quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:14 schreef Cee het volgende:
Mevrouw wil een Bed & BREAKFAST runnen, zegt dat ze geen kookster is, zegt dan 'maar ja, ieder z'n vak, toch?' Trut, dit is je vak nu.
Mevrouw wil een Bed & BREAKFAST runnen, zegt dat ze geen kookster is, zegt dan 'maar ja, ieder z'n vak, toch?' Trut, dit is je vak nu.
Ik vanmiddag toen ik een sjaaltje kocht in de kledingwinkel, bij het overhandigen van de kassabon.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd in een restaurant
[..]
Ik vanmiddag toen ik een sjaaltje kocht in de kledingwinkel, bij het overhandigen van de kassabon.
Jaquote:
Eens. Dat was echt ernstig. Ze nemen het niet serieus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:14 schreef Cee het volgende:
Maar in Nederlandquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:16 schreef roos85 het volgende:
Ja trut natuurlijk gaat het niet vanzelf..
ey psss schortje...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:17 schreef Funkymunkey het volgende:
[..]
Het is 'die schort', je weet tog?!
Euh ja. Het kan en mag allebeiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:17 schreef Funkymunkey het volgende:
[..]
Het is 'die schort', je weet tog?!
Maar die vrouw had het nog zo gezegdquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef Staal het volgende:
Weer Nederlanders die denken dat alles zoveel makkelijker is in het buitenland.
Het is gewoon niet zo.
Dag brandweervergunningquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef LudoSanders het volgende:
Het schort 'm aan een vergunning.
Ze verstaan de bezwaren nooit, dus wat je niet begrijpt bestaat niet. Zo denken al die mensen lijkt het wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef Staal het volgende:
Weer Nederlanders die denken dat alles zoveel makkelijker is in het buitenland.
Het is gewoon niet zo.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef LudoSanders het volgende:
Het schort 'm aan een vergunning.
Moest eens weten hoeveel je op die worstjes kan verdienen!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Toch nog zoveel verdiend? Hoe kan dat nou.
en maar geld vangenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die eigenaresse wordt steeds blijer.Alles wordt gefixed.
Waarschijnlijk bedoelt hij zoveel omzet gedraaid. Das natuurlijk heel wat anders.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Toch nog zoveel verdiend? Hoe kan dat nou.
Dat vermoed ik ook inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:20 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt hij zoveel omzet gedraaid. Das natuurlijk heel wat anders.
En de taal van het land niet sprekenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:21 schreef Ivo1985 het volgende:
B&B, niet kunnen koken, olijfolie produceren...
Mwahquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze uitzending is toch weer een klassiekertje
Nee!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze uitzending is toch weer een klassiekertje
En dan neemt de eigenaar het weer van je overquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:26 schreef alors het volgende:
We zijn nu druk met werkzaamheden waar we in juli niet aan toe zijn gekomen. De appartementen krijgen een laatste finishing-touch, de buitenkant wordt geschilderd en de tuin verder aangekleed.
http://www.vistasulloliveto.it/keuzeblad/keuzemenu.htmlquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
iemand dat vakantiehuis al gevonden op internet?!
thnx! goed aan de prijs trouwensquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:34 schreef Ole het volgende:
[..]
http://www.vistasulloliveto.it/kamers/kamers.html
wel zichtbaar (uiteraard), maar niet op deze wijze...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:36 schreef Blue_note het volgende:
Ik zou die beschikbaarheid niet zo zichtbaar op mijn website plaatsen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:15 schreef alors het volgende:
Gelukkig spreken ze vloeiend Italiaans en zullen ze een hartig woordje spreken met de Snor....
oh wacht...
Nou dat valt wel mee, normale prijs voor t seizoen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:36 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
thnx! goed aan de prijs trouwens
Nee, maar jij wilt alleen maar graag mislukkingen van een ander zien.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou, erg boeiend weerEd en Heleen gaan naar Italië. Ik vond er niets aan.
Klopt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, maar jij wilt alleen maar graag mislukkingen van een ander zien.
Als jij dat nodig hebt om e.e.a. voor jezelf in perspectief te kunnen blijven zien. Waarom niet.quote:
Zo is datquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Als jij dat nodig hebt om e.e.a. voor jezelf in perspectief te kunnen blijven zien. Waarom niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |