Dan moet je die even mailenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja, ik moest een stijl uitkiezen en het wordt een Nat Geo achtige reportage denk ik. De combinatie van achtergrondinformatie en fotografie is daar best ideaal.
Yep! Ik zie mijn docent woensdag als het goed is, dus dan zal ik e.e.a. vragen wat het handigst is.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:40 schreef freud het volgende:
[..]
Dan moet je die even mailen.
Serieus, niet te bescheiden. Er zit daar ook nog een redactie om zaken bij te schaven.
Met 't vliegtuig, prima! Alleen jammer van die irritante druk in je oren.quote:
Ja, lekker lopen omdat de metro/bus niet rijdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:55 schreef Pizza_Boom het volgende:
Moet je eigenlijk gaan als het OV staakt. S Bahn hoort niet bij het stadsvervoer, maar valt onder de spoorwegen, dus die rijden dan wel. Je ziet een hoop meer van de stad zonder metro en bus.
Niet geweest, tip niet gezien. Ben wel in Club weekend en white trash geweest. En een rare kroeg zonder verwarming, dus binnen was het 10/15 graden warmer dan buiten. En het was -10quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:01 schreef Doodkapje het volgende:
Vinnie, als je van een goede techno party wil genieten moet je naar Tresor gaan. In een oud fabriekscomplex met verschillende zalen http://maps.google.nl/map(...)17000852869149131811 Een aanrader!
En dan ga je letten op snowboots... dafuq?!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:35 schreef kanovinnie het volgende:
En een hoop hoeren. Gelukkig liepen ze allemaal op dezelfde snowboots, dus het was makkelijk om ze te ontwijken
Juist! Vlakbij het hostel. Rare plek met rare mensen.quote:
Het valt op als je om de 15/20 meter word aangesproken door een blond mokkel met een zwarte jas, dikke tetten en (dat viel pas bij de derde op) dezelfde snowboots.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En dan ga je letten op snowboots... dafuq?!
Bulk-inkoop met korting van de pooier?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 06:06 schreef kanovinnie het volgende:
Het valt op als je om de 15/20 meter word aangesproken door een blond mokkel met een zwarte jas, dikke tetten en (dat viel pas bij de derde op) dezelfde snowboots.
Zat er geen logo van het bordeel op die boots?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:37 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Bulk-inkoop met korting van de pooier?
Kweenie, Zou best kunnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:37 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Bulk-inkoop met korting van de pooier?
Die motor kan je ook vervangen door fotografiespullenquote:
Cool... concept of bestaat het al? te lui om te Googlenquote:
Mooi die dingen.quote:
Postenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:35 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zag er ook 1 over photographers voorbij komen ergens.
variant:quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
Ok, zo moeilijk was het niet.
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |