Is goed, het komt tot ver over de navel wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:20 schreef marbasnarf het volgende:
hm.. aantrekkingkracht en verbondenheid... geef mij eens een kilo..
Een kilo wat? Shoarma?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:20 schreef marbasnarf het volgende:
ghehehe en t weegt een kilo..? =p rans..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is goed, het komt tot ver over de navel wel.
Oké, dan ga je in je 22000'e post uitleggen waarom je dat niet op school hebt gekregen.quote:
hm.. shoarma.. met knoflook... jam!quote:
Vroeg of laat krijg je wel een pakket, hoeveel er in zit dat weet je later pasquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:20 schreef marbasnarf het volgende:
Ik heb ook al shoarma gekocht voor vanavond. Vrijdag weer, en dan zaterdag . . . najaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. shoarma.. met knoflook... jam!
opzich goed idee... misschien vanavond eens lief voor mezelf zijn en bestellen... heb ook al ijs gehaald en mn perzikwijn koudgezet..
lekkere variatie =Pquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb ook al shoarma gekocht voor vanavond. Vrijdag weer, en dan zaterdag . . . naja
Moeiijk uit te leggen. Natuurlijk weet ik in m'n hoofd wel dat mensen gelijkwaardig zijn en dat het per persoon verschilt, niet per geslacht. Dat is het grote plaatje.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus je vindt mannen minder als vrouwen maar je weet niet waarom?
quote:
eet jij om die reden elke avond shoarma..?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat dan na het eten iemand de knoflook uit je oor likt?
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat dan na het eten iemand de knoflook uit je oor likt?
Ja, het is goed voor je gehoor heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eet jij om die reden elke avond shoarma..?
Je vader heeft niet de traditionele vaderrol opgenomen? Moeder heeft gestreden voor de rol van de vrouw met kreten als baas in eigen buik, de vrouw beslist, etc. met als resultaat dat je dit gedachtegoed met de paplepel ingegoten kreeg. Met als resultaat dan manlief zich daar ook moest aanpassen.quote:
de saus of t gelik?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, het is goed voor je gehoor heb ik me laten vertellen.
U heeft zojuist het woord soppen naar een hoger niveau getild.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gadverdamme.
Nee. ik ben het hele weekend thuis, dus ik kan kei veel knoflook eten en mezelf helemaal onder smeren en niemand die er last van heeft.u
Mag het een onsje meer zijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:20 schreef marbasnarf het volgende:
ze kan toch ook gewoon een kutrelatie hebben gehad..?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je vader heeft niet de traditionele vaderrol opgenomen? Moeder heeft gestreden voor de rol van de vrouw met kreten als baas in eigen buik, de vrouw beslist, etc. met als resultaat dat je dit gedachtegoed met de paplepel ingegoten kreeg. Met als resultaat dan manlief zich daar ook moest aanpassen.
hoe meer hoe beter....geef mij maar een ego-boost...!quote:
Oei, daar heb ik eigenlijk niet naar gevraagd, maar ik denk het uitslurpen van je oor, organische bewegingen in je oorschelp is rustgevend en zorgt voor een opleving in je haarcellen.quote:
Nee ik ken m'n vader niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je vader heeft niet de traditionele vaderrol opgenomen? Moeder heeft gestreden voor de rol van de vrouw met kreten als baas in eigen buik, de vrouw beslist, etc. met als resultaat dat je dit gedachtegoed met de paplepel ingegoten kreeg. Met als resultaat dan manlief zich daar ook moest aanpassen.
ieuw oorhaar...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei, daar heb ik eigenlijk niet naar gevraagd, maar ik denk het uitslurpen van je oor, organische bewegingen in je oorschelp is rustgevend en zorgt voor een opleving in je haarcellen.
Zo jij bent goed met hondenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe meer hoe beter....geef mij maar een ego-boost...!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |