Hockeymeisjesgevecht?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:58 schreef twi het volgende:
Onverschilligheid, berusting.
En nieuwsgierig naar de filmpjes van het hockeymeisjesgevecht.
Ja, door het "opnemen voor Sooph"-karakter van de post nam ik het "Gevochten als leeuwen" ineens heel letterlijk.quote:
Ach so, het was wel heftig, maar niet fysiekquote:Op zondag 5 februari 2012 16:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, door het "opnemen voor Sooph"-karakter van de post nam ik het "Gevochten als leeuwen" ineens heel letterlijk.
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef Sapstengel het volgende:
06:30 gaat de wekker hier, dus ik post morgen vast hier dat ik moe ben.
Dit, zo'n beetje...quote:Op maandag 6 februari 2012 00:19 schreef kwiwi het volgende:
Boos, verdrietig, en heel alleen. Kan niks goed doen blijkbaar...
Ja dit dus, uiteindelijk om half 3 uur in slaap gevallenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef Sapstengel het volgende:
06:30 gaat de wekker hier, dus ik post morgen vast hier dat ik moe ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2012 08:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Sterk spul hé, dat ipecac.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: prima.
Sterkte, klinkt mooi klotequote:Op maandag 6 februari 2012 08:29 schreef Yuki het volgende:
Verrot geslapen, nog steeds verdrietig, alleen en met stomheid geslagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |