter is ook niet speciaal, hard lopen en eens per 5 wedstrijden een assist. Het is een hele matige selectie welke net als Feyenoord voor de plaatsen onder de top speelt.
Derk heb ik - in zijn betere dagen - geregeld ballen hard met links zien scoren. Zijn productie ligt wel íets hoger dan dat.
pi_107646983
D
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Derk heb ik - in zijn betere dagen - geregeld ballen hard met links zien scoren. Zijn productie ligt wel íets hoger dan dat.
erk is aderlating
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')