Hier is het juist omgekeerd, gister mooi weer, vandaag wat bewolktquote:Op zondag 5 februari 2012 12:43 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag is het gewoon nog mooier weer dan gisteren he.
Maar nu heb ik vandaag alle binnenactiviteiten op de planning staan omdat ik gisteren ging wandelen, het zou bewolkt zijn
Ik vind het wel een aantrekkelijke 50+er bedacht ik me gisterquote:
Spannendquote:Op zondag 5 februari 2012 12:58 schreef Pagan het volgende:
Zoals ik al eerder riep
http://www.nu.nl/binnenla(...)nd-komen-bijeen.html
Of zouden ze bijeen komen om te gaan steengrillen of zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:05 schreef Bos81 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind je hem niet aantrekkelijk Bos?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik vind haar ook gewoon een prima uitstraling hebben.. Bullock dan.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
Sandra Bullock heeft een authentiek neusje
Theron is wel heel mooi!
Oh ja die film met Marky Mark and the Funky Bunch Wahlberg....quote:Op zondag 5 februari 2012 13:10 schreef Bos81 het volgende:
En Theron had natuurlijk een erg prima rol in Italian Job, wat toch wel 1 van mijn favoriete films van de laatste 10 jaar is.
Ja ik snap wat je bedoelt, ik vind haar ook leukquote:Op zondag 5 februari 2012 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook gewoon een prima uitstraling hebben.. Bullock dan.
Volgens is het wel een mooie man, maar ik heb daar niet zon kijk op en vond dit een leuke woordspelingquote:Op zondag 5 februari 2012 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Vind je hem niet aantrekkelijk Bos?
Jaquote:Op zondag 5 februari 2012 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja die film met Marky Mark and the Funky Bunch Wahlberg....
Oh ja die heb ik pas op zitten snorren, moet ook nog gekeken wordenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja
Wahlberg vond ik ook prima in The Shooter..
O ja hoe kan ik haar vergeten, maar anderzijds is het wel bekend dat ik ook deze Bellatrix leuk vindquote:Op zondag 5 februari 2012 13:22 schreef Pagan het volgende:
Helena Bonham Carter.![]()
Qua mannen weet ik het niet, komt ws. omdat ik niet op ze val.
Gewoon omdat Mini'squote:Op zondag 5 februari 2012 13:10 schreef Bos81 het volgende:
Italian Job, wat toch wel 1 van mijn favoriete films van de laatste 10 jaar is.
Whehe, ik noteer het!quote:Op zondag 5 februari 2012 13:40 schreef Pagan het volgende:
Strega wil graag Johnny Depp aan de lijst toevoegen.
De serie Mad Men.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, ik noteer het!
Christina Hendricks moest ik even googlen... even kijken of er een film in de rij staat die ik gezien heb.
Dat heb ik nou echt nog nooit gehad he, een man waarvan ik dacht: daar zou ik bi voor worden.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh jaaaaa Helena natuurlijk![]()
Die zou ik zo doen![]()
Angela Schijf dat vind ik nou echt zo een saai gewoontjes ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat heb ik nou echt nog nooit gehad he, een man waarvan ik dacht: daar zou ik bi voor worden.Ja allebei, maar vooral het laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
LOL, ik snap nu pas wat je bedoelt, na het lezen van je topicquote:Op zondag 5 februari 2012 15:33 schreef n00b13 het volgende:
Help! Ik zoek alvast een kamer. Worden die hier aangeboden?
Sorry. Ik was een beetje dom. Ik dacht dat dit het SC voor de elfstedentocht was, maar dat was niet. De TT misleidde mij.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LOL, ik snap nu pas wat je bedoelt, na het lezen van je topic
Ik heb nog geen kamers hier voorbij zien komen...
Geeft niks, best logisch dat je dat dacht vanwege de TTquote:Op zondag 5 februari 2012 15:42 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Sorry. Ik was een beetje dom. Ik dacht dat dit het SC voor de elfstedentocht was, maar dat was niet. De TT misleidde mij.
Ja, dat misschien wel een beetje, Een keurige moeder...quote:Op zondag 5 februari 2012 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh jaaaaa Helena natuurlijk![]()
Die zou ik zo doen![]()
Angela Schijf dat vind ik nou echt zo een saai gewoontjes ding
Ik heb mijn handen er van af gehouden, Iemand anders heeft overgenomenquote:
We hebben hem samen gemaakt, jij de eerste helft en ik de tweedequote:Op zondag 5 februari 2012 16:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb mijn handen er van af gehouden, Iemand anders heeft overgenomen
Teamwork.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben hem samen gemaakt, jij de eerste helft en ik de tweede
IK heb al gegeten restjes van gisteren. Ik moet echt nu strijden om geen nieuwe depressie te krigen. Eetlust is ver te zoeken...quote:
* Bos81 gooit een sneeuwbal in Zwabbers' mondquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* Bos81 gooit een sneeuwbal in Zwabbers' mond
Awwquote:Op zondag 5 februari 2012 17:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK heb al gegeten restjes van gisteren. Ik moet echt nu strijden om geen nieuwe depressie te krigen. Eetlust is ver te zoeken...
blarghgrblrlrlquote:Op zondag 5 februari 2012 17:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* Bos81 gooit een sneeuwbal in Zwabbers' mond
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:40 schreef oh-oh het volgende:
Chico liep als een treintje net, op zn uggjes![]()
[ afbeelding ]
tof he, androidquote:Op zondag 5 februari 2012 17:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh wacht, gewoon naar youtube via de chacha, coming up
Succesquote:Op zondag 5 februari 2012 17:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es aan het eten beginnen, filmpje post ik straks wel
de wedstrijd op zich is nog tot daar aan toe, maar dat gedoe eromheen en die mafkezen die als helden worden binnengehaald mogen van mij opzoutenquote:Op zondag 5 februari 2012 12:59 schreef oh-oh het volgende:
Die hele tocht kan me gestolen worden, ik heb er net zo veel mee als het carnaval, alleen is het verder weg dus heb ik er minder last van , en tis minder vaak
haha, dooie friezenquote:Op zondag 5 februari 2012 17:55 schreef gomi het volgende:
Ah en die mafkezen aan de kant mogen ze afschieten
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:55 schreef gomi het volgende:
Ah en die mafkezen aan de kant mogen ze afschieten
Laat maar, dan moeten de New KIds weer zombies gaan ruimen..quote:
friesland losgraven van nl, zeil erop en af laten varen richting groenland ofzo. Kunnen ze er t heel jaar door een elfstedentocht houdenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laat maar, dan moeten de New KIds weer zombies gaan ruimen..
Doe dat dan wel tijdens de zomervakantie wanneer er veel Duitsers op Terschelling zin.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:28 schreef gomi het volgende:
[..]
friesland losgraven van nl, zeil erop en af laten varen richting groenland ofzo. Kunnen ze er t heel jaar door een elfstedentocht houden
nah niets tegen duitsers hoor. Tenzij ook al een elfstedentocht willen. Dan mogen ze idd mee met die friezenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe dat dan wel tijdens de zomervakantie wanneer er veel Duitsers op Terschelling zin.
ik dol toch ook maar wat, of dacht je serieus dat ik die mensen wil laten afknallen?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik gein maar wat hoor ik heb ook niet echt een hekel aan de Duitsers, alleen wel als ze hier komen om te zuipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Mmmmm, dubieus!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gewoon de naaimachine niet gebruikt t hele weekend
's avonds een vent 's morgens een vent jonguhquote:Op maandag 6 februari 2012 07:25 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
t weekend is weer voorbij en ik ben verrot
was een leuke zondag en fijne avond
geloof me, k heb een hekel aan mensen die drama's bouwen om een kater heenquote:Op maandag 6 februari 2012 09:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
's avonds een vent 's morgens een vent jonguh![]()
Pis check dan:
nope, was dat maar zo, wel een draaidag gehad overdag, maar veel rustmomenten genomen.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Heb je er geen gekke dingen mee gedaan dan?
T slaat niet alleen op zuipen die uitspraak he
Je hart staat stil?quote:
Oh wowquote:Op maandag 6 februari 2012 09:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
's avonds een vent 's morgens een vent jonguh![]()
Pis check dan:
Die zeehond is zo ploens kopje onder als die hond wat doet, die schrikt snel genoegquote:Op maandag 6 februari 2012 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja tof he![]()
Ik zou wel bang zijn dat mn hond m wat zou doen denk ik hoor, als ik zo een hond had![]()
Maar hij komt zo leuk terug het zeehondje![]()
Hier wordt net taart gebracht
Mohhh Gertjequote:Op maandag 6 februari 2012 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Slagroomtaart met fruit, met het logo van het bedrijf van de client er op
Onze oude hond, die was ook dol op katten, zaten er katten op de schutting. Shela kwispelend er naar toe. Maar die katten moesten er niks van hebben. Sjefke zal ook wel graag met katten willen spelen, maf beestquote:Op maandag 6 februari 2012 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zeehond is zo ploens kopje onder als die hond wat doet, die schrikt snel genoeg
Mijne zou ermee (willen) spelen denk ik, die wilt ook met katten spelen, maar de katten willen niet
Hahaha met dat fustquote:
Ergens is het leuk, zijn ze wel sociaalquote:Op maandag 6 februari 2012 12:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Onze oude hond, die was ook dol op katten, zaten er katten op de schutting. Shela kwispelend er naar toe. Maar die katten moesten er niks van hebben. Sjefke zal ook wel graag met katten willen spelen, maf beest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |