quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
nee, bier en tv...straks naar bed. heb maar een weekend van 1 dagquote:Op zondag 5 februari 2012 00:10 schreef welkominspace het volgende:
jullie nog plannen voor vanavond?
één bullit/wodka, mjah, best wel...quote:Op zondag 5 februari 2012 00:08 schreef cofi het volgende:
damn, sd, jij bent snel! nog nuchter ofzo?
quote:Top 20 in de PTA SC-reeks op 03-02-2012
01. 068 Sounddragon
02. 060 welkominspace
03. 026 ZwartmetSuiker
04. 025 Duvel
05. 022 lipje
06. 021 H-D
07. 017 Anne
08. 011 Paladijn
09. 008 L0we
10. 007 Dingest
11. 007 krokdown
12. 005 blup
13. 003 Pietverdriet
14. 003 densmee
15. 002 Grielen
16. 001 BaraCuda
17. 001 Tjabbo
18. 001 InFrA-WiZ
19. 001 Mercer
Dan duw je hem toch effe aan?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:12 schreef welkominspace het volgende:
duitsland is wel baas ja
maar dat kan in friesland ook wel
ik ga zometeen nog ff op pad denk ik, afhankelijk van of de auto start
wat ga je doen? waar in frl woon je ergens?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:12 schreef welkominspace het volgende:
duitsland is wel baas ja
maar dat kan in friesland ook wel
ik ga zometeen nog ff op pad denk ik, afhankelijk van of de auto start
ik woon godverdomme niet in frieslandquote:Op zondag 5 februari 2012 00:13 schreef cofi het volgende:
[..]
wat ga je doen? waar in frl woon je ergens?
dit is oosterpark, hier hebben ze maar mee te werkenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:14 schreef Sounddragon het volgende:
Moet je niet te vaak doen voor hetzelfde euvel; trappen ze niet meer in tegenwoordig.
held! moet eerlijk zeggen dat ik te gaar was om een nieuwe te starten:-pquote:Op zondag 5 februari 2012 00:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
één bullit/wodka, mjah, best wel...
De nieuwe stond natuurlijk al klaar met dat gebagger van jullie
[..]
groningers...;-pquote:Op zondag 5 februari 2012 00:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dit is oosterpark, hier hebben ze maar mee te werken
heerlijke stadquote:
Ik moet er nog een paar om Alexxxxx in te halenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:15 schreef cofi het volgende:
[..]
held! moet eerlijk zeggen dat ik te gaar was om een nieuwe te starten:-p
quote:Top 10 Topic-openers
1 Alexxxxx - 293
2 ThaFreak - 241
3 M5 - 125
4 Anne - 108
5 Sounddragon - 75
6 Hugster - 64
7 lipje - 60
8 Xtreem - 51
9 hermandeperman - 49
10 Tjabbo - 43
als ik de lapo heb mag jij hem voor me openenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik moet er nog een paar om Alexxxxx in te halen
[..]
hier idem...maar is vlakbij jou...;-pquote:Op zondag 5 februari 2012 00:19 schreef Sounddragon het volgende:
Pfuu, volgens het KNMI is het alweer bijna minus 14 hier
Producten in mijn koelkast (die ook in een onverwarmd deel van het huis staat) zijn al half bevroren. En dat heeft niets met de koelstand van het apparaat te makenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:19 schreef Sounddragon het volgende:
Pfuu, volgens het KNMI is het alweer bijna minus 14 hier
Lapohunten is banbaar jeweetsquote:Op zondag 5 februari 2012 00:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als ik de lapo heb mag jij hem voor me openen![]()
Isdazzo?quote:
die fietsers in groningen zijn suicidaal....been there, done thatquote:Op zondag 5 februari 2012 00:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
heerlijke stad
alleen nou is groningen al een paar keer fietsstad van het jaar geweest, met andere woorden: kut voor de automobilist
en ik kan om fysieke redenen niet fietsen dus moet altijd om de fietsers heen zigzaggen
Ja, tegenwoordig moet je rap met de boodschappen naar huis, anders is alles bevroren, en de koelkast staat op de verwarmingsstandquote:Op zondag 5 februari 2012 00:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Producten in mijn koelkast (die ook in een onverwarmd deel van het huis staat) zijn al half bevroren. En dat heeft niets met de koelstand van het apparaat te maken
behoorlijk ja, hoewel elke groninger deze regel kent:"nooit stoppen maar er gewoon omheen" maar dat geldt vooral voor fietsers vs voetgangersquote:Op zondag 5 februari 2012 00:22 schreef cofi het volgende:
[..]
die fietsers in groningen zijn suicidaal....been there, done that
Hmkay, we wonen samen, dus ja, dat ben ikquote:Op zondag 5 februari 2012 00:23 schreef cofi het volgende:
[..]
jep....tenminsre, als je bij je chick bent;-)
mijn zusje woonde in groningen...heb al een paar keer bijna een fietser voor de auto gehad. gelukkig is het telkens goed gegaan. toch zonde van zo'n bumper...quote:Op zondag 5 februari 2012 00:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
behoorlijk ja, hoewel elke groninger deze regel kent:"nooit stoppen maar er gewoon omheen" maar dat geldt vooral voor fietsers vs voetgangers
ok, naja, dan zit ik een kmof 10 a 15 bij je vandaan:-pquote:Op zondag 5 februari 2012 00:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmkay, we wonen samen, dus ja, dat ben ik
daarom ben ik er ook zo trots op dat ik al zolang schadevrij rijquote:Op zondag 5 februari 2012 00:26 schreef cofi het volgende:
[..]
mijn zusje woonde in groningen...heb al een paar keer bijna een fietser voor de auto gehad. gelukkig is het telkens goed gegaan. toch zonde van zo'n bumper...
Ok.. Nimwegen?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:27 schreef cofi het volgende:
[..]
ok, naja, dan zit ik een kmof 10 a 15 bij je vandaan:-p
valt me nog mee, als ik zie hie die fietsers zich daar gedragen...afschieten dat volkquote:Op zondag 5 februari 2012 00:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
daarom ben ik er ook zo trots op dat ik al zolang schadevrij rij
ik heb zelf ook weel vaak genoeg op een motorkap gelegen trouwens
en met de scooter wel eens op een goep fietsers ingereden enzo
Eigenlijk moet ik nu beginnen met een ijsvoorraad aan te leggen voor in de zomer. Nu smelt het inderdaad niet als het een paar uur in de kofferbak van de geparkeerde auto ligtquote:Op zondag 5 februari 2012 00:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig moet je rap met de boodschappen naar huis, anders is alles bevroren, en de koelkast staat op de verwarmingsstand
De gang hier is niet verwarmd, volgens mij vriest het daar nu gewoon
ja, ik roep hier ook elke keer dat er eentje voor me duikt "volgende keer rij ik gewoon doorquote:Op zondag 5 februari 2012 00:30 schreef cofi het volgende:
[..]
valt me nog mee, als ik zie hie die fietsers zich daar gedragen...afschieten dat volk
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat jij beter überhaupt niet veel met verkeer te maken moet hebbenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
daarom ben ik er ook zo trots op dat ik al zolang schadevrij rij
ik heb zelf ook weel vaak genoeg op een motorkap gelegen trouwens
en met de scooter wel eens op een goep fietsers ingereden enzo
Veel plezier danquote:Op zondag 5 februari 2012 00:26 schreef welkominspace het volgende:
hier is het ook -11 zie ik
en de verwarming in de auto doet het dus niet
Ghi, da's wel een kewl idee om te kijken of het vriest, ga ik effe doen zometeenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik nu beginnen met een ijsvoorraad aan te leggen voor in de zomer. Nu smelt het inderdaad niet als het een paar uur in de kofferbak van de geparkeerde auto ligt
Ik ga vannacht gewoon op een paar punten in huis die onverwarmd zijn - waaronder mijn slaapkamer, en daarom slaap ik in de woonkamer- bakjes met water neerzetten en kijken hoe dat er morgen aan toe is
Water in de wc-pot had vanavond al een nieuw ijslaagje.
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:32 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat jij beter überhaupt niet veel met verkeer te maken moet hebben![]()
haha, ergwns in mijn hoofd, ging die gedachte ook al rondquote:Op zondag 5 februari 2012 00:32 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat jij beter überhaupt niet veel met verkeer te maken moet hebben![]()
Da's wel redelijk in de buurt iddquote:
maar gezien je contacten met politie en justitie is het maar de vraag hoekang dat zo blijftquote:Op zondag 5 februari 2012 00:33 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat valt reuze mee
ik ben een uitstekende chauffeur die al zeker 6/7 jaar schadevrij autorijd
alleen met de scooter en motor wil ik wel eens m'n grenzen opzoeken ja
Doe maar niet, vooral met die laatste is de kans op auwie nogal aanwezig. Als je mazzel hebt..quote:Op zondag 5 februari 2012 00:33 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat valt reuze mee
ik ben een uitstekende chauffeur die al zeker 6/7 jaar schadevrij autorijd
alleen met de scooter en motor wil ik wel eens m'n grenzen opzoeken ja
wrs voelt ie er in het laatste geval helemaal niks van :-pquote:Op zondag 5 februari 2012 00:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe maar niet, vooral met die laatste is de kans op auwie nogal aanwezig. Als je mazzel hebt..
ja dat weet ik jaquote:Op zondag 5 februari 2012 00:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe maar niet, vooral met die laatste is de kans op auwie nogal aanwezig. Als je mazzel hebt..
serieus gast....zou het wat rustiger aan gaan doen als ik jou was...quote:Op zondag 5 februari 2012 00:38 schreef welkominspace het volgende:
ben wel eens met een passagier achterop door een bushokje getyft omdat die vent nog nooit achterop had gezeten en net toen we plat gingen voor de bocht in paniek raakte
maar die vent bleef toen dus doodstil liggen en ik was echt ff bang dat ie dood was
maar toen begon ie te lachen
die eikel kwam er een stuk beter vanaf dan ik
Dan heb je weer 'mazzel'quote:Op zondag 5 februari 2012 00:36 schreef cofi het volgende:
[..]
wrs voelt ie er in het laatste geval helemaal niks van :-p
ja, dit was wel echt een kutbocht hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:39 schreef cofi het volgende:
[..]
serieus gast....zou het wat rustiger aan gaan doen als ik jou was...
En toch doen hequote:
niet meerquote:
juist in dat soort situaties onderscheidt een goede bestuurder zich van een malloot.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:40 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, dit was wel echt een kutbocht hoor.
die is alleen al moeilijk omdat ie heel onoverzichtelijk is en ik ging dus plat en toen sprong die vent er opeens af ofzo
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghi, da's wel een kewl idee om te kijken of het vriest, ga ik effe doen zometeen
ja, ik was gewoon vergeten te zeggen dat ie niet bang moest zijn in de bochtenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:41 schreef cofi het volgende:
[..]
juist in dat soort situaties onderscheidt een goede bestuurder zich van een malloot.
Enkel glas; mooie ijsbloemenquote:
gezien je verhalen denk ik dat elk (niet suicidaal) persoon zich niet lekker zou voelen bij jou achter op de motor...quote:Op zondag 5 februari 2012 00:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, ik was gewoon vergeten te zeggen dat ie niet bang moest zijn in de bochten
ik dacht dat hij dat wel wist want hij vertelde me achteraf pas dat dit de eerste keer achterop was en er dus vanaf probeerde te springen.
als ik hem van te voren ff hand voorbereid was het nooit gebeurd nee
+1quote:Op zondag 5 februari 2012 00:44 schreef cofi het volgende:
[..]
gezien je verhalen denk ik dat elk (niet suicidaal) persoon zich niet lekker zou voelen bij jou achter op de motor...
ja nogmaals ik zoek/zocht altijd m'n grenzen op maar dit was niet zo'n gevalquote:Op zondag 5 februari 2012 00:44 schreef cofi het volgende:
[..]
gezien je verhalen denk ik dat elk (niet suicidaal) persoon zich niet lekker zou voelen bij jou achter op de motor...
Ik heb nu bakjes in het midden van de slaapkamer, keuken, berging/bijkeuken en hal staanquote:Op zondag 5 februari 2012 00:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghi, da's wel een kewl idee om te kijken of het vriest, ga ik effe doen zometeen
Mag ik je nog even herinneren aan die post van daarnet met een onervaren achterpassagier plat in een onoverzichtelijke bocht, en iets met een bushokje?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja nogmaals ik zoek/zocht altijd m'n grenzen op maar dit was niet zo'n geval
ik vind in 6-7 jaar tijd 2 ongelukken waarbij 1 keer ik zelf gewond ben geraakt en verder niemand toch niet verkeerd.
ik ga heus niet als een idioot rijden met iemand achterop
eerlijk gezegd vind ik het aantal ongelukken nogal veel. juist omdat er een gewonde bij gevallen is...heb bijna 10 jaar mijn rijbewijs en meer dan een krasje hab ik niet gereden en rij gemiddeld 25.000km per jaarquote:Op zondag 5 februari 2012 00:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja nogmaals ik zoek/zocht altijd m'n grenzen op maar dit was niet zo'n geval
ik vind in 6-7 jaar tijd 2 ongelukken waarbij 1 keer ik zelf gewond ben geraakt en verder niemand toch niet verkeerd.
ik ga heus niet als een idioot rijden met iemand achterop
Ik ook minder als normaal, maar dat komt voornamelijk doordat ik veel nachtdiensten heb, en dan rijd ik liever niet op de motor omdat ik dan klaarwakker ben als ik thuiskom, en da's niet de bedoeling.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niet meer
ik heb dit jaar niet eens motor gereden geloof ik, alleen op de snorbrommer en af en toe bromfiets door de stad
maar ik wist dus niet dat ie onervaren wasquote:Op zondag 5 februari 2012 00:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mag ik je nog even herinneren aan die post van daarnet met een onervaren achterpassagier plat in een onoverzichtelijke bocht, en iets met een bushokje?![]()
En ik kan nog wel wat dingen uit de vorige SC vissen die ik hoofdschuddend heb zitten lezen
damn...dit doet me denken aan een anti.kraakhuis waar ik ooit gewoond heb. daar vroor op een gegeven mome.t zelfa.de spoelbak van de plee dicht....quote:Op zondag 5 februari 2012 00:49 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb nu bakjes in het midden van de slaapkamer, keuken, berging/bijkeuken en hal staanSlaapkamer en hal grenzen wel aan de woonkamer die ik redelijk warm stook. Dunne muurtjes dus misschien dat daar toch wat warmte doorstroomt. Woonkamer-keuken zit een deur tussen, dus kan ook warmte naartoe en kom ik ook wat vaker door. Eigenlijk denk ik dat alleen de berging/bijkeuken echt kans maakt, al heb ik in de 4,5 jaar dat ik hier woon het nog niet zo lang en zo koud in huis gehad. Ben benieuwd
ja, maar die ene was een fietser die ervoor dook, ook niet meer dan een krasje.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:50 schreef cofi het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vind ik het aantal ongelukken nogal veel. juist omdat er een gewonde bij gevallen is...heb bijna 10 jaar mijn rijbewijs en meer dan een krasje hab ik niet gereden en rij gemiddeld 25.000km per jaar
juist als je niet weet of iemand ervaren of onervaren is, doe je het toch juist rustig aan?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar ik wist dus niet dat ie onervaren was
ik heb hem zelfs nog terug naar binnen gestuurd om betere kleding aan te doen
verder doe ik heus wel eens wat fout maar dan zorg ik dat ik niemand in gevaar breng.
en een ongeluk doe je natuurlijk niet expres
ik heb er vorig jaar niet eens een gekochtquote:Op zondag 5 februari 2012 00:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ook minder als normaal, maar dat komt voornamelijk doordat ik veel nachtdiensten heb, en dan rijd ik liever niet op de motor omdat ik dan klaarwakker ban als ik thuiskom, en da's niet de bedoeling.
De mijne staat kou te lijden voor de deur![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben liever dat je alleen gaat bannen als je niet meer helemaal weet wat je aan het doen bent?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:51 schreef Sounddragon het volgende:...omdat ik dan klaarwakker ban als ik thuiskom, en da's niet de bedoeling.
ja, dat was mijn fout inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:55 schreef cofi het volgende:
[..]
juist als je niet weet of iemand ervaren of onervaren is, doe je het toch juist rustig aan?
dan hebben wij duidelijk verschillende referentie criteria...quote:Op zondag 5 februari 2012 00:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, maar die ene was een fietser die ervoor dook, ook niet meer dan een krasje.
ik noem iets een ongeluk als er een 2de partij bij betrokken is
Mijn spoelbak doet het al niet meerquote:Op zondag 5 februari 2012 00:53 schreef cofi het volgende:
[..]
damn...dit doet me denken aan een anti.kraakhuis waar ik ooit gewoond heb. daar vroor op een gegeven mome.t zelfa.de spoelbak van de plee dicht....
ik heb ook wel eens een paaltje geraakt bij het parkeren ofzo maar nog nooit deuken gereden of wat dan ook dus je kan zeggen wat je wil, ik ben heus geen brokkenpilootquote:Op zondag 5 februari 2012 00:56 schreef cofi het volgende:
[..]
dan hebben wij duidelijk verschillende referentie criteria...
misschien ben ik wat calvinistisch/conservatief ingesteld, maar dit .valt mijn inziens, gezien de situatie, niet onder, kan gebeuren. meer.een gevalletje roekeloos gedrag.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, dat was mijn fout inderdaad.
kan gebeuren toch?
Ik ben wat meer gehecht aan mijn vervoersmiddelen, zeker als ze bevallen en ik er geld in heb gestopt. Al moet ik zeggen dat ik nog steeds niet echt vriendjes ben met de 300ZX, die mag van mij morgen weg als iemand er een goede prijs voor geeft.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik heb er vorig jaar niet eens een gekocht
net als met auto's koop ik er gewoon af en toe eentje in de zomer voor de zomer
maar dit jaar eigenlijk alles met de auto gedaan qua feesten enzo en naar het park in de stad is op de snor veel chiller natuurlijk
Gefikst, kutwijfquote:Op zondag 5 februari 2012 00:55 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ze hebben liever dat je alleen gaat bannen als je niet meer helemaal weet wat je aan het doen bent?![]()
ik heb toen een electrokagel in de plee gezet en zout in de spoelvak gemikt ;-pquote:Op zondag 5 februari 2012 00:56 schreef Dingest het volgende:
[..]
Mijn spoelbak doet het al niet meerIk gok/hoop dat de leiding bevroren is, mechanisme lijkt wel gewoon te werken.
dat kun je zo zien maar nogmaals, hij is er prima vanaf gekomen en ik ben verder misschien vergeten hem in te lichten maar hij deed het lijken alsof hij al zovaak achterop had gezeten dat ik geen idee hadquote:Op zondag 5 februari 2012 00:57 schreef cofi het volgende:
[..]
misschien ben ik wat calvinistisch/conservatief ingesteld, maar dit .valt mijn inziens, gezien de situatie, niet onder, kan gebeuren. meer.een gevalletje roekeloos gedrag.
Maar wel een accident waiting to happen. nofiquote:Op zondag 5 februari 2012 00:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens een paaltje geraakt bij het parkeren ofzo maar nog nooit deuken gereden of wat dan ook dus je kan zeggen wat je wil, ik ben heus geen brokkenpiloot
lievee een deuk in een stuk metaal dan een deuk in iemand zijn kop..quote:Op zondag 5 februari 2012 00:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens een paaltje geraakt bij het parkeren ofzo maar nog nooit deuken gereden of wat dan ook dus je kan zeggen wat je wil, ik ben heus geen brokkenpiloot
ik zit ook regelmatig achterop de.motor, maar vind het wel fijn als de bestuurser zich wat voorzichter opstelt..quote:Op zondag 5 februari 2012 01:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat kun je zo zien maar nogmaals, hij is er prima vanaf gekomen en ik ben verder misschien vergeten hem in te lichten maar hij deed het lijken alsof hij al zovaak achterop had gezeten dat ik geen idee had
en in minder platte bochten deed ie ook gewoon goed mee.
jezus man, ik heb hem zelfs nog naar binnen gestuurd om beter kleding aan te doenquote:Op zondag 5 februari 2012 01:01 schreef cofi het volgende:
[..]
lievee een deuk in een stuk metaal dan een deuk in iemand zijn kop..
ja, maar het gebeurde ook niet in een snelle sprint of wat dan ook, sterker nog ik ging vrij rustig die bocht inquote:Op zondag 5 februari 2012 01:02 schreef cofi het volgende:
[..]
ik zit ook regelmatig achterop de.motor, maar vind het wel fijn als de bestuurser zich wat voorzichter opstelt..
ik gwloof je wel, alleen heb ik de indruk dat je wat nonchalant omgaat met je verantwoordelijkheid als bestuurder....thats allquote:Op zondag 5 februari 2012 01:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
jezus man, ik heb hem zelfs nog naar binnen gestuurd om beter kleding aan te doen
ik vroeg hem "heb je zin om stukje te gaan toeren" hij zegt "ja, leuk" en ik vroeg nog" dat heb je wel vaker gedaan toch?" en hij zei dat ie vaak met z'n vorige huisgenoot op de scooter ging dus ik vertrouwde hem wel
Mja, ik heb een wc/douche-hok dat snel vol stoomt bij het douchen en het snel vochtig is, dus om m'n elektrokachel daar neer te zetten zie ik al niet zo zittenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:59 schreef cofi het volgende:
[..]
ik heb toen een electrokagel in de plee gezet en zout in de spoelvak gemikt ;-p
heb ook weleens een lullige schuiver meegemaakt, als passagier zijnde, maar de klap viel me toen al zwaar. (ging met 50}quote:Op zondag 5 februari 2012 01:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, maar het gebeurde ook niet in een snelle sprint of wat dan ook, sterker nog ik ging vrij rustig die bocht in
ooit maak jij ook zo'n lullig klein ongelukje mee en dan praat je wel anders denk ik
ja, soms gebeurt dat helaasquote:Op zondag 5 februari 2012 01:07 schreef cofi het volgende:
[..]
heb ook weleens een lullige schuiver meegemaakt, als passagier zijnde, maar de klap viel me toen al zwaar. (ging met 50}
Ik vond de ZX eigenlijk al niet echt bij je passen, om eerlijk te zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 00:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben wat meer gehecht aan mijn vervoersmiddelen, zeker als ze bevallen en ik er geld in heb gestopt. Al moet ik zeggen dat ik nog steeds niet echt vriendjes ben met de 300ZX, die mag van mij morgen weg als iemand er een goede prijs voor geeft.
[..]
Gefikst, kutwijf
zo fucking herkenbaar! naja, met een beetje geluk is het over een week weer boven 0...quote:Op zondag 5 februari 2012 01:07 schreef Dingest het volgende:
[..]
Mja, ik heb een wc/douche-hok dat snel vol stoomt bij het douchen en het snel vochtig is, dus om m'n elektrokachel daar neer te zetten zie ik al niet zo zittenDaarbij moet dat ding dan echt bijna de hele dag draaien om het daar warm te houden. Verbruikt nogal veel stroom en ik vind het ook niet prettig om zo'n apparaat lange tijd onbeheerd aan te laten staan.
Ik vul nu gewoon de stortbak bij met een emmer. Doorspoelen doet hij wel, met beleid doorspoelen doe ik ook altijd al
wanneer komt de amerikaan?quote:Op zondag 5 februari 2012 01:09 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik vond de ZX eigenlijk al niet echt bij je passen, om eerlijk te zijn![]()
ja, motor rijden is voor mij niet zo praktisch omdat ik graag mensen en spullen meeneem dus soms koop ik voor mezelf gewoon een motor om af en toe lekker naar amsterdam te rijden ofzoquote:Op zondag 5 februari 2012 00:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben wat meer gehecht aan mijn vervoersmiddelen, zeker als ze bevallen en ik er geld in heb gestopt. Al moet ik zeggen dat ik nog steeds niet echt vriendjes ben met de 300ZX, die mag van mij morgen weg als iemand er een goede prijs voor geeft.
[..]
Gefikst, kutwijf
Ik vond hem tof, jeugdsentiment ofzo, maar idd, het is niet echt mijn ding, daarom 'klikt' het ook niet echt denk ikquote:Op zondag 5 februari 2012 01:09 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik vond de ZX eigenlijk al niet echt bij je passen, om eerlijk te zijn![]()
in time.. in timequote:
Mensen kunnen achterop, en spullen.. mja, je kunt toch best wat stouwen op een brommertje hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 01:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, motor rijden is voor mij niet zo praktisch omdat ik graag mensen en spullen meeneem dus soms koop ik voor mezelf gewoon een motor om af en toe lekker naar amsterdam te rijden ofzo
Het is ook niet echt een groot probleem - ook voor het eerst dat ik het heb omdat voorgaande winters niet zó koud warenquote:Op zondag 5 februari 2012 01:09 schreef cofi het volgende:
[..]
zo fucking herkenbaar! naja, met een beetje geluk is het over een week weer boven 0...
ik lieg...ik weet waarom...quote:Op zondag 5 februari 2012 01:13 schreef cofi het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met de.astra? (heb een zwak voor opel, don't know why)
Staat al 3 jaar op de oprit in Nwk, gaat wel wat kosten om die weer rijdend te krijgenquote:Op zondag 5 februari 2012 01:13 schreef cofi het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met de.astra? (heb een zwak voor opel, don't know why)
ik heb het geduld niet om dat allemaal vast te zetten ben ik bangquote:Op zondag 5 februari 2012 01:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mensen kunnen achterop, en spullen.. mja, je kunt toch best wat stouwen op een brommertje hoor![]()
[ afbeelding ]
Daar waarschuwen de meeste autojournalisten ook voor; nooit een jeugddroom of jeugdsentiment kopen, het voldoet bijna nooit aan je verwachtingen of je herinneringen en dan valt het (wat) tegenquote:Op zondag 5 februari 2012 01:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vond hem tof, jeugdsentiment ofzo, maar idd, het is niet echt mijn ding, daarom 'klikt' het ook niet echt denk ik
op zich vind ik zo'n koude winter wel wat hebben. creert ook een soort verbroedering. vanmorgen nog uitgebreid aan het ouwehoeren met.een gast op de parkeerplaats over de sneeuw en kou..quote:Op zondag 5 februari 2012 01:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een groot probleem - ook voor het eerst dat ik het heb omdat voorgaande winters niet zó koud warenMaar warmer worden mag het van mij sowieso wel
![]()
Wel een beetje jammer dat ik denk ik mijn plannen voor volgende weekend moet verplaatsen naar aan ander weekend.
Kan toch nooit zoveel erger zijn dan bij mijn 96 was?quote:Op zondag 5 februari 2012 01:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Staat al 3 jaar op de oprit in Nwk, gaat wel wat kosten om die weer rijdend te krijgen
nwk? zonde, is voor zover ik kan beoordelen wel een nette bakquote:Op zondag 5 februari 2012 01:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Staat al 3 jaar op de oprit in Nwk, gaat wel wat kosten om die weer rijdend te krijgen
Ik kom normaal alleen op woensdag m'n huis uit met dit weerquote:Op zondag 5 februari 2012 01:18 schreef cofi het volgende:
[..]
op zich vind ik zo'n koude winter wel wat hebben. creert ook een soort verbroedering. vanmorgen nog uitgebreid aan het ouwehoeren met.een gast op de parkeerplaats over de sneeuw en kou..
hoe is de 96 er nu aan toe (ja, ik ben een enorme lurker)quote:Op zondag 5 februari 2012 01:18 schreef Dingest het volgende:
[..]
Kan toch nooit zoveel erger zijn dan bij mijn 96 was?
nog student.oid? ;-) waar woon je ongeveer?quote:Op zondag 5 februari 2012 01:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik kom normaal alleen op woensdag m'n huis uit met dit weerSinds die sneeuw ben ik niet weg geweest. Is wel geinig, maar als ik er niet uit hoef ga ik dat ook niet doen. Al valt de sneeuwlaag hier wel mee
Afgezien van wat eigenwijs gedoe met de richtingaanwijzers afgelopen vrijdag werkt hij nog steedsquote:Op zondag 5 februari 2012 01:22 schreef cofi het volgende:
[..]
hoe is de 96 er nu aan toe (ja, ik ben een enorme lurker)
Ik zit in de WAJONG, zonder werk of opleiding om te doen. Alleen een bijbaantje op woensdag om kranten te bezorgen, dus voor de rest zit ik overwegend thuis. En ik woon in de regio Hoogeveen-Emmenquote:Op zondag 5 februari 2012 01:23 schreef cofi het volgende:
[..]
nog student.oid? ;-) waar woon je ongeveer?
dan is het helemaal.tof dat je die reatauratie hebt kunnen fiksen!quote:Op zondag 5 februari 2012 01:27 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik zit in de WAJONG, zonder werk of opleiding om te doen. Alleen een bijbaantje op woensdag om kranten te bezorgen, dus voor de rest zit ik overwegend thuis. En ik woon in de regio Hoogeveen-Emmen
Valt goed mee hoor, 3 koffers op een rek, sporttas en 2 rolletjes, zit vast met 2 elestische, soort spinnen. en da's echt serieus veel zooi bij elkaar..quote:Op zondag 5 februari 2012 01:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik heb het geduld niet om dat allemaal vast te zetten ben ik bang
Nah, dorpeltje moet gelast of vervangen worden, onder het stoelframe is de bodem gescheurd, remmen rondom uiteraard, accu mag vast wel een nieuwe in, en inmiddels ook wel een rondje vloeistoffen enzo.. ik schat rond de 750¤ minimaal voor hij APK proof is..quote:Op zondag 5 februari 2012 01:18 schreef Dingest het volgende:
[..]
Kan toch nooit zoveel erger zijn dan bij mijn 96 was?
Is het ook wel, en hij is het geld ook wel waard, maar moet allemaal wel 'effe' gebeurenquote:Op zondag 5 februari 2012 01:20 schreef cofi het volgende:
[..]
nwk? zonde, is voor zover ik kan beoordelen wel een nette bak
dat kun je niet zelf allemaal lassen?quote:Op zondag 5 februari 2012 01:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Valt goed mee hoor, 3 koffers op een rek, sporttas en 2 rolletjes, zit vast met 2 elestische, soort spinnen. en da's echt serieus veel zooi bij elkaar..
[..]
Nah, dorpeltje moet gelast of vervangen worden, onder het stoelframe is de bodem gescheurd, remmen rondom uiteraard, accu mag vast wel een nieuwe in, en inmiddels ook wel een rondje vloeistoffen enzo.. ik schat rond de 750¤ minimaal voor hij APK proof is..
wat voor blok heb je er in hangen. een standaard 1.6 8v zal het niet zijnmquote:Op zondag 5 februari 2012 01:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nah, dorpeltje moet gelast of vervangen worden, onder het stoelframe is de bodem gescheurd, remmen rondom uiteraard, accu mag vast wel een nieuwe in, en inmiddels ook wel een rondje vloeistoffen enzo.. ik schat rond de 750¤ minimaal voor hij APK proof is..
sfaat ie te koop? zo ja, wat.wil je er voor hebben?quote:Op zondag 5 februari 2012 01:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is het ook wel, en hij is het geld ook wel waard, maar moet allemaal wel 'effe' gebeuren
Ik kan veel, maar niet lassen helaasquote:Op zondag 5 februari 2012 01:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat kun je niet zelf allemaal lassen?
C20NE, met in- en uitlaat van Lexmaul/Irmscherquote:Op zondag 5 februari 2012 01:31 schreef cofi het volgende:
[..]
wat voor blok heb je er in hangen. een standaard 1.6 8v zal het niet zijnm
Pff.. alles is te koop, maar hij gaat niet voor weinig weg.. ik denk dat hij minimaal 2 roodjes moet opbrengen, en dan gaat de ICE hardware eruitquote:Op zondag 5 februari 2012 01:33 schreef cofi het volgende:
[..]
sfaat ie te koop? zo ja, wat.wil je er voor hebben?
quote:Op zondag 5 februari 2012 01:27 schreef cofi het volgende:
ik heb je topic.todndertijd gevokgd. wel suoer stoer dat he zoveel tijd, gekd en moeite in de dame hebt gestoken! zou wilken dat ik dat kon..
Veel geld erin steken is niet zo heel moeilijkquote:Op zondag 5 februari 2012 01:29 schreef cofi het volgende:
[..]
dan is het helemaal.tof dat je die reatauratie hebt kunnen fiksen!
als je hier in het noorden zit heb ik genoeg mannetjes die hem voor bijna niks apk klaar makenquote:Op zondag 5 februari 2012 01:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kan veel, maar niet lassen helaas
[..]
C20NE, met in- en uitlaat van Lexmaul/Irmscher
nice! heb zelf eens een a corsa met het genoemde blok van berlijjn naar nl gereden....damn, wat.een gekkenwerk...beetje spelen met de serieuze duitsers in je koekblik!quote:Op zondag 5 februari 2012 01:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kan veel, maar niet lassen helaas
[..]
C20NE, met in- en uitlaat van Lexmaul/Irmscher
Op zich is dat wel te doen, kost een stuk minder dan mijn 96 iig en je houdt er wel een betere/praktischere auto aan over ookquote:Op zondag 5 februari 2012 01:29 schreef Sounddragon het volgende:
Heh, als daar nog eentje een Fiat 850 van in elkaar wil lassen heb ik nog wel een projectje liggenquote:Op zondag 5 februari 2012 01:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als je hier in het noorden zit heb ik genoeg mannetjes die hem voor bijna niks apk klaar maken
met brug en lasspul en alles
Ik hier ook, ik kan bijna alles zelf, zoals ik eigenlijk al bijna alles aan het ding heb gedaan, ik heb hem al minstens 2 keer to the bone gestript, en alle upgrades, inclusief de blokswap heb ik zelf gedaan.. ding zag alleen maar garage's voor de APKquote:Op zondag 5 februari 2012 01:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als je hier in het noorden zit heb ik genoeg mannetjes die hem voor bijna niks apk klaar maken
met brug en lasspul en alles
heb er genoeg die daar onwijs van genieten hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 01:40 schreef Dingest het volgende:
[..]
Heh, als daar nog eentje een Fiat 850 van in elkaar wil lassen heb ik nog wel een projectje liggen
Ik zit ook wel eens te kijken voor een A, een C20NE is wmb het meest ideale blok om daar in te gooien, onverwoestbaar en precies gek genoeg om er een serieus vlot ding van te makenquote:Op zondag 5 februari 2012 01:38 schreef cofi het volgende:
[..]
nice! heb zelf eens een a corsa met het genoemde blok van berlijjn naar nl gereden....damn, wat.een gekkenwerk...beetje spelen met de serieuze duitsers in je koekblik!
mijn vriendin wil een a corsa kopen en ik moet mezelf seriwus inhouden om er geen c20ne in te gooien..
Daarom staat hij er ook nog steeds, ik heb het ding standaard gekocht en hem helemaal zelf zo gebouwd als ik wilde, en idd die kosten zijn wel te overzien. die 750 is ook op basis van alles nieuw, onderdelen kosten geen kont, en als je gebruikt erop gooit, wat ook wel kan, kan het zomaar voor de helft denk ik..quote:Op zondag 5 februari 2012 01:39 schreef Dingest het volgende:
[..]
Op zich is dat wel te doen, kost een stuk minder dan mijn 96 iig en je houdt er wel een betere/praktischere auto aan over ook
Nou, dat je de vorige keer de klacht/storing niet hebt laten verhelpen, en dus misbruik maakt, dan komen ze gewoon niet meer..quote:Op zondag 5 februari 2012 01:45 schreef welkominspace het volgende:
maar iemand hier zei net dat de anwb op ten duur niet voor hetzelfde komt maar als je met dit weer af en toe startproblemen hebt, wat willen ze daar nou van zeggen
dat dacht ik dus ook al ja, 750 leek me al veelquote:Op zondag 5 februari 2012 01:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daarom staat hij er ook nog steeds, ik heb het ding standaard gekocht en hem helemaal zelf zo gebouwd als ik wilde, en idd die kosten zijn wel te overzien. die 750 is ook op basis van alles nieuw, onderdelen kosten geen kont, en als je gebruikt erop gooit, wat ook wel kan, kan het zomaar voor de helft denk ik..
nog beter, ik ben al tijden niet eens meer lidquote:Op zondag 5 februari 2012 01:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, dat je de vorige keer de klacht/storing niet hebt laten verhelpen, en dus misbruik maakt, dan komen ze gewoon niet meer..
Als ik er weer mee moet gaan rijden moet hij weer 110% worden en dan gooi ik zeker de remmen, er gewoon nieuw op..quote:Op zondag 5 februari 2012 01:47 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook al ja, 750 leek me al veel
hoi, ik ben welkominspacequote:Op zondag 5 februari 2012 01:49 schreef Anne het volgende:
Dit is de meest saaie slowchat die ik ooit heb terug gelezen. Wie zijn al die nieuwelingen.
klopt wbt een xe. een corsa a met ne zijn ook relatief makkelijk om te keuren.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zit ook wel eens te kijken voor een A, een C20NE is wmb het meest ie deale blok om daar in te gooien, onverwoestbaar en precies gek genoeg om er een serieus vlot ding van te makenEen XE is eigenlijk al een beetje te gek voor zo'n licht ding..
Maar dat IS dus wel zoquote:Op zondag 5 februari 2012 01:48 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nog beter, ik ben al tijden niet eens meer lid
maar die accu was met goed weer nog prima, lijkt me stug dat ie in 1 weekje kou meteen dood is eigenlijk
Ik weet niet of ze van die van mij zullen genieten. Echt de halve auto bleek rot; dorpels, chassis/draagbalken, raamranden, bodemquote:Op zondag 5 februari 2012 01:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
heb er genoeg die daar onwijs van genieten hoor
als het ze een beetje opbrengt zijn ze al blij, niet zoals de pro's alles uitmelken
als je hem echt in topstaat wil is het het wel waard om er geld in te pompen jaquote:Op zondag 5 februari 2012 01:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik er weer mee moet gaan rijden moet hij weer 110% worden en dan gooi ik zeker de remmen, er gewoon nieuw op..
ok, ik ben een nieuwbee, maar was afgelopen sept. ook al.actief :'-)quote:Op zondag 5 februari 2012 01:49 schreef Anne het volgende:
Dit is de meest saaie slowchat die ik ooit heb terug gelezen. Wie zijn al die nieuwelingen.
die lui hebben auto;s en busjes uit 60/70/80 staan alles, die maakt dat echt niet uitquote:Op zondag 5 februari 2012 01:50 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze van die van mij zullen genieten. Echt de halve auto bleek rot; dorpels, chassis/draagbalken, raamranden, bodem
kan ie echt in 1 weekje flinke kou zo onwijs slecht worden?quote:
omdattie kapot vriest.. sim-polquote:Op zondag 5 februari 2012 01:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
kan ie echt in 1 weekje flinke kou zo onwijs slecht worden?
hoe komt dat dan, het is namelijk wel zo'n dure anwb accu
Dan zou ik daar helemaal van de zomer gewoon even mee lekker aan de slag gaan als het even kanquote:Op zondag 5 februari 2012 01:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daarom staat hij er ook nog steeds, ik heb het ding standaard gekocht en hem helemaal zelf zo gebouwd als ik wilde, en idd die kosten zijn wel te overzien. die 750 is ook op basis van alles nieuw, onderdelen kosten geen kont, en als je gebruikt erop gooit, wat ook wel kan, kan het zomaar voor de helft denk ik..
Hoi. Ik ben Dingestquote:Op zondag 5 februari 2012 01:49 schreef Anne het volgende:
lekker danquote:Op zondag 5 februari 2012 01:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
omdattie kapot vriest.. sim-pol
Klickbare thumbs:quote:Op zondag 5 februari 2012 01:51 schreef welkominspace het volgende:
[..]
die lui hebben auto;s en busjes uit 60/70/80 staan alles, die maakt dat echt niet uit
het is wel te doen maar wat zal ie daarnou nou eigenlijk waard zijn dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 02:01 schreef Dingest het volgende:
[..]
Klickbare thumbs:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Andere kant is net zo ergWilde hem gebruiken voor de Carbage Run, maar gek genoeg kwam hij niet meer door de APK.
voor perfect moet je niet bij ze zijn denk ikquote:Op zondag 5 februari 2012 02:05 schreef Dingest het volgende:
Waarde maakte niet zoveel uit, ging er niet om om een perfect exemplaar te hebben. Wel eentje die niet zonder kapitalen eraan uit te geven door de APK kwam. Dat viel tegen
Hij heeft mij destijds ook maar een paar honderd euro gekost hoor, maar ik had gewoon wat kritischer moeten kijken.
ik heb er volgens mij een topic over in m'n lijst, leek mij ook wel vet namelijkquote:Op zondag 5 februari 2012 02:08 schreef Dingest het volgende:
Er zijn er hier wel meer die al meedoen of mee hebben gedaan
Nou ja, je hebt nu de foto's. Je kunt ze voorleggen om te kijken of iemand überhaupt geïnteresseerd zou zijn voor zo'n karweiquote:Op zondag 5 februari 2012 02:09 schreef welkominspace het volgende:
[..]
voor perfect moet je niet bij ze zijn denk ik
niet netjes iig maar ze maken rustig een tank van je auto die zo door de apk gaat
Inschrijving voor komende zomer zit wel al vol @ 550 ingeschreven teamsquote:Op zondag 5 februari 2012 02:11 schreef cofi het volgende:
humzzz..toch eens wat info gaan verzamelen dan...
ja, een uitdaging vinden ze vast wel leukquote:Op zondag 5 februari 2012 02:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt nu de foto's. Je kunt ze voorleggen om te kijken of iemand überhaupt geïnteresseerd zou zijn voor zo'n karweiAl staat hij wel al een jaar op deze manier buiten, enkel onder een zeil
Er moet of wat mee gedaan worden, of hij kan gewoon bij het oud ijzer.
We staan ingeschreven voor de Carbage Run voor dit jaar, maar we weten nog niet zeker of we daadwerkelijk kunnen dus een auto hebben we dus nog niet.
Overigens heb ik de auto gemonteerd en werkend gekocht hoor
Leuk ding! Dat lassen gaat best wel eventjes tijd, en dus geld kosten ben ik bangquote:Op zondag 5 februari 2012 02:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt nu de foto's. Je kunt ze voorleggen om te kijken of iemand überhaupt geïnteresseerd zou zijn voor zo'n karweiAl staat hij wel al een jaar op deze manier buiten, enkel onder een zeil
Er moet of wat mee gedaan worden, of hij kan gewoon bij het oud ijzer.
We staan ingeschreven voor de Carbage Run voor dit jaar, maar we weten nog niet zeker of we daadwerkelijk kunnen dus een auto hebben we dus nog niet.
Overigens heb ik de auto gemonteerd en werkend gekocht hoor
quote:
Rij je nu zonder luchtfilter dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef welkominspace het volgende:
ik moet m'n luchtfilter ook weer monteren maar daar heb ik ook geen zin in in deze kou
ja, zat eerst een sportfilter op maar wilde de originele er weer op maar nog geen tijd/zin in gehadquote:
Ah, fijn, dus je auto kan lekker sneew, pekel en modder opzuigen. Persoonlijk zou ik het sportfilter dan laten zitten.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, zat eerst een sportfilter op maar wilde de originele er weer op maar nog geen tijd/zin in gehad
dacht net ff bij het parkeerplaatje bij de kerk hem erin te steken, niet dus
elke keer dat ik hem instuurde om te parkeren gleed die hele auto weg
ja, ik zet hem er zo op denk ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:27 schreef cofi het volgende:
[..]
Ah, fijn, dus je auto kan lekker sneew, pekel en modder opzuigen. Persoonlijk zou ik het sportfilter dan laten zitten.
Veel geld, wel als ik de volle werkuren moet gaan betalen, vandaar dat ik het daarna heb laten zittenquote:Op zondag 5 februari 2012 11:40 schreef L0we het volgende:
[..]
Leuk ding! Dat lassen gaat best wel eventjes tijd, en dus geld kosten ben ik bang.
Vast wel iemand te vinden die dat voor de hobby doetquote:Op zondag 5 februari 2012 14:29 schreef Dingest het volgende:
[..]
Veel geld, wel als ik de volle werkuren moet gaan betalen, vandaar dat ik het daarna heb laten zitten
En zelf leren lassen is niet echt een optie; fatsoenlijk lasapparaat en gereedschap kost ook gewoon teveel.
Daarom had Welkominspace al aangeboden wat rond te vragenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:31 schreef L0we het volgende:
[..]
Vast wel iemand te vinden die dat voor de hobby doet. Ik doe zelf ook regelmatig zulk soort klusjes voor een schappelijk uurtarief, maar voorlopig zit ik redelijk vol
dit herken ik zo hard.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik moet nog vet veel doen voor school en stage maar ik heb er ook geen zin in.
dus dat wordt het volgende klusprojectquote:Op zondag 5 februari 2012 16:27 schreef Barcaconia het volgende:
Hee Lipje, standkachel werkt wel maar stoelverwarming is alsnog heerlijk en goddelijk.
n.a.v. je post in het vorige topic.
Ehm, wat is er zo grappig?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)tvrij-103281555.html
Hahaha
Kijk dan wat een bak johquote:
Qua model wel maar dan zou ik een betere kopenquote:Op zondag 5 februari 2012 17:52 schreef cofi het volgende:
Mede koffiegenoot, is dit niet wat voor jou? (uiteraard wel originele velgen eronder zetten):
Oeh...een Senator, dat geluid dat er uit zo'n 3.0 komt...quote:Op zondag 5 februari 2012 17:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Qua model wel maar dan zou ik een betere kopenlaatst iemand gesproken met een W126 560SEC en hij vertelde mij vooral niet te bezuinigen bij aanschaf. En dat leek mij een goed idee
daarbij neig ik eerder naar een W124 dan een W126. Of natuurlijk een leuke 5-serie of 7-serie uit die tijd, of een Opel Senator met een 3.0E. Ik weet het nog niet
quote:Op zondag 5 februari 2012 01:49 schreef Anne het volgende:
25 euro met een volle tank! Lijkt mij een fair voorstel.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat ik nog steeds niet echt vriendjes ben met de 300ZX, die mag van mij morgen weg als iemand er een goede prijs voor geeft.
en 5 liter in een jerrycannetje in de achterbakquote:Op zondag 5 februari 2012 18:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
25 euro met een volle tank! Lijkt mij een fair voorstel.
Het is een voorstel iddquote:Op zondag 5 februari 2012 18:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
25 euro met een volle tank! Lijkt mij een fair voorstel.
Wel kut, zo'n keuken.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:27 schreef Dingest het volgende:
Al mijn watervoorzieningen doen het weer, inclusief warmZou kunnen dat het boilerlampje alleen werkt als hij op de interne timer aanstaat, niet als ik hem zelf een zwier geef
![]()
Moet nu kennelijk goed blijven stoken in de keuken om te voorkomen dat ze weer dichtvriezen met deze nachtvorst
Met de auto van je moeder?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:50 schreef welkominspace het volgende:
net een bochtje uitgegleden![]()
kwam keurig recht tergen de stoeprand stil te staan
nu lekker bakje koffie, alleen jammer genoeg geen amaretto meer
Prima! Is het in Groningen ook aan het dooien geweest?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:51 schreef welkominspace het volgende:
en trouwens, dat sproeiertje van de ruitenwissers was bij mij vanzelf ontdooit
Gelukkig, echt k** om met dit weer zonder boiler te zitten!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:27 schreef Dingest het volgende:
Al mijn watervoorzieningen doen het weer, inclusief warmZou kunnen dat het boilerlampje alleen werkt als hij op de interne timer aanstaat, niet als ik hem zelf een zwier geef
![]()
Moet nu kennelijk goed blijven stoken in de keuken om te voorkomen dat ze weer dichtvriezen met deze nachtvorst
Altijd leuk, een beetje beunenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:10 schreef 2cv het volgende:
Zonet even ruitensproeiervloeistof vervangen. Tevens een ruitensproeierslangetje op de ruitenwisserarm gerepareerd met een stukje ventielslang van een fietsventiel. Morgen maar eens zien hoe goed dat werkt.
had dat topic ook al gezien jaquote:Op zondag 5 februari 2012 20:04 schreef cofi het volgende:
[..]
Met de auto van je moeder?
[..]
Prima! Is het in Groningen ook aan het dooien geweest?
[..]
Gelukkig, echt k** om met dit weer zonder boiler te zitten!
Volgens windows is het hier -8quote:Op zondag 5 februari 2012 20:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
had dat topic ook al gezien ja
maar ik ben de enige in de familie die iets met een motor mag/kan besturen
en het heeft hier niet gedooid, nog steeds -5 hier
Ja, dat is zo, maar ik had liever nog een oude ruitenwisser gehad ergens om zo het leidingkje in 1 keer om te kunnen zetten. In mijn vorige auto had ik datquote:
ik download hem laterquote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef Barcaconia het volgende:
Is iedereen wel top gear aan het kijken?
Geen BBC hier helaasquote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef Barcaconia het volgende:
Is iedereen wel top gear aan het kijken?
Meh, alleen als het een koudegolf is, waarvan de vorige 15 jaar geleden was hèquote:
Joey is er nu op. Geinig om die gast nog eens te zien.quote:
Ja en dat het zo'n auto enthousiasteling is.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Joey is er nu op. Geinig om die gast nog eens te zien.
Joey?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Joey is er nu op. Geinig om die gast nog eens te zien.
Vage shit; die zut staat meestal preheated binnenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef welkominspace het volgende:
was trouwens net ook wat, was een brand in de wijk en ik ging ff kijken want mooie brandweerwagens enzo
was eerst de put waar ze water uit moesten halen vastgevroren en vervolgens de hydraulica van de hoogwerker/bluskanon ook nog eens
dat had ik dus echt niet verwacht van de brandweer
Matt LeBlanc. Die vent is gewoon grijs geworden, vaag om te zien hahaquote:
ja dat dacht ik dus ook, we hebben hier namelijk 1 enorme kazerne en om de hoek bij de brand toevallig is een andere, maar daar pas die hoogwerker niet binnen geloof ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vage shit; die zut staat meestal preheated binnen
Ah, die Joeyquote:Op zondag 5 februari 2012 22:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Matt LeBlanc. Die vent is gewoon grijs geworden, vaag om te zien haha
Sja, hydrauliek kan veel hebben, maar een beetje vocht kan een boel verkloten, zeker als het vriestquote:Op zondag 5 februari 2012 22:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja dat dacht ik dus ook, we hebben hier namelijk 1 enorme kazerne en om de hoek bij de brand toevallig is een andere, maar daar pas die hoogwerker niet binnen geloof ik.
dan is de brandweer er binnen 3 minuten, heb je er nog niks aan
Kraan? je bedoelt een ladderwagen?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:29 schreef welkominspace het volgende:
als ik me niet vergis hebben ze die kraan ook nog maar net een paar weken, namelijk heel mooi nieuw ding met touchsceens om hem te besturen en dat soort ongein.
staat morgen wel met foto's en al op 112groningen gok ik, ze waren er zeker 1,5 uur aan het klooien en heel wat mensen met camera's
is zo'n hoogwerker met ingebouwd bluskanon geloof ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kraan? je bedoelt een ladderwagen?
Ik zette de kraan meestal open voor frisse luchtquote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef Barcaconia het volgende:
Je kunt de kraan open zetten voor bluswater.
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Wel als ze de hele slowchat volbaggeren![]()
.
Friends is al 8 jaar geleden afgelopen, en hij is ook al de 40 gepasseerdquote:Op zondag 5 februari 2012 22:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Matt LeBlanc. Die vent is gewoon grijs geworden, vaag om te zien haha
Met een beetje pech moet je over een aantal maanden nieuwe wiellagersquote:Op zondag 5 februari 2012 19:50 schreef welkominspace het volgende:
net een bochtje uitgegleden![]()
kwam keurig recht tergen de stoeprand stil te staan
nu lekker bakje koffie, alleen jammer genoeg geen amaretto meer
kwam er rechtuit tegenaan, en met net zo'n snelheid als je wanneer je tijdens het parkeren het stoeprandje "zoekt" ofzoquote:Op zondag 5 februari 2012 23:50 schreef L0we het volgende:
[..]
Met een beetje pech moet je over een aantal maanden nieuwe wiellagers
Oh, ik dacht dat je er overdwars tegenaan kwam. Maar dan zal het wel loslopen inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2012 23:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
kwam er rechtuit tegenaan, en met net zo'n snelheid als je wanneer je tijdens het parkeren het stoeprandje "zoekt" ofzo
dus zal wel meevallen denk ik
hoewel ik wel vanmiddag vrij hard de stoep op kwam glijden en met de achterwielen net de drempel miste maar het wiel rolde wel meteen de stoep op, kwam niet eerst tot stilstand en ook niet een overdreven harde klap ofzoquote:Op maandag 6 februari 2012 00:00 schreef L0we het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je er overdwars tegenaan kwam. Maar dan zal het wel loslopen inderdaad
moet je maar niet proberen geld wit te wassenquote:Op maandag 6 februari 2012 01:08 schreef Dingest het volgende:
En toen stond opeens mijn halve berging blank omdat mijn wasmachine opeens intern is gaan lekken
Waterpomp kapot gevrorenquote:Op maandag 6 februari 2012 01:08 schreef Dingest het volgende:
En toen stond opeens mijn halve berging blank omdat mijn wasmachine opeens intern is gaan lekken
Ik word schtijziek van die mensen die de hele dag kunnen vullen met klagen over de kouquote:Op maandag 6 februari 2012 08:00 schreef Sounddragon het volgende:
Tis aardig druk hier op de zaak. Zit helemaal vol met huilies die het vorige week overdag zoooo koud hebben gehad![]()
Blijkbaar was het 's nachts warmer ofzo
hard werken, daar word je warm van!quote:Op maandag 6 februari 2012 07:37 schreef densmee het volgende:
Godverdomme wat is het weer akelig koud vandaag, en dan moet ik dadelijk hout slepen op een open loader
En jij klaagt de hele dag over je studiegenoot. Daar worden wij schijtziek vanquote:Op maandag 6 februari 2012 09:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik word schtijziek van die mensen die de hele dag kunnen vullen met klagen over de kou
Nouja, de hele dag.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:48 schreef Anne het volgende:
[..]
En jij klaagt de hele dag over je studiegenoot. Daar worden wij schijtziek van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |