Niet gelekt, gewoon eerder uitgezondenquote:Op woensdag 25 april 2012 12:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee nog drie afleveringen!
Ohnee grapje, kom er nu pas achter dat de nieuwe al is gelekt
Schijnt dat één of andere Canadese zender P&R naar de dinsdag heeft verplaatst. Verbaast mij ook dat dat kan. Zal NBC vast niet leuk vinden.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Niet gelekt, gewoon eerder uitgezondenZal wel een conflict geweest zijn met donderdagavond uitzending, meestal sport dat uigezonden moet worden.
quote:You are here because you gave us money. Now we will give you ribs. Also, you will watch the debate. If you like the debate, you will give us more money. That is all. Ron Swanson.
In Canada worden ze 2 dagen eerder uitgezonden dus vandaarquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef sbientje het volgende:
Die van donderdag staat ook alweer op internet. Ik vond m echt heel leuk!
Zulke momenten vind ik echt tenenkrommend. Laag niveau humor die ik liever niet zie.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:30 schreef sbientje het volgende:
toenz e met die bus de oprit van newport opkwamen, ik stikte van het lachen. en met die t-shirtschieters ook trouwens!
ik ben niet zo van het hoge niveau!quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zulke momenten vind ik echt tenenkrommend. Laag niveau humor die ik liever niet zie.
Heb ik altijd al gehadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:14 schreef DUK het volgende:
Ik voel een soort van vreemde aantrekkingskracht tot April.
Vond Ann eigenlijk vooral erg leuk in het eerste seizoen. (Je weet wel toen er nog iets was met een gatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:02 schreef DUK het volgende:
Rashida Jones mag er ook zijn. Ook heel lang een crush op..
Maar April enigszins onverwacht mijn hart gewonnen..
Same here, die word steeds leuker in allerlei opzichtenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:02 schreef DUK het volgende:
Rashida Jones mag er ook zijn. Ook heel lang een crush op..
Maar April enigszins onverwacht mijn hart gewonnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |