quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Er zal wel wat met hem aan de hand zijn dan...quote:
Ben benieuwd wat de reden is dat El Ahmadi er niet in staat. Overigens blij dat Martins Indi weer minuten mag gaan pakken.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
EdwardVanCuilenborg @MegaFeyenoord
BREAKING Opstelling volgens @FR1908Nieuws Mulder; Mokotjo, Vlaar, Martins Indi, Nelom; Clasie, Leerdam, Bakkal; Fernandez, Guidetti, Schaken
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 05-02-2012 om 11:32:48Koeman vond dat hij het niet kon maken om het winnende #Feyenoord elftal van vorige te wijzigen. Vandaar El Ahmadi op de bank. #necfey reageer retweet
valt wat voor te zeggenquote:Op zondag 5 februari 2012 12:51 schreef TC03 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 05-02-2012 om 11:32:48Koeman vond dat hij het niet kon maken om het winnende #Feyenoord elftal van vorige te wijzigen. Vandaar El Ahmadi op de bank. #necfey reageer retweet
Makkelijk scoren bij de groep en tegelijkertijd El Ahmadi een beetje sparen met dit weer. Denk dat je van 25 graden naar -10 toch goed voelt bij het sporten.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:51 schreef TC03 het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:54 schreef Grifte het volgende:
Hmm ben benieuwd, verwacht wel wat meer van Mokotjo nu, afgelopen 2 wedstrijden was het nog niet best
True dat. Ik zou er zelf niet aan moeten denken. Ergens kan het ook niet goed voor je weerstand zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Makkelijk scoren bij de groep en tegelijkertijd El Ahmadi een beetje sparen met dit weer. Denk dat je van 25 graden naar -10 toch goed voelt bij het sporten.
En De Vrij.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Luxeprobleem voor Koeman zowaar.El Ahmadi op de bank zetten.
Volgens zanger Rinus wel dus.twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 05-02-2012 om 13:26:39El Ahmadi speelt wel. Volledige opstelling volgt. #necfey reageer retweet
Eredivisie Live bevestigt het zonet.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:31 schreef Slobeend het volgende:
Volgens zanger Rinus wel dus.twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 05-02-2012 om 13:26:39El Ahmadi speelt wel. Volledige opstelling volgt. #necfey reageer retweet
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Deze is zeker al lang geleden voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Dit. En ik hoop dat de concurrenten zoveel mogelijk punten verspelen tegen niet-concurrenten, dus ik zie die wedstrijd met een glimlach aan.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:59 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord wilde Gerndt ook hebben toch? Nou, ben blij dat ze het niet gedaan hebben. Wat een prutser.
als wij nu eens een keer profiteren.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. En ik hoop dat de concurrenten zoveel mogelijk punten verspelen tegen niet-concurrenten, dus ik zie die wedstrijd met een glimlach aan.
Idd en alleen daarom al is Feijenoord de beste club van NLquote:Op zondag 5 februari 2012 14:18 schreef Dekatria het volgende:
Echt, die lege plaatsen in de Arena nu. Dit is dus wat er gebeurt als het kut gaat in Amsterdam.
En dan denk ik aan ons, VVV-thuis vorig seizoen
Bahia op de reclame staan.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:18 schreef Dekatria het volgende:
Echt, die lege plaatsen in de Arena nu. Dit is dus wat er gebeurt als het kut gaat in Amsterdam.
En dan denk ik aan ons, VVV-thuis vorig seizoen
En die onterechte gele kaart aan Luc, die afgekeurde goal van een halve meter achter de lijn, de daaropvolgende vlam in de pan... ooh die wedstrijd had gewoon alles wat Feyenoord en haar Legioen groots maaktquote:Op zondag 5 februari 2012 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bahia op de reclame staan.Zag ik overigens pas in de samenvatting, lag toen op de grond met een random kale gozer op Z4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Dat van Geel al veel meer investeringsmogelijkheden had dan hij en dat talenten nog beter zijn geworden, en vijfhonderduuzendkeer *zucht* pffff *zucht*.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:30 schreef TC03 het volgende:
Ben benieuwd wat hij over Feyenoord gaat zeggen.
Driessen is echt áltijd een waar dramaquote:Op zondag 5 februari 2012 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
We hebben iig weer die geweldige commentator.![]()
Idd, maar ben geen fan van vroege voorsprongen./quote:
Toen geen Super Gquote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef exile79 het volgende:
Nu moeten ze wel wakker blijven, want het is echt zo'n verliespotje. Tegen VVV stonden ze ook eerst voor.
Volgens mij kwam Feyenoord bijna elke wedstrijd 2-1 achter te staan dit seizoen als ze vroeg de 1-0 scoordenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Idd, maar ben geen fan van vroege voorsprongen./
Ik denk dat hij blij is dat Feyenoord het goed doet.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat van Geel al veel meer investeringsmogelijkheden had dan hij en dat talenten nog beter zijn geworden, en vijfhonderduuzendkeer *zucht* pffff *zucht*.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef Dekatria het volgende:
Vroege goal. Dat is vooralsnog nooit goed afgelopen
Nu wakker blijven.
Niet zo huilen jongens.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Idd, maar ben geen fan van vroege voorsprongen./
Ik had bijna de hele wedstrijd gemist omdat ik dacht dat het half vijf zou beginnen...quote:
Ja, hij heeft meer weg van een CV dan De Vrij. Maar als Vlaar onoverhoopt vertrekt volgend seizoen zie ik een centrum De Vrij - Indi ook wel zitten.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
BMI jongens...luister naar m'n woorden. Dat wordt echt onze nieuwe CV. Nederlands Elftal, toptransfer etc.
En hij kan ook in de spits spelenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
BMI jongens...luister naar m'n woorden. Dat wordt echt onze nieuwe CV. Nederlands Elftal, toptransfer etc.
Juist, ze moeten hem alleen nooit op LB zetten, want dat is niet z'n ding. Maar als deze man zich gewoon rustig door blijft ontwikkelen hebben we over 3 jaar toch gewoon een geweldige verdediger die we voor een prachtig bedrag kunnen doorverkopen aan een Engelse ploeg? Dan is die gast nog steeds maar 22 of 23.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, hij heeft meer weg van een CV dan De Vrij. Maar als Vlaar onoverhoopt vertrekt volgend seizoen zie ik een centrum De Vrij - Indi ook wel zitten.
Echt een drama die scheids manquote:
Ik had een filmpje gezien van hem in jong Nederland, en daar zegt hij dat zijn favoriete positei LB is en zijn sterkste eigenschap is zijn opkomen. Laat ik nou precies het tegenovergestelde denkenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist, ze moeten hem alleen nooit op LB zetten, want dat is niet z'n ding. Maar als deze man zich gewoon rustig door blijft ontwikkelen hebben we over 3 jaar toch gewoon een geweldige verdediger die we voor een prachtig bedrag kunnen doorverkopen aan een Engelse ploeg? Dan is die gast nog steeds maar 22 of 23.
Ach...in die jeugdelftallen kun je toch nog niks zeggen over spelers. Zeker wat betreft de fysiekere spelers.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik had een filmpje gezien van hem in jong Nederland, en daar zegt hij dat zijn favoriete positei LB is en zijn sterkste eigenschap is zijn opkomen. Laat ik nou precies het tegenovergestelde denken
Leuke wedstrijd. We zijn beter.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef Grifte het volgende:
Gvd visite wou niet weg, eindelijk kan ik nu kijken, 0-1 voorsprong mooi zo. Leuke wedstrijd so far?
En nice Ajax verloren, kunnen we over ze heen
Bij jou ook alquote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef Grifte het volgende:
Gvd visite wou niet weg, eindelijk kan ik nu kijken, 0-1 voorsprong mooi zo. Leuke wedstrijd so far?
Ik laat ze niet eens binnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef Grifte het volgende:
Ja, wat een homo. Als je zo weinig autoriteit uitstraalt dat je voor dat soort dingen een kaart moet gaan trekken om orde te krijgen op het veld moet je misschien maar meteen stoppen met fluiten.quote:
"Dit is het antwoordapparaat van eight. Kijk eens op teletekst. Speelt Feyenoord? Ja? Dan moet je ook niet bellen hč?"quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Dit is het antwoordapparaat van eight. Kijk eens op teletekst. Speelt Feyenoord? Ja? Dan moet je ook niet bellen hč?"
ja als ze nu eens elke dag gaan trainen op corners ? Zou dat niet helpen ?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:07 schreef Euribob het volgende:
Ja, zolang we de corners verneuken kan NEC rustig alle ballen over de achterlijn schieten.
Mwoah, het was erg lastig. Hij had hem direct moeten geven, maar er liepen 5 NEC'ers terug.quote:
Eerst effe verkopen aan een Duitse club.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:09 schreef Grifte het volgende:
Lekker achteruit blijven lopen, doe mij maar BMI - De Vrij, meer rek ook nog in
Zat net hetzelfde te denken . Rond deze tijd scoorde vvv 2xquote:Op zondag 5 februari 2012 15:12 schreef RvLaak het volgende:
Hou er rekening mee jongens... Feyenoord heeft een hele vroege voorsprong. Verliezen is dus een reële optie
Nee, Nelom speelt lekker wil je zeggenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom staat die Fernandez er eigenlijk in? Veruit de slechtste op het veld, 2e wedstrijd op rij. Doe dan maar Jerson Cabralverlies.
Omdat het een buitenspeler is en daarmee ook een soort van eindstation van een aanval. Fernandez verliest de bal echter al op eigen helft en dat zie ik Schaken niet vaak doen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:15 schreef Tomasso het volgende:
Schaken is ook een garantie voor balverlies.
Ik zie het verband even niet hoor? Ik heb het over Fernandez?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, Nelom speelt lekker wil je zeggen. Feyenoord speelt niet echt flitsend tot nu toe
Wat een redenatie.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het een buitenspeler is en daarmee ook een soort van eindstation van een aanval. Fernandez verliest de bal echter al op eigen helft en dat zie ik Schaken niet vaak doen.
Dat met deze stand verdediging imo belangrijker is dan aanval... 1-0 voor is linkquote:Op zondag 5 februari 2012 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie het verband even niet hoor? Ik heb het over Fernandez?
Alsof jij op van die pareltjes te betrappen bent.quote:
Idd...dan moet de tegenstander er 2 scoren ipv 1 om te winnen?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat met deze stand verdediging imo belangrijker is dan aanval... 1-0 voor is link
Tis wel waar. Als je je buitenspelers dwingt om de bal in de ploeg te houden dan krijg je het voetbal van onder Been, waar er nooit een actie werd gemaakt en ze rond de 16 tegen een onzichtbare muur aanliepen. Zolang je positioneel als team goed staat, dan kan je zo 4-3-3 spelen als Feyenoord het nu doet.quote:
Wat voor Schaken geldt, geldt toch ook voor Fernandez? Allebei een buitenspeler, allebei hopeloos veel balverlies deze wedstrijdquote:Op zondag 5 februari 2012 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof jij op van die pareltjes te betrappen bent.Het is gewoon logisch dat een aanvaller vaak balverlies lijdt, want het is het eindstation van een aanval. Aan de andere kant reken ik daaronder niet dom balverlies zoals Fernandez dat steeds heeft. Maar jij zal het vast weer allemaal radicaal anders zien.
Echt WTF inderdaad. Maar voglns mij werd er direct afgefloten xDquote:Op zondag 5 februari 2012 15:19 schreef RvLaak het volgende:
Werd er nou net afgefloten? Krijg in ene Plus reclame in beeld
Dit dus.quote:
Of dat Koeman de boel weet te motiverenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef Gert het volgende:
Het had 0-2 moeten staan. Nu heb je de punten nog niet binnen terwijl dat al wel had gekund.
Hopelijk speelt NEC in de 2e helft net zo futloos, dan komt het wel goed.
Ik vind zijn lange ballen nog vaak te matig, maar drukzetten en jagen doet hij weer prima, net als Karim.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef TC03 het volgende:
Clasie speelt een topwedstrijd, geeft louter goeie passjes.Zou me niks verbazen als hij deze zomer al vertrekt als hij zo doorgaat...
Voor de rest een matige wedstrijd.
Dat vind ik vaak ook, maar vandaag heeft hij volgens mij maar één lange bal gespeeld die niet aankwam. Voor de rest allemaal erg snel en strak ingespeeld.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind zijn lange ballen nog vaak te matig, maar drukzetten en jagen doet hij weer prima, net als Karim.
Feyenoord laat vandaag gewoon zien waar ze kwalitatief staan. Helaasquote:Op zondag 5 februari 2012 15:26 schreef TC03 het volgende:
Ik snap niet waarom men zo positief is over Feyenoord, ik vind het wel meevallen vandaag hoor.
Hij probeert zijn autoriteit een beetje overdreven er door te duwen. De aanvoerder geeft een beetje commentaar en direct een kaart.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:25 schreef Cara het volgende:
en die scheids, welk asylum hebben ze die vandaan gevist? wat een doodfluiter
Hij is wel consequent, deed het bij Koolwijk ookquote:Op zondag 5 februari 2012 15:27 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Hij probeert zijn autoriteit een beetje overdreven er door te duwen. De aanvoerder geeft een beetje commentaar en direct een kaart.
Ik vind het ook wel goed eigenlijk. Het staat goed. Er is rust in de ploeg. Alleen jammer dat dan nét de kwaliteit ontbreekt om het voor rust al af te maken. Met name Fernandez had twee keer de kans om Guidetti alleen voor de keeper te zetten, maar zag het niet of wilde het niet zien (ik denk het eerste, wat dus eigenlijk ernstiger is).quote:Op zondag 5 februari 2012 15:26 schreef TC03 het volgende:
Ik snap niet waarom men zo positief is over Feyenoord, ik vind het wel meevallen vandaag hoor.
Als een kampioen de kleine wedstrijdjes winnenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord laat vandaag gewoon zien waar ze kwalitatief staan. Helaas
Het is allemaal vrij degelijk en niet spectaculair. Maar we komen niet in gevaar en domineren het spel.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:26 schreef TC03 het volgende:
Fernandez is gewoon echt te slecht, waar Schaken gewoon een waardevolle speler is JUIST door zijn balvastheid vergeleken met Cabral en Fernandez. Verder wil ik best voor de 3e keer herhalen dat ik dom balverlies op eigen helft of balverlies door een bijna lachwekkend gebrek aan techniek iets anders dan balverlies doordat een voorzet of een laatste pass niet aankomt. (Hoe jammer ik dit laatste ook vind.)quote:Op zondag 5 februari 2012 15:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat voor Schaken geldt, geldt toch ook voor Fernandez? Allebei een buitenspeler, allebei hopeloos veel balverlies deze wedstrijd.
Maar fap lekker verder op je mattie Schaken.
ik zag vlaar naar m toe lopen, zn mond niet eens open trekken en gelijk, bamquote:Op zondag 5 februari 2012 15:27 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Hij probeert zijn autoriteit een beetje overdreven er door te duwen. De aanvoerder geeft een beetje commentaar en direct een kaart.
Tja, laten we het hopen. Vandaag is daar wel de eerste test vanquote:Op zondag 5 februari 2012 15:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als een kampioen de kleine wedstrijdjes winnen![]()
(hopelijk)
quote:45+2. Feyenoord ging 6 keer eerder rusten met een voorsprong tegen NEC in Nijmegen, de Rotterdammers gaven de voorsprong niet meer uit handen en wonnen elk van de 6 duels.
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:29 schreef Muto het volgende:
Hebben ze een stagaire bij EL? Weer te vroeg naar de reclame
quote:
Hoe groot is de statistiche kans op 4 of meer goals verschil? Want dan staan we straks namelijk 4e.quote:
Dan moet je toch echt eens beter op Schaken gaan letten matrasje. Schaken levert wel een aantal voorzetten af ja, maar neemt zo vaak verkeerd aan en verliest op zo'n domme manier de bal.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fernandez is gewoon echt te slecht, waar Schaken gewoon een waardevolle speler is JUIST door zijn balvastheid vergeleken met Cabral en Fernandez. Verder wil ik best voor de 3e keer herhalen dat ik dom balverlies op eigen helft of balverlies door een bijna lachwekkend gebrek aan techniek iets anders dan balverlies doordat een voorzet of een laatste pass niet aankomt. (Hoe jammer ik dit laatste ook vind.)
Tomasso is dan ook niet echt serieus te nemen, hij ziet het altijd verkeerd.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:31 schreef Muto het volgende:
Ik heb Schaken tenminste twee drie redelijk voorzetten gegeven. Fernandez schoot ze direct op de tegenstander.
Ben niet zo goed in wiskundequote:Op zondag 5 februari 2012 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe groot is de statistiche kans op 4 of meer goals verschil? Want dan staan we straks namelijk 4e.
Nee, hij is nog steeds boos dat Simon niet is doorgebroken.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tomasso is dan ook niet echt serieus te nemen, hij ziet het altijd verkeerd.
Wie moeten ze dan wel opstellen volgens jou?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt eens beter op Schaken gaan letten matroosje.
Tenzij Feyenoord wat fanatieker en zorgvuldiger wordt, 0quote:Op zondag 5 februari 2012 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe groot is de statistiche kans op 4 of meer goals verschil? Want dan staan we straks namelijk 4e.
Nee, ik wil Vincken daar zien, snap dat dan.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tomasso is dan ook niet echt serieus te nemen, hij ziet het altijd verkeerd.
ben bang dat dat niet meer gebeurd.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, ik wil Vincken daar zien, snap dat dan.
Buitenspeler.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:33 schreef Grifte het volgende:
Die Elvis Manu, is dat een buitenspeler of een spits?
Zo ontzettend jammer dat we geen enkele goede buitenspeler hebben
Mooi dit. Je mag wel Fernandez helemaal kapot schelden omdat hij voor balverlies zorgt, maar bij Schaken mag het niet, want dan krijg je zo'n achterlijke dooddoener als ditquote:Op zondag 5 februari 2012 15:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie moeten ze dan wel opstellen volgens jou?
Inderdaad. Hopelijk wordt Fernandez in de rust al gewisseldquote:Op zondag 5 februari 2012 15:31 schreef Muto het volgende:
Ik heb Schaken tenminste twee drie redelijk voorzetten gegeven. Fernandez schoot ze direct op de tegenstander.
Veel slechter dan Cabral/Fernandez/Schaken zal het wel niet worden, dus ik pleit voor hem een kans te gevenquote:
Fernandez zorgt voor balverlies omdat hij domme dingen doet, Schaken heeft balverlies als hij een actie probeert te maken. Echter, bij Schaken lukt er ook nog weleens wat, bij Fernandez niet. Risico in je spel is inherent aan een buitenspeler, dus balverlies zal bij buitenspelers relatief vaak voorkomen. Echter, bij Fernandez is er balverlies nog lang voordat hij risico zou moeten nemen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mooi dit. Je mag wel Fernandez helemaal kapot schelden omdat hij voor balverlies zorgt, maar bij Schaken mag het niet, want dan krijg je zo'n achterlijke dooddoener als dit.
Onze slechtste die staat nog met een fluitje daar.quote:
Had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Fernandez zorgt voor balverlies omdat hij domme dingen doet, Schaken heeft balverlies als hij een actie probeert te maken. Echter, bij Schaken lukt er ook nog weleens wat, bij Fernandez niet. Risico in je spel is inherent aan een buitenspeler, dus balverlies zal bij buitenspelers relatief vaak voorkomen. Echter, bij Fernandez is er balverlies nog lang voordat hij risico zou moeten nemen.
Dus speelt Fernandez extreem goed. Goed argument man.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt eens beter op Schaken gaan letten matrasje. Schaken levert wel een aantal voorzetten af ja, maar neemt zo vaak verkeerd aan en verliest op zo'n domme manier de bal.
Waar haal je die eerste zin nou weer vandaan? Ga je boot poetsenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus speelt Fernandez extreem goed. Goed argument man.Je weet zelf ook wel dat Schaken gewoon de meest stabiele en waardevolle buitenspeler is van het stel.
Ik stem voor. Heb veel gekankerd op Cabral, maar slechter dan Fernandez kan het toch niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:33 schreef Muto het volgende:
Maar ergens hoop ik dat Cabral een kans krijgt in de 70ste minuut. Ben toch benieuwd hoe hij dit signaal oppakt.
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik stem voor. Heb veel gekankerd op Cabral, maar slechter dan Fernandez kan het toch niet.
Zo begonnen we ook met Schaken en zie nu wat er van hem geworden isquote:
Stop eens man. Deze wedstrijd is Fernandez echt niet meer dan Schaken hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik stem voor. Heb veel gekankerd op Cabral, maar slechter dan Fernandez kan het toch niet.
Jouw argument is anders wel minstens zo niet-steekhoudend als waar jij anderen van beticht. Schaken speelt slecht dus is Fernandez niet slecht.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mooi dit. Je mag wel Fernandez helemaal kapot schelden omdat hij voor balverlies zorgt, maar bij Schaken mag het niet, want dan krijg je zo'n achterlijke dooddoener als dit.
Dat beweer ik helemaal nergens knul.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jouw argument is anders wel minstens zo niet-steekhoudend als waar jij anderen van beticht. Schaken speelt slecht dus is Fernandez niet slecht.![]()
![]()
Overigens: 2-0 (door Fernandez![]()
)
DSC 1quote:Op zondag 5 februari 2012 15:39 schreef Grifte het volgende:
(Als iemand nog de sopcast channel van Feyenoord voor me heeft, zou die me willen DMen. In het topic daarvoor werd er enkel een aangegeven die het niet doet, bvd)
Just can't get enough
Je begon gelijk over Schaken toen ik het alleen over Fernandez had. Overigens hou ik nu gewoon m'n bek want je Fappie-boi-Fernandez heeft er net 1 ingeprikt.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat beweer ik helemaal nergens knul.
Ff SC opnieuw startenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Probeerde ik, zegt ie dat ie data niet kan retrieven
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:43 schreef DaMart het volgende:
Als ze de score nou verdubbelen, zijn we ook Heerenveen voorbij op de ranglijst.
Tis al prachtig dat het al 0-2 staat. Ik had er geen gerust gevoel bij, laat ik het zo zeggen.quote:
Weinig mensen hier, denk ikquote:Op zondag 5 februari 2012 15:44 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Tis al prachtig dat het al 0-2 staat. Ik had er geen gerust gevoel bij, laat ik het zo zeggen.
No worries, je kan natuurlijk ook gewoon een EL abo afsluitenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doet het nog niet, kijk wel lekker verder op me Engelse stream, in ieder geval bedankt
Volledig terecht ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:45 schreef Euribob het volgende:
Jezus zeg, duidelijk dat de mensen bij Radio Rijnmond brunomartinsindi.nl volschrijven. Alleen maar lovend over hem.
Hoorde het ook al ja. Geweldig.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:46 schreef onlogisch het volgende:
Hoor ze langzaam zingen
Schitterend. In de kuip hoor je hand in hand tegenwoordig in 12.7 seconden voorbij komen
Niet eens digitale tv hierquote:Op zondag 5 februari 2012 15:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
No worries, je kan natuurlijk ook gewoon een EL abo afsluiten
Heb ik ook niet, gewoon internet abo... Goedkoper en loopt maar een paar seconden achter op TV, dus geen spoilersquote:Op zondag 5 februari 2012 15:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet eens digitale tv hier![]()
En normaal loopt het wel goed met de sopcast streams
Mooi langzaam zingen daar ook, goed bezig Happel/Caland
Gaat ook eindeloos doorquote:Op zondag 5 februari 2012 15:46 schreef onlogisch het volgende:
Hoor ze langzaam zingen
Schitterend. In de kuip hoor je hand in hand tegenwoordig in 12.7 seconden voorbij komen
Jezus...ik hoor 'm nu pas.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:52 schreef exile79 het volgende:
"Maar hij prefereert een handigheidje. Met de voeten. ...........is meer een voetigheidje."pffffff
Veel balbezit maar toch weinig kansen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb goede hoop op de 3 en 4-0. We moeten dit gewoon afstraffen en lekker die 3e plek pakken.
quote:
quote:
Eerste toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
aan het eind van het seizoen natuurlijk
Hoe zie je dat voor je?quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Europa League volgend jaar in eigen huis winnen. CL het jaar daarop (2014) om met een Nederlands elftal bestaande uit 10 Ajacieden met een geweldig gevoel het WK te beginnen en winnen.
Klinkt dit ook realistisch in jullie oren?
Last time I checked, was The Kuip ons huis!quote:Op zondag 5 februari 2012 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Europa League volgend jaar in eigen huis winnen. CL het jaar daarop (2014) om met een Nederlands elftal bestaande uit 10 Ajacieden met een geweldig gevoel het WK te beginnen en winnen.
Klinkt dit ook realistisch in jullie oren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |