Jazeker, gewoon op de site van NBC.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:26 schreef fliert het volgende:
Staan die maffe muurschilderingen ergens online?
Dat prikbord ook, waar hij op staat te drukken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:21 schreef Blistering het volgende:
Haha Tom met z'n zelfgemaakte iPhone, wat een baas
Hahaha die 'Pinterest' was inderdaad goed gedaan. Moest ook hardop lachen om de stukjes in het bos waar hij oneindig bleef praten over social media platforms en dat hij 'genoeg afleveringen van intervention' had gezien om te weten wat hij moest zeggen. Tomquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat prikbord ook, waar hij op staat te drukken.
Was goed jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:28 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Hahaha die 'Pinterest' was inderdaad goed gedaan. Moest ook hardop lachen om de stukjes in het bos waar hij oneindig bleef praten over social media platforms en dat hij 'genoeg afleveringen van intervention' had gezien om te weten wat hij moest zeggen. Tom![]()
En die congresman
Al helemaal als je ziet wie de tweets retweettequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Was goed jaOok dat stukje in de rechtbank waar ze zijn tweets voorlazen, vond ik hilarisch.
![]()
En dan ook die camera in kijken, epicquote:
Ja inderdaad, laatste vind ik ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Fart attack, hahaha.
Arme Jerry!
En yay voor Ben en Leslie! Hoop dat Ben weer terugkomt naar Pawnee, vind die scenes in Washington altijd wat minder. Ik wil gewoon Pawnee en z'n gekke inwoners zien.
Hoezo niet? Is toch nog te vroeg?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Is toch nog te vroeg?
Normaal gezien is dit de nieuwe:Zie mijn post hierboven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cameo volgende weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof..
"Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op zondag 11 november 2012 12:24 schreef Quannum het volgende:
Ik dacht op het einde echt dat Ron Jean Ralphio vol op zijn bek ging slaan. Al ligt dat niet echt in de spirit van de serie.
Het is trouwens Movember, een maand waarin mannen hun snor 'moeten' laten staan voor men's health (prostaatkanker ed). En wie kan het beste uitleggen hoe je een snor moet groeien?![]()
Je gaat lekker hard! Dat moment heb ik ook gehad een half jaartje geleden maar ik moest nog wachten tot september voor nieuwe afleveringen. Heb jij het toch beter bekekenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:18 schreef JDx het volgende:
Man man, wat kan ik lachen om deze serie, ben bijna bij. Gisteravond aflevering 4 of 5 gezien, die met halloween.
Dat begin, are you busy? That's not possible, I work for the government
En als die kids weg zijn en hij heeft toegezegd dat ie mee loopt met Halloween, what the hell just happened? Hahaha, lag dubbel.
Ron Swanson!
En laatste tijd echt steeds de neiging om in de tram of trein tegen een meisje te zeggen: "you are... literally the most... beautiful girl... I have... ever seen!"
Idd, beetje TE dom.quote:Op zondag 2 december 2012 13:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, ik vond April en Andy juist dit keer iets minder.
Eén van de grappigste afleveringen ooit!quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:30 schreef sbientje het volgende:
omg deze aflevering.. Eerst al leslie met haar merry congratuchristmascarol (jingle bells, jingle yay, jingle good for you) en toen ron op dat festival hahaha.
De vrouw van Jerry![]()
Jerry-diner-jingle![]()
Alles was leuk haha
en Duke Silver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |