Hey! Leef jij ook nogquote:
lijkt me goed!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:40 schreef freud het volgende:
[..]
Hey! Leef jij ook nog. Weer een keer afspreken trouwens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EASA roept alle A380-toestellen terugquote:Alle toestellen, momenteel in bedrijf bij zeven verschillende luchtvaartmaatschappijen, moeten worden onderzocht op haarscheurtjes in de vleugels.
| 1 2 3 4 | Vertrek 13:25 Frankfurt (FRA) wo 07.03.2012 Lufthansa Toestel: AIRBUS A380 (Uitgevoerd door: Lufthansa) Aankomst 08:35 Tokio (NRT) +1 dag Reistijd: 11:10 Economy Class |
Oeps.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:27 schreef Doodkapje het volgende:
Ook lekker dit: EASA roept alle A380-toestellen terug
[..]
EASA roept alle A380-toestellen terug
Kijk ik op mijn ticket:
[ code verwijderd ]
Nice
Wat gaan de tandarts nu doen dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:33 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Oeps.![]()
Net weer bij de tandarts geweest. Ben nu naar een andere tandarts gegaan, die vorige was 3x niks..
Deze man was wel rustig en begripvol voor mijn situatie en angst. Gelukkig...
Hoop dat 'ie snel wat aan de voortanden kan doen gezien de sollicitaties die ik moet doen.
Pff .. dat is ook weer zoiets ..lol .. ben drukker dan ooit nu ik werkloos ben. Binnen 2 weken al 3 afwijzingen (meer dan 200 reacties). Inmiddels 9 visitekaartjes van uitzendbureaus en 3 sollicitaties nog lopen.
Eerst tandsteen verwijderen en polijsten. Daarna eerst het hoognodige, waarschijnlijk een wortelkanaalbehandeling met noodvulling om een kies te redden voor eventueel een kroon later.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wat gaan de tandarts nu doen dan?
geeft mij weer een reminder.... Ik moet ook op zoek naar een andere tandarts (zit zelfde schuitje)quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:37 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Eerst tandsteen verwijderen en polijsten. Daarna eerst het hoognodige, waarschijnlijk een wortelkanaalbehandeling met noodvulling om een kies te redden voor eventueel een kroon later.
Vind het verschrikkelijk, maar het moet gewoon. Ik heb bij deze tandarts wel een beter gevoel, ze houden ook meer rekening met het budget. Dat is ook wel fijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
geeft mij weer een reminder.... Ik moet ook op zoek naar een andere tandarts (zit zelfde schuitje)
Ik heb ook nog een mooie 400 prime liggen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ging even vliegtuigen fotograferen (had de 400mm nog liggen) wat een volk loopt daar rond zeg
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een mooie 400 prime liggen..
Goed zoquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:16 schreef Isdatzo het volgende:
Zei toch dat ik vrijdag ging jongeee.
Als je dat soort geld hebt, dan koop je toch geen Sonyquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:21 schreef Pizza_Boom het volgende:
Over tele's gesproken. Sony brengt ook wat leuks uit, een 500 mm F4 G(old). Kosten: 13k. Hmm, "iets" boven budget. Categorie op bestelling gemaakt...
Oja, is vannacht pas bekend gemaakt, klik voor het persbericht op de Sonysite
Nee, dan ga je natuurlijk voor de gisteren aangekondigde Pentax-DA 560mm f/5.6quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:43 schreef freud het volgende:
[..]
Als je dat soort geld hebt, dan koop je toch geen Sony
En wat is er nou in vredesnaam mis met Sony? Het hoeft je merk niet te zijn, maar dat gebash word ik aardig zat, zo her en der. Dat je onder de "Ik heb een DSLR met kitlens en nu maak ik goede fotos en ben ik fotograaf, want dure camera" figuren dit soort dingen hebt, a la, maar ik had toch gehoopt op mensen die wat meer boven merken staan onder de serieuze hobbyfotograaf/amateur/pro. Het gaat ten slotte om het plaatje, niet om welk merk. En ja, imho mag je dan best kwijlen bij apparatuur en glaswerk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:43 schreef freud het volgende:
[..]
Als je dat soort geld hebt, dan koop je toch geen Sony
Oeh goede reis!quote:Op donderdag 9 februari 2012 06:05 schreef kanovinnie het volgende:
Vanavond naar Berlijn. Tot maandag
Was idd ff narren, had andere PI moeten gebruiken. Dat ik geen enkele logica kan ontdekken in Sony DSLR's is wellicht door herhaaldelijke blootstelling aan Canon en Nikon. Heb het ook met Pentaxquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En wat is er nou in vredesnaam mis met Sony? Het hoeft je merk niet te zijn, maar dat gebash word ik aardig zat, zo her en der. Dat je onder de "Ik heb een DSLR met kitlens en nu maak ik goede fotos en ben ik fotograaf, want dure camera" figuren dit soort dingen hebt, a la, maar ik had toch gehoopt op mensen die wat meer boven merken staan onder de serieuze hobbyfotograaf/amateur/pro. Het gaat ten slotte om het plaatje, niet om welk merk. En ja, imho mag je dan best kwijlen bij apparatuur en glaswerk.
Nee, ze hebben het zeker af en toe niet door neequote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Net zoals Pentax-liefhebbers de Canon en Nikon-opzet soms niet begirjpen.
Okee, well..., NP!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:15 schreef freud het volgende:
[..]
Was idd ff narren, had andere PI moeten gebruiken. Dat ik geen enkele logica kan ontdekken in Sony DSLR's is wellicht door herhaaldelijke blootstelling aan Canon en Nikon. Heb het ook met Pentax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |