Doet het pas na 12.00 morgen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:11 schreef Thomas B. het volgende:
Jullie ook een mail gehad over de lijsttrekkersverkiezingen? Hopelijk vinden ze het niet heel erg als ik mij onthoud van stemming voor deze verkiezingen. Hoewel ik als democraat deze procedure uiteraard hoog in het vaandel heb staan vind ik het nogal zonde van mijn tijd.
Oke, dus als er zich voor die tijd nog een kandidaat meldt heb ik tenminste een reden om op Pechtold te stemmen. Bedoel je dat?quote:
Ik probeerde net te stemmen, gaat pas na 12.00 openquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Oke, dus als er zich voor die tijd nog een kandidaat meldt heb ik tenminste een reden om op Pechtold te stemmen. Bedoel je dat?
Er kunnen zich geen kandidaten meer meldenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Oke, dus als er zich voor die tijd nog een kandidaat meldt heb ik tenminste een reden om op Pechtold te stemmen. Bedoel je dat?
Die reactie was ook meer bedoeld om de ironie in de post van JoaC te onderstrepenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er kunnen zich geen kandidaten meer melden
Ik wil ook wel wat doen, maar ik zit nog met herkansingen en ik heb nog wat zomerklussen aangeboden gekregen van mijn opdrachtgever. Verder ga ik nog een paar dagen weg, dus ik moet kijken wanneer ik iets kan doen.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:50 schreef Morthill het volgende:
hmm, er is al campagneteam en er zijn in Groningen activiteiten de komende tijd, maar die skip ik allemaal. Komen me allemaal niet zo goed uit. Misschien dat ik eind augustus nog wat doe, maar ik wacht eerst het programma af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |