Teveel mediacursus gehad?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, maar het is niet de eerste keer dit seizoen dat (in dit geval Ajax) de boel verzaakt. Maar het gaat mij niet specifiek over Ajax. Ik zie het bij (bijna) alle trainers.
siggy kan beter naar het nieuwe seizoen toewerkenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:00 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Zijn ze al op de weg terug? Spelers als Sigthorsson zijn bizar lang geblesseerd...
2 weken en bijna iedereen is weer fit, alleen sigthorsson niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:00 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Zijn ze al op de weg terug? Spelers als Sigthorsson zijn bizar lang geblesseerd...
Boerrigter ook?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
siggy kan beter naar het nieuwe seizoen toewerken
Kan, maar toch vind ik het bizar dat er zo weinig trainers zijn die daadwerkelijk eerlijk zijn over de prestaties van de ploeg. Van Hanegem was er zo één. Die zei doodleuk, na een 5-0 overwinning, dat het "niet om aan te zien" was.quote:
Het aan blessures wijtenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:59 schreef davihaa het volgende:
[..]
Iedereen is geblesseerd.Als iedereen fit was hadden we gewoon gewonnen.
Oké, thx.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:01 schreef davihaa het volgende:
[..]
2 weken en bijna iedereen is weer fit, alleen sigthorsson niet.
7!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het aan blessures wijtenBlessures zijn nou eenmaal een onderdeel van sport, als je deze variabele niet kan opvangen ben je screwed. Ajax heeft gewoon een vreselijk matige jeugd en zodra er een speler wegvalt is het een kaartenhuis dat aan het instorten is.
Zeker met je eens dat we op dit moment een matige jeugd hebben. Ik had het gewoon puur over deze wedstrijd die wel gewonnen zou zijn. Dat doet niets af aan het feit dat wanneer iedereen fit is ons aller ajax elk team kan verslaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het aan blessures wijtenBlessures zijn nou eenmaal een onderdeel van sport, als je deze variabele niet kan opvangen ben je screwed. Ajax heeft gewoon een vreselijk matige jeugd en zodra er een speler wegvalt is het een kaartenhuis dat aan het instorten is.
En ook van elk team kan verliezen. Als iedereen fit is, is het ook niet je van het hoor. Met of zonder vertongen en Alderweireld maakt bijna niets uit. Janssen is bagger voor ajax, Boerrigter is ook niet speciaal, hard lopen en eens per 5 wedstrijden een assist. Het is een hele matige selectie welke net als Feyenoord voor de plaatsen onder de top speelt.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:06 schreef davihaa het volgende:
[..]
Zeker met je eens dat we op dit moment een matige jeugd hebben. Ik had het gewoon puur over deze wedstrijd die wel gewonnen zou zijn. Dat doet niets af aan het feit dat wanneer iedereen fit is ons aller ajax elk team kan verslaan.
ahahihohoahahihiahohihaquote:Op zondag 5 februari 2012 20:14 schreef Wessiej het volgende:
Ik krijg dit nu heel de tijd door van gekke kakkies
Wij zijn Ajax wij zijn de beste wij zijn Ajax en wij staan zesde
Jullie zijn toch ook de beste zesde?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:14 schreef Wessiej het volgende:
Ik krijg dit nu heel de tijd door van gekke kakkies
Wij zijn Ajax wij zijn de beste wij zijn Ajax en wij staan zesde
Dat spreekt voor zich. Maar ook Utrecht mistte de nodige spelers vandaag. Je ziet dat het verschil tussen de basiself vergeleken met de elf vandaag bij Ajax wel erg groot is, zeker in vergelijk met Utrecht. Daar ging het vandaag op stuk. Vleugelspelers die van toeten noch blazen weten. De Jong die eigenlijk helemaal geen spits is - Klaassen had ik bijvoorbeeld laten beginnen. Zo kan je nog wel doorgaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:15 schreef Stiggie het volgende:
Het is gewoon belangrijk om je basisselectie fit te hebben. Het NL elftal zonder de belangrijke basisspelers stelt ook geen fuck voor zag je tegen duitsland. Zo is het niet anders met Ajax in de NL competitie.
Jullie gaan niet meer verliezen?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv moet maar 3x verliezen en Ajax is ze voorbij. Daarbij is Ajax zeker nog een halfjaar regerend kampioen dus ja, en jullie?
Lodeiro is juist een spelverdeler, als je zijn wedstrijden in Zuid Amerika had gezien zag je dat hij het daar uitstekend deed, ook in de grote wedstrijden bij de nationale ploeg.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:49 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Maar verder? Een spelverdeler? Nee toch?
Lodeiro is een dribbelaar. Wat moet je met een dribbelaar op een linkshalf positie? Boerrigter voorbij dribbelen? Wie moet Eriksen dan van goede ballen gaan voorzien? Enoh/Anita en Lodeiro? Dan wordt Eriksen helemaal onzichtbaar.
Lodeiro ipv Janssen lijkt mij een heel erg slecht idee. Het middenveld is dan helemaal uit evenwicht.
Deze man snapt allesquote:Op zondag 5 februari 2012 19:49 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Maar verder? Een spelverdeler? Nee toch?
Lodeiro is een dribbelaar. Wat moet je met een dribbelaar op een linkshalf positie? Boerrigter voorbij dribbelen? Wie moet Eriksen dan van goede ballen gaan voorzien? Enoh/Anita en Lodeiro? Dan wordt Eriksen helemaal onzichtbaar.
Lodeiro ipv Janssen lijkt mij een heel erg slecht idee. Het middenveld is dan helemaal uit evenwicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |