iddquote:Op zondag 5 februari 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
Een dijenkletser? Dat is heel wat anders Danny
Cultuurbarbaar!quote:
Inderdaad,quote:Op zondag 5 februari 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
Een dijenkletser? Dat is heel wat anders Danny
Confrontaties!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:52 schreef missU het volgende:
[..]
Mwa ligt eraan of er iets leuks voorbij komt wat t waard is
Freddyquote:Op zondag 5 februari 2012 19:52 schreef missU het volgende:
[..]
Mwa ligt eraan of er iets leuks voorbij komt wat t waard is
dude, daar ben je te jong voor !quote:Op zondag 5 februari 2012 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
alwéér deze, die is al in 3 lijsten geweest
Juffrouw Jannie is mijn stopwoordje om domme gebruikers aan te duidenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Oh dit vond ik zo irritant. Dat goeiesmorgens
20 jaar geleden was het mss nog leuk ja.quote:
Vooral zo halfgaar als de meeste mensen nuquote:Op zondag 5 februari 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
Mensen die dat IRL zeggen moeten een klap krijgen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
20 jaar geleden was het mss nog leuk ja.
Bij de Arenaquote:Op zondag 5 februari 2012 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kijk al die paupers op straat dan
Die werken daar...quote:Op zondag 5 februari 2012 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kijk al die paupers op straat dan
Die hebben tenminste nog een baanquote:
Ik ook, ik hoop dat ik morgen levend aankomquote:Op zondag 5 februari 2012 19:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Die hebben tenminste nog een baan
Ik heb gelukkig vrijquote:Op zondag 5 februari 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoop dat ik morgen levend aankom
Helemaal gehersenspoeld door zijn vaderquote:
Blij dat ik glij!quote:
PIEM0LZquote:
ik ook, maar dan met een panquote:Op zondag 5 februari 2012 19:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die Jonlink schijnt elke dag te barbequeën
ik mag geen tetten van karina postenquote:
Lijkt me geen goed idee neequote:Op zondag 5 februari 2012 19:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik mag geen tetten van karina posten
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik mag geen tetten van karina posten
Hij wou jou verkrachten!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:58 schreef missU het volgende:
Ik heb die nieuwe paus in het echt gezienHij is vet eng
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee neeAls je een ban aan je kont wil.
Hoe kan dat nou dat jij hem heb gezien?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:58 schreef missU het volgende:
Gelovigen zijn sowieso eng.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:58 schreef missU het volgende:
Mogen naakte alberto's wel dan???quote:Op zondag 5 februari 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, zit een beetje lastig.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:59 schreef donald_dick het volgende:
Is dat lekker, zo ban aan me kont?
[..]
Wat denk jequote:
Eigen schuldquote:
Dan had ik maar eerder geboren moeten zijnquote:
Goeie ouwe tijd.quote:
Nee man. reclame aan me reet.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:02 schreef Flitskikker het volgende:
Moet er onderhand niet weer eens reclame komen?
Eens En van die mensen die truckjes met dieren gingen doen in de studioquote:Op zondag 5 februari 2012 20:02 schreef StephanL het volgende:
Die shows van André van Duin waren goed
De Mol heeft de reclame afgeschaftquote:Op zondag 5 februari 2012 20:02 schreef Flitskikker het volgende:
Moet er onderhand niet weer eens reclame komen?
Ja, je hebt zoveel leuks gemist.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan had ik maar eerder geboren moeten zijn?
En Jaap Aapquote:Op zondag 5 februari 2012 20:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
Eens En van die mensen die truckjes met dieren gingen doen in de studio
En die uitvindenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dit valt nog wel mee.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja, je hebt zoveel leuks gemist.
Ja ik kan me nog herinneren dat ik bijna kapot ging bij een zo'n iets met dieren, weet alleen niet meer precies hoe het ging.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik word al oud jaren 90 lijkt alweer zo lang geledenquote:
Doler en dieren?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik kan me nog herinneren dat ik bijna kapot ging bij een zo'n iets met dieren, weet alleen niet meer precies hoe het ging.
nu?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:08 schreef tralalala het volgende:
3 op reis in N-Korea dan maar eventjes
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanaaf Albertoooooooooo?! En dat op mijn verjaardag??! BAMMMM!
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Al gezien.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:08 schreef tralalala het volgende:
3 op reis in N-Korea dan maar eventjes
Feliquote:Op zondag 5 februari 2012 20:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Internet faalt bij binnenlandse websites, Fok! is niet te bereiken, maar CNN wel bijvoorbeeldquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Als cadeau een gratis overnachting op deze camping
[ afbeelding ]
In de afgefikte caravan van van de week?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Bij mij laadt alles supertraag, al zeker 3 wekenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:09 schreef missU het volgende:
[..]
Internet faalt bij binnenlandse websites, Fok! is niet te bereiken, maar CNN wel bijvoorbeeldNu maar op mn mobiel
Die camping was toch inmiddels gesloten door de gemeentequote:Op zondag 5 februari 2012 20:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Das nog irritanterquote:Op zondag 5 februari 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij laadt alles supertraag, al zeker 3 weken
quote:
UPC is kut ole ole, terug naar tele2 ole olequote:
Tele2 is ook kut.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
UPC is kut ole ole, terug naar tele2 ole ole
Da's kut.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:09 schreef missU het volgende:
[..]
Internet faalt bij binnenlandse websites, Fok! is niet te bereiken, maar CNN wel bijvoorbeeldNu maar op mn mobiel
Spannend, hoelang ga je?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:12 schreef missU het volgende:
[..]
Na die docu van 3 op reis heb ik er nog meer zin in!
Ik laat wel een bank voor me stelen!quote:
maar er is toch altijd nog de CONFRONTATIEquote:Op zondag 5 februari 2012 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hmm drugs is niet zo boeiend.. of gaat hij het TOR netwerk op
BUTTFUCKCONFRONTATIE!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:15 schreef missU het volgende:
[..]
maar er is toch altijd nog de CONFRONTATIE
Ik heb een keer voor 200 euro 'gratis' meegenomenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik laat wel een bank voor me stelen!
Sowieso, ik zag al een gast wegrennen voor Albertoquote:Op zondag 5 februari 2012 20:15 schreef missU het volgende:
[..]
maar er is toch altijd nog de CONFRONTATIE
Foeifoei hoor!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:15 schreef missU het volgende:
[..]
Ik heb een keer voor 200 euro 'gratis' meegenomen
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:15 schreef missU het volgende:
[..]
Jij met je buttfuckWel glijmiddel gebruiken he
De kassamevrouw wilde het niet scannen, want volgens haar had ze dat al gedaanquote:
Oke, da's best wel nicequote:Op zondag 5 februari 2012 20:16 schreef missU het volgende:
[..]
De kassamevrouw wilde het niet scannen, want volgens haar had ze dat al gedaanNou dan ga ik daar verder ook niet over discussieren
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:15 schreef missU het volgende:
[..]
Jij met je buttfuckWel glijmiddel gebruiken he
Tofquote:
Is toch 200 euro.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:17 schreef missU het volgende:
[..]
Ja toch, was ook niet alsof ik daar nog niet genoeg had uitgegeven
quote:
Uhuh! Vraag me af of het dan ook zo vlotjes gaat als bij Floortjequote:
DOE ZELF NORMAALquote:
Ben je door Floortje op het idee gekomen of was dat al vantevoren?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:19 schreef missU het volgende:
[..]
Uhuh! Vraag me af of het dan ook zo vlotjes gaat als bij FloortjeJe leest ook veel andere verhalen op het internet... En ja Air Koryo heeft ook niet 's werelds beste reputatie
quote:
Dat was al 2 jaar geleden. Ik zat toen in een hotel in Beijing en daar ontmoette ik toevallig 2 Nederlanders die daar naartoe gingen. Dacht toen dat het vrijwel onmogelijk was! En sindsdien ben ik ervoor gaan sparenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben je door Floortje op het idee gekomen of was dat al vantevoren?
Waar zijn de gele duimpjes?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alcoholcontroles zonder BoB-sleutelhangers
Met wie ga je?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:21 schreef missU het volgende:
[..]
Dat was al 2 jaar geleden. Ik zat toen in een hotel in Beijing en daar ontmoette ik toevallig 2 Nederlanders die daar naartoe gingen. Dacht toen dat het vrijwel onmogelijk was! En sindsdien ben ik ervoor gaan sparen
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:24 schreef Studiotje het volgende:
Schiet die langharige natnek even van men tv
Hansie is de sport commentator van SBS, je weet tochquote:Op zondag 5 februari 2012 20:24 schreef Studiotje het volgende:
Schiet die langharige natnek even van men tv
Nou enquote:Op zondag 5 februari 2012 20:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hansie is de sport commentator van SBS, je weet toch
Dat krijg je van al dat chloor waterquote:Op zondag 5 februari 2012 20:26 schreef missU het volgende:
Die centenbak van haar ook, echt een oerlelijk wijf is dat
Ik ben benieuwd, als je weinig mag daar.quote:
nee, poedels zijn domquote:
Welquote:
quote:
there is an app for that!quote:
Jah, maar dat weet je van te voren he! Anders kan je beter naar een ander land gaanquote:
pleonasmequote:
Ja maar of je dan nog genoeg ziet om met een beetje voldaan gevoel naar huis te gaan, dat weet je niet van te voren.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:30 schreef missU het volgende:
[..]
Jah, maar dat weet je van te voren he! Anders kan je beter naar een ander land gaan
katokjestownquote:
chemo emoquote:
albertnoeeess!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wil geen wmb, ik wil albertoooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |