Dan vraag ik me toch af van welke eigenschappen jij dan toch respect krijgt voor een persoon.. Dat het alleen bij vrouwen voor lijkt te komen..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moeiijk uit te leggen. Natuurlijk weet ik in m'n hoofd wel dat mensen gelijkwaardig zijn en dat het per persoon verschilt, niet per geslacht. Dat is het grote plaatje.
Maar in het dagelijkse leven ben ik eigenlijk nog nooit een man tegen gekomen waar ik hetzelfde respect of verbondenheid mee voel als met sommige vrouwen. Tis niet dat ik ze inherent minder vind ofzo, dat zou belachelijk zijn.
Marbasnarf, het kacheltje met warmte tijdens deze winterquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe meer hoe beter....geef mij maar een ego-boost...!
Wel dan heb je daar toch je antwoord op het waarom.quote:
Iets makkelijks iets sexysquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
ik weet niet wat ik vanavond aan moet
danku...al klopt dat vandaag niet helemaal... of eigenlijk ben ik goed met honden en moeten andere mensen hun eigen hond opvoeden... moest n hond utilaten vandaag... nou gewoon kwijt he... heb 2 uur lopen zoeken naar een witte hond... in de sneeuwquote:
Ja wie weet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af van welke eigenschappen jij dan toch respect krijgt voor een persoon.. Dat het alleen bij vrouwen voor lijkt te komen..
Misschien komt het wel omdat je jezelf alleen met vrouwen vergelijkt en je je dus om die reden alleen goed kunt ''verbinden'' met vrouwen.
Ja misschien wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel dan heb je daar toch je antwoord op het waarom.
ik zou gana voor n zwart truitje... ik kies altijd voor zwart =Pquote:
het sletigste wat in je kast hangtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
ik weet niet wat ik vanavond aan moet
hahaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
danku...al klopt dat vandaag niet helemaal... of eigenlijk ben ik goed met honden en moeten andere mensen hun eigen hond opvoeden... moest n hond utilaten vandaag... nou gewoon kwijt he... heb 2 uur lopen zoeken naar een witte hond... in de sneeuw
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou gana voor n zwart truitje... ik kies altijd voor zwart =P
niet doen hoor... das grenzen opzoekn..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
het sletigste wat in je kast hangt
ik kies eigenlijk ook altijd voor zwartquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou gana voor n zwart truitje... ik kies altijd voor zwart =P
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet doen hoor... das grenzen opzoekn..
alhoewel.. jij hebt je vader gehad in de opvoeding, dus duidelijk heb jij respect voor alle mannen
Ik zie het al voor me een naakte en soppende Myra bedekt in knoflooksaus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
U heeft zojuist het woord soppen naar een hoger niveau getild.
Mooi contrast met je blonde lokken?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kies eigenlijk ook altijd voor zwart
Moeder was de pil vergeten, oepsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Maar vanwaar ken je je vader niet??
GMTAquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kies eigenlijk ook altijd voor zwart
Damnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me een naakte en soppende Myra bedekt in knoflooksaus.
ja misschien wel ....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mooi contrast met je blonde lokken?
Whut? Is dit werkelijk?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moeder was de pil vergeten, oeps
huh..?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
Irritant.... mensen die 2,5 uur van te voren afzeggen
Joint erbij = hippiequote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:36 schreef marbasnarf het volgende:
IK VOEL ME GEWOON (oeps caps) altijd een clown als ik vrolijke kleurtjes draag
We zouden met 4 gaan, maandag zegt de eerste af, net dus de tweede.quote:
Niets mis mee je hebt al bijna een clowns naam dus waarom nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:36 schreef marbasnarf het volgende:
IK VOEL ME GEWOON (oeps caps) altijd een clown als ik vrolijke kleurtjes draag
ach je vond die andere toch niet aardig...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zouden met 4 gaan, maandag zegt de eerste af, net dus de tweede.
Nu gaan Jacq en ik samen(die ook mee was naar het foute feest)
And then a wild boner appeared.quote:
En ze maakt dan andere mensen blij en laat ze lachen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets mis mee je hebt al bijna een clowns naam dus waarom niet
ja die eerstequote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ach je vond die andere toch niet aardig...
nou dan is t voorbestemd... =Pquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die eerste
Die tweede was mwah....
Bij jou?quote:
Ja echt welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En ze maakt dan andere mensen blij en laat ze lachen.
Nooit de behoefte gehad dan om je vader te leren kennen??quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou, nee... Er is wel more to it.
Ze was het "vergeten"
Jouw fantasie is smerigquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me een naakte en soppende Myra bedekt in knoflooksaus.
dank dankquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snarf is echt een aanwinst voor dit topic. Moet wel eens gezegd worden.
Van schone fantasieën wordt niemand beter.quote:
jaja... en t gaat niet om de vrouwelijke vormen..?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
Ik voel me net een vrouw, ik google op lingerie en kijk naar plaatjes omdat ik het gewoon mooi vind
Dat doe ik nou echt nooit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
Ik voel me net een vrouw, ik google op lingerie en kijk naar plaatjes omdat ik het gewoon mooi vind
Ik vind het ergens wel een leuke ook, lijkt me beter dan met mayonaise.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Van schone fantasieën wordt niemand beter.
Ook wel een beetjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaja... en t gaat niet om de vrouwelijke vormen..?
snars =P zag t nu...quote:
Jij ziet je worstenbroodje alweer ergens in zakken?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel een leuke ook, lijkt me beter dan met mayonaise.
Maar in lingerie komen die er wel beter uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook wel een beetje![]()
Maar daarvoor kan je ook naakt plaatjes kijken.
Jij lijkt me ook het niet type dat rond gaat paraderen in Agent Provocateur.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat doe ik nou echt nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |