quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Er zal wel wat met hem aan de hand zijn dan...quote:
Ben benieuwd wat de reden is dat El Ahmadi er niet in staat. Overigens blij dat Martins Indi weer minuten mag gaan pakken.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
EdwardVanCuilenborg @MegaFeyenoord
BREAKING Opstelling volgens @FR1908Nieuws Mulder; Mokotjo, Vlaar, Martins Indi, Nelom; Clasie, Leerdam, Bakkal; Fernandez, Guidetti, Schaken
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 05-02-2012 om 11:32:48Koeman vond dat hij het niet kon maken om het winnende #Feyenoord elftal van vorige te wijzigen. Vandaar El Ahmadi op de bank. #necfey reageer retweet
valt wat voor te zeggenquote:Op zondag 5 februari 2012 12:51 schreef TC03 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 05-02-2012 om 11:32:48Koeman vond dat hij het niet kon maken om het winnende #Feyenoord elftal van vorige te wijzigen. Vandaar El Ahmadi op de bank. #necfey reageer retweet
Makkelijk scoren bij de groep en tegelijkertijd El Ahmadi een beetje sparen met dit weer. Denk dat je van 25 graden naar -10 toch goed voelt bij het sporten.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:51 schreef TC03 het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:54 schreef Grifte het volgende:
Hmm ben benieuwd, verwacht wel wat meer van Mokotjo nu, afgelopen 2 wedstrijden was het nog niet best
True dat. Ik zou er zelf niet aan moeten denken. Ergens kan het ook niet goed voor je weerstand zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Makkelijk scoren bij de groep en tegelijkertijd El Ahmadi een beetje sparen met dit weer. Denk dat je van 25 graden naar -10 toch goed voelt bij het sporten.
En De Vrij.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Luxeprobleem voor Koeman zowaar.El Ahmadi op de bank zetten.
Volgens zanger Rinus wel dus.twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 05-02-2012 om 13:26:39El Ahmadi speelt wel. Volledige opstelling volgt. #necfey reageer retweet
Eredivisie Live bevestigt het zonet.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:31 schreef Slobeend het volgende:
Volgens zanger Rinus wel dus.twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 05-02-2012 om 13:26:39El Ahmadi speelt wel. Volledige opstelling volgt. #necfey reageer retweet
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Deze is zeker al lang geleden voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Dit. En ik hoop dat de concurrenten zoveel mogelijk punten verspelen tegen niet-concurrenten, dus ik zie die wedstrijd met een glimlach aan.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:59 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord wilde Gerndt ook hebben toch? Nou, ben blij dat ze het niet gedaan hebben. Wat een prutser.
als wij nu eens een keer profiteren.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. En ik hoop dat de concurrenten zoveel mogelijk punten verspelen tegen niet-concurrenten, dus ik zie die wedstrijd met een glimlach aan.
Idd en alleen daarom al is Feijenoord de beste club van NLquote:Op zondag 5 februari 2012 14:18 schreef Dekatria het volgende:
Echt, die lege plaatsen in de Arena nu. Dit is dus wat er gebeurt als het kut gaat in Amsterdam.
En dan denk ik aan ons, VVV-thuis vorig seizoen
Bahia op de reclame staan.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:18 schreef Dekatria het volgende:
Echt, die lege plaatsen in de Arena nu. Dit is dus wat er gebeurt als het kut gaat in Amsterdam.
En dan denk ik aan ons, VVV-thuis vorig seizoen
En die onterechte gele kaart aan Luc, die afgekeurde goal van een halve meter achter de lijn, de daaropvolgende vlam in de pan... ooh die wedstrijd had gewoon alles wat Feyenoord en haar Legioen groots maaktquote:Op zondag 5 februari 2012 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bahia op de reclame staan.Zag ik overigens pas in de samenvatting, lag toen op de grond met een random kale gozer op Z4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Dat van Geel al veel meer investeringsmogelijkheden had dan hij en dat talenten nog beter zijn geworden, en vijfhonderduuzendkeer *zucht* pffff *zucht*.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:30 schreef TC03 het volgende:
Ben benieuwd wat hij over Feyenoord gaat zeggen.
Driessen is echt áltijd een waar dramaquote:Op zondag 5 februari 2012 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
We hebben iig weer die geweldige commentator.![]()
Idd, maar ben geen fan van vroege voorsprongen./quote:
Toen geen Super Gquote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef exile79 het volgende:
Nu moeten ze wel wakker blijven, want het is echt zo'n verliespotje. Tegen VVV stonden ze ook eerst voor.
Volgens mij kwam Feyenoord bijna elke wedstrijd 2-1 achter te staan dit seizoen als ze vroeg de 1-0 scoordenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Idd, maar ben geen fan van vroege voorsprongen./
Ik denk dat hij blij is dat Feyenoord het goed doet.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat van Geel al veel meer investeringsmogelijkheden had dan hij en dat talenten nog beter zijn geworden, en vijfhonderduuzendkeer *zucht* pffff *zucht*.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef Dekatria het volgende:
Vroege goal. Dat is vooralsnog nooit goed afgelopen
Nu wakker blijven.
Niet zo huilen jongens.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Idd, maar ben geen fan van vroege voorsprongen./
Ik had bijna de hele wedstrijd gemist omdat ik dacht dat het half vijf zou beginnen...quote:
Ja, hij heeft meer weg van een CV dan De Vrij. Maar als Vlaar onoverhoopt vertrekt volgend seizoen zie ik een centrum De Vrij - Indi ook wel zitten.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
BMI jongens...luister naar m'n woorden. Dat wordt echt onze nieuwe CV. Nederlands Elftal, toptransfer etc.
En hij kan ook in de spits spelenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
BMI jongens...luister naar m'n woorden. Dat wordt echt onze nieuwe CV. Nederlands Elftal, toptransfer etc.
Juist, ze moeten hem alleen nooit op LB zetten, want dat is niet z'n ding. Maar als deze man zich gewoon rustig door blijft ontwikkelen hebben we over 3 jaar toch gewoon een geweldige verdediger die we voor een prachtig bedrag kunnen doorverkopen aan een Engelse ploeg? Dan is die gast nog steeds maar 22 of 23.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, hij heeft meer weg van een CV dan De Vrij. Maar als Vlaar onoverhoopt vertrekt volgend seizoen zie ik een centrum De Vrij - Indi ook wel zitten.
Echt een drama die scheids manquote:
Ik had een filmpje gezien van hem in jong Nederland, en daar zegt hij dat zijn favoriete positei LB is en zijn sterkste eigenschap is zijn opkomen. Laat ik nou precies het tegenovergestelde denkenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist, ze moeten hem alleen nooit op LB zetten, want dat is niet z'n ding. Maar als deze man zich gewoon rustig door blijft ontwikkelen hebben we over 3 jaar toch gewoon een geweldige verdediger die we voor een prachtig bedrag kunnen doorverkopen aan een Engelse ploeg? Dan is die gast nog steeds maar 22 of 23.
Ach...in die jeugdelftallen kun je toch nog niks zeggen over spelers. Zeker wat betreft de fysiekere spelers.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik had een filmpje gezien van hem in jong Nederland, en daar zegt hij dat zijn favoriete positei LB is en zijn sterkste eigenschap is zijn opkomen. Laat ik nou precies het tegenovergestelde denken
Leuke wedstrijd. We zijn beter.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef Grifte het volgende:
Gvd visite wou niet weg, eindelijk kan ik nu kijken, 0-1 voorsprong mooi zo. Leuke wedstrijd so far?
En nice Ajax verloren, kunnen we over ze heen
Bij jou ook alquote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef Grifte het volgende:
Gvd visite wou niet weg, eindelijk kan ik nu kijken, 0-1 voorsprong mooi zo. Leuke wedstrijd so far?
Ik laat ze niet eens binnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef Grifte het volgende:
Ja, wat een homo. Als je zo weinig autoriteit uitstraalt dat je voor dat soort dingen een kaart moet gaan trekken om orde te krijgen op het veld moet je misschien maar meteen stoppen met fluiten.quote:
"Dit is het antwoordapparaat van eight. Kijk eens op teletekst. Speelt Feyenoord? Ja? Dan moet je ook niet bellen hè?"quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Dit is het antwoordapparaat van eight. Kijk eens op teletekst. Speelt Feyenoord? Ja? Dan moet je ook niet bellen hè?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |