Eriksen is al ver in de 20?quote:
En daar gaat het dus fout! Er moet geld op verdient worden. Als er op deze manier leiding gegeven wordt aan de club Ajax dan gaan jullie nooit meer mee doen in de top.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat niveau heeft ie in zijn hele carriere 1 seizoen gehaald man. Die gast is al 30.
Eriksen vind ik beter, is pas 19 jaar en is de toekomst. Moeten we erg veel geld aan verdienen.
Eriksen is beter dan Janssen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:56 schreef Guidetti het volgende:
[..]
En daar gaat het dus fout! Er moet geld op verdient worden. Als er op deze manier leiding gegeven wordt aan de club Ajax dan gaan jullie nooit meer mee doen in de top.
Wat betreft het publiek in Enschede doel ik op het feit dat de mensen daar altijd achter het team staan, ook - vóóral bij een achterstand. Ze schreeuwen hun ploeg naar voren. Dat helpt!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
!
Onzin, daar zit het verschil tussen Amsterdam en de rest, je moet hier altijd goed spelen wij juichen voor iedereen en we gaan niet iemand de hemel in prijzen, naam scanderen die altijd overgewicht heeft, op ons zeikt als we kritisch zijn, zeer slecht speelt, al lang maar meer dan een miljoen netto verdient. Is het teveel gevraagt dat je altijd alles geeft als je rond de 40.000 per wedstrijd betaald krijgt?
[..]
Ik wil wel zien hoe men in Enschede gaat reageren wanneer alles gebeurt wat wij hadden, want vergeet niet dit publiek heeft nog geen tegenslagen meegemaakt (alleen een hele klein deeltje dat er al was voor de fusie, de rest is er pas sinds 4 jaar.
Jouw niveau is hoog wil je zeggen?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:59 schreef Guidetti het volgende:
Ja dat is heel belangrijk in de discussie. Mijn part wordt hij 18 januari 20.
Echt waar zeg, wat een niveau
Dat ligt aan jezelf.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot jij eens op met je gescheld etc. Keer op keer filik je het om iedereen de ziektes toe te schelden.
Reageer je ook nog op mijn andere vragen? Of ga je die ontlopen?quote:
Ik zie geen vragen.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Reageer je ook nog op mijn andere vragen? Of ga je die ontlopen?
Theo heeft twee modes:quote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Theo lijkt me juist iemand die weinig last heeft van "druk".
Chapeau hoorquote:
Bedankt. Verdere onderbouwde kritiek mag in het feedback-topic.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:04 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Chapeau hoor![]()
Echt een goed beleid hier. Idioten zoals hem beschermen.
"10" betekent in ieder geval: minder (mee) verdedigen en dichterbij het vijandelijke doel staan. Dat moet Theo - met zijn lichte overgewicht en gouden linker - aanspreken.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:51 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Geen idee. We hebben Janssen nog niet als nummer 10 bij Ajax gezien. Ik kan alleen oordelen over hoe het die rol bij Twente invulde. En dat deed hij erg goed. Het niveau wat Theo bij Twente haalde heb ik Eriksen nog niet zien doen. Daarom zou ik Theo graag eens op de 10 positie willen zien bij Ajax.
Geweldenaar, wat een speler.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |