Is het niet een Ik-hou-van-Holland-bij-de-Tros?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef defamai het volgende:
Ik heb het er met mijn vriendin over, waar is dit programma ook al weer op gebaseerd? Ik weet dat er vroeger een programma was wat een Nederlandse en een Belgische versie kende. Het is niet Singing Bee, maar een stukje ouder. Jaren '90 ongeveer. Ook met een panel, studiomuzikanten, meezingstukjes, etc. Jullie TV-Fok!ers kunnen ons vast wel helpen!
Zangpaleisquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef defamai het volgende:
Ik heb het er met mijn vriendin over, waar is dit programma ook al weer op gebaseerd? Ik weet dat er vroeger een programma was wat een Nederlandse en een Belgische versie kende. Het is niet Singing Bee, maar een stukje ouder. Jaren '90 ongeveer. Ook met een panel, studiomuzikanten, meezingstukjes, etc. Jullie TV-Fok!ers kunnen ons vast wel helpen!
De tros had zo'n programma volgens mij. Het jaar van........ Waarin één jaar centraal staat. Geen idee of je die bedoeld.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef defamai het volgende:
Wtf, ik zie nu pas die ene Lama die ook bij IHVH zatquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het niet een Ik-hou-van-Holland-bij-de-Tros?[/rest nog niet gezien heeft]
was dat programma waarbij ze met z'n tweeën achter de piano zaten? En een liedje moesten zingen waar een bepaald woord in voor kwam?quote:
Ja dat was die volgens mij ja. Dat was wel leuk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
was dat programma waarbij ze met z'n tweeën achter de piano zaten? En een liedje moesten zingen waar een bepaald woord in voor kwam?
Het komt me heel vaag bekend voor. Met Rolf Wouters soms? Niet de tandenborstelshow, maar iets anders.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef defamai het volgende:
Ah je had het er al bijgezet, ik wilde zeggen met Manuela Kemp, goed van jou! Dat vond ik wel leuk, hier zit op een of andere manier geen vaart in.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Swingpaleis is het volgens mij...
met Manuela Kemp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |