Is dat 70? Dacht dat het bij mij vandaan iets van 50 was. En jij woont nog steeds waar je eerst ook woonde?quote:
De ESP is inderdaad wel makkelijk met dit weerquote:Op maandag 6 februari 2012 10:45 schreef freud het volgende:
[..]
Auto met enige ondersteunende elektronica ftw. Mijn clio is net een dronken ballerina op een vloer vol kogellagers...
Ja, via pontje buitenhuizen. En ik werk aan de andere kant van schiphol.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:22 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Is dat 70? Dacht dat het bij mij vandaan iets van 50 was. En jij woont nog steeds waar je eerst ook woonde?
Nergens voor nodig.. gaat prima in de corsa met winterbanden. Ook in slechtere omstandigheden dan dit.. Nederlanders zijn gewoon watjes.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:45 schreef freud het volgende:
[..]
Auto met enige ondersteunende elektronica ftw. Mijn clio is net een dronken ballerina op een vloer vol kogellagers...
Denk ik normaal ook, maar tijdens het EK en WK, zeker als we in de finale komen, is het oorlog.quote:
Dat ja..quote:Op maandag 6 februari 2012 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Denk ik normaal ook, maar tijdens het EK en WK, zeker als we in de finale komen, is het oorlog.
Idd, dan moeten alle duitsers DOOD terwijl ik 't normaal een best prima volk vind.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Denk ik normaal ook, maar tijdens het EK en WK, zeker als we in de finale komen, is het oorlog.
't Maakt me echt geen reet uit. Voetbal is overrated. Miljoenen per jaar om een beetje tegen een balletje te trappen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |