Geen goede bronquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Helaas, NBC heeft besloten om Parks nog maar dertien afleveringen te geven. Daarna is het voorgoed over
http://ohnotheydidnt.livejournal.com/68889098.html
quote:[–]cokobunner 389 punten 55 minuten geleden
I know you and your character have a lot things in common, in what ways are you drastically different from Ron? (if any)
permalink
[–]NickOfferman[S] 1366 punten 26 minuten geleden
I wouldn't call it drastic, but my penis is 5/8" larger than Ron's, in both length AND breadth, but it is held that he wields his with greater aplomb.
Met die lichtschakelaar ookquote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bloopers!
Moest ook erg lachen om Requiem for a Tuesday
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bloopers!
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bloopers!
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:10 schreef Quannum het volgende:
I can do what I want.
Ron
![]()
Geweldige aflevering, ben blij dat het terug is.
Ze verzint elkaar weer iets.quote:Op maandag 24 september 2012 19:30 schreef Felixa het volgende:
![]()
Leuk ook dat Julia Louis-Dreyfus eraan meedoet.
Ik vind Amy met kilometers voorsprong 'hotter' (quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef Franktastic1984 het volgende:
The 50 Hottest Funny Girls Of All Time
http://www.complex.com/pop-culture/2012/09/the-50-hottest-funny-girls-of-all-time/
Op 28:
[ afbeelding ]
Op 6:
[ afbeelding ]
Op 5:
[ afbeelding ]
Je maakt een grapje toch? Echt een lelijk wijf is dat, terwijl Rashida Jones kenkerlekker is.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:32 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vind Amy met kilometers voorsprong 'hotter' () Dan die actrice die Ann speelt. De actrice die April speelt staat dan wel weer terecht voor Amy.
Neuh.... geen grapje, echt mijn persoonlijke voorkeur... Maar wat weet ik er eigenlijk ook van als hetero-vrouwquote:Op donderdag 27 september 2012 00:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je maakt een grapje toch? Echt een lelijk wijf is dat, terwijl Rashida Jones kenkerlekker is.
April is leuker, die zou ik zeker liever neuken.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:24 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neuh.... geen grapje, echt mijn persoonlijke voorkeur... Maar wat weet ik er eigenlijk ook van als hetero-vrouwIk vind Rashida echt zo'n seutenlook hebben.... niet sexy.
Wist ik niet. Cool weetjequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de acteur die Perd Hapley speelt, alleen maar rollen speelt als news anchor / journalist? Ik vind het hilarisch. Jay Jackson - IMDb
You can really taste the ignorancance. - It's pronounced 'anchovies'.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:14 schreef Jivis het volgende:
Hilarisch weer. Donna die Fifty Shades of Grey aan het lezen was
.
Die oude councilman die Tom aansprak als 'my far strange friend'.
Johquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het is idd een schande dat deze series niet op dvd te koop is in Nederland. Zo dwing je mensen bijna tot downloaden.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
JohHet is geen primaire basisbehoefte hé.
Het is natuurlijk niet tof dat je het hier niet kan kopen, maar omdat nou te zeggen...
![]()
![]()
Wilde ik eerder aan jou vragenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]![]()
Verder gaat het hopelijk goed met
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wilde ik eerder aan jou vragen
Kom op zeg![]()
Zowel schande als dwang (dwingen) komt nogal fel over in deze context ja...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Volgens mij neem je het woord schande iets te serieus. Iets met relativiteit enzo. Natuurlijk is het geen levensbehoefte. Natuurlijk zijn er veel schandelijker dingen in de wereld. Maar het is een schande dat dit niet te koop is als ik het vergelijk met de troep die je wel kunt kopen bij de mediamarkt.
Ik ging ervan uit dat mensen opmerkingen over een tv-serie op het internet wel met een korrel zout konden nemen. Sorry, mijn fout.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zowel schande als dwang (dwingen) komt nogal fel over in deze context ja...Wel eens met de vergelijking over de wel beschikbare troep.
Deze discussie gaat nergens meer over, maar ik wil wel graag het laatste woord.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat mensen opmerkingen over een tv-serie op het internet wel met een korrel zout konden nemen. Sorry, mijn fout.
Hoe staat Tina Fey op #2 en Alison Brie op #7? Kutlijst.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef Franktastic1984 het volgende:
The 50 Hottest Funny Girls Of All Time
http://www.complex.com/pop-culture/2012/09/the-50-hottest-funny-girls-of-all-time/
Op 28:
[ afbeelding ]
Op 6:
[ afbeelding ]
Op 5:
[ afbeelding ]
Ik ook, maar zijn rol vind ik weer een stuk minder. Een dom iemand spelen is altijd grappig veel te makkelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:18 schreef Rahl het volgende:
Ik vind Chris Pratt met afstand de beste acteur van de serie. Volgens mij kan die een heel eind komen.
Oneens. Het is makkelijk, maar of het grappig is, is een tweede. Chris lukt het wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik ook, maar zijn rol vind ik weer een stuk minder. Een dom iemand spelen is altijd grappig veel te makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |