Wow ja sterkte!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:35 schreef SP22 het volgende:
Getver.. Ik moet zo naar een uitvaart en ik zie er zoooo tegenop. Is de eerst uitvaart sinds die van mn moeder en het gaat zeker een emotionele gebeurtenis worden. (broer van 1 van mn beste vriendinnen).
Ik ga uiteraard wel, voor mn vriendin, maar ik ga ergens achter in een hoekje zitten geloof ik.
Ja, logisch. Zal ook wel weer gevoel omhooggooien... Sterkte!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:35 schreef SP22 het volgende:
Getver.. Ik moet zo naar een uitvaart en ik zie er zoooo tegenop. Is de eerst uitvaart sinds die van mn moeder en het gaat zeker een emotionele gebeurtenis worden. (broer van 1 van mn beste vriendinnen).
Ik ga uiteraard wel, voor mn vriendin, maar ik ga ergens achter in een hoekje zitten geloof ik.
Leuk, Duiven!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:38 schreef Xetran het volgende:
Ik had een compactcamera gekocht voor ~150 euro. Ik weet van mezelf wel dat je dan niet de meest geweldigste foto's maakt maar ik vind dat ik nu wel erg veel ruis op mijn foto's krijg. Ik had ook al het vorige model bij iemand thuis getest en daar had ik er voor zover ik weet ook niet zo erg last van. Volgensmij helpt de resolutie achteruit brengen wel een beetje, maar dat kan aan mij liggen. verder ben ik best radeloos, mijn telefoon maakt haast nog betere foto's dan dit.![]()
http://dl.dropbox.com/u/22477782/Casio/CIMG0048.JPG
Dit is met wat lagere resolutie, op zich ging het wel ok-ish dus.
http://dl.dropbox.com/u/22477782/Casio/CIMG0023.JPG
Dit ervoor
Vraag me af of ik me nu voor de gek aan het houden ben of dat dit gewoon zo hoort, of wellicht valt het wel mee. Echt geen idee, maar ik ga overmorgen naar Londen dus ik zou wel graag de mooiste foto's kunnen maken, mocht ik iets over het hoofd gezien hebben
edit: filmpjes zijn trouwens wel erg mooi..
Dit heeft meer met de afstand en het weinige licht te maken dan met ruis. Dit is gewoon bewegingsonscherpte in combinatie met een hoog ISOgetal.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:46 schreef Xetran het volgende:
Ik bedoelde gewoon dat je dingen redelijk snel onduidelijk en onscherp ziet zoals bij http://dl.dropbox.com/u/22477782/IMG_20120124_023753.jpg (van een andere camera) eigenlijk
Het zal idd wel aan mij liggen, maar ze leken kwalitatief wel heel erg op de foto's die mijn mobiel nog kan maken, op foto's in het donker na dan. Moet ook wel zeggen dat ik nogal kritisch kijk door in te zoomenIk zal hem wel meenemen, en dan zie ik het vanzelf wel. in ieder geval heel erg bedankt voor de hulp.
Indeed, veel sterkte met de voorbereiding ook. Ga je het ook ergens in NL publiceren?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:09 schreef Doodkapje het volgende:
Faaaakkk, dit wordt een heftige trip in Japan. Die vriend van mij gaat proberen een arts te vinden in het tsunamigebied die ik kan interviewen voor mijn cursus journalistiek. Aangezien hij daar zijn co-schappen heeft gelopen kent hij daar veel doktoren. Wel heftig om zo'n interview voor te bereiden
Ja thanks! Ligt er maar net aan. Misschien dat ik m na goedkeuring van de docent ergens aan kan bieden.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:51 schreef freud het volgende:
[..]
Indeed, veel sterkte met de voorbereiding ook. Ga je het ook ergens in NL publiceren?
Hoezo toestemming van docent? Ik denk dat er zeker afnemers zijn, ook grote media. Anders zeker Fok fp wel lijkt me.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:38 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja thanks! Ligt er maar net aan. Misschien dat ik m na goedkeuring van de docent ergens aan kan bieden.
Zonet terug van urbexen... loop je zomaar tegen een koperdief aan
Nee, zo'n hard hoofd heb ik ook weer nietquote:
Nah, goedkeuring in de zin van na suggesties en commentaar. Dan kijk ik wel wat het eindproduct is.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:00 schreef freud het volgende:
[..]
Hoezo toestemming van docent? Ik denk dat er zeker afnemers zijn, ook grote media. Anders zeker Fok fp wel lijkt me.
Mja, toch mooi voor je CV straks als je al publicaties hebt. Zou zeker eens een balletje opgooien bij een panorama, krant of online media voor het verhaal. Heb een paar jaar geleden kunnen regelen dat een vriend van me naar Bosnië kon voor zo'n verslag. Is goed verkocht en ontvangen, dus ik vermoed zeker dat er vraag naar is.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nee, zo'n hard hoofd heb ik ook weer niet
[..]
Nah, goedkeuring in de zin van na suggesties en commentaar. Dan kijk ik wel wat het eindproduct is.
Mja, ik moest een stijl uitkiezen en het wordt een Nat Geo achtige reportage denk ik. De combinatie van achtergrondinformatie en fotografie is daar best ideaal.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:52 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, toch mooi voor je CV straks als je al publicaties hebt. Zou zeker eens een balletje opgooien bij een panorama, krant of online media voor het verhaal. Heb een paar jaar geleden kunnen regelen dat een vriend van me naar Bosnië kon voor zo'n verslag. Is goed verkocht en ontvangen, dus ik vermoed zeker dat er vraag naar is.
Dan moet je die even mailenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja, ik moest een stijl uitkiezen en het wordt een Nat Geo achtige reportage denk ik. De combinatie van achtergrondinformatie en fotografie is daar best ideaal.
Yep! Ik zie mijn docent woensdag als het goed is, dus dan zal ik e.e.a. vragen wat het handigst is.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:40 schreef freud het volgende:
[..]
Dan moet je die even mailen.
Serieus, niet te bescheiden. Er zit daar ook nog een redactie om zaken bij te schaven.
Met 't vliegtuig, prima! Alleen jammer van die irritante druk in je oren.quote:
Ja, lekker lopen omdat de metro/bus niet rijdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:55 schreef Pizza_Boom het volgende:
Moet je eigenlijk gaan als het OV staakt. S Bahn hoort niet bij het stadsvervoer, maar valt onder de spoorwegen, dus die rijden dan wel. Je ziet een hoop meer van de stad zonder metro en bus.
Niet geweest, tip niet gezien. Ben wel in Club weekend en white trash geweest. En een rare kroeg zonder verwarming, dus binnen was het 10/15 graden warmer dan buiten. En het was -10quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:01 schreef Doodkapje het volgende:
Vinnie, als je van een goede techno party wil genieten moet je naar Tresor gaan. In een oud fabriekscomplex met verschillende zalen http://maps.google.nl/map(...)17000852869149131811 Een aanrader!
En dan ga je letten op snowboots... dafuq?!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:35 schreef kanovinnie het volgende:
En een hoop hoeren. Gelukkig liepen ze allemaal op dezelfde snowboots, dus het was makkelijk om ze te ontwijken
Juist! Vlakbij het hostel. Rare plek met rare mensen.quote:
Het valt op als je om de 15/20 meter word aangesproken door een blond mokkel met een zwarte jas, dikke tetten en (dat viel pas bij de derde op) dezelfde snowboots.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En dan ga je letten op snowboots... dafuq?!
Bulk-inkoop met korting van de pooier?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 06:06 schreef kanovinnie het volgende:
Het valt op als je om de 15/20 meter word aangesproken door een blond mokkel met een zwarte jas, dikke tetten en (dat viel pas bij de derde op) dezelfde snowboots.
Zat er geen logo van het bordeel op die boots?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:37 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Bulk-inkoop met korting van de pooier?
Kweenie, Zou best kunnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:37 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Bulk-inkoop met korting van de pooier?
Die motor kan je ook vervangen door fotografiespullenquote:
Cool... concept of bestaat het al? te lui om te Googlenquote:
Mooi die dingen.quote:
Postenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:35 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zag er ook 1 over photographers voorbij komen ergens.
variant:quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
Ok, zo moeilijk was het niet.
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |