Zolang ze haar benen maar opensteltquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hmm, zonde... door je niet open te stellen laat je het ook niet toe om je verbonden te gaan voelen met een man. Dit kan in toekomstige relaties natuurlijk zijn impact gaan vinden.
Ik schrok me dood gek.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:41 schreef Faxie het volgende:
Hihi
http://comic.naver.com/webtoon/detail.nhn?titleId=350217&no=31
Denk aan me Faxie maar probeer het wel grappig te laten overkomenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:36 schreef Faxie het volgende:
Vanavond verjaardagsfeestje van een vriendin. Ben benieuwd wie d'r allemaal uitgenodigd zijn
Jongen, die auto, dat petje, die pretoogjes.quote:
Pretoogjes? Sinds wanneer?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, die auto, dat petje, die pretoogjes.
Gaat je lukken.
Wel tof gemaakt, ik begon me serieus net af te vragen waar die waarschuwing voor was en toen.quote:
Ik durf niet te kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel tof gemaakt, ik begon me serieus net af te vragen waar die waarschuwing voor was en toen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet ik je clithandje vasthouden?
Goede timing weer, de rest van mijn posts barsten van de kwaliteit en dan moet je net weer deze zienquote:
Ik had geluid in mijn oortjes, schrok me de pleuris.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Goede timing weer, de rest van mijn posts barsten van de kwaliteit en dan moet je net weer deze zien
Durf je wel als je in mijn veilige armen bent?quote:
Hai. Veel plezier met hosselen vanavond!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:53 schreef Faxie het volgende:
Ik ga vertrekken. Misschien tot vanavond op de TC. Alleen geen flauw idee hoe laat ik thuis ben...
Ohai Sinos
Hoe kom je eigenlijk vooruit met je schaatboard? Afzetten op ijs is niet zo makkelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:53 schreef Faxie het volgende:
Ik ga vertrekken. Misschien tot vanavond op de TC. Alleen geen flauw idee hoe laat ik thuis ben...
Ohai Sinos
Graag gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik had gelijk, flirtmeister die je bent
Is iemand aan je ontsnapt danquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Is iemand aan je ontsnapt dan
Je vind Katy Perry gewoon een lekker wijf?quote:
Meh, niet mijn type.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Je vind Katy Perry gewoon een lekker wijf?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |