quote:From Emmy Award-winning executive producers Greg Daniels (NBC's "The Office," "King of the Hill") and Michael Schur (NBC's "The Office," "Saturday Night Live") comes a new mockumentary that looks at the exciting world of local government. The new half-hour comedy will examine the mundane but necessary ways that people interact with their government, and ask why it's frequently so complicated -- as everyone knows from standing in line at the DMV, applying for home construction permits, or trying to get the city to fix a pothole.
The documentary cameras follow Leslie Knope (Amy Poehler, NBC's "Saturday Night Live," "Baby Mama") a mid-level bureaucrat in the Parks and Recreation Department of Pawnee, Indiana. In an attempt to beautify her town -- and advance her career -- Leslie takes on what should be a fairly simple project: help local nurse Ann Perkins (Rashida Jones, NBC's "The Office," "Unhitched") turn an abandoned construction pit into a community park. Opposing them are defensive bureaucrats, selfish neighbors, real estate developers, and single-issue fanatics -- whose weapons are lawsuits, the jumble of city codes, and the very democratic process that Leslie loves so much.
Leslie is alternately helped and undermined by her colleague, Tom Haverford (Aziz Ansari, "Human Giant," "Scrubs"), who cheerfully exploits his government position for personal gain. She is also thwarted by her boss Ron Swanson, who is philosophically opposed to government in any form.
Helping Leslie and Ann navigate the Pawnee bureaucracy is charismatic city planner Mark Brendanawicz, whose outlook has been soured by 15 years of public service.
If they can pull it off, Leslie hopes that she also will have inspired her uninterested college intern April (Aubrey Plaza, "Mayne Street") and April's whole generation - all the while moving one step closer to her ultimate goal: becoming the first female president of the United States.
"Parks and Recreation" is a production of Deedle-Dee Productions and Universal Media Studios. Along with Daniels and Schur, Howard Klein also serves as executive producer for the series.
Hij kwam al eerder in de serie voor, als een van de pest control lui.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:08 schreef Plantagehouder het volgende:
Wisten jullie dat die phish fan die ann perkins wou daten 1 van de hoofdschrijvers was van de serie![]()
[ afbeelding ]
Hahah geweldig was datquote:Op zondag 12 februari 2012 14:43 schreef Nihao het volgende:
[..]![]()
"When I eat it is the food that is scared"
quote:
Haha April was geweldig idd!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Geweldige afleveringDave
![]()
April met dat bekken in Jerry's gezicht![]()
![]()
Ben die niet het toilet in durft![]()
![]()
Nope, nog drie afleveringen en dan vanaf 19 april de laatste vier (van seizoen 4, mag hopen dat dit niet het laatste seizoen isquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:04 schreef -Mo- het volgende:
Hmm, vrijdag dus voorlopig laatste aflevering en dan een five week break t/m 20 april.
En dan vervolgens back-to-back t/m 1 juni lijkt me.
Haha, dat was geweldig ja! Vond ook dat ze iets te lang daarmee doorgingen, maar wat een briljante aflevering weerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:05 schreef .C het volgende:
Dat campagnebord met een URL erop in plaats van een afbeelding!
Jammer dat ze er later nog op terugkwamen, ik vond het in eerste instantie grappiger.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Donna's huisregels: http://www.nbc.com/parks-(...)les/9933#item=225754
En Ron weer met: "How many eggs do you have?"quote:Ron: Never half ass two things, whole ass one thing.
En dan dat antwoord op de vraag van Donna: "What are you making?" "Eggs"quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:11 schreef Quannum het volgende:
[..]![]()
Geweldige ep en geniale serie!
[..]
En Ron weer met: "How many eggs do you have?"![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ron Swanson bestaat echt!
http://www.vulture.com/2012/02/ron-swanson-doppelganger.html
Eens. Vond die andere campaign manager net wat té, en dat zegt wat in de wereld van P&R.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:53 schreef DUK het volgende:
Zaten weer wat grappige dingen in maar vond deze niet zo heel grappig. Vooral omdat de Leslie verhaallijn me niet geheel kon boeien.
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:07 schreef Cee het volgende:
Zo. Na een mini-marathon van Parks & Recreation waarbij ik de afgelopen 3 dagen minstens 20 afleveringen heb gekeken ga ik zometeen beginnen aan de laatste episode en dan ben ik bij en kan ik me eindelijk nestelen in dit topic.
Damn ik ben zo jaloersquote:Op woensdag 4 april 2012 17:17 schreef Felixa het volgende:
Ik was twee weken geleden in New York en alhoewel ze niet echt veel van Parks & Recreation hadden in de NBC Store heb ik toch deze beker gekocht.![]()
[ afbeelding ]
Vanaf 19 april de laatste vier afleveringen van dit seizoenquote:Op woensdag 4 april 2012 18:46 schreef Slickk het volgende:
Wat een awesome mok zeg![]()
Wanneer komt er een nieuw aflevering? Binnen een paar weken of moet ik denken in maanden?
Ik vind Community niet zo leuk de afgelopen afleveringen, terwijl ik groot fan ervan was in de eerste seizoenen...
Ja, dat wel. Ron had een veels te kleine rolquote:Op woensdag 25 april 2012 10:57 schreef Tim86 het volgende:
Was wel aardig, maar geen hoogtepunt nee. Andy met zijn favo films was wel echt geniaal though
Nee nog drie afleveringen!quote:Op woensdag 25 april 2012 12:08 schreef RacerDKB het volgende:
Ik vond hem leuk, helaas nog maar twee te gaan!
Volgende week gewoon normale schema + week er na ook.
Niet gelekt, gewoon eerder uitgezondenquote:Op woensdag 25 april 2012 12:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee nog drie afleveringen!
Ohnee grapje, kom er nu pas achter dat de nieuwe al is gelekt
Schijnt dat één of andere Canadese zender P&R naar de dinsdag heeft verplaatst. Verbaast mij ook dat dat kan. Zal NBC vast niet leuk vinden.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Niet gelekt, gewoon eerder uitgezondenZal wel een conflict geweest zijn met donderdagavond uitzending, meestal sport dat uigezonden moet worden.
quote:You are here because you gave us money. Now we will give you ribs. Also, you will watch the debate. If you like the debate, you will give us more money. That is all. Ron Swanson.
In Canada worden ze 2 dagen eerder uitgezonden dus vandaarquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef sbientje het volgende:
Die van donderdag staat ook alweer op internet. Ik vond m echt heel leuk!
Zulke momenten vind ik echt tenenkrommend. Laag niveau humor die ik liever niet zie.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:30 schreef sbientje het volgende:
toenz e met die bus de oprit van newport opkwamen, ik stikte van het lachen. en met die t-shirtschieters ook trouwens!
ik ben niet zo van het hoge niveau!quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zulke momenten vind ik echt tenenkrommend. Laag niveau humor die ik liever niet zie.
Heb ik altijd al gehadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:14 schreef DUK het volgende:
Ik voel een soort van vreemde aantrekkingskracht tot April.
Vond Ann eigenlijk vooral erg leuk in het eerste seizoen. (Je weet wel toen er nog iets was met een gatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:02 schreef DUK het volgende:
Rashida Jones mag er ook zijn. Ook heel lang een crush op..
Maar April enigszins onverwacht mijn hart gewonnen..
Same here, die word steeds leuker in allerlei opzichtenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:02 schreef DUK het volgende:
Rashida Jones mag er ook zijn. Ook heel lang een crush op..
Maar April enigszins onverwacht mijn hart gewonnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen goede bronquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Helaas, NBC heeft besloten om Parks nog maar dertien afleveringen te geven. Daarna is het voorgoed over
http://ohnotheydidnt.livejournal.com/68889098.html
quote:[–]cokobunner 389 punten 55 minuten geleden
I know you and your character have a lot things in common, in what ways are you drastically different from Ron? (if any)
permalink
[–]NickOfferman[S] 1366 punten 26 minuten geleden
I wouldn't call it drastic, but my penis is 5/8" larger than Ron's, in both length AND breadth, but it is held that he wields his with greater aplomb.
Met die lichtschakelaar ookquote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bloopers!
Moest ook erg lachen om Requiem for a Tuesday
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bloopers!
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bloopers!
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:10 schreef Quannum het volgende:
I can do what I want.
Ron
![]()
Geweldige aflevering, ben blij dat het terug is.
Ze verzint elkaar weer iets.quote:Op maandag 24 september 2012 19:30 schreef Felixa het volgende:
![]()
Leuk ook dat Julia Louis-Dreyfus eraan meedoet.
Ik vind Amy met kilometers voorsprong 'hotter' (quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef Franktastic1984 het volgende:
The 50 Hottest Funny Girls Of All Time
http://www.complex.com/pop-culture/2012/09/the-50-hottest-funny-girls-of-all-time/
Op 28:
[ afbeelding ]
Op 6:
[ afbeelding ]
Op 5:
[ afbeelding ]
Je maakt een grapje toch? Echt een lelijk wijf is dat, terwijl Rashida Jones kenkerlekker is.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:32 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vind Amy met kilometers voorsprong 'hotter' () Dan die actrice die Ann speelt. De actrice die April speelt staat dan wel weer terecht voor Amy.
Neuh.... geen grapje, echt mijn persoonlijke voorkeur... Maar wat weet ik er eigenlijk ook van als hetero-vrouwquote:Op donderdag 27 september 2012 00:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je maakt een grapje toch? Echt een lelijk wijf is dat, terwijl Rashida Jones kenkerlekker is.
April is leuker, die zou ik zeker liever neuken.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:24 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neuh.... geen grapje, echt mijn persoonlijke voorkeur... Maar wat weet ik er eigenlijk ook van als hetero-vrouwIk vind Rashida echt zo'n seutenlook hebben.... niet sexy.
Wist ik niet. Cool weetjequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de acteur die Perd Hapley speelt, alleen maar rollen speelt als news anchor / journalist? Ik vind het hilarisch. Jay Jackson - IMDb
You can really taste the ignorancance. - It's pronounced 'anchovies'.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:14 schreef Jivis het volgende:
Hilarisch weer. Donna die Fifty Shades of Grey aan het lezen was
.
Die oude councilman die Tom aansprak als 'my far strange friend'.
Johquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het is idd een schande dat deze series niet op dvd te koop is in Nederland. Zo dwing je mensen bijna tot downloaden.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
JohHet is geen primaire basisbehoefte hé.
Het is natuurlijk niet tof dat je het hier niet kan kopen, maar omdat nou te zeggen...
![]()
![]()
Wilde ik eerder aan jou vragenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]![]()
Verder gaat het hopelijk goed met
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wilde ik eerder aan jou vragen
Kom op zeg![]()
Zowel schande als dwang (dwingen) komt nogal fel over in deze context ja...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Volgens mij neem je het woord schande iets te serieus. Iets met relativiteit enzo. Natuurlijk is het geen levensbehoefte. Natuurlijk zijn er veel schandelijker dingen in de wereld. Maar het is een schande dat dit niet te koop is als ik het vergelijk met de troep die je wel kunt kopen bij de mediamarkt.
Ik ging ervan uit dat mensen opmerkingen over een tv-serie op het internet wel met een korrel zout konden nemen. Sorry, mijn fout.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zowel schande als dwang (dwingen) komt nogal fel over in deze context ja...Wel eens met de vergelijking over de wel beschikbare troep.
Deze discussie gaat nergens meer over, maar ik wil wel graag het laatste woord.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat mensen opmerkingen over een tv-serie op het internet wel met een korrel zout konden nemen. Sorry, mijn fout.
Hoe staat Tina Fey op #2 en Alison Brie op #7? Kutlijst.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef Franktastic1984 het volgende:
The 50 Hottest Funny Girls Of All Time
http://www.complex.com/pop-culture/2012/09/the-50-hottest-funny-girls-of-all-time/
Op 28:
[ afbeelding ]
Op 6:
[ afbeelding ]
Op 5:
[ afbeelding ]
Ik ook, maar zijn rol vind ik weer een stuk minder. Een dom iemand spelen is altijd grappig veel te makkelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:18 schreef Rahl het volgende:
Ik vind Chris Pratt met afstand de beste acteur van de serie. Volgens mij kan die een heel eind komen.
Oneens. Het is makkelijk, maar of het grappig is, is een tweede. Chris lukt het wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik ook, maar zijn rol vind ik weer een stuk minder. Een dom iemand spelen is altijd grappig veel te makkelijk.
Jazeker, gewoon op de site van NBC.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:26 schreef fliert het volgende:
Staan die maffe muurschilderingen ergens online?
Dat prikbord ook, waar hij op staat te drukken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:21 schreef Blistering het volgende:
Haha Tom met z'n zelfgemaakte iPhone, wat een baas
Hahaha die 'Pinterest' was inderdaad goed gedaan. Moest ook hardop lachen om de stukjes in het bos waar hij oneindig bleef praten over social media platforms en dat hij 'genoeg afleveringen van intervention' had gezien om te weten wat hij moest zeggen. Tomquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat prikbord ook, waar hij op staat te drukken.
Was goed jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:28 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Hahaha die 'Pinterest' was inderdaad goed gedaan. Moest ook hardop lachen om de stukjes in het bos waar hij oneindig bleef praten over social media platforms en dat hij 'genoeg afleveringen van intervention' had gezien om te weten wat hij moest zeggen. Tom![]()
En die congresman
Al helemaal als je ziet wie de tweets retweettequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Was goed jaOok dat stukje in de rechtbank waar ze zijn tweets voorlazen, vond ik hilarisch.
![]()
En dan ook die camera in kijken, epicquote:
Ja inderdaad, laatste vind ik ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Fart attack, hahaha.
Arme Jerry!
En yay voor Ben en Leslie! Hoop dat Ben weer terugkomt naar Pawnee, vind die scenes in Washington altijd wat minder. Ik wil gewoon Pawnee en z'n gekke inwoners zien.
Hoezo niet? Is toch nog te vroeg?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Is toch nog te vroeg?
Normaal gezien is dit de nieuwe:Zie mijn post hierboven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cameo volgende weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof..
"Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op zondag 11 november 2012 12:24 schreef Quannum het volgende:
Ik dacht op het einde echt dat Ron Jean Ralphio vol op zijn bek ging slaan. Al ligt dat niet echt in de spirit van de serie.
Het is trouwens Movember, een maand waarin mannen hun snor 'moeten' laten staan voor men's health (prostaatkanker ed). En wie kan het beste uitleggen hoe je een snor moet groeien?![]()
Je gaat lekker hard! Dat moment heb ik ook gehad een half jaartje geleden maar ik moest nog wachten tot september voor nieuwe afleveringen. Heb jij het toch beter bekekenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:18 schreef JDx het volgende:
Man man, wat kan ik lachen om deze serie, ben bijna bij. Gisteravond aflevering 4 of 5 gezien, die met halloween.
Dat begin, are you busy? That's not possible, I work for the government
En als die kids weg zijn en hij heeft toegezegd dat ie mee loopt met Halloween, what the hell just happened? Hahaha, lag dubbel.
Ron Swanson!
En laatste tijd echt steeds de neiging om in de tram of trein tegen een meisje te zeggen: "you are... literally the most... beautiful girl... I have... ever seen!"
Idd, beetje TE dom.quote:Op zondag 2 december 2012 13:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, ik vond April en Andy juist dit keer iets minder.
Eén van de grappigste afleveringen ooit!quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:30 schreef sbientje het volgende:
omg deze aflevering.. Eerst al leslie met haar merry congratuchristmascarol (jingle bells, jingle yay, jingle good for you) en toen ron op dat festival hahaha.
De vrouw van Jerry![]()
Jerry-diner-jingle![]()
Alles was leuk haha
en Duke Silver
quote:
Ja inderdaad. Die milf van Jerry trouwens, wtfquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:04 schreef Little_Acorn het volgende:
Haha, de grapdichtheid was heel hoog
Mijn mond viel open van verbazing. Had dezelfde reactie als Benquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Die milf van Jerry trouwens, wtfDeze aflevering was echt zo leuk dat ik 'm van de week nog een keer moet bekijken
die was ook leuk jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 04:46 schreef Felixa het volgende:
"I'm allergic to sushi. Every time I eat more than 80 sushis, I barf."![]()
Hij was nice idd!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:04 schreef Little_Acorn het volgende:
Haha, de grapdichtheid was heel hoog
Het is net als Community een serie waar je in moet groeien, niet even makkelijk 1 afleveringetje tussendoor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:16 schreef Jivis het volgende:
Hopen dat dit niet het laatste seizoen wordt, de kijkcijfers zijn nooit echt om over naar huis te schrijven geweest.
Echt? Dat is kut nieuws.quote:Op maandag 10 december 2012 17:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nu winterstop, 24 januari pas weer een nieuwe.
NEE.quote:Op maandag 10 december 2012 17:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nu winterstop, 24 januari pas weer een nieuwe.
Geweldig, mooie verhalen over de rekwisieten! Je staat daar normaal gesproken niet zo bij stil.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Erg leuk artikel over de beste 'props' uit het afgelopen jaar in Parks and Rec.
http://popstyle.ew.com/20(...)-master-gay-perello/
Echt hé. En altijd als ik herbekijk merk ik nog meer verborgen grapjes of grappige gezichtsuitdrukkingen op...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hou zo van deze serie. Helemaal bij met kijken en elke week niet kunnen wachten op de volgende.
haha, goed gecast ook, ze lijkt wel wat op Jean-Ralphioquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:25 schreef Marie30 het volgende:
Onze boy Jean-Ralphio heeft een tweelingzus en Tom gaat haar inhuren bij rent-a-swag... Dat gaat weer goed zijn! Can't wait!![]()
http://insidetv.ew.com/20(...)reation-jenny-slate/
lolquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Check deze pinterest-pagina van Rent a Swag
Tom die de swag showt
http://pinterest.com/nbcparksandrec/rent-a-swag/
Ik ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:39 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik lees dit echt alsof zij het zegt en het echt daar gebeurt, die raccoons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de relatie van Ben en Leslie in tegenstelling tot veel in-show koppeltjes niet zo storend. Ze zijn wel tof samen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:08 schreef Dos37 het volgende:
Seizoen 2 en 3 zijn heel gaaf, 4 wordt ook al iets minder dan gaat het teveel om Ben en Leslie.
"That's the wrong way to consume alcohol."quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:12 schreef bijdehand het volgende:
Son, there's no wrong way to consume alcohol.
Heb die al een tijd op de harde schijf staan. Wist niet dat hij erin speelde. Heb nu een extra reden om te kijken..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:22 schreef Dos37 het volgende:
De acteur die Andy speelt zat ook in Zero Dark Thirty zat de hele tijd te wachten tot ie Bert Mecklin ging doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |