quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:10 schreef Quannum het volgende:
I can do what I want.
Ron
![]()
Geweldige aflevering, ben blij dat het terug is.
Ze verzint elkaar weer iets.quote:Op maandag 24 september 2012 19:30 schreef Felixa het volgende:
![]()
Leuk ook dat Julia Louis-Dreyfus eraan meedoet.
Ik vind Amy met kilometers voorsprong 'hotter' (quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef Franktastic1984 het volgende:
The 50 Hottest Funny Girls Of All Time
http://www.complex.com/pop-culture/2012/09/the-50-hottest-funny-girls-of-all-time/
Op 28:
[ afbeelding ]
Op 6:
[ afbeelding ]
Op 5:
[ afbeelding ]
Je maakt een grapje toch? Echt een lelijk wijf is dat, terwijl Rashida Jones kenkerlekker is.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:32 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vind Amy met kilometers voorsprong 'hotter' () Dan die actrice die Ann speelt. De actrice die April speelt staat dan wel weer terecht voor Amy.
Neuh.... geen grapje, echt mijn persoonlijke voorkeur... Maar wat weet ik er eigenlijk ook van als hetero-vrouwquote:Op donderdag 27 september 2012 00:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je maakt een grapje toch? Echt een lelijk wijf is dat, terwijl Rashida Jones kenkerlekker is.
April is leuker, die zou ik zeker liever neuken.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:24 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neuh.... geen grapje, echt mijn persoonlijke voorkeur... Maar wat weet ik er eigenlijk ook van als hetero-vrouwIk vind Rashida echt zo'n seutenlook hebben.... niet sexy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |