Is dat 70? Dacht dat het bij mij vandaan iets van 50 was. En jij woont nog steeds waar je eerst ook woonde?quote:
De ESP is inderdaad wel makkelijk met dit weerquote:Op maandag 6 februari 2012 10:45 schreef freud het volgende:
[..]
Auto met enige ondersteunende elektronica ftw. Mijn clio is net een dronken ballerina op een vloer vol kogellagers...
Ja, via pontje buitenhuizen. En ik werk aan de andere kant van schiphol.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:22 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Is dat 70? Dacht dat het bij mij vandaan iets van 50 was. En jij woont nog steeds waar je eerst ook woonde?
Nergens voor nodig.. gaat prima in de corsa met winterbanden. Ook in slechtere omstandigheden dan dit.. Nederlanders zijn gewoon watjes.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:45 schreef freud het volgende:
[..]
Auto met enige ondersteunende elektronica ftw. Mijn clio is net een dronken ballerina op een vloer vol kogellagers...
Denk ik normaal ook, maar tijdens het EK en WK, zeker als we in de finale komen, is het oorlog.quote:
Dat ja..quote:Op maandag 6 februari 2012 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Denk ik normaal ook, maar tijdens het EK en WK, zeker als we in de finale komen, is het oorlog.
Idd, dan moeten alle duitsers DOOD terwijl ik 't normaal een best prima volk vind.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Denk ik normaal ook, maar tijdens het EK en WK, zeker als we in de finale komen, is het oorlog.
't Maakt me echt geen reet uit. Voetbal is overrated. Miljoenen per jaar om een beetje tegen een balletje te trappen.quote:
quote:
Hehe, zie m'n site. Heb ik er even twee op gekieperd. Klik -> Hierr <-quote:Op maandag 6 februari 2012 23:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je vorige serie was trouwens gaaf!
Ze zouden op een gegeven moment toch ook de opvolger van de D700 moeten aankondigen... hopelijk met een D4 sensor zodra ze een D4s gaan uitbrengen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:00 schreef Ener-G het volgende:
Ben ook benieuwd naar de eerste real life tests. Zo op het eerste oog heeft ie niet dezelfde target als de D700 had, aan de andere kant ben ik benieuwd wat 36MP downscalen naar 12MP doet met je ruis.
Voor degenen die hoopten dat ie 1500 eu ging kosten, succesList price is 3000 dollar voor de D800 en 3300 voor de D800E, daar zal ongetwijfeld weer een wonky euro conversie overheen komen hier in Nederland
Mja, ik weet het niet. Ik zie de D700 als de kleine versie van de D3 en de D800 de kleine en ge-update versie van de D3x... Video boeit me niet zo en portretten en landschappen schiet ik niet zo vaak als concerten. FPS valt me nog mee... 4 fps max full-frame tov 5 fps bij de D700 met in het achterhoofd een verdrievoudiging van het aantal pixels.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:29 schreef Ener-G het volgende:
Ik denk dat je dan weer minimaal 2 jaar verder bent, als ze dat al gaan doen. Nikon zal zich niet weer zo snel stoten aan dezelfde steen, na het D700/D3 verhaal. De D800 is, alhoewel deze meer op de studio enthousiast lijkt gericht, gewoon de opvolger van de D700.
Of ze moeten nog met een D400 FX/DX gaan komen binnenkort als 'bereikbare enthousiast camera', de D300s is namelijk tegelijk met de D700 van de site gehaald.
Gaat het veel kosten denk je?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vrijdag met de 100-400 naar Rofa.
75,- analysekosten zeker?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Durven ze allemaal niet te zeggen.
I know that feel bro.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:29 schreef Doodkapje het volgende:
Hmmm... 6 uur lang dwangneurotisch track & trace checken omdat de status blijft hangen op "Chauffeur is onderweg"
...het zal wel glad zijn op de weg.
Zending afgeleverd bij de buren... great... zucht!quote:
Ja, hij was idd bij de buren geleverd... aan de overkantquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik denk dat je gewoon moet wachten tot de chauffeur weer op de hub is en zijn boordcomputer wordt uitgelezen. Zo rond 17u is dan idd een redelijke tijd om eens te gaan kijken of er nieuws is.
Ballen er niet afgevroren in Riga?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |