Link?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef Pizza_Boom het volgende:
Daar had ik nog een persiflage op gemaakt, namelijk wat er bij sommige gebeurt zodra ze een Sony gebruiker zien. Maar hij is idd geniaal.
Ja zo, ben nog even aan het edittenquote:
Het klokgebouw licht heeft nabewerking nodigquote:Op zondag 5 februari 2012 23:46 schreef freud het volgende:
"je moet editen"?
Ik verwachtte dat zo'n cam geen nabewerking nodig zou hebben![]()
Zeker waarquote:
Zoveel last heb jij er toch niet van? Of gaat het hele zooitje maar 2x/u i.p.v. 4x?quote:
Gisteren in Brussel geweest. De vertragingen vielen zwaar mee, alle treinen reden. Uiteindelijk iets van 10 minuten later thuis dan normaal. De NMBS kan dus wat de NS niet kan.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zoveel last heb jij er toch niet van? Of gaat het hele zooitje maar 2x/u i.p.v. 4x?
Auto met enige ondersteunende elektronica ftwquote:
Kan ook leuk zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 10:45 schreef freud het volgende:
[..]
Auto met enige ondersteunende elektronica ftw. Mijn clio is net een dronken ballerina op een vloer vol kogellagers...
Vrijdag 3.5 uur, van morgen bijna een uur. No offence, maar wat een kankerzooi. Zit er zwaar aan te denken om morgen de 70 km maar op de fiets te doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zoveel last heb jij er toch niet van? Of gaat het hele zooitje maar 2x/u i.p.v. 4x?
Ohw, 70, ik dacht dat je maar tot Amsterdam moest.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vrijdag 3.5 uur, van morgen bijna een uur. No offence, maar wat een kankerzooi. Zit er zwaar aan te denken om morgen de 70 km maar op de fiets te doen.
Nee. Schipholquote:Op maandag 6 februari 2012 13:34 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ohw, 70, ik dacht dat je maar tot Amsterdam moest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |