Een schaatboardquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:26 schreef Faxie het volgende:
En m'n schaatboardje is bijna klaar, alleen nog even slijpen
Hier ga ik zwaar chickies mee hosselen op het ijs![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:23 schreef Faxie het volgende:
Jaja spuit 11, maar ik was de hele dag weg....
M'n ouders hebben 2 husky's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw poes hmmm?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:31 schreef dawg het volgende:
ik blijf toch bij mijn poes.
nu weer weg. we bellen! adiosss
ik heb een poes(je) ja. ze is 2 jaar en een paar maanden nu.quote:
Ga je hosselen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:36 schreef Faxie het volgende:
Vanavond verjaardagsfeestje van een vriendin. Ben benieuwd wie d'r allemaal uitgenodigd zijn
Was dat voor of nadat je je nieuwe bril op had?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:38 schreef heloef het volgende:
Oh ja ik zat vandaag naast een heel leuk meisje bij de Pearle.
Perfectie gewoon.
Hmm, zonde... door je niet open te stellen laat je het ook niet toe om je verbonden te gaan voelen met een man. Dit kan in toekomstige relaties natuurlijk zijn impact gaan vinden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee.
Maar hij staat er wel open voor dus als ik ooit die behoefte krijg is er wel de mogelijkheid voor
Dat was toen die vrouw bezig was mijn nieuwe bril in elkaar te zetten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat je je nieuwe bril op had?
Ja heeft het al.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hmm, zonde... door je niet open te stellen laat je het ook niet toe om je verbonden te gaan voelen met een man. Dit kan in toekomstige relaties natuurlijk zijn impact gaan vinden.
Zolang ze haar benen maar opensteltquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hmm, zonde... door je niet open te stellen laat je het ook niet toe om je verbonden te gaan voelen met een man. Dit kan in toekomstige relaties natuurlijk zijn impact gaan vinden.
Ik schrok me dood gek.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:41 schreef Faxie het volgende:
Hihi
http://comic.naver.com/webtoon/detail.nhn?titleId=350217&no=31
Denk aan me Faxie maar probeer het wel grappig te laten overkomenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:36 schreef Faxie het volgende:
Vanavond verjaardagsfeestje van een vriendin. Ben benieuwd wie d'r allemaal uitgenodigd zijn
Jongen, die auto, dat petje, die pretoogjes.quote:
Pretoogjes? Sinds wanneer?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, die auto, dat petje, die pretoogjes.
Gaat je lukken.
Wel tof gemaakt, ik begon me serieus net af te vragen waar die waarschuwing voor was en toen.quote:
Ik durf niet te kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel tof gemaakt, ik begon me serieus net af te vragen waar die waarschuwing voor was en toen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet ik je clithandje vasthouden?
Goede timing weer, de rest van mijn posts barsten van de kwaliteit en dan moet je net weer deze zienquote:
Ik had geluid in mijn oortjes, schrok me de pleuris.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Goede timing weer, de rest van mijn posts barsten van de kwaliteit en dan moet je net weer deze zien
Durf je wel als je in mijn veilige armen bent?quote:
Hai. Veel plezier met hosselen vanavond!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:53 schreef Faxie het volgende:
Ik ga vertrekken. Misschien tot vanavond op de TC. Alleen geen flauw idee hoe laat ik thuis ben...
Ohai Sinos
Hoe kom je eigenlijk vooruit met je schaatboard? Afzetten op ijs is niet zo makkelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:53 schreef Faxie het volgende:
Ik ga vertrekken. Misschien tot vanavond op de TC. Alleen geen flauw idee hoe laat ik thuis ben...
Ohai Sinos
Graag gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik had gelijk, flirtmeister die je bent
Is iemand aan je ontsnapt danquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Is iemand aan je ontsnapt dan
Je vind Katy Perry gewoon een lekker wijf?quote:
Meh, niet mijn type.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Je vind Katy Perry gewoon een lekker wijf?
quote:
Hakken heb je niks mee?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:14 schreef twi het volgende:
Honden en hoge hakken. Ik heb weer veel potentiële distopics gemist
Ik zou met hem trouwen als ik jou was.quote:
Failquote:
Echt he.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou met hem trouwen als ik jou was.
Youtubevideo op 1080p kijken in zo'n klein schermpje, en als klap op de vuurpijl nog dit plaatje met een enorm smerige jpeg-compressie het net opsturen.quote:
Nee, hakken. Waarom in hemelsnaam?quote:
Mag ik speechen?quote:
Opzich hè, zijn hakken -- gezien de bovenkant die doorgaans precies om een voet heenpast -- makkelijker te dragen dan stelten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:21 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, hakken. Waarom in hemelsnaam?
Als je jezelf niet groot genoeg vindt, ga dan op stelten lopen.
Mensen die niet naar essentie kijken maar zich gaan bezighouden met randzaken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Youtubevideo op 1080p kijken in zo'n klein schermpje, en als klap op de vuurpijl nog dit plaatje met een enorm smerige jpeg-compressie het net opsturen.
Dat was de maker van het plaatje ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die niet naar essentie kijken maar zich gaan bezighouden met randzaken.
Waarom jullie zo goed bij elkaar passen enzo.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm misschien. Wat ga je in je speech aankaarten?
Klopt, hakken zijn stelten, maar dan minder leuk. Dus waarom zou je hoge hakken dragen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Opzich hè, zijn hakken -- gezien de bovenkant die doorgaans precies om een voet heenpast -- makkelijker te dragen dan stelten.
Het is een stuk makkelijker en praktischer.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:24 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, hakken zijn stelten, maar dan minder leuk. Dus waarom zou je hoge hakken dragen?
Plaatje als in die foto of plaatje als in het nummerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat was de maker van het plaatje ook.
Vertelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom jullie zo goed bij elkaar passen enzo.
Plaatje als in screenshot.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Plaatje als in die foto of plaatje als in het nummer
Nee joh, je wilt alleen de bevestiging horen. Geeft niet, dat mag.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vertel
(ik moet nog even overtuigd worden blijbaar)
Ja je speech krijg je pas te horen op je grote dag.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vertel
(ik moet nog even overtuigd worden blijbaar)
Mensen die makkelijker en praktischer boven leuker stellenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is een stuk makkelijker en praktischer.
Mensen die dat niet doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:28 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die makkelijker en praktischer boven leuker stellen
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:30 schreef heloef het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)=N&tab=wl&authuser=0
Ik weet al waar ik op vakantie ga.
Ik denk dat ik er ook bijna uit ben.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:30 schreef heloef het volgende:
Dus ik moet maar gaan trouwen zonder dat ik weet waarom?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja je speech krijg je pas te horen op je grote dag.
Als je inzoomt, die namen daarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:30 schreef heloef het volgende:
Auquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus ik moet maar gaan trouwen zonder dat ik weet waarom?
Puuuure waarheid twi, je raakt echt de kern hier, respectquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:36 schreef twi het volgende:
This is my muffin. There are many like it but this one is mine. My muffin is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my muffin is useless. Without my muffin I am useless.
M.a.w. ik heb een lekkere muffin
Wat is er met je bier joysa?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers..
Zo dan maar: [ afbeelding ]
En niets anders in huis kwa drank?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |