quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
nee, bier en tv...straks naar bed. heb maar een weekend van 1 dagquote:Op zondag 5 februari 2012 00:10 schreef welkominspace het volgende:
jullie nog plannen voor vanavond?
één bullit/wodka, mjah, best wel...quote:Op zondag 5 februari 2012 00:08 schreef cofi het volgende:
damn, sd, jij bent snel! nog nuchter ofzo?
quote:Top 20 in de PTA SC-reeks op 03-02-2012
01. 068 Sounddragon
02. 060 welkominspace
03. 026 ZwartmetSuiker
04. 025 Duvel
05. 022 lipje
06. 021 H-D
07. 017 Anne
08. 011 Paladijn
09. 008 L0we
10. 007 Dingest
11. 007 krokdown
12. 005 blup
13. 003 Pietverdriet
14. 003 densmee
15. 002 Grielen
16. 001 BaraCuda
17. 001 Tjabbo
18. 001 InFrA-WiZ
19. 001 Mercer
Dan duw je hem toch effe aan?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:12 schreef welkominspace het volgende:
duitsland is wel baas ja
maar dat kan in friesland ook wel
ik ga zometeen nog ff op pad denk ik, afhankelijk van of de auto start
wat ga je doen? waar in frl woon je ergens?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:12 schreef welkominspace het volgende:
duitsland is wel baas ja
maar dat kan in friesland ook wel
ik ga zometeen nog ff op pad denk ik, afhankelijk van of de auto start
ik woon godverdomme niet in frieslandquote:Op zondag 5 februari 2012 00:13 schreef cofi het volgende:
[..]
wat ga je doen? waar in frl woon je ergens?
dit is oosterpark, hier hebben ze maar mee te werkenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:14 schreef Sounddragon het volgende:
Moet je niet te vaak doen voor hetzelfde euvel; trappen ze niet meer in tegenwoordig.
held! moet eerlijk zeggen dat ik te gaar was om een nieuwe te starten:-pquote:Op zondag 5 februari 2012 00:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
één bullit/wodka, mjah, best wel...
De nieuwe stond natuurlijk al klaar met dat gebagger van jullie
[..]
groningers...;-pquote:Op zondag 5 februari 2012 00:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dit is oosterpark, hier hebben ze maar mee te werken
heerlijke stadquote:
Ik moet er nog een paar om Alexxxxx in te halenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:15 schreef cofi het volgende:
[..]
held! moet eerlijk zeggen dat ik te gaar was om een nieuwe te starten:-p
quote:Top 10 Topic-openers
1 Alexxxxx - 293
2 ThaFreak - 241
3 M5 - 125
4 Anne - 108
5 Sounddragon - 75
6 Hugster - 64
7 lipje - 60
8 Xtreem - 51
9 hermandeperman - 49
10 Tjabbo - 43
als ik de lapo heb mag jij hem voor me openenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik moet er nog een paar om Alexxxxx in te halen
[..]
hier idem...maar is vlakbij jou...;-pquote:Op zondag 5 februari 2012 00:19 schreef Sounddragon het volgende:
Pfuu, volgens het KNMI is het alweer bijna minus 14 hier
Producten in mijn koelkast (die ook in een onverwarmd deel van het huis staat) zijn al half bevroren. En dat heeft niets met de koelstand van het apparaat te makenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:19 schreef Sounddragon het volgende:
Pfuu, volgens het KNMI is het alweer bijna minus 14 hier
Lapohunten is banbaar jeweetsquote:Op zondag 5 februari 2012 00:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als ik de lapo heb mag jij hem voor me openen![]()
Isdazzo?quote:
die fietsers in groningen zijn suicidaal....been there, done thatquote:Op zondag 5 februari 2012 00:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
heerlijke stad
alleen nou is groningen al een paar keer fietsstad van het jaar geweest, met andere woorden: kut voor de automobilist
en ik kan om fysieke redenen niet fietsen dus moet altijd om de fietsers heen zigzaggen
Ja, tegenwoordig moet je rap met de boodschappen naar huis, anders is alles bevroren, en de koelkast staat op de verwarmingsstandquote:Op zondag 5 februari 2012 00:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Producten in mijn koelkast (die ook in een onverwarmd deel van het huis staat) zijn al half bevroren. En dat heeft niets met de koelstand van het apparaat te maken
behoorlijk ja, hoewel elke groninger deze regel kent:"nooit stoppen maar er gewoon omheen" maar dat geldt vooral voor fietsers vs voetgangersquote:Op zondag 5 februari 2012 00:22 schreef cofi het volgende:
[..]
die fietsers in groningen zijn suicidaal....been there, done that
Hmkay, we wonen samen, dus ja, dat ben ikquote:Op zondag 5 februari 2012 00:23 schreef cofi het volgende:
[..]
jep....tenminsre, als je bij je chick bent;-)
mijn zusje woonde in groningen...heb al een paar keer bijna een fietser voor de auto gehad. gelukkig is het telkens goed gegaan. toch zonde van zo'n bumper...quote:Op zondag 5 februari 2012 00:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
behoorlijk ja, hoewel elke groninger deze regel kent:"nooit stoppen maar er gewoon omheen" maar dat geldt vooral voor fietsers vs voetgangers
ok, naja, dan zit ik een kmof 10 a 15 bij je vandaan:-pquote:Op zondag 5 februari 2012 00:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmkay, we wonen samen, dus ja, dat ben ik
daarom ben ik er ook zo trots op dat ik al zolang schadevrij rijquote:Op zondag 5 februari 2012 00:26 schreef cofi het volgende:
[..]
mijn zusje woonde in groningen...heb al een paar keer bijna een fietser voor de auto gehad. gelukkig is het telkens goed gegaan. toch zonde van zo'n bumper...
Ok.. Nimwegen?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:27 schreef cofi het volgende:
[..]
ok, naja, dan zit ik een kmof 10 a 15 bij je vandaan:-p
valt me nog mee, als ik zie hie die fietsers zich daar gedragen...afschieten dat volkquote:Op zondag 5 februari 2012 00:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
daarom ben ik er ook zo trots op dat ik al zolang schadevrij rij
ik heb zelf ook weel vaak genoeg op een motorkap gelegen trouwens
en met de scooter wel eens op een goep fietsers ingereden enzo
Eigenlijk moet ik nu beginnen met een ijsvoorraad aan te leggen voor in de zomer. Nu smelt het inderdaad niet als het een paar uur in de kofferbak van de geparkeerde auto ligtquote:Op zondag 5 februari 2012 00:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig moet je rap met de boodschappen naar huis, anders is alles bevroren, en de koelkast staat op de verwarmingsstand
De gang hier is niet verwarmd, volgens mij vriest het daar nu gewoon
ja, ik roep hier ook elke keer dat er eentje voor me duikt "volgende keer rij ik gewoon doorquote:Op zondag 5 februari 2012 00:30 schreef cofi het volgende:
[..]
valt me nog mee, als ik zie hie die fietsers zich daar gedragen...afschieten dat volk
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat jij beter überhaupt niet veel met verkeer te maken moet hebbenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
daarom ben ik er ook zo trots op dat ik al zolang schadevrij rij
ik heb zelf ook weel vaak genoeg op een motorkap gelegen trouwens
en met de scooter wel eens op een goep fietsers ingereden enzo
Veel plezier danquote:Op zondag 5 februari 2012 00:26 schreef welkominspace het volgende:
hier is het ook -11 zie ik
en de verwarming in de auto doet het dus niet
Ghi, da's wel een kewl idee om te kijken of het vriest, ga ik effe doen zometeenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik nu beginnen met een ijsvoorraad aan te leggen voor in de zomer. Nu smelt het inderdaad niet als het een paar uur in de kofferbak van de geparkeerde auto ligt
Ik ga vannacht gewoon op een paar punten in huis die onverwarmd zijn - waaronder mijn slaapkamer, en daarom slaap ik in de woonkamer- bakjes met water neerzetten en kijken hoe dat er morgen aan toe is
Water in de wc-pot had vanavond al een nieuw ijslaagje.
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:32 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat jij beter überhaupt niet veel met verkeer te maken moet hebben![]()
haha, ergwns in mijn hoofd, ging die gedachte ook al rondquote:Op zondag 5 februari 2012 00:32 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat jij beter überhaupt niet veel met verkeer te maken moet hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |