Hockeymeisjesgevecht?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:58 schreef twi het volgende:
Onverschilligheid, berusting.
En nieuwsgierig naar de filmpjes van het hockeymeisjesgevecht.
Ja, door het "opnemen voor Sooph"-karakter van de post nam ik het "Gevochten als leeuwen" ineens heel letterlijk.quote:
Ach so, het was wel heftig, maar niet fysiekquote:Op zondag 5 februari 2012 16:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, door het "opnemen voor Sooph"-karakter van de post nam ik het "Gevochten als leeuwen" ineens heel letterlijk.
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef Sapstengel het volgende:
06:30 gaat de wekker hier, dus ik post morgen vast hier dat ik moe ben.
Dit, zo'n beetje...quote:Op maandag 6 februari 2012 00:19 schreef kwiwi het volgende:
Boos, verdrietig, en heel alleen. Kan niks goed doen blijkbaar...
Ja dit dus, uiteindelijk om half 3 uur in slaap gevallenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef Sapstengel het volgende:
06:30 gaat de wekker hier, dus ik post morgen vast hier dat ik moe ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2012 08:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Sterk spul hé, dat ipecac.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: prima.
Sterkte, klinkt mooi klotequote:Op maandag 6 februari 2012 08:29 schreef Yuki het volgende:
Verrot geslapen, nog steeds verdrietig, alleen en met stomheid geslagen...
quote:Op maandag 6 februari 2012 08:56 schreef Partingglass het volgende:
Je hebt soms ban die dagen dat je smorgens al weet dat je beter in bed had kunnen blijven liggen.
Idd! Naja nu maar go with the flow. Wordt het vanzelf vanavond dan mag ik weer in mijn bedje kruipen. Inmiddels met een straalkacheltje mijn voeten weer warm gekregen. Dan nu maar ff goed aan de slag hierzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 08:56 schreef Partingglass het volgende:
Je hebt soms ban die dagen dat je smorgens al weet dat je beter in bed had kunnen blijven liggen.
quote:Op maandag 6 februari 2012 13:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Goed, lekker geslapen enzo. Zometeen naar m'n oma om haar te feliciteren met haar verjaardag.
Ik had gister een spel verloren en toen moest ik make-up op
Er zit alleen nog wat oogschaduw en eyeliner op![]()
De lippenstift, mascara en rouge heb ik eraf gekregen.
En hoe krijg je make-up weg zonder make-up-remove zooi?
Gebruik iets van vette nivea crème ofzo, op een wattenschijfje. Wel goed afspoelen daarna!!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Goed, lekker geslapen enzo. Zometeen naar m'n oma om haar te feliciteren met haar verjaardag.
Ik had gister een spel verloren en toen moest ik make-up op
Er zit alleen nog wat oogschaduw en eyeliner op![]()
De lippenstift, mascara en rouge heb ik eraf gekregen.
En hoe krijg je make-up weg zonder make-up-remove zooi?
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 13:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gebruik iets van vette nivea crème ofzo, op een wattenschijfje. Wel goed afspoelen daarna!!
Dikke kans dat je ook nog mascara tegenkomt
Succes!!
Dankjullie, ik zal eens wat proberenquote:Op maandag 6 februari 2012 13:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Godver de godver!
Bienelientjee heeft weer wat leuke dingen om de planning staan!En daar komt die keelpijn en algehele vermoeidheid weer aan! Heb ik nu govveredomme helemaal voor niets al bijna 2 maanden mij er extra op voorbereid door juist gezond te gaan doen en de nodige vitamientjes naar binnen te werken!
![]()
@ Neo Mullen: probeer eens een beetje olijfolie, vaseline?
Ja, vooral 'vet' werkt goed. Dus inderdaad olijfolie of iets dergelijks. Een washandje met zeep wil af en toe ook nog wel eens werken, maar dan moet je wel goed schrobben.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dankjullie, ik zal eens wat proberen
Zeep is erg pijnlijk bij eyeliner en oogschaduwquote:Op maandag 6 februari 2012 13:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, vooral 'vet' werkt goed. Dus inderdaad olijfolie of iets dergelijks. Een washandje met zeep wil af en toe ook nog wel eens werken, maar dan moet je wel goed schrobben.
OT: Voel me goed. Heb me voorgenomen vandaag weer gezond te eten. Dat heb ik vorige week een beetje verwaarloosd. Tot nu toe gaat het goed.
jammer om te horen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ongelooflijk fucking kut. He's no longer mine anymore
Vriend!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:18 schreef Toekito het volgende:
Happy Happy Joy Joy.
Van collega tegoed bonnen van Game mania gekregen voor in totaal 30 ¤
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef Yuki het volgende:
Gespannen, zenuwachtig, verdrietig... Bah, knoop in m'n maag van al die spanning
Same. Zwaar klote.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef minthy het volgende:
Ik voel me op de een of andere manier ontzettend voor de gek gehouden en voor lul gezet. Voelt waardeloos...
Dit, iets minder dan vanochtend maar nog steeds wel zo.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef Yuki het volgende:
Gespannen, zenuwachtig, verdrietig... Bah, knoop in m'n maag van al die spanning
Weet ik veel wat ze allemaal op zijn gezicht gesmeerd hebben.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeep is erg pijnlijk bij eyeliner en oogschaduw
Thanksquote:Op maandag 6 februari 2012 13:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, vooral 'vet' werkt goed. Dus inderdaad olijfolie of iets dergelijks. Een washandje met zeep wil af en toe ook nog wel eens werken, maar dan moet je wel goed schrobben.
OT: Voel me goed. Heb me voorgenomen vandaag weer gezond te eten. Dat heb ik vorige week een beetje verwaarloosd. Tot nu toe gaat het goed.
Thx babequote:
hee, don't feel sadquote:Op maandag 6 februari 2012 22:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thx babe
OT: mixed feelings. Goede, leuke auditie gehad met leuke mensenNu echter thuiskomen en piekeren over alle onbeantwoorde vragen... Voel me in de steek gelaten en machteloos
Moet je nagaan, mijn dagen zijn altijd 24 uurquote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
eindelijk kan ik even relaxen na een dag van 17 uur
Oh ja jij bent elke dag 24 uur op pad jaquote:Op maandag 6 februari 2012 22:42 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Moet je nagaan, mijn dagen zijn altijd 24 uur
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh ja jij bent elke dag 24 uur op pad ja
Gefeliciteerd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Thnx!
gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is nog piepjong
![]()
Gefeliciteerdquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Thnx!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dacht dat jij veel jonger was. maar je bent oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.feli.![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:10 schreef dawg het volgende:
[..]
dacht dat jij veel jonger was. maar je bent oud.Dan zijn we samen oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.feli.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
toen mijn ouders me dat ruim 2 jaar geleden vertelden wist ik ook niet wat me overkwam... "Mijn ouders scheiden niet" heb je wsl altijd voor ogen gehad. Tis zo onwerkelijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Leeg, verdrietig.. Het voelde gisteren alsof de grond onder me wegzakte.
Mijn ouders gaan scheiden.
Wat naarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn moeder heeft het me notabene een paar maanden geleden nog gezegd. Dat ze nooit uit elkaar zouden gaan. Ik snap het niet.. Misschien is het beter, maar ik snap het niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
toen mijn ouders me dat ruim 2 jaar geleden vertelden wist ik ook niet wat me overkwam... "Mijn ouders scheiden niet" heb je wsl altijd voor ogen gehad. Tis zo onwerkelijk.
Sterkte ermee
Heftig zeg, veel sterkte ermee! Gescheiden ouders lijken de standaard te gaan worden, dat is triest genoeg.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat eerste hoor je helaas wel vaker, maar sommige dingen kunnen gewoon ineens veranderen. Blijf niet te lang dubben over hoe dit had kunnen gebeuren in ieder geval...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:34 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het me notabene een paar maanden geleden nog gezegd. Dat ze nooit uit elkaar zouden gaan. Ik snap het niet.. Misschien is het beter, maar ik snap het niet.
Moet zo gaan werken.. Maar mijn hoofd staat er niet naar.
Dit ook wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:18 schreef dawg het volgende:
[..]
honger. en geen zin om boodschappen te doen.
Het was "maar" een auditie, maar in light of current things wel een kutgevoel...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*knuffel*
OT: moe, vanavond maar op tijd in bed..
Doe eens niet zo grappig. Als iemand baalt dat haar ouders vervelend doen heeft niemand behoefte aan zulke grapjes.quote:
Het is niet erg, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Doe eens niet zo grappig. Als iemand baalt dat haar ouders vervelend doen heeft niemand behoefte aan zulke grapjes.
No offense, maar het viel me al vaker op
En nu ga ik mezelf nuttig maken.
Ik heb altijd migraine bij sneeuw(val).. misschien ligt het daar aanquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zou blij zijn als die dagenlang durende hoofdpijn eens voorbij gaat
Van anderhalve week sporten ben je echt niet ineens dik, tenzij je heul veul gegeten hebt in de tussentijd?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:08 schreef Fera het volgende:
Net wakker, beetje verkeerd gelegen. Voel me de laatste tijd ook zo'n dikzak, heb al zeker anderhalve week niet gesport....
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:30 schreef Pino112 het volgende:
Chagrijnig en kut. Of misschien toch niet.
Ik weet het niet.
Ik weet t, maar zo voel ik me als ik n tijd niet sport. Misschien zijn dan de positieve stofjes uitgewerkt. Heb idd gister op de hometrainet gezeten, voelde me meteen beter!quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Van anderhalve week sporten ben je echt niet ineens dik, tenzij je heul veul gegeten hebt in de tussentijd?
En anders op je pasgekochte hometrainer wat gaan exercisen
quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet t, maar zo voel ik me als ik n tijd niet sport. Misschien zijn dan de positieve stofjes uitgewerkt. Heb idd gister op de hometrainet gezeten, voelde me meteen beter!![]()
Wth...quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
net iemand zien overlijden, best apart... I FEEL ALIVE!!!
quote:
Herkenbaar..quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:30 schreef Pino112 het volgende:
Chagrijnig en kut. Of misschien toch niet.
Ik weet het niet.
Ahwquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:28 schreef Yuki het volgende:
Alsof het allemaal nog niet genoeg was... Mijn lieve huisdiertje overleden
Voel me heel verdrietig en ontzettend alleen![]()
aww heel veel sterktequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:28 schreef Yuki het volgende:
Alsof het allemaal nog niet genoeg was... Mijn lieve huisdiertje overleden
Voel me heel verdrietig en ontzettend alleen![]()
Oh lees nu pas wat boven me staat, kut zegquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:01 schreef Yuki het volgende:
Thx, lief van jullie
Lieve, kleine, schuwe cavia van nog maar 3 jaar oud
Awww, ze zal vast een goed leventje hebben gehad bij jouquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:01 schreef Yuki het volgende:
Thx, lief van jullie
Lieve, kleine, schuwe cavia van nog maar 3 jaar oud
Goeden tip!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:14 schreef Under_Score het volgende:
zet je de oven nu vast aan, kan je morgen vroeg lekker ontbijten met een vers afbakbroodje![]()
voel me moe, dus slapen!
Oei. Dat is kut.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:55 schreef Mishu het volgende:
Weekendje met mijn stervende zus die er al akelig slecht uitziet, laten we maar zeggen, broodmager en ingevallen donkere ogen.
Ai, akelig om te horen.. Succes en sterkte gap!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:55 schreef Mishu het volgende:
Weekendje met mijn stervende zus die er al akelig slecht uitziet, laten we maar zeggen, broodmager en ingevallen donkere ogen.
Jemig, sterkte!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:55 schreef Mishu het volgende:
Sterkte...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:55 schreef Mishu het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:55 schreef Mishu het volgende:
Gewoon gaan sporten. Heb ik ook geen zin, maar ga het toch doenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:10 schreef grrrbeer het volgende:
Niet vooruit te branden. Nergens zin in.
Niet gesport, afspraak voor vanavond afgezegd... En ik ben nog moe ook
Sportschool om 18.00 dicht op zaterdagquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gewoon gaan sporten. Heb ik ook geen zin, maar ga het toch doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |