Joint erbij = hippiequote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:36 schreef marbasnarf het volgende:
IK VOEL ME GEWOON (oeps caps) altijd een clown als ik vrolijke kleurtjes draag
We zouden met 4 gaan, maandag zegt de eerste af, net dus de tweede.quote:
Niets mis mee je hebt al bijna een clowns naam dus waarom nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:36 schreef marbasnarf het volgende:
IK VOEL ME GEWOON (oeps caps) altijd een clown als ik vrolijke kleurtjes draag
ach je vond die andere toch niet aardig...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zouden met 4 gaan, maandag zegt de eerste af, net dus de tweede.
Nu gaan Jacq en ik samen(die ook mee was naar het foute feest)
And then a wild boner appeared.quote:
En ze maakt dan andere mensen blij en laat ze lachen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets mis mee je hebt al bijna een clowns naam dus waarom niet
ja die eerstequote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ach je vond die andere toch niet aardig...
nou dan is t voorbestemd... =Pquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die eerste
Die tweede was mwah....
Bij jou?quote:
Ja echt welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En ze maakt dan andere mensen blij en laat ze lachen.
Nooit de behoefte gehad dan om je vader te leren kennen??quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou, nee... Er is wel more to it.
Ze was het "vergeten"
Jouw fantasie is smerigquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me een naakte en soppende Myra bedekt in knoflooksaus.
dank dankquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snarf is echt een aanwinst voor dit topic. Moet wel eens gezegd worden.
Van schone fantasieën wordt niemand beter.quote:
jaja... en t gaat niet om de vrouwelijke vormen..?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
Ik voel me net een vrouw, ik google op lingerie en kijk naar plaatjes omdat ik het gewoon mooi vind
Dat doe ik nou echt nooit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
Ik voel me net een vrouw, ik google op lingerie en kijk naar plaatjes omdat ik het gewoon mooi vind
Ik vind het ergens wel een leuke ook, lijkt me beter dan met mayonaise.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Van schone fantasieën wordt niemand beter.
Ook wel een beetjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaja... en t gaat niet om de vrouwelijke vormen..?
snars =P zag t nu...quote:
Jij ziet je worstenbroodje alweer ergens in zakken?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel een leuke ook, lijkt me beter dan met mayonaise.
Maar in lingerie komen die er wel beter uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook wel een beetje![]()
Maar daarvoor kan je ook naakt plaatjes kijken.
Jij lijkt me ook het niet type dat rond gaat paraderen in Agent Provocateur.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat doe ik nou echt nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |